Pas Ratunkowy Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 [beep] [beep] z nc+. Do tej pory nie mam włączonej paczki C+. Zadzwoniłem do działu obsługi klienta nc+ i podobno mam zwykły pakiet Universe+. Co to do [beep] nędzy ma być? Czy tam pracują aż tacy [beep] ludzie? Zgłosiłem reklamację i mam teraz czekać 30 dni bez 6xC+? Mogę to w jakiś inny sposób załatwić? Brak słów [beep] mać! Widzisz, ja tak miałem z HBO, ale dziś trafiłem na kompetentną dziewczynę i włączyli mi za 30 min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slomaaa Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 nie o to chodzi,ze za 39 zł -ale skoro są oferty za 49zł z multiroomem to dlaczego ja mam płacić 59zł bez?? mówiłem o braku kanałów przy pozostaniu przy moim PACE ale mimo to nie ma opcji innego sprzętu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 @Pas Ratunkowy - nic się nie martw, są tu tacy, którzy zadbają o zdrowy sceptyczny klimat. Dajmy na to: @godunow. Gdzieś ty był cały dzień?! Kilometry od komputera(lub podobnego badziewia) i TV Bardzo dobrze to roibi.. Polecam..!! A tak " mniej poważnie " tych numerów umów numerów abonenta brak od tych co to za 60 złotych podostawali .. Czekam na te Wasze numery jak na razie są jedynie "numery " ale z Was.. Panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 To żebranie za cenami zaczyna być żałosne. Jak wcześniej Julian był śmieszny z cenami z sufitu, tak teraz niektórzy abonenci świrują... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 [beep] [beep] z nc+. Do tej pory nie mam włączonej paczki C+. Zadzwoniłem do działu obsługi klienta nc+ i podobno mam zwykły pakiet Universe+. Co to do [beep] nędzy ma być? Czy tam pracują aż tacy [beep] ludzie? Zgłosiłem reklamację i mam teraz czekać 30 dni bez 6xC+? Mogę to w jakiś inny sposób załatwić? Brak słów [beep] mać! No niestety musisz czekac do 30 dni, chyba ze sie szybciej uwina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Nie to forum ale narzędzie często tu używane. Szukałam na forum androida ale spu[beep]. Chciałabym sobie nagrać to i owo rozmawiając z Sony Xperia. Proszę o polecenie aplikacji dającej dobry odsłuch drugiej strony, do której nie trzeba mieć... tfu... (terminu nie pamiętam) jakiegoś tam poprzerabianego androida z dostępem administratora. Szykuję się Z góry wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fr86 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 [beep] [beep] z nc+. Do tej pory nie mam włączonej paczki C+. Zadzwoniłem do działu obsługi klienta nc+ i podobno mam zwykły pakiet Universe+. Co to do [beep] nędzy ma być? Czy tam pracują aż tacy [beep] ludzie? Zgłosiłem reklamację i mam teraz czekać 30 dni bez 6xC+? Mogę to w jakiś inny sposób załatwić? Brak słów [beep] mać! No niestety musisz czekac do 30 dni, chyba ze sie szybciej uwina Nie ma czegoś takiego jak 10 dniowy okres "ochronny" umowy zawieranej na odległość? Mam dosyć. Chcę zrezygnować zupełnie z nc+. [beep] im w [beep]e! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 wycofać się możesz ale jeśli by ci jeszcze nie właczyli nowej oferty (choćby i kawałka). Ale ty pytałeś o reklamację, nie o rezygnację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fr86 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Włączyli mi już Universe+ jednak bez 6xC+ Mogę coś, zrobić żeby wypowiedzenie było aktualne? Umowę miałem do 24 kwietnia. Chciałbym ją zakończyć. Nie będę czekał 30 dni na wyjaśnienie reklamacji! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Widzewiak28 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 a jak Ci mówili że z cała Paczką C+ 6 kanałów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 @fr86. Raczej nie masz takiej możliwości. Ale czytaj co tu ludzie piszą bo bardzo wielu ma ten sam problem od kilku dni jak zaczęli dawać takie oferty. Uspokój się, napisz reklamację (z wymogiem odsłuchu rozmowy) i zacznij dzwonić. Tu już tak było, że 3 konsultant z rzędu nagle "odkrywał" niedopatrzenie i podłączał co należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo704 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 @fr86 a czy Twoja umowa przypadkiem nie rozpoczyna się od 1 maja ? Jak zadzwoniłem do BOK po migracji tez konsultant powiedział że nie mam 6xC+ ale po dokładnym sprawdzeniu stwierdził