Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że dzięki Wam, mam to co mam, podzielę się moją relacją z negocjacji. Jak komuś się nie chce czytać to na końcu jest to co wynegocjowałem.

Dotychczas pakiet optimum plus nsport jako gratis za 67. Koniec umowy za 2 dni. Pierwszy raz zadzwonili ponad miesiąc temu. Oczywiście nic ciekawego. Wysłałem wypowiedzenie ale mimo to oferty słabe. Pod koniec września sam zadzwoniłem z pytaniem gdzie zdać sprzęt (byłem przekonany, że ma umowa kończy się we wrześniu). Koleś uświadomił mnie, że mam jeszcze miesiąc i zaproponował coś mało konkretnego. 2 tygodnie temu oferta universe + 6C+ za 59zł na 12 miesięcy. Odmówiłem czekając na hbo. Tydzień temu dodali hbo na 6 miesięcy. Odmówiłem. Konsul zaznaczył, że to ostateczna oferta i dla mnie lepszej nie przewidzieli. Na koniec dodał czy jestem pewny bo już więcej nie zadzwonią. Stanowcze "tak dziękuję, miłego wieczoru". Po 5 dniach dostałem to co chciałem.

Universe, 6C+, HBO, MR - całość za 59zł na 18 miesięcy.

Tel w piątek wieczorem. Po dogadaniu z konsulem poprosiłem jeszcze o 30 min żeby podjechać po cameleona do mr za 0zł. Konsul oddzwonił, umowa zawarta. Jako, że wziąłem kartę a można podobno dokonywać tylko jednej zmiany w pakiet włączony następnego dnia. No i oczywiście w sob-nd cisza i hbo nie świeci. Wykonałem tel w którym wyjaśnili że umowa nie jest wprowadzona i typ zaczyna proponować jakieś lipne nowe warunki. Wyjaśnił, że to co wynegocjowałem jest nierealne i on takiego pakietu nie może dać ale wciska droższy. Oczywiście olewka gościa. W poniedziałek zadzwoniłem i babeczka potwierdziła, że umowa zawarta, już jest w systemie wszystko tak jak było ustalone. HBO po ponownym wysłaniu uprawnień świeci. w ICA pakiet aktywny- jakaś kosmiczna cena za niego 194 zł (czy coś koło tego). Zobaczymy jak będzie na fakturze. Ogólnie negocjacje dzięki wiedzy zdobytej tutaj bezproblemowe i bez stresu. Jedyne co to zawarłem umowę natychmiast a nie od następnego miesiąca co pozbawiło mnie 10 dni wypowiedzenia i miałem chwilowe [beep]ko jak usługa nie była jeszcze aktywna ale wygląda na to, że wszystko kończy się szczęśliwie.

 

Podsumowując dla tych którzy ominęli długi tekst

UNIVERSE, 6C+, HBO, MR (cameleon) za 59zł na 18 miesięcy

 

Powodzenia w negocjacjach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki temu co się tu dowiedziałem nie panikowałem i nie brałem pierwszej lepszej oferty. Wiedziałem czego oczekuję i miałem jakieś tam swój sposób na argumentowanie moich oczekiwań. W sumie to dostałem więcej niż zakładane minimum. Byłem przygotowany na umowę na 12 miesięcy i dopiero w ostatnich dniach wyczytałem jak działa MR na moim sprzęcie i że mogę go mieć za 0zł i będzie śmigał u mnie tak bezproblemowo. Mam spliter więc MR się nie interesowałem ale jak dają to czemu nie. Podczas ostatnich negocjacji wszystko to wpadało bez, żadnej dyskusji. Pytanie: "Czego pan oczekuje?" i na wszystkie moje zachcianki "tak, mamy taka ofertę dla pana". Wszystkie rozmowy, nawet te z ofertami z kosmosu, w miłej atmosferze. Nawet jak stanowczo to bez buractwa i w miłym tonie. Byłem przygotowany na swój "błagalny" telefon już po zakończeniu rozmowy ale doczekałem się że dali wcześniej to co chciałem. I tego życzę reszcie czytających forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to tak jest jak się czasem przekombinuje ;-) wiem, że w zdecydowanej większości przypadków nowa oferta aktywna jest prawie od razu,no do 2 godzin,ale czasami trwa to dłużej i niekoniecznie od razu z winy konsultanta. Nadgorliwy klient już po 15 minutach dzwoni, że mu nie świeci,zgłasza reklamację i robi się wtedy dopiero bajzel.

 

Nie mówię, że tak musi być, ale dla własnego świętego spokoju przed powiedzeniem TAK proście o przesłanie warunków na maila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku było jasne, że nie włączą tego samego dnia (ze względu na dobraną kartę w punkcie) ale konsul obiecała że następnego (sobota) odpali. W niedzielę dzwoniłem z wyjaśnieniem czemu nie działa i inny konsul tłumaczy, że w systemie faktycznie było coś negocjowane ale oferta nie jest wprowadzona i on mi może wcisnąć/włączyć inną droższą i mniej korzystną. Oczywiście odmówiłem i wtedy powiedział, że jak będzie w pracy konsul z którym zawarłem umowę to ja włączy. Tak się stało w poniedziałek. Faktycznie jakbym poprosił potwierdzenie warunków na maila i podpisał umowę z możliwością wypowiedzenia 10 dni to tej chwili niepewności można było uniknąć.

Wniosek z tego tez taki że jak klient dzwoni i chce coś wyjaśnić to stoi na innej pozycji. Mimo, że gość widział że mam już umowę wynegocjowaną tylko nie aktywowaną w systemie to chciał mi wcisnąć coś mniej korzystnego. A może się przestraszę i zgodzę. Czyli dzwonić tylko w ostateczności bo polują na nieświadomych i niecierpliwych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co wam dekoder podłączony do netu ;-) Mało Was ''inwigilują'' w smatszmonach ;-) Lubicie widzę jak korporacje maja Was pod kontrolą ;-)

 

A co oferty to może mi ktoś załatwi takie ''cudo'' jak U+ & 6xC+ & CINEMAX HD & R HD & MR & PACE za 49/59 zł za całość Biorę aneks na obu moich umowach które mam z Cyfra+ :lol2::lol2::lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chcialbym przejsc do nc+,jednak oferta dla nowych abonentow jak narazie odstrasza mnie cena.Natknalem sie na aukcje na jednym z portali.Sprzedawca oferuje karte cameleon bez dekodera z pakietem Start+,abonament do konca Grudnia 2014 za 140zl.Po zakupie wysyla formularz cesji.Czy na tej podstawie przepisania abonamentu na mnie przy migracji moge liczyc na jakiekolwiek bonusy ze strony nc+ jako byly abonent cyfry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...