wojmir Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Kurde jak czytam wasze posty to wygląda na to, ze ja miękka faja jestem. Moja umowa kończy się w grudniu, jak na razie nie myślałem o wysyłaniu wypowiedzenia. Oferty przedłużenia umowy jakie dostałem to: 1. Comfort + MR + 6 Canal + za 69 złotych 2. Universe + MR + 4 Canal + za 79 złotych Faktycznie jak już to ktoś napisał, tym, co płacą