Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@ norweski

 

149 zł to cena standardowa 99 zł handlowa a do zapłaty masz tyle ile utargujesz i kwotę do zapłaty masz w ica w na stronie główniej pole Moje płatności aktualne saldo na czarno 0 saldo zerowe 100,00 na czarno napłata -100,00 na czerwono zadłużenie termin płatności jest do 18 po liczą noty odsetkowe pozdrawiam

 

umowę przedłużasz w grudniu (stara umowa stara kwota ) ale pakiet nowy aktywny masz w grudniu (nowa umowa i kwota od stycznia obowiązuje od 1 a jest nowe saldo płatne do 18 Pozdrawiam :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Kibo no Hikari...dzisiaj dostałem wydrukowane rachunki z NC+ ...7 kartek po dwa rachunki na stronie (umowę w sierpniu 2013 podpisałem na 18 miesięcy )., na rachunku - moje dane + nr.konta i puste miejce na kwotę do zapłacenia., zaglądałem do ICA ale wykazuje że wszystko popłacone , więc teraz muszę poczekać na e-fakturę no i zobaczyć czy przy rachunku obciążą mnie za to ksero rachunku które co miesiąc chciałem sam drukować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 .Od jakiego momentu liczy się 10 dni na odstąpienie od umowy? Data zawarcia przez telefon czy od momentu otrzymania pisemnego potwierdzenia?

2. Czy odstąpić od umowy można mailowo, telefonicznie czy trzeba wysłać pocztą?

3. Czy po takim odstąpieniu wypowiedzenie będzie znowu aktywne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 dni od zawarcia przez telefon pod warunkiem, że nie zgodziłeś się na aktywację od razu tylko od nowego okresu rozliczeniowego, jeśli to pierwsze to kupa i 10 dni już Ci nie przysługuje. Trzeba to zrobić pisemnie, wtedy wracasz do tego, co miałeś wcześniej, co do tego czy wypowiedzenie będzie znowu aktywne to musisz się chyba jeszcze u nich upewnić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

Migrowałem około 28 kwietnia 2013 z Cyfry do nc+. Czyli umowa kończy się 30 kwietnia 2014. Zamierzam złożyć wypowiedzenie w związku z zakończeniem umowy na czas określony. Mam na to czas do końca stycznia. Tu chyba wszystko się zgadza?

 

Moje pytanie: czy mogę złożyć wypowiedzenie w punkcie nc+, czy jednak muszę wysłać je pocztą. A jeśli pocztą, to na jaki adres?

 

Pytam, bo straszny galimatias panuje i często nie wiadomo, czy odpowiedzi dotyczą abonentów nc+, n, czy Cyfry.

 

ArtS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Zamówiłem, o zgrozo!, NC Plus przez formularz internetowy, po 4 dniach (zamiast 48 godzin) przybył kurier, podpisałem umowę, odebrałem sprzęt.

Czytam umowę i zonk! Co innego klikałem na stronie a co innego jest w umowie. Nc+ go miało być na 12 miesięcy w prezencie - według umowy jest na 5 mies, później płatne. Żona źle zrozumiała promocję itp. - tutaj moja wina. Zapłaciłem 49 zł za aktywację. Nie włączyłem jeszcze dekodera.

Mam zamiar odstąpić od umowy. Rozumiem, że jest to możliwe w ciągu 10 dni. Wysyłam na adres (jaki?) oświadczenie o odstąpieniu i oddaję sprzęt. Czy zrócą mi 49 zł za aktywację Turbo?

 

Jerzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@JerzyR do zachowania terminu wystarczy nadać listem poleconym pismo o odstąpieniu od umowy przed upływem 10 dni, ale lepiej jak załatwisz wszystko, łącznie ze zwrotem sprzętu, za jednym razem w punkcie serwisowym. Aktywacja oczywiście zostanie zwrócona. Punkty serwisowe sprawdzisz tu: http://ncplus.pl/oferta/jak-kupic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli w sierpniu wzialem c+platinum za 59zł na 3miechy w ich punkcie i w grudniu przeszedlem na pakiet za 99 to do kiedy mam umowe? bo jak bralem w sierpniu to mowili ze te 3 miechy sie licza i mam na 18ms do lutego 2015, a teraz w grudniu cos babka na infolini wspominala ze od teraz sie liczy 18msc..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pierwszy raz na tym forum i od razu z dużym kłopotem ,poradzcie co robić.

Podpisałem umowę 11.12.13 dla migrujących na pakiet universe+,HBO,canal+sport,canal+family,canal+family2 na 12 miesięcy za 59 zeta i do tego trzy canal plusy filmowe na 2 miesiące gratis.

Universe włączyli w godzinę na pozostałe czekam do dziś ,wiem , mają na to 14 dni ale teraz najlepsze. Dzwoniłem w piątek i sobotę na infolinię i konsultanci mówili że wszysko w porządku ,jestem w systemie ,taka procedura ,proszę cierpliwie czekać. Dziś chciłem się zalogować po raz pierwszy do ICA ale odrzucało mój nr. abonenta. Zadzwoniłem na info i zgłosiłem ten problem a pani mi mówi że cztery ostatnie cyfry mojej umowy są różne od tej jaka figuruje pod moim nazwiskiem. Dodatkowo mam umowę na golutenkie universe+ bez żadnej opcji za w/w 59 zeta. Kobieta stwierdziła żebym to JA udał się do punktu gdzie to kupiłem i we własnym zakresie wyjaśnił sprawę. Zrobiłem skan umowy i wysłałem formularz kontaktowy do nc+. Co jeszcze mogę zrobić ,moim zdaniem umowa papierowa którą mam jest nadrzędnym dokumentem a więc obowiązującym i to nie moja wina ,ani sprawa wyjaśniać kto po drodze zrobił błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że nie Twoja wina, ale skoro sam sprawy nie popchasz to nie licz, że szybko wyprostuje się sama. Podpisałeś umowę w autoryzowanym punkcie dla przechodzących od innego operatora? Jeżeli na papierze masz napisane co Ci się konkretnie należy to zgłoszenie reklamacji poprzez formularz kontaktowy, gdzie możesz załączyć umowę oraz sprecyzować żądania, powinno załatwić sprawę.

 

http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Też na to liczę , rozczarował mnie jednak brak zainteresowania ,próby wyjaśnienia sprawy od razu przez konsultantkę . Od razu odbiła piłeczkę na moją stronę , a ja mam przecież najmniejsze pole do działania . Przez taką postawę mogą tracić klientów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pierwszy raz na tym forum i od razu z dużym kłopotem ,poradzcie co robić.

Podpisałem umowę 11.12.13 dla migrujących na pakiet universe+,HBO,canal+sport,canal+family,canal+family2 na 12 miesięcy za 59 zeta i do tego trzy canal plusy filmowe na 2 miesiące gratis.

Universe włączyli w godzinę na pozostałe czekam do dziś ,wiem , mają na to 14 dni ale teraz najlepsze. Dzwoniłem w piątek i sobotę na infolinię i konsultanci mówili że wszysko w porządku ,jestem w systemie ,taka procedura ,proszę cierpliwie czekać. Dziś chciłem się zalogować po raz pierwszy do ICA ale odrzucało mój nr. abonenta. Zadzwoniłem na info i zgłosiłem ten problem a pani mi mówi że cztery ostatnie cyfry mojej umowy są różne od tej jaka figuruje pod moim nazwiskiem. Dodatkowo mam umowę na golutenkie universe+ bez żadnej opcji za w/w 59 zeta. Kobieta stwierdziła żebym to JA udał się do punktu gdzie to kupiłem i we własnym zakresie wyjaśnił sprawę. Zrobiłem skan umowy i wysłałem formularz kontaktowy do nc+. Co jeszcze mogę zrobić ,moim zdaniem umowa papierowa którą mam jest nadrzędnym dokumentem a więc obowiązującym i to nie moja wina ,ani sprawa wyjaśniać kto po drodze zrobił błąd.

 

Z umowami tzw. przejęciowymi jest obecnie wielki problem. Wiele umów podpisanych w dniach 11-12.12.2013 czekały na aktywację nawet do soboty tj. 14.12.2013. I chodzi tu o aktywację pakietu a nie jedynie HBO czy Canal+, bo te kanały faktycznie czekają na aktywację do 14 dni.

Dzwoniąc na infolinię i wpisując swoje dane np. nr abonenta lub pesel była informacja o braku zarejestrowanej umowy. Podobno opcje HBO iCanal+ pracownicy nc+ wpisują ręcznie. Dzwoniąc z APS pracownik tego punktu włączał głośnik rozmowy z infolinią dla dystrybutorów i oni mówili, że na aktywację trzeba czekać nawet 5 dni.

 

Być może u Ciebie jest tak, że dany pracownik miał zaznaczyć darmowe opcje ale tego nie zrobił.

 

Obecnie APSy pracują na systemie N ale ponoć od stycznia ma się to zmienić. Wiadomo, że w nowej platformie głównie sprzedawany jest sprzęt N i widać przewagę bałaganu z N - np. ulotki i tzw. promocje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...