Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wydaje mi się, że dziś rejestrowali wypowiedzenia wysłane ok. 17 IV. Ja wysłałem właśnie tego dnia i dziś zadzwonili. Nie będę streszczał moich maili z Cyfrą (opisałem to ok 2 tygodnie temu na forum). Facet zaczął od tego, że zarejestrowali dziś moje wypowiedzenie i pyta czy chcę z nimi dalej być (jestem 12 lat). Pytam co mi Państwo oferujecie - i znów jak mantra platinum oraz HBO (mimo, że kilka razy im powiedziałem, że HBO mnie nie interesuje) za 129 zł plus jakiś dekoder bo dotąd mam sd (tak, tak). Więc mówię, nie interesuje mnie samo platinum a konsultant, że mają to dla mnie za 119 zł. Ha ha - przecież to oferta dla zupełnie nowych abonentów, więc tak traktujecie lojalnych klientów. Konsultant mówi chwileczkę i po kilkunastu sekundach oferuje paltynę za 99. Więc ładnie podziękowałem i potwierdziłem, że podtrzymuje wypowiedzenie i proszę o pismo poleconym gdzie mam oddać sprzęt. Po trzech godzinach dzwoni inny konsultant z innego numeru - rozmawiano dziś z Panem i rozumiem, ze nie jest Pan zainteresowany ofertą. Potwierdziłem więc powiedział, że przeanalizują propozycję i oddzwonią przed 30 IV. Cyrk trwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem przed chwilą do nc+ pod numer 222200191 i dostałem "specjalnie" przygotowaną dla mnie ofertę: platinum+ mr cyfry+ 2x pace pvr za 130 zł, czyli 300 zł taniej niż dla nowego klienta. Oczywiście przyjąłem :jupi:

to ty masz ładnie na[beep]e e łbie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech lepiej ktos napisze za ile wyrwal platinum plus 2x karty cameleon z bylej cyfry ,plus peace pvr500gb .swoja droga zastanawiam sie jak ktos wezmie MR od nc+ i mieszka za granica i jak podlaczy dekoder do neta to chyba bedzie mial zonka bo skoro cyfra plus online za granica nie dzialal to teraz tym bardziej .Niech mnie ktos poprawi jak sie myle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do Was "Cyfrowiczów".

Czy ktoś z Was dostał mediaBOXa w jakiejś rozsądnej cenie?

Jeśli tak to w jakiej i do jakiego pakietu?

Przy okazji jeszcze raz zapraszam do dyskusji na temat różnic między Pace PVR HD, a mediaBOXem :smile: :

viewtopic.php?f=174&t=31685

 

Wynegocjowalem wymiane PACE na MediaBoxa bez oplaty aktywacyjnej tylko z oplata 10zl mies za wynajem.Bylo warto! To zupelnie inna bajka.EPG znakomite no i tekst na HBO w wersji oryginalnej. Jakosc odbioru wg. mnie taka sama.Pakiet Platinum,HBO,12m.129zl. Do tej pory Superpremium HBO 137zl + Pace 0zl umowa 26m.( bonus PS3 za 1zl).

Paca wymienialem 2razy (problemy z nagrywaniem)... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do Was "Cyfrowiczów".

Czy ktoś z Was dostał mediaBOXa w jakiejś rozsądnej cenie?

Jeśli tak to w jakiej i do jakiego pakietu?

Przy okazji jeszcze raz zapraszam do dyskusji na temat różnic między Pace PVR HD, a mediaBOXem :smile: :

viewtopic.php?f=174&t=31685

 

Wynegocjowalem wymiane PACE na MediaBoxa bez oplaty aktywacyjnej tylko z oplata 10zl mies za wynajem.Bylo warto! To zupelnie inna bajka.EPG znakomite no i tekst na HBO w wersji oryginalnej. Jakosc odbioru wg. mnie taka sama.Pakiet Platinum,HBO,12m.129zl. Do tej pory Superpremium HBO 137zl + Pace 0zl umowa 26m.( bonus PS3 za 1zl).

Paca wymienialem 2razy (problemy z nagrywaniem)... :D

 

hmmm 10 zl miesiecznie? to wyjdzie 120 zł, a jak dalej przedluzysz umowe, to będziesz wciąz spłacał dekoder nawet 5 lat ... lepsza opcja z opłatą jednorazową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam W czwartek migrowałem do nc+

Dzisiaj byłem w APS odebrać Dekoder Pace PRV 500gb wszystko ok ( tylko we Wrocławiu prawie żaden APS go nie ma schodzą na pniu) ale po powrocie odkryłem że nie ma kabla HD???

Czy przy Pace nie ma Kabla HD razem z dekoderem??? Czy ja tak trafiłem?

Jeżeli nie ma to trudno kupie tylko proszę o poradę jaki bo słabo się na nich znam? Są jakieś ze złotymi końcówkami? jest różnica między drogim a tanim jaki kupić żeby obraz był taki jak przy dekoderze sagecom HD i tym kablu co tam jest dołączony

( zawsze jak brałem dekodery miałem kable przy Xboxie też był hd dlatego się nie znam na tym)

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też wykonałem telefon i niestety minimalna propozycja gdy pozostanę przy dotychczasowym sprzęcie to Platinum za 109 zł, obecnie mam Optimum HD, PVR 250 i dwie karty Cameleon. No cóż, wobec tego wysyłam rezygnację na podstawie art.7 §1.

 

Ja chciałem płacić trochę mniej, niż dotychczas (płaciłem 128 złotych) - proponowałem Platinum z HBO i Cinemaxem + "stary" MR (nie miałem wcześniej) za 99 złotych - zaproponowano mi ponad 20 złotych więcej za mniejszą ilość kanałów (tj. 149 - ale bez MR - zamiast 128 za pakiet Platinum + HBO - wcześniej miałem Canal+ Superpremium z HBO i Cinemaxem), podziękowałem.

Kolejna propozycja, to 129 PLN (bez MR) - też Platinum + HBO ze starym dekoderem Philips PVR HD (nawet nie wiedziałem wtedy, że i tak dodatkowej zawartości na tym złomie nie oglądnę) lub Gold bez pełnego C+ i z HBO - też stary dekoder za 99 złotych.

Podziękowałem, złożyłem wypowiedzenie, kupiłem CP z MR, gdzie miesięcznie pełna oferta z HBO, Cinemaxem, Filmboxem kosztuje średnio 83 złote za pełny czas umowy (tj. 15 miesięcy). Częściowo żałuję utraty Canal+ (głównie chodzi o filmy - ale oglądałem filmy tak sporadycznie, że strata nie jest "bolesna"), z drugiej strony mam zdecydowanie większy dostęp do sportu, który mnie interesuje - tj. siatkówki i Formuły 1. Do tego cena zdecydowanie niższa i darmowy MR.

 

W wypowiedzeniu napisałem, że w sprawach związanych z ewentualnym wycofaniem wypowiedzenia / migracją do nc+ jestem osiągalny telefonicznie do 10 kwietnia, potem proszę o ewentualny kontakt mailowy. Oczywiście nikt się tym nie przejął - dzwonić zaczęli do mnie dopiero po moim wyjeździe za granicę - raz odebrałem i poprosiłem o kontakt mailowy. Odpowiedź była negatywna, więc podziękowałem, poprosiłem o zaprzestanie wykonywania połączeń pod mój polski numer i zakończyłem rozmowę. Po około 80 próbach dodzwonienia się do mnie C+ zaczęła nękać moją żonę. Myślałem, że temat został zamknięty po wyraźnym stwierdzeniu, że nie jesteśmy już zainteresowani, bo mamy platformę konkurencji a termin 10 kwietnia minął. Okazało się, że niestety - po 2 dniach ciszy wczoraj znowu zaczęło się wydzwanianie do mnie. Sprawa prosta - dodałem warszawski numer do ignorowanych i spokój.

 

Trochę się rozpisałem - ale to pokazuje, jak traktowani są klienci, którzy płacili przez lata za maksymalny lub prawie maksymalny pakiet. Liczę po cichu na to, że za 14 miesięcy nc+ będzie miała ciut inną politykę i że może (chociaż wątpię...) powrócę do ich oferty.

 

Swoją drogą - jeżeli jest jakiś przetarg, to firmy starają się go wygrać - dają odpowiednio niską cenę. Nie ma tam miejsca na akcje typu "napiszemy 2x tyle, ile chcemy i zobaczymy co powie". Tutaj też telewizje powinny walczyć o klienta - w końcu chodzi o jego pieniądze a nc+ prezentuje postawę "jak chce to kupi za chore pieniądze, jak nie to niech spada" :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...