Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tu na forach emocje opadły, ale w APSach jest naprawdę wesoło - nie sugerujcie się mną - macie chwilę to podjedźcie, posłuchajcie jakie jazdy tam się wyprawiają.

Ciekawe jak do tego odniosą się "elity" z tego forum - znowu będą pisali jak sprzedaż świetnie idzie ?...

 

Nie czepiaj się cyfry.tv bo specyfika rynku na którym Ty się obracasz jest krańcowo różna od tego gdzie on ma swój punkt.

Bo z całym szacunkiem ale na Ursynowie (w którego centrum ma swój salon) jest wielokrotnie więcej mieszkańców niż w Twoim mieście (pisałeś coś o 50k), a do tego są to ludzie relatywnie młodzi, aktywni zawodowo i ze średnią zarobków znacznie powyżej minimum. Stać ich to kupują, jednak może to być taka "zielona wyspa" (tfu :lol2: ) na morzu kryzysu nC+, a cyfra.tv ma po prostu fart i trochę większą siłę przekonywania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up: nie ma sie czym ekscytować, bo chyba każdy wie co tam przeczyta-marna oferta migracji i zachwalanie swojego nowego badziewia. Po prostu trzeba w pierwszy dzień po odebraniu tego listu iśc na poczte i wysłać rezygnacje. Chyba duża większośc własnie po to czeka na te listy bo nie sądze ze jakis inny cel można podac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up: nie ma sie czym ekscytować, bo chyba każdy wie co tam przeczyta-marna oferta migracji i zachwalanie swojego nowego badziewia. Po prostu trzeba w pierwszy dzień po odebraniu tego listu iśc na poczte i wysłać rezygnacje. Chyba duża większośc własnie po to czeka na te listy bo nie sądze ze jakis inny cel można podac :)

ja sie nie ekscytuje ale uwazam ze wszyscy powinni ten list otrzymac juz a nie za jakies pare dni,szczerze to myslałem ze sie z tego wycofia ale dalej brna w zaparte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czepiaj się cyfry.tv bo specyfika rynku na którym Ty się obracasz jest krańcowo różna od tego gdzie on ma swój punkt.

Bo z całym szacunkiem ale na Ursynowie (w którego centrum ma swój salon) jest wielokrotnie więcej mieszkańców niż w Twoim mieście (pisałeś coś o 50k), a do tego są to ludzie relatywnie młodzi, aktywni zawodowo i ze średnią zarobków znacznie powyżej minimum. Stać ich to kupują, jednak może to być taka "zielona wyspa" (tfu :lol2: ) na morzu kryzysu nC+, a cyfra.tv ma po prostu fart i trochę większą siłę przekonywania.

Możliwe że masz rację; że cyfra.tv ma po prostu więcej szczęścia niż inni i że specyfika większych miast robi swoje; tyle że z samych większych miast pan Verley nie utrzyma swojego planu minimum; jutro będę w Toruniu i z ciekawości pomiędzy załatwianiem swoich spraw pobiegam sobie po APSach i zobaczę jak się sprawy mają w znacznie większym mieście;

do tego w piątek znowu muszę wrócić do APSu u siebie by sprawdzić czy w końcu będę mógł zdać kartę Cyfry...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam na turbo boxie juz 24h ekran aktywacyjny

 

Jeżeli w HD to jest zgodne z regulaminem :brawo:

Sorki, ale nie mogłem się powstrzymać :roll:

 

Miejmy nadzieję, że UOKiK wymusi na nich kontynuowanie zawartych wcześniej umów do końca okresu minimalnego, to trochę uspokoiłoby nastroje.

Bo jakoś nie za specjalnie wierzę, że inicjatywa antyncplus przyniesie jakieś wymierne korzyści i spowoduje zmianę podejścia do abonentów. Przejmują się nią tylko dlatego, że to skaza marketingowa na nieskalanym obliczu nowej wspaniałej i rewolucyjnej marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam na turbo boxie juz 24h ekran aktywacyjny

 

Jeżeli w HD to jest zgodne z regulaminem :brawo:

Sorki, ale nie mogłem się powstrzymać :roll:

 

Miejmy nadzieję, że UOKiK wymusi na nich kontynuowanie zawartych wcześniej umów do końca okresu minimalnego, to trochę uspokoiłoby nastroje.

Bo jakoś nie za specjalnie wierzę, że inicjatywa antyncplus przyniesie jakieś wymierne korzyści i spowoduje zmianę podejścia do abonentów. Przejmują się nią tylko dlatego, że to skaza marketingowa na nieskalanym obliczu nowej wspaniałej i rewolucyjnej marki.

jak nie zmiena podejscia to ta skaza bedzie sie powiekszac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie zresztą ta platforma i ludzie nią rządzący stracili marketingowo tyle ze naprawić się tego ich wizerunku już porostu nie da,ja rezygnuje chociaż by nie wiem co zaproponowali,tak się nie traktuje porostu ludzi,Polsat nie jest dla mnie żadna alternatywa pomyśle nad jakaś kablówka,a jeśli nie to zostanę bez nie dam się traktować jak jakiś głupi polaczek co łyka wszystko jak młody pelikan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku kto ile zarabia jest drugorzędne. Nikt chyba nie lubi aby z niego robili jelenia.

Mam obecnie prestiż HD za 116zł i dlaczego mam płacić teraz 179zł, czyli 63zł więcej (to ponad 50% drożej).

Może ktoś z Was zna odpowiedź.

Na pewno nie zna jej NC+ bo nie podało przyczyny dlaczego tak mam być.

Nie liczę tutaj tego "bełkotu-pseudo-reklamy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ludwis, no jak to, przecież dostajesz w All inclusive przymusową "gimnastykę artystyczną" + VoD, za który płacisz podwójnie, bo to i za dostęp i za ... energię elektryczną, którą zeżre dekoder na ściągnięcie tego z serwerów nc+. :D

 

Czuj się zatem jak VIP.

 

To są kpiny i nic więcej, a na pewno nie oferta dla ludzi rozsądnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba z deka przesadzasz. No chyba, że wychodzisz z założenia kto nie z nami to ... :D Każdy ma prawo do wypowiedzenia swojej opinii i tej pozytywnej i tej negatywnej, a Ty wszędzie węszysz spisek, przecież to chore.

 

Zresztą o ile się nie mylę sam też już zmigrowałeś i masz platynę nieprawdaż ?

Moja migracja została wymuszona sytuacją osobistą; ciężko było mi złożyć podpis pod tak idiotycznie skonstruowaną ofertą nie gwarantującą mi nic poza 80% podwyżką, ale nie miałem wyboru.

Poza tym ja nie muszę nic pisać.

Wystarczy poczytać prasę, neta, róznorakie serwisy informacyjnie. Jedynie cała banda tvn'owska pod egidą ITI udaje że temat nie istnieje. Nawet dziennikarze sportowi przyznali wczoraj, że gdy poprosili ludzi z redakcji sportowej nc+ o komentarz to Ci ze wstydu zwiali.

Kompromitacja i nC+ to obecnie najbardziej popularne skojarzenie.

To, co miałeś pistolet przystawiony do skroni, że podpisałeś umowę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu na forach emocje opadły, ale w APSach jest naprawdę wesoło - nie sugerujcie się mną - macie chwilę to podjedźcie, posłuchajcie jakie jazdy tam się wyprawiają.

Ciekawe jak do tego odniosą się "elity" z tego forum - znowu będą pisali jak sprzedaż świetnie idzie ?...

 

Nie czepiaj się cyfry.tv bo specyfika rynku na którym Ty się obracasz jest krańcowo różna od tego gdzie on ma swój punkt.

Bo z całym szacunkiem ale na Ursynowie (w którego centrum ma swój salon) jest wielokrotnie więcej mieszkańców niż w Twoim mieście (pisałeś coś o 50k), a do tego są to ludzie relatywnie młodzi, aktywni zawodowo i ze średnią zarobków znacznie powyżej minimum. Stać ich to kupują, jednak może to być taka "zielona wyspa" (tfu :lol2: ) na morzu kryzysu nC+, a cyfra.tv ma po prostu fart i trochę większą siłę przekonywania.

 

Ale większości osób chodzi o brak możliwości wyboru- konsultant zresztą Bogu ducha mniej lub bardziej winny (bo tak mu każą) mówi ci masz do wyboru tylko to- lub na drzewo.

Na swoim przykładzie : posiadałem dawniej w C+ pakiet Optimum HD, do tego dobrałem sobie pakiet MULTI za kilka dych i miałem to co mnie interesuje włącznie z muzycznym bardzo wartościowym Mezzo. Czyli nawet miałem więcej programów niż w ówczesnym pakiecie full i za to płaciłem odpowiednio drożej. A z pornoli mogłem zrezygnować. Potem zgodziłem się na Prestige HD, za cenę bardzo dobrą dla dwóch stron, bo nie ja ją proponowałem. W n-ce miałem podobnie. Brałem to co chciałem. W CP mam tylko to co chcę. W kablówce biorę również to co chcę. W moim przypadku to nie kwestia kasy, bo na zarobki nie narzekam, tylko w nowej ofercie teraz nie mam żadnego wyboru. Mam za to przystawiony przez encepence pistolet do głowy .Tak to odbieram. Moi znajomi posiadali zawsze najwyższe pakiety w n-ce i Cyfrze+ i również nie zamierzają migrować na tych zasadach, bo sami prowadząc interesy, muszą liczyć się z klientem, z którego bardzo dobrze żyją. I wywiązują się z umów, czasem dopłacając do interesu, gdyż zadowolony klient zawsze wróci. Niezadowolony odgoni setkę następnych potencjalnych. A tu okazało się, że klient nie jest naszym panem, to my NC+jesteśmy PANEM klienta. To wkurza najbardziej. Brak szacunku i poważnego traktowania w biznesie, w którym jak się okazało zawarta wcześniej umowa obowiązuje tylko w jedną stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludwis, no jak to, przecież dostajesz w All inclusive przymusową "gimnastykę artystyczną" + VoD, za który płacisz podwójnie, bo to i za dostęp i za ... energię elektryczną, którą zeżre dekoder na ściągnięcie tego z serwerów nc+. :D

 

Czuj się zatem jak VIP.

 

To są kpiny i nic więcej, a na pewno nie oferta dla ludzi rozsądnych.

Fakt to kpiny.

A vod, srod i inny gniot i tak nie dla mnie, jestem abo c+ z własnym dekoderem (nie tym [beep]em z N)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Wie ktoś może jak wygląda sprawa z nc+go? na stronce maja napisane ze bezpłatnie do końca kwietnia z platinum, wie ktoś czy później w platinum ta opcja będzie płatna, jeśli tak to ile?

 

Druga kwestia orientował się ktoś o kazus abonentów, którzy mieli TV? Już o to tutaj pytałem i w sumie to potwierdziłem swoje zdanie, że wypowiadając umowę w związku z usunięciem kanałów z oferty jest niejako rozwiązaniem umowy z winy C+, a wiec nie będzie trzeba płacić żadnych kra wynikających z promocji z TV. Pytał ktoś na infolinii? Wczoraj bylem w APS, gość dzwonił przy mnie na ich infolinie i konsultant nie wiedział co powiedzieć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku kto ile zarabia jest drugorzędne. Nikt chyba nie lubi aby z niego robili jelenia.

Mam obecnie prestiż HD za 116zł i dlaczego mam płacić teraz 179zł, czyli 63zł więcej (to ponad 50% drożej).

Może ktoś z Was zna odpowiedź.

Na pewno nie zna jej NC+ bo nie podało przyczyny dlaczego tak mam być.

Nie liczę tutaj tego "bełkotu-pseudo-reklamy".

 

W Twoim rozumowaniu jest podstawowy błąd - odnosisz się do swojej sytuacji pisząc o ogóle abonentów.

Nie wiem bo danych nie mam, ale wyobrażam sobie, że świadomych (cz też jak inni powiedzą bardziej cwanych) abonentów, nie pozwalających przejść swoim umowom na czas nieokreślony (czytaj płacącym znacznie niższe rachunki) jest niewielki procent i to tych klientów najbardziej wqrwia aroganckie podejście francuzów.

Dla całej reszty abonentów to skala podwyżki (biorąc pod uwagę "oferty promocyjne") już nie jest tak wysoka, i od biedy da się usprawiedliwić LM, LE czy też premierami filmowymi.

Właśnie dlatego nC+ próbuje tak zamieszać internetem, żeby wygasić czarny PR, bo wtedy bez większego problemu gros abonentów dało by się złapać na lep "ofert promocyjnych" - a że część z tych świadomych zdecydowałoby się odejść ? No cóż, sami przyznają, że mają wliczone w koszty stratę 400k w ciągu roku.

Na szczęście dla nas mleko się rozlało i całym tym syfem zajęły się też inne media co znacznie zwiększa ryzyko faktu, iż ten mniej cwany klient zastanowi się głębiej nad stosunkiem jakości do ceny i rozważy, czy warto płacić taką kasę za wpatrywanie się w szklany ekran.

 

Żeby nie było - mam Superpremium za 89 pln 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, co miałeś pistolet przystawiony do skroni, że podpisałeś umowę ?

Ziut60 proszę cię, to nie jest żaden merytoryczny argument. Może miał. Ja według własnej oceny mam przystawiony pistolet, ponieważ jako prawni następcy ludzie z nc+ nie chcą respektować zawartych ze mną kilka tygodni temu umów z N-ką i Cyfrą+. W każdym biznesowym kontrakcie jaki robiłem mam wpisany paragraf za niedotrzymanie warunków umowy, ustalone kary, należne odsetki, sposób załatwiania sporów obowiązujący obydwie strony. Tu kary działają z automatu w jedną stronę. Wiemy na czyją niekorzyść. To nie jest uczciwy biznes. To świadome żerowanie na chorym polskim systemie prawnym, który nie chroni w pełni konsumenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry dwa razy wklikałem posta... :oops:

P.S. Właśnie przed chwilą miałem telefon z encepenceplus. Gdy miły konsultant usłyszał, że podałem na ich stronie specjalnie swój numer telefonu w sprawie nowej oferty po fuzji ,ponieważ nie mogłem się z nimi w jakikolwiek sposób skontaktować i chciałem wyjaśnić sprawę reklamacyjną jako abonent Cyfry +, rozmowa zakończyła się po niespełna minucie. "Nie mogę panu nic pomóc, ja jestem tylko od nowych umów." Nie miał nawet możliwości przełączenia mnie do działu reklamacji :wink: . Dziwne bo za starej Cyfry+ takie przełączanie między działami było bezproblemowe. To też świadczy o podejściu do partnera w biznesie.Bo przecież takim podobno jestem. Pardon, byłem, bo wysłałem im dwie rezygnacje. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, co miałeś pistolet przystawiony do skroni, że podpisałeś umowę ?

Ziut60 proszę cię, to nie jest żaden merytoryczny argument. Może miał. Ja według własnej oceny mam przystawiony pistolet, ponieważ jako prawni następcy ludzie z nc+ nie chcą respektować zawartych ze mną kilka tygodni temu umów z N-ką i Cyfrą+. W każdym biznesowym kontrakcie jaki robiłem mam wpisany paragraf za niedotrzymanie warunków umowy, ustalone kary, należne odsetki, sposób załatwiania sporów obowiązujący obydwie strony. Tu kary działają z automatu w jedną stronę. Wiemy na czyją niekorzyść. To nie jest uczciwy biznes. To świadome żerowanie na chorym polskim systemie prawnym, który nie chroni w pełni konsumenta.

Dziwi mnie, że tak śmiertelnie poważnie traktujesz umowę z dostawcą usług TV. Przecież jest tyle ważniejszych spraw w życiu, że nie warto się tak napinać . Wrzuć na luz........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ziut60 - tak traktuję poważnie, bo to jest biznes, czyli zarabianie pieniędzy. Dzięki temu mam bardzo dobrą reputację w swojej branży i klienci wiedzą, że warto skorzystać z moich droższych usług, gdyż nie zostawię ich na lodzie w razie potrzeby. Nikt tu nie mówi o akcji dobroczynnej NC+ tylko poważnym uczciwym traktowaniu klienta. Jeśli jestem w stosunku do partnera biznesowego jakim były n-ka i Cyfra+ uczciwy i wywiązuję się od kilku lat z warunków podpisanych umów, to sam tego wymagam w stosunku do siebie. Zapewne znasz pojęcie "pacta sunt servanda".

Wrzuciłem już kilka dni temu na luz, podejmując decyzję o rozwiązaniu swoich umów. Miałem 4 dostawców sygnału, zostałem na dwóch. Ja sobie dam radę. Encepenceplus beze mnie również nie zginie. Ale z pewnością przez kilka lat do nich nie wrócę i nie zarobią tyle, ile by mogli skasować. Zaś na straconą w tydzień reputację przyjdzie im ciężko pracować. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cyt. Monkin - tak traktuję poważnie, bo to jest biznes, czyli zarabianie pieniędzy. Dzięki temu mam bardzo dobrą reputację w swojej branży i klienci wiedzą, że warto skorzystać z moich droższych usług,

 

No i Cyfra też miała b. dobrą reputację i zawartość programową dlatego też ma droższą ofertę :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...