Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

do mnie dzis zadzwonili w takiej sytuacji, tylko premium mi zaproponowali za 99pln :lol2: ja im silver+6 C+, a gość mi na to, ze nie ma takiego pakietu i moge wziąc premium, tak pogadaliśmy 2 razy o tym samym i podziękowałem za rozmowę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bibo999

Sherkan spokojnie jestem w tej samej sytuacji. Zero kontaktu z ich strony. Raz dzwoniłem na infolinię zapytać o zwrot dekodera, powiedziano mi że póki nie oddałem dekodera to mogę migrować, kazali czekać na ofertę i tak sobie czekam ;)

Ps. W rozmowie konsultant przeprosił mnie za to że wyłączyli mi kanały, a kanały świeciły cały czas - naprawdę mają bałagan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 1 maja nie jestem już abonentem cyfry i do 31 mam gratis obecny abonament i żebym mógł oglądać tv, to mam czas do 14 czerwca na zdanie sprzętu. Po 2 tygodniach ciszy, dzisiaj tel. z DUK i propozycja Comfort+6xC+ za 64zł i 2 pierwsze miesiące bez opłat. Oczywiście odmówiłem i postawiłem sprawę jasno, iż chcę U+6xC+ za 49zł - otrzymałem odp. że pan nie miał wcześniej op. Canal+ i się nie należy. No to ja dalej że drogo za to co mi proponują, że i tak nie mogę kilku programów oglądać, bo Pace nie obsługuje, no i jestem poszkodowany. Na to usłyszałem, czyli nie chce pan skorzystać z tej propozycji, ja na to, że nie, bo jest za drogo. Głos w słuchawce: to w takim razie do usłyszenia i proszę do 14 czerwca zdać nasz sprzęt. Chyba biorą mnie na zastraszenie ? Bo nawet w trakcie rozmowy słyszałem, że : cyt." to już nie jest Cyfra+, to jest NC+ ", znaczy się po mojemu, Nowa Cena w górę.;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja już nie ogarniam tego całego zamieszania. Wysłałem wypowiedzenie 29.04 zarejestrowane 09.05. 11.05 odłączyli mi sygnał, po interwencji przywrócono uprawnienia na karcie. Dzisiaj próbowałem się zalogować do ICA niestety bezskutecznie. Zadzwoniłem na infolinie i tam usłyszałem iż umowa została rozwiązana na koniec kwietnia :? Czy ktoś miał podobną sytuację. Uda się jeszcze przedłużyć umowę na dobrych warunkach czy już marne szanse??

Trochę zaskoczyli mnie swoją postawą, żadnych telefonów z ich strony i żadnych smsów jak to niektórzy otrzymywali.

Ja tak miałem.

W weekend napisałem na forum nc+ od czego zależy do kogo dzwonią z ofertami migracyjnymi. Powiedzieli, bym napisał maila na adres doradca.c@info2.ncplus.com.pl. Napisałem podając swój numer abonenta i telefon się rozdzwonił.

Dawali takie oferty jakie dają ludziom z zarejestrowanym wypowiedzeniem, czyli korzystne i zmigrowałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Wypowiedzenie wysłane 29.04, dzwoniłem w sobotę 18.05. Przed migracją miałem C+ optimum hd + hd promo + mr + pace pvr za 53,50 (9m-cy do maja włącznie)/107 (3m-ce).

Pierwsza propozycja ze strony NC+ Universe + 6xC+ + mr (2xcameleon) + pace pvr 59zł (12m-cy) Oczywiście zmigrowałem. Przy okazji, kolega wysłał dokładnie w tym samym dniu wypowiedzenie i wczoraj dokonał migracji, miał superpremium z tv za 135zł dostał to co ja za 69zł.

 

pozdrawiam

gajovy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mój przypadek wygląda następująco:

Przez 14 lat byłem abonentem Cyfry+. 11 kwietnia zadzwoniła do mnie konsultantka NC+ z propozycją migracji. Mój abonament miał wynosić 119 złotych, dodatkowo za darmo miałem dostać nowy dekoder HD, jeżeli wymienię go na dzierżawiony przeze mnie stary PACE. Pani konsultantka przekonywała, że nic mnie to nie będzie kosztować. Gdy wybrałem się do autoryzowanego punktu NC+, aby dokonać wymiany okazało się, że, owszem, dekoder jest za darmo, ale muszę dokonać opłaty aktywacyjnej w wysokości 199 złotych. Zdenerwowany postanowiłem powołać się na ustawowe prawo konsumenckie i odstąpić od umowy zawartej drogą telefoniczną. 18 kwietnia wysłałem stosowne odstąpienie. Od tego czasu nikt się ze mną nie kontaktował, nie dostałem żadnego listu, nikt nie dzwonił. 8 maja wysłałem maila z zażądaniem wyjaśnień, dlaczego do tej pory nie odpowiedzieli na moje odstąpienie. Otrzymałem odpowiedź, że zostało ono zarejestrowane na umowie, ale decyzja jeszcze nie została podjęta. Wczoraj postanowiłem ponownie do nich napisać. W odpowiedzi poinformowano mnie, że umowa zostanie rozwiązana dopiero 31 lipca.

Czy jeżeli wysłałem odstąpienie od umowy zawartej drogą telefoniczną, to nie powinna być ona rozwiązana automatycznie? Czy muszę czekać te trzy miesiące i płacić przez ten czas abonament, czy też mogę zażądać natychmiastowego zaprzestania nadawania sygnału i odnieść kartę i dekoder do punktu nc+? Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jedno, jak to jest, że gro z Was dzwoni do nich po tygodniu od zarejestrowania wypowiedzenia i dostajecie od nich dobre oferty ? Mnie poinformowano, iż od 1 maja nie jestem już abonentem C+ i oferty jakie otrzymywałem, to te standardowe ze strony, wyjątek wczoraj ale za taką cenę to niech się bujają, wolę już darmowe DVB-t. Non stop taka głupia gadka ze strony konsultantów: nie miał pan op. Canal+ i nie może pan jej dostać teraz. :/ Nic dziwnego, że w Polsce wiele firm upada, skoro mają takich zatrudnionych [beep] marketingowców, którzy uważają, że lepiej jest sprzedać jeden abonament za 150zł, niż 4 po 49zł ? Jeden z drugim w życiu fizycznie nie pracował, tylko po studniach menedżerski stołek i musi zabłysnąć przed prezesem, więc ze swoich 10 podwładnych, 9 zwalnia i jeden robi za wszystkich. Ot, mamy Afrykę w Polsce, i takie jest podejście NC+ do abonentów, że lepsza 1 umowa na tydzień za max kasę, i dlatego CP przędzie coraz lepiej, bo wolą sprzedać więcej i taniej, bo najwidoczniej ktoś u nich potrafi liczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, poczytalem po parenascie stron wstecz ad oferty migracyjnej i mam takie pytanka

Obecnie mam superpremium bez MR z Peacem

Interesuje mnie tylko sport bez zadnych internetow vod i innych bibliotek

wczesniej myslalem ze opcja platinum i bedzie dobrze ale po przeczytaniu wielu postow stwierdzilem ze najlepsza bedzie dla mnie opcja

universe + z paczka canalow ( w watkach pojawia sie slowo opcja platinum jak mniemam chodzi o paczke c+ oczywiscie na caly czas trwania umowy)

na HBO mi nie zalezy bedzie to ok nie bedzie tez nic sie nie stanie

umowa pewnie na 12 lub 18 mcy

Do tej pory nie mialem MRmu a chcialbym go miec

Jakie koszty takiego pakietu sa do wyciagniecia jak czytalem duzo ofert bylo za 64 a niektorzy nawet 59

I dodatkowo History HD za 5

Wypowiedzenie wyslane dzisiaj, umowa do konca czerwca

uff ale napisalem

poprosze o potwierdzenie moich rozmyslan nt pakietow

Reasumujac wyszlo mi Uniwese+ paczka c+(wszystkie) MR History HD

poprosze jeszcze link do str gdzie byly przedstawione oferty co kto dostal

z gory dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

history hd nie ma kodowania seca,więc nawet nie proś o ten kanał,bo jak ci go dadzą to będziesz płacić,a dostaniesz w sd. za dodatkowy dekoder dołożą ci 20 zł,chyba,że masz swój. prognozy to od 60zł do 120

 

EDIT; kolejna sprawa.jak nie masz teraz MR to ci go dadzą od pakietu gold i tylko z tunerami adb.czyli aktywacja za 2 to jakieś max 250zł. jak teraz wysłałeś wypowiedzenie, to jak najszybciej udaj się do aps nc+,najlepiej po c+ i dobierz sobie MR.dostaniesz 2 kartę i może drugi dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisze dokładniej. Złożyłem wypowiedzenie 26.04. Zarejestrowane w systemie 9.05. Do tej pory miałem Optimum HD i HBO. Razem 82 zł. Dostałem już raz ofertę Universe+, 6xC+, HBO na 6mc za 59 zł. Ale nie chcieli mi dać do tego MR, twierdząc że jest od Golda. MR jest w tej chwili dla mnie niezbędny jeśli w ogóle mam przedłużać ofertę i chciałbym go mieć na ADB. Od 10.05 cisza z ich strony. Nie chcę miesięcznie płacić więcej niż 120 zł, a w tym chcę mieć WPT, 6xC+, HBO i MR na 3 slave'y. Więc Gold za 79zł to za drogo, ale silver za 69 już byłby w sam raz, tylko czy dadzą mi do niego MR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę miesięcznie płacić więcej niż 120 zł, a w tym chcę mieć WPT, 6xC+, i MR na 3 slave'y. Więc Gold za 79zł to za drogo, ale silver za 69 już byłby w sam raz, tylko czy dadzą mi do niego MR?

Wątpię że dadzą MR do pakietu silver.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...