że tak jest taka paczka do końca umowy. Jedno jest pewne mają tam narazie [beep] z tymi gratisowymi Paczkami C+ szczególnie jeżeli chodzi o cyfrowców. Co konsultant widać to inne dane im się wyświetlają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fr86 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Nie. Ja umowę miałem do 24 kwietnia. Wypowiedzenie wysłane pod koniec stycznia. Miałem kilka telefonów od konsultantów z propozycja Platinum+ za 99 zł na 18 miesięcy. No i w sobotę ten nieszczęsny telefon od wydawało się miłej pani z działu utrzymania klienta. Numer zastrzeżony i propozycja Universe + 6xC+ + HBO na 6 miesięcy gratis za 59 zł. Umowa miała obowiązywać 12 miesięcy. Co najdziwniejsze dzwoniłem w niedzielę do działu obsługi klienta i konsultant powiedział, że jest zapisek o paczce C+, która zostanie niebawem włączona. Dzisiaj przy okazji rozmowy została wniesiona reklamacja i mam czekać teraz 30 dni na list Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLAWEKK Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Witam, z tego co się dowiedziałem do 30.04.2013r. mogę bezkarnie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług z powodu zmiany oferty programowej (1. lipca br. kanały CNN, Cartoon Network, TCM nie będą dostępne w ofercie CYFRY+) i mam pytanie czy jeżeli dzisiaj wyślę wypowiedzenia poleconym to moja umowa przestanie obowiązywać od 1 maja czy 1 czerwca? Moja aktualna umowa w c+ kończy się w lipcu, ale ostatnie chyba 3 miesiące muszę płacić po 100zł za optimum z multiroomem i liczę na to, że to wypowiedzenie zmusi ich do zaproponowania mi ciekawszej oferty(bez wypowiedzenia 99zl za platinum dają ...). Bo nie chcę zostać na lodzie, kiedy to wypowiedzenie dojdzie 29 kwietnia i juz od 1 maja koniec umowy i nie zdążą mi nawet przedstawic czegoś konkretnego. Pozdrawiam i liczę na odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 @Pas Ratunkowy - nic się nie martw, są tu tacy, którzy zadbają o zdrowy sceptyczny klimat. Dajmy na to: @godunow. Gdzieś ty był cały dzień?! Kilometry od komputera(lub podobnego badziewia) i TV Bardzo dobrze to roibi.. Polecam..!! A tak " mniej poważnie " tych numerów umów numerów abonenta brak od tych co to za 60 złotych podostawali .. Czekam na te Wasze numery jak na razie są jedynie "numery " ale z Was.. Panowie Chciałem się dowiedzieć czy aktualna jest propozycja pieniądze kontra orzechy po przedstawieniu dowodu oferty i czy oferta na SILVER + 6 C+ za 64 zł jest wystarczająca? Jeśli tak to poproszę o cierpliwość, dostanę podobno w ciągu kilku dni papiery to wrzucę skan, a pewnie niedługo po 1 również rachunek. Numer umowy wolałbym zachować dla siebie, a już na pewno do czasu papierowego potwierdzenia ustaleń. Może takie rozwiązanie zadziała hamująco na kolejne próby podszczypywania przez niedowiarków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Już się żegnałem z gąską, już sobie mówiliśmy papa a tu oferta: * Canal+Silver (z paczką 6xC+) * MR (2 karty po Cyfra+) * PVR 500 (dalej uzytkowany) Wszystko za 69 zł na 12 m-cy. Do tej pory C+Optimum HD, HD Optimum, PVR i MR za 70 zł. Także, jak widać się starają. Wstępnie byłem nastawiony na rezygnację. Ale teraz się zastanowię. Najlepszy jest tekst: "kilka kanałów ubędzie ale kilkanaście doszło" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selko Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Ja bym numeru umowy nie dawał czasem wystarczy dac numer umowy dopytują czy takie i takie imie i nazwisko i dowolnie mozna modyfikować ofertę także nie polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Mateo pisze cytujmy fr86 a czy Twoja umowa przypadkiem nie rozpoczyna się od 1 maja Wszystkie umowy podpisywane w kwietniu są od 1 maja 2013 roku..( migracje z cyfry do NC+) Ja migrowałem 17 kwietnia w kwietniu zapłaciłem abonament z cyfy a od maja oficjancie będę płacić NC+ I zawsze tak było że w kwietniu np. 3 kwietnia zamawiałeś w nową umowę czy usługę dodatkową typu HBO to juz za za kilka godzin był aktywny nowy pakiet czy usługa w tym przypadku HBO. Ba nowy klient zmawiał cyfre czy zamawia nc plus znowu 3 kwietnia pakiet mu włączają po paru godzinach a umowa leci od pierwszego maja .. Wam sie panowie myli data zawarcia umowy z czasem rozpoczęcia umowy Identycznie jak tu jest w CP. Coś Mateo zalewasz na maksa..!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Mik pisze Chciałem się dowiedzieć czy aktualna jest propozycja pieniądze kontra orzechy po przedstawieniu dowodu oferty i czy oferta na SILVER + 6 C+ za 64 zł jest wystarczająca? Jeśli tak to poproszę o cierpliwość, dostanę podobno w ciągu kilku dni papiery to wrzucę skan, a pewnie niedługo po 1 również rachunek. Numer umowy wolałbym zachować dla siebie, a już na pewno do czasu papierowego potwierdzenia ustaleń. Może takie rozwiązanie zadziała hamująco na kolejne próby podszczypywania przez niedowiarków. Podobno babcia wąsy miała czy sie stała dziadkiem tego nie wiemy.. Ja wrzuciłem swój numer abonent a bo nie mam nic do ukrycia ( wczoraj ) Pisze prawdę że platyne + hbo na 6 miesięcy za zero złotych dostałem za 99 zeta. Czekam na tych wszystkich co to takie super umowy podostawali .. Podostawali i dzisiaj płaczą , że im tego tamtego nie włączono.. Mnie za 3 godziny chodziło wszystko..!! Czekam na tę oczywistą oczywistość..!! Te skany rachunki umowy etc.. Od paru dni poza moim numerem abonenta nikt nic nie ujawnił.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinowa Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Pewnie, pojutrze dadzą za 39 zł I frytki do tego. ja cie pierniczę, jeszcze niedawno wszyscy braliby universe z 6xC+ za 79 zl, a teraz jak dają to za 59 z gratisami to wybrzydzają. a później się dziwią, że jak następnym razem dzwonią to z wyższą ofertą. @godunow mnie wszystko to co obiecali chodzi w tv, więc nie uogólniaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Witam, z tego co się dowiedziałem do 30.04.2013r. mogę bezkarnie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług z powodu zmiany oferty programowej (1. lipca br. kanały CNN, Cartoon Network, TCM nie będą dostępne w ofercie CYFRY+) i mam pytanie czy jeżeli dzisiaj wyślę wypowiedzenia poleconym to moja umowa przestanie obowiązywać od 1 maja czy 1 czerwca? Moja aktualna umowa w c+ kończy się w lipcu, ale ostatnie chyba 3 miesiące muszę płacić po 100zł za optimum z multiroomem i liczę na to, że to wypowiedzenie zmusi ich do zaproponowania mi ciekawszej oferty(bez wypowiedzenia 99zl za platinum dają ...). Bo nie chcę zostać na lodzie, kiedy to wypowiedzenie dojdzie 29 kwietnia i juz od 1 maja koniec umowy i nie zdążą mi nawet przedstawic czegoś konkretnego. Pozdrawiam i liczę na odpowiedź O rozwiazaniu umowy decyduje data otrzymania przez operatora oświadczenia o rezygnacji w związku z wyłaczeniem kanałów... Jeżeli dotrze 1 maja, lub poźniej knały będa świecic do konca maja, natomaisat jeżeli dotrze 30 kwietnia to możesz juz 1 maja nie ogladać nic. Odnosnie kanałów CNN CN TCM to najwczesniej możesz wysłac pismo dopiero po ich faktycznym wyłączeniu tzn. nie wcześniej jak 1 lipca 2013r i masz na to cały m-c kalendarzowy do 31 lipca - i tutaj te same zasady (jak wyżej) dotyczące rozwiązania umowy. Wszystkie decyzje odnośnie wypowiedzeń muszą mieć umocowanie w Regulamine, zawartej umowie czy aneksie, a nie przypuszczać: a może tak zrobię i uda się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Malinowa a po jakim czasie włączyli ci wszystko obiecane..?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Widzę że od wczoraj nic się nie zmieniło, walka pisana na forum o to kto zaplaci najmniej za jak najwięcej w nalepsze trawa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Malinowa a po jakim czasie włączyli ci wszystko obiecane..?? U mnie tego samego dnia wieczorem działały już kanały z Nki, których wcześniej nie miałem np DiscoveryHD, działała paczka C+ ale to tak samo jak wcześniej. Z tym, że nie do końca jest tak, że nowy zestaw wchodzi od 1 maja bo u mnie w ICA świecił nowy pakiet już pół godziny po rozmowie. A co do skanów, powiedziałem że wrzucę to wrzucę, ale najpierw muszę je mieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frytta Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 O rozwiazaniu umowy decyduje data otrzymania przez operatora oświadczenia o rezygnacji w związku z wyłaczeniem kanałów... Jeżeli dotrze 1 maja, lub poźniej knały będa świecic do konca maja, natomaisat jeżeli dotrze 30 kwietnia to możesz juz 1 maja nie ogladać nic. Czyli w takim przypadku najlepiej wysłać chyba 29 lub 30 kwietnia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi