zuchnet Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Tak zgadzam się tylko ze w pierwszej kolejnosci trzeba chciec negocjowac (sprawić aby dany abonent wyrazil chęć pozostania w platformie) jak do tej pory to ja jako pierwszy usłyszałem szczekanie w sluchawce a nie oni. Oferty tańszej niż 139zl nie otrzymalem z tym ze byla to oferta ubozsza niz ta która mam jeszcze ewentualnie taka sama tylko drozsza, nizszej nie moge "innych ofert nie mamy dla pana". Także zapytam sie Ciebie kolego czy to jest chęć negocjacji z ich strony ? Nie chce sie powtarzac ale w drugim telefonie z mojej strony zapytalem gdzie i do kiedy oddac sprzęt tel do DUK otrzymalem krótka i rzeczową odpowiedz. Zapytam sie wprost czy będąc na moim miejscu płacił byś 149zl za paczke C+ i Minimini ? bo reszte kanalow mozna powiedziec mam w CP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Przy pierwszym telefonie zwykle tak jest. Szczególnie jak samemu się dzwoni, to wielki błąd. Negocjacje przede wszystkim nie są dla nerwowych ludzi. Bez cierpliwości również. Na tym właśnie polega sztuka negocjacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Jasne, że to oferta nie do przyjęcia. Jeśli byłbym w Twojej sytuacji dzwoniłbym na 22 220 01 91 z tym samym pytaniem - a nóż się uda. Nie zawsze przecież odbierze ten sam konsul Zadzwoń teraz i napisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Wszystko zależy kiedy się kończy umowa? Ja osobiście bym się nie śpieszył z dzwonieniem. A gdy konsul zadzwoni, to przedstawiłbym swoje warunki migracji. Jeśli będzie spór, to grzecznie podziękować za telefon. To działa jak c.holera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Nadmienie że ich strony nie było żadnego telefonu także jak maja sami zadzwonić a nie robia tego do tej pory to krąg sie zatacza i z negocjacji brzydko mówiąc lipa. Sam zadzwonilem dwa razy z pytaniem o to czy wypowiedzenie zarejestrowane i wytedy w tej rozmowie zapytalem o możliwości migracji to konsul szczekal ze jak sie nie podobaja takie oferty to innych nie będzie zaś drugim razem zadzwonilem z pytaniem o sprzęt efekt jak pisalem w poprzednim poscie. W moim rozumieniu jesli mowimy o negocjacjach warunków umowy to pierwsi z inicjatywa powinni wyjsc oni nie ja wtedy wiem że staraja sie o to aby abonent został i jestem skłonny przestać na jakis rozsadny konsensus. Oferta 150zl za 6xC+ to na pewno nie jest dobra ofera w sytuacji gdzie mam jeszcze do nich dzwonic i liczyc na to ze może uda sie zejść z ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 kiedy się kończy umowa? @zuchnet - no właśnie kiedy? Mam prawie to co Ty. Cyfra+ Prestiż HD+ Multiroom + Pace +Sagemcom obecnie za 122 PLN. Do negocjacji jeszcze daleka droga. Po drodze na pewno coś po prośbie z nc+ jako w formie gratisu jeszcze sobie przyłączę. W sumie za tą samą cenę i z tym samym "majątkiem" będę chciał migrować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 W ostatnim tygodniu pazdziernika mogę sprzęt oddawac takie informacje otrzymalem takze umowa wygasa w tym ewentualnie przyszlym tygodniu. edit: To powiem Ci że chcac mieć to co mam na chwile obecną + Pace to 169zl taki rabat mi dali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Widzisz jakie popełniasz błędy? Umowa na bank kończy się ostatniego dnia października. Na oddanie sprzętu masz cały listopad. A najlepsze oferty otrzymasz właśnie dwa, trzy dni przed końcem października. A nawet w ostatnim dniu! Na miły Bóg nie dzwoń do nich pierwszy. Jesteś tu na Forum. I jeśli będziesz miał "cisnienie"? Pytaj! Podpowiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 @zuchnet O Jezu, to kiedy w końcu umowa Ci się kończy Myślałem, że już się skończyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Dzwonić do nich nie zamierzam juz wacle, dziwi mnie tylko fakt ze do jednych dzwonią z rzeczowa propozycja zaraz jak tylko otrzymają wypowiedzenie a innym szczekaja do słuchawki z promocja z kosmosu. @gigabajt umowa kończy się w październiku ktorego dnia to nie wiem, na pewno zas graty mogę oddac juz w ostatnim tygodniu tego miesiąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 @zuchnet po zakończeniu umowy masz miesiąc na zdanie sprzętu. Nie ma się co spieszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 No co? Chłop w gorącej wodzie kąpany . A dla nc+ to najlepsi klienci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 umowa kończy się w październiku ktorego dnia to nie wiem, na pewno zas graty mogę oddac juz w ostatnim tygodniu tego miesiąca. Umowa na bank kończy się ostatniego dnia października. Na oddanie sprzętu masz cały listopad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Najlepsi tak,ale jak płacą co im po kliencie którego stracili? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 @zuchnet To przecież jeszcze sporo czasu, nie panikuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 @Kibo no Hikari Trafiłeś w 10!! @ircios W gorącej wodzie kompany nie jestem gdyby tak bylo dzwonil bym co dzień. Zrobiłem to dwa razy raz za namową kolegów właśnie z tym sprzętem we wrześniu i z pytaniem o zarejetrowane wypowiedzenie bo nawet takiej informacji w mejlu nie dostałem. W ubieglym roku telefonów mialem kilkanaście przed końcem umowy starali sie juz duzo wcześniej dwa tygodnie przd końcem dogadalismy sie na rozsadna cene za pakiet Presiz MR i Pace. @gigabajt Nie wiem co masz na myśli pisząc "nie panikuj" na początku dyskusji przedstawiłem swoje stanowisko oraz informacje dla innych użytkowników ze negocjajce w sprawie rabatów nie koniecznie musza dojsc do skutku i nie koniecznie musza zaistnieć w ogóle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Koledzy nie byli w temacie obcykani. Bez nerwów. Za 12,14 dni telefon co chwilę będzie dzwonił z coraz to lepszymi ofertami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Jesli do dnia oddania gratów otrzymam jakakolwiek propozycje z ich strony to oczywiście napisze w co osobiscie wątpię . Nie mam ciśnienia nie zależy mi ponad wszytsko aby z nimi pozostać chcę to co mam obecnie plus rabat ewentualny gratis z tytułu migracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Zwłaszcza,że jak widzę masz CP i z naziemną od CP. Nic dziwnego,że aż tak ci nie zależy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojmir Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 @zuchnet - czekaj cierpliwie. Jeśli zadzwonią, w co nie wątpię, wysłuchaj szczekania, grzecznie ponegocjuj, przedstaw swoją propozycję (nie z księżyca ) i podziękuj. Tak długo przeciągaj aż dopniesz swego. Do mnie dzwonili 6 razy i czekam cierpliwie. Nigdzie nie wydzwaniam mimo maila, listu papierowego i smsa potwierdzającego wypowiedzenie wraz z numerem telefonu pod którym przygotowano dla mnie "super ofertę". Tez nie mam ciśnienia. Ufam radom innych osób na tym forum, zobaczymy co z tego wyniknie. Jestem nastawiony pozytywnie. Pamiętaj, że z każdej rozmowy konsultant ma obowiązek zrobienia notatki, w której zawiera przedstawiona propozycję oraz twoje uwagi co do warunków dalszej umowy, dlatego inny już zna historię rozmów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Jedna z zalet C+ sa te cameleony, tutaj nie ma co sie oszukiwać jest to po prostu wygdne no ale nie bede płacił 150zl za paczke C+, dzieci bez Minimini tez przeżyją. W każdym razie napisze jak wygladal ostatni dzień współpracy:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 W najgorszym scenariuszu masz czas do końca listopada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Widzisz jakie popełniasz błędy? Umowa na bank kończy się ostatniego dnia października. Na oddanie sprzętu masz cały listopad. A najlepsze oferty otrzymasz właśnie dwa, trzy dni przed końcem października. A nawet w ostatnim dniu! Na miły Bóg nie dzwoń do nich pierwszy. Jesteś tu na Forum. I jeśli będziesz miał "cisnienie"? Pytaj! Podpowiem. To niestety nie jest reguła bo do mnie nie dzwonili. Sama zadzwoniłam 3 godziny przed końcem umowy. Nie dostałam tego co bym chciała. Zadzwonili za to 10 dni po migracji z propozycją przejścia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Tzn po tym jak zmigrowalas zadzwonili po kilku dniach z propozycją migracji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majzel Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 @bea i co Ci zaproponowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi