Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam wielki problem. Mama 21 listopada odebrała umowę od kuriera na pakiet Universe za 99zl w promocji Orange i telefonem galaxy s3 mini. Zapewniono przez infolinię, że w ciągu 14 dni pojawi się kurier z Orange. Mija już miesiąc i cisza. Dzwoniąc do Orange, mówią że po tym numerze pesel nie mają żadnej umowy ani nic. W Nc tez zbytnio mało rozgarnieci gdyż zapewniają że z ich strony wszystko jest wporzadku i teraz kontaktować się z Orange.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uff.Po 9-ciu dniach, czterech godzinach na telefonie, po rozmowach z sześcioma konsultantami wreszcie jest!!! Włączyli całą paczkę. Co prawda mam teraz inny numer abonenta,inne konto, po zalogowaniu do ICA pokazuje mi jako opcje dodatkowe tylko HBO ale podobno na razie tak ma być. Cieszę się jak dziecko i zaczynam wierzyć w ludzi, to chyba przez zbliżające się święta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przeszkadzało mi do tej pory , ale zerknąłem z ciekawości na e-fakturę ( już wiem dlaczego jednak dostałem druczki do płacenia ) - ( faktura w TV a E-faktura różni się tylko detalami np: usługi radia i telewizji 73.15 ; stawka VAT 8% ; kwota VAT 5.85 ; wartość brutto 79 PLN - tego akurat na TV tak nie widzę . )

...ale "wszędzie" jest napisane --- abonament w promocji Universe 59zł. ...to jak jest cena

bez promocji ?.... widocznie gdzieś przeoczyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbował ktoś z Was dodzwonić się dziś do nc+? Mam sprawę tego typu, że podpisałem umowę w niedzielę 15 grudnia i czekam na uruchomienie pakietów promocyjnych. Uruchomiono mi C+Sport, Family i Family 2, ale nadal oczekuję na C+,C+Film i C+Film2 oraz HBO, HBO 2 i HBO Comedy. Wiem, że w umowie jest napisane do 2 tygodni, ale z tego co czytałem to z reguły trwa 2-3 dni. Moje zdenerwowanie sięga zenitu. Juto zaczynają się święta, masa dobrych filmów, a tu takie numery. Dzwoniłem wczoraj i dziś kilka razy do nich, najpierw na nr 22 310 47 47, tam odebrali i przekierowali mnie na nr 22 310 45 61. Wykonałem z 15 telefonów i NIC, nikt nie raczy podnieść słuchawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz co się denerwować jak napisane że do 2 tygodni to do dwóch a na pewno nie 2-3 dni jak chciałeś filmy na święta to mogłeś tydzień wcześniej zakupić po tym okresie jak dalej będzie lipa to telefon i rozmowa z konsulem jeśli posiadasz już konto na ica możesz spróbować reaktywacji karty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...