Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A jakie warunki dostałeś? Dzwonili do Ciebie sami?

Pakiet Universe+ za 49 zł na 18 miechów! Chcieli dorzucić C+ x6 ale za 64 zł ale nie chciałem bo mnie nie interesuje. Oferta samego U+ jest dla mnie wystarczająca :-)

Płaciłem w C+ 47 zł za pakiet Kompakt+ więc mam teraz 2 zł drożej ale więcej ciekawych kanałów :-)

Pierwszy raz sam zadzwoniłem z ciekawości jaką ofertę dla mnie mają. Dostałem C+ Silver za 79 zł lub C+ Gold za 89 zł. Odp. moja że nie z taką ceną.

Chciałem pakiet w tej samej cenie co teraz miałem w C+ za 47 zł. Odp. mi że nie dostanę w NC+ nic tańszego niż to co mi podali. Ja się wkurzyłem bo dostałem prawie że 2 razy droższe propozycje. Oni mi nie będą wciskać droższych pakietów bo tak chcą.

Odp. im że jestem zainteresowany pakietem Universe+ ale skoro w obecnej chwili nie mogę do niego zmigrować to dziękuje. Kolejny telefon był już od nich. Nagle się cud stał bo jednak mogę zmigrować do pakietu U+ za 59 zł bo zauważyli moje zainteresowanie tym pakietem w poprzednim telefonie ode mnie do nich :-) Ja odp. że za taką cenę nawet niech nie liczą i że poczekam do końca umowy a jak nie zaoferują mi takiej samej ceny jaką mam teraz za Kompakt + to nie zostanę u nich i wybiorę CP. Dodałem że nie ustąpię bez wytargowaniu u nich lepszej propozycji bo w końcu nie jestem nowym abonentem tylko już korzystającym z ofert C+ do tej pory. Postawiłem jasno że abonentom którzy są obecnie w C+ należy się duży rabat za to że zostaną u nich i za to całe zamieszanie z cenami i migracją. Pani mi odp. że rozumie mnie ale na chwilę obecną może mi tylko zaoferować U+ za 59 zł na 18 miechów a ja odp. że za taką cenę na 18 miechów się nie zwiąże z nimi.

Zaraz drugiego dnia znowu dzwoni Pani z NC+ że mają dla mnie lepszą ofertę U+ za 54 zł na 12 miechów. Ja odp. że nadal to nie jest oferta dla mnie. Pani mnie się pyta jakiej oferty cenowej ja od nich oczekuję? odp. jej że takiej samej jak teraz płace czyli 47 zł lub zbliżonej. Niestety za 47 zł nie mogą mi dać U+ ale poprosiła mnie o poczekanie bo musi zapytać kierownika. Po chwili odp. jest że dostanę U+ za 49 zł na 18 miechów. Na to więc się zgodziłem i koniec negocjacji :-)

 

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Na taką odpowiedź właśnie liczyłem. Wszyscy powinni pisać takie właśnie odpowiedzi :brawo:

No nic ode mnie wypowiedzenie już poleciało i czekam :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest tak naprawdę różnica między pakietem universe z 6xC+ , a pakietem silver z 6xC+, bo moim zdaniem oba są identyczne, a na forum jedne osoby piszą, że przeszły do nc+ z pakietem universe/6xC+ a inne silver/6xC+?

 

C+ Silver posiada platformę NC+ Go, czyli dostęp do wybranych programów na smartphone`ie, tablecie itd, pakiet Universe jest pozbawiony tej funkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest tak naprawdę różnica między pakietem universe z 6xC+ , a pakietem silver z 6xC+, bo moim zdaniem oba są identyczne, a na forum jedne osoby piszą, że przeszły do nc+ z pakietem universe/6xC+ a inne silver/6xC+?

 

C+ Silver posiada platformę NC+ Go, czyli dostęp do wybranych programów na smartphone`ie, tablecie itd, pakiet Universe jest pozbawiony tej funkcji.

 

Czy aby na pewno nie jest to gratis dla nowych abo zamawiających pakiet silver+ Online ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując: (te wyższe oferty, wszystkie na 12 miesięcy, można wyciągnąć 6 miesięcy HBO gratis)

 

Canal+ Silver+6xC = 59 PLN

Canal+ Gold+6xC = 79 PLN

Canal+ Platinum = 79 PLN

Canal+Platinum+HBO cały okres = 89 PLN

 

Do tego 10 PLN za MR.

 

Czym się różni C+Silver z całą paczką C+ od droższego o 20zł Gold z całą paczką C+ ?

 

 

no właśnie chyba niczym

 

Canal+ Gold+6xC = Canal+ Silver+6xC, a tak naprawde oba w takim układzie to po prostu Universe+ z 6xC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w Cyfrze pakiet Canal + Optimum z umową do 31.08.2013. Po powstaniu NC+ i poznaniu ich oferty z parowanymi dekami z kartą dokupiłem w APSie (27 marca) drugą kartę do multiroomu w mało atrakcyjnej cenie 20zł/miesiąc (miałem zamiar to zrobić przy przedłużaniu umowy, wiec postanowiłem się zabezpieczyć i mieć już kameleona w ręku). Do tej pory mimo sporej opłaty za MR byłem wyznawcą teorii czekania do końca umowy i nie wykonywania nerwowych ruchów. Natomiast po ostatnich ofertach dla N-kowiczów i kilku dzisiejszych postach o ciekawych telefonach z DUK do Cyfrowiczów naszła mnie ochota, żeby ich trochę postawić pod murem i ponegocjować. :) Dlatego też jutro wysyłam wypowiedzenie w związku z wycofaniem kanałów gwarantowanych (info od nich na mailu). I teraz pytanie do Was. Czy w razie kiepskiej oferty z ich strony będę mógł to wypowiedzenie np. 30 kwietnia cofnąć telefonicznie i spokojnie poczekać do końca umowy z tym co miałem do tej pory? Ktoś już kiedyś przerabiał taki temat wcześniej przy wyłączaniu kanałów gwarantowanych? Nie chciałbym w razie czego zostać z ręką w nocniku i przynajmniej ten sezon obejrzeć do końca. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, powoedzcie mi czy mając najuboższy pakiet Canal+ Start również można słać wypowiedzenie? Nawet nie wiem czy miałem jeden z tych kanałów, które wycofali...

Ja niestety w porównaniu do Was płacę b. Dużo, bo w tej chwili aż 56zł (wcześniej 28 przez pół roku). Ugram Waszym zdaniem coś na wysłaniu wypowiedzenia? I lepiej wysłać że rezygnuję już teraz, czy może z końcem okresu promocyjnego (sierpień 2013)?

Jestem nowym klientem cyfry, nie negocjowałem/przedłużałem jeszcze umowy, stąd prośba do Was. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja postanowiłem wysłać e-mail z ofertą migracji ,pomimo że mam umowę do 09. dla orientacji ich podejścia do abo. obecnie płacę 63 zł. chcę płacić max 65zł. wiem że za wcześnie na gadanie z nimi ale nic nie tracę poczekam do lipca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są dopiero jaja! Pierwszy telefon, odbiera facet i mówię że chce ofertę c+ silver za 59 zł. Mówi mi że to jest możliwe i nagle telefon się rozłączył... Drugi raz zadzwoniłem i odebrała pani i na moją propozycję trochę nie wiedziała o co chodzi. Gdy już jej wytłumaczyłem to stwierdziła że takiej oferty nie ma. Kazałem zapytać się przełożonego i po krótkiej przerwie też stwierdziła że nie ma tej oferty i że jest jedynie silver z dwoma c+ za 59 zł. Gdy powiedziałem że abonenci n i znajomi z c+ dostawali takie oferty nastała niezręczna cisza... [beep] z ludzi robią. No nic, jutro wysyłam wypowiedzenie i mam już gdzieś tą platformę.

 

A zauważyłeś kolego że te oferty dostają ci, którzy wysłali wypowiedzenie?

 

nie pisz bredni ,bo mam wypowiedzenie w cyfrze złożone ,kończy mi się umowa, a nie dostałem lepszej oferty niż przed wysłaniem

 

"Brednie" - nie podobało mi się to stwierdzenie. Czy ja cie obrażam? Może nie trafiłeś na "tego" konsultanta. Może potrzeba trochę cierpliwości. Pisałem jaka jest ogólna tendencja i tyle. Ja już mam to co chciałem. Pisze tu tylko dlatego, żeby inni wiedzieli na czym stoją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wierzę wam z tymi ofertami, już 3 razy dzwoniłem, myślałem ze to zależy od konsultanta ale ciągle jak grochem o ścianę, platinium 99 zł...

 

Wypowiedzenie złożone, obecnie c+kompakt.

 

Śmierdzą im moje pieniądze to założę sobie canalsat France w niewiele wyższej cenie z wszystkimi meczami i francuskimi kanałami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie dziwię się osobom, które dzwonią i narzekają, bo dostają stare oferty. Ale postawcie się na miejscu konsultanta - wie, że jeśli ktoś dzwoni, to jest zainteresowany i że może na nim zarobić więcej (nie zawsze, ale kto pierwszy wykazuje zainteresowanie, ten jest na straconej pozycji).

 

PS. Pamiętam, że jakieś trzy lata temu, jeszcze zanim wziąłem C+, dzwonili do mnie z N już po zakończeniu umowy (bodaj 5-6 dzień po zakończeniu) i zaproponowali fantastyczne warunki - ze wszystkich kanałów tematycznych (kosztowały 48) zeszli do 34 (a byłem skłonny się zgodzić na 40). Nie oznacza to, że trzeba tak długo zwlekać z odpowiedzią, ale to im się patrzy na statystyki utrzymań etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj po rozmowie z DUK:

 

Silver za 69 zł bez dodatków żadnych, ponadto dowiedziałem się, że nie można mieć multiroomu z pakietem Silver... Albo Gold za 79zł i multiroom za 0 zł + opłata 5 zł za turboboxa. Oczywiście te pakiety bez wymienianych w innych postach paczek 6xC+.

 

Podziękowałem i powiedziałem że poczekam :) Umowę wypowiedziałem ze względu na zmiany programowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i dobra, tylko licz się z tym że nie będziesz miał oferowanych w platinum serwisów internetowych oraz niektórych kanałów (np. polsat hd) bo nie działają na dekoderach innych niż od n.

nie każdy ma neta w domu,a jak ma to nie zawsze po kablu,wiec takie dodatki powinny być jako opcja dodatkowa.nie każdy też ma ochote za coś płacić co nie działa zbyt dobrze, i coś podobnego może miec za free.

 

Dobrze, że dałeś to w cudzysłowiu :) Wejdzie jak zmienisz dekoder :)

a dlaczego ma ktoś zmieniać dekoder,jak ma swój własny i o niebo lepszy od adb. to nc+ nie wywiazuje sie z umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie dziwię się osobom, które dzwonią i narzekają, bo dostają stare oferty. Ale postawcie się na miejscu konsultanta - wie, że jeśli ktoś dzwoni, to jest zainteresowany i że może na nim zarobić więcej (nie zawsze, ale kto pierwszy wykazuje zainteresowanie, ten jest na straconej pozycji).

 

PS. Pamiętam, że jakieś trzy lata temu, jeszcze zanim wziąłem C+, dzwonili do mnie z N już po zakończeniu umowy (bodaj 5-6 dzień po zakończeniu) i zaproponowali fantastyczne warunki - ze wszystkich kanałów tematycznych (kosztowały 48) zeszli do 34 (a byłem skłonny się zgodzić na 40). Nie oznacza to, że trzeba tak długo zwlekać z odpowiedzią, ale to im się patrzy na statystyki utrzymań etc.

 

a do mnie nigdy w historii mojej 12-letniej współpracy sami nie zadzwonili.

 

Jak składałem wypowiedzenie to umowa się kończyła i tyle, zero kontaktu. Potem podpisywałem nową umowę po jakimś czasie.

 

Sam byłem konsultantem w cyfrze+ i naprawdę miałem to gdzieś czy dostanę za daną umowę 12 zł czy 10 zł premii, liczyło się by w ogóle mieć umowę. A nie tak jak mnie zniechęcają i po tych akcjach jestem już tak negatywnie nastawiony, że nawet za 29 zł wszystkich c+ już nie chcę. Bez łaski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos moze ugral juz nowa oferte z nc+ przez email?

 

Jesli tak, to na jaki adres email mozna do nich napisac z zapytaniem?

 

 

PS

dwa lata temu z C+ targowalem sie kilka razy przez telefon, ale w koncu najlepsza oferte dostalem przez email - moze teraz tez tak sie da.

 

Umowe z C+ mam jeszcze przez rok (Optimum HD, promo, HBO za darmo do konca czerwca za 72zl), ale bylbym zainteresowany Universe+ i 6xC+ ze wzgledu na ekstra kanaly dla dzieci w nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...