piotrekj66 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 u mnie tak bylo, konczyl mi sie mix wiedz zadzwonilem ze chce platyne za 89zl na 12 miesiecy, konsultant zaproponowal mi hbo na pol roku gratis bylo to jakos we wtorek ale powiedzial ze max do piatku dopiero zalacza hbo i bylo we czwartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phex Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Witam. Mam wielki problem. Mama 21 listopada odebrała umowę od kuriera na pakiet Universe za 99zl w promocji Orange i telefonem galaxy s3 mini. Zapewniono przez infolinię, że w ciągu 14 dni pojawi się kurier z Orange. Mija już miesiąc i cisza. Dzwoniąc do Orange, mówią że po tym numerze pesel nie mają żadnej umowy ani nic. W Nc tez zbytnio mało rozgarnieci gdyż zapewniają że z ich strony wszystko jest wporzadku i teraz kontaktować się z Orange. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamill87 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Wiadomo może do kiedy trwa Premium sport & film+ PROMOCJA ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 @ kamill87 Te oferty co są teraz to oferty świąteczno-noworoczne także zmiany dopiero po tym okresie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phex Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Bardzo bym prosił o pomoc. Nc plus mówi żeby do Orange dzwonić a Orange nic nie wie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Zwróć się o pomoc do przedstawiciela NC+ na oficjalnym forum platformy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzor Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Uff.Po 9-ciu dniach, czterech godzinach na telefonie, po rozmowach z sześcioma konsultantami wreszcie jest!!! Włączyli całą paczkę. Co prawda mam teraz inny numer abonenta,inne konto, po zalogowaniu do ICA pokazuje mi jako opcje dodatkowe tylko HBO ale podobno na razie tak ma być. Cieszę się jak dziecko i zaczynam wierzyć w ludzi, to chyba przez zbliżające się święta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 I w ICA pewnie więcej nie zobaczysz a dopiero na fakturze będą pokazywać się wszystkie opcje. Najważniejsze, że się wyjaśniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatol Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Nie przeszkadzało mi do tej pory , ale zerknąłem z ciekawości na e-fakturę ( już wiem dlaczego jednak dostałem druczki do płacenia ) - ( faktura w TV a E-faktura różni się tylko detalami np: usługi radia i telewizji 73.15 ; stawka VAT 8% ; kwota VAT 5.85 ; wartość brutto 79 PLN - tego akurat na TV tak nie widzę . ) ...ale "wszędzie" jest napisane --- abonament w promocji Universe 59zł. ...to jak jest cena bez promocji ?.... widocznie gdzieś przeoczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 W warunkach promocji albo cenniku powinieneś mieć wyszczególnione, 79zł albo 89zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakus Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 orientuje się ktoś - mając comfort+ po zakończeniu darmowego okresu c+ family&sport ile musiałbym płacić za ten pakiet dodatkowo? 40zł? a za 6xC+ 50zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf22 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 macie juz rachunek za grudzien? strasznie pozno juz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatol Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Rachunek za grudzień był już 15 -XII-13 w TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf22 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 to dziwne bo u mnie w ica w rozliczeniu biezacej faktury dalej jest listopad... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Nowy rachunek będzie widoczny od 1.01.14r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf22 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 ale w tv dalej mam za listopad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatol Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Sprawdziłem przed chwilą ..mam też potwierdzenie ( w WIADOMOŚĆ ) że pieniądze wpłynęły 19-XII-13 na konto w NC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf22 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 ok wiadomosc tez widze dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakup Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Próbował ktoś z Was dodzwonić się dziś do nc+? Mam sprawę tego typu, że podpisałem umowę w niedzielę 15 grudnia i czekam na uruchomienie pakietów promocyjnych. Uruchomiono mi C+Sport, Family i Family 2, ale nadal oczekuję na C+,C+Film i C+Film2 oraz HBO, HBO 2 i HBO Comedy. Wiem, że w umowie jest napisane do 2 tygodni, ale z tego co czytałem to z reguły trwa 2-3 dni. Moje zdenerwowanie sięga zenitu. Juto zaczynają się święta, masa dobrych filmów, a tu takie numery. Dzwoniłem wczoraj i dziś kilka razy do nich, najpierw na nr 22 310 47 47, tam odebrali i przekierowali mnie na nr 22 310 45 61. Wykonałem z 15 telefonów i NIC, nikt nie raczy podnieść słuchawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Nie masz co się denerwować jak napisane że do 2 tygodni to do dwóch a na pewno nie 2-3 dni jak chciałeś filmy na święta to mogłeś tydzień wcześniej zakupić po tym okresie jak dalej będzie lipa to telefon i rozmowa z konsulem jeśli posiadasz już konto na ica możesz spróbować reaktywacji karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 @banita24 w tym ICA nie ma czego reaktywować Fakt, że aktywacja do 14 dni, ale napisać http://ncplus.pl/kontakt bądź poszukać pomocy u przedstawicieli NC+ na oficjalnym forum tez można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakup Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Dobra, ale dlaczego nikt nie odbiera telefonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 A ile czasu czekałeś aby odebrali łaskawie tel czasami to trwa nawet kilkanaście minut? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakup Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 2-3 minuty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
butrynm Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Jeśli trzeba czekaj 30. W końcu odbiorą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.