Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak zgadzam się tylko ze w pierwszej kolejnosci trzeba chciec negocjowac (sprawić aby dany abonent wyrazil chęć pozostania w platformie) jak do tej pory to ja jako pierwszy usłyszałem szczekanie w sluchawce a nie oni.

Oferty tańszej niż 139zl nie otrzymalem z tym ze byla to oferta ubozsza niz ta która mam jeszcze ewentualnie taka sama tylko drozsza, nizszej nie moge "innych ofert nie mamy dla pana".

Także zapytam sie Ciebie kolego czy to jest chęć negocjacji z ich strony ?

Nie chce sie powtarzac ale w drugim telefonie z mojej strony zapytalem gdzie i do kiedy oddac sprzęt tel do DUK otrzymalem krótka i rzeczową odpowiedz.

Zapytam sie wprost czy będąc na moim miejscu płacił byś 149zl za paczke C+ i Minimini ? bo reszte kanalow mozna powiedziec mam w CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadmienie że ich strony nie było żadnego telefonu także jak maja sami zadzwonić a nie robia tego do tej pory to krąg sie zatacza i z negocjacji brzydko mówiąc lipa. Sam zadzwonilem dwa razy z pytaniem o to czy wypowiedzenie zarejestrowane i wytedy w tej rozmowie zapytalem o możliwości migracji to konsul szczekal ze jak sie nie podobaja takie oferty to innych nie będzie zaś drugim razem zadzwonilem z pytaniem o sprzęt efekt jak pisalem w poprzednim poscie.

W moim rozumieniu jesli mowimy o negocjacjach warunków umowy to pierwsi z inicjatywa powinni wyjsc oni nie ja wtedy wiem że staraja sie o to aby abonent został i jestem skłonny przestać na jakis rozsadny konsensus.

Oferta 150zl za 6xC+ to na pewno nie jest dobra ofera w sytuacji gdzie mam jeszcze do nich dzwonic i liczyc na to ze może uda sie zejść z ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy się kończy umowa?

@zuchnet - no właśnie kiedy?

 

Mam prawie to co Ty. Cyfra+ Prestiż HD+ Multiroom + Pace +Sagemcom obecnie za 122 PLN. Do negocjacji jeszcze daleka droga. Po drodze na pewno coś po prośbie z nc+ jako w formie gratisu jeszcze sobie przyłączę. W sumie za tą samą cenę i z tym samym "majątkiem" będę chciał migrować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz jakie popełniasz błędy? Umowa na bank kończy się ostatniego dnia października. Na oddanie sprzętu masz cały listopad.

A najlepsze oferty otrzymasz właśnie dwa, trzy dni przed końcem października. A nawet w ostatnim dniu!

Na miły Bóg nie dzwoń do nich pierwszy.

 

Jesteś tu na Forum. I jeśli będziesz miał "cisnienie"? Pytaj! Podpowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonić do nich nie zamierzam juz wacle, dziwi mnie tylko fakt ze do jednych dzwonią z rzeczowa propozycja zaraz jak tylko otrzymają wypowiedzenie a innym szczekaja do słuchawki z promocja z kosmosu.

@gigabajt

umowa kończy się w październiku ktorego dnia to nie wiem, na pewno zas graty mogę oddac juz w ostatnim tygodniu tego miesiąca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kibo no Hikari

Trafiłeś w 10!!

@ircios

W gorącej wodzie kompany nie jestem gdyby tak bylo dzwonil bym co dzień. Zrobiłem to dwa razy raz za namową kolegów właśnie z tym sprzętem we wrześniu i z pytaniem o zarejetrowane wypowiedzenie bo nawet takiej informacji w mejlu nie dostałem.

W ubieglym roku telefonów mialem kilkanaście przed końcem umowy starali sie juz duzo wcześniej dwa tygodnie przd końcem dogadalismy sie na rozsadna cene za pakiet Presiz MR i Pace.

@gigabajt

Nie wiem co masz na myśli pisząc "nie panikuj" na początku dyskusji przedstawiłem swoje stanowisko oraz informacje dla innych użytkowników ze negocjajce w sprawie rabatów nie koniecznie musza dojsc do skutku i nie koniecznie musza zaistnieć w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zuchnet - czekaj cierpliwie. Jeśli zadzwonią, w co nie wątpię, wysłuchaj szczekania, grzecznie ponegocjuj, przedstaw swoją propozycję (nie z księżyca :)) i podziękuj. Tak długo przeciągaj aż dopniesz swego. Do mnie dzwonili 6 razy i czekam cierpliwie. Nigdzie nie wydzwaniam mimo maila, listu papierowego i smsa potwierdzającego wypowiedzenie wraz z numerem telefonu pod którym przygotowano dla mnie "super ofertę". Tez nie mam ciśnienia. Ufam radom innych osób na tym forum, zobaczymy co z tego wyniknie. Jestem nastawiony pozytywnie. Pamiętaj, że z każdej rozmowy konsultant ma obowiązek zrobienia notatki, w której zawiera przedstawiona propozycję oraz twoje uwagi co do warunków dalszej umowy, dlatego inny już zna historię rozmów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz jakie popełniasz błędy? Umowa na bank kończy się ostatniego dnia października. Na oddanie sprzętu masz cały listopad.

A najlepsze oferty otrzymasz właśnie dwa, trzy dni przed końcem października. A nawet w ostatnim dniu!

Na miły Bóg nie dzwoń do nich pierwszy.

 

Jesteś tu na Forum. I jeśli będziesz miał "cisnienie"? Pytaj! Podpowiem.

 

 

To niestety nie jest reguła bo do mnie nie dzwonili. Sama zadzwoniłam 3 godziny przed końcem umowy. Nie dostałam tego co bym chciała. Zadzwonili za to 10 dni po migracji z propozycją przejścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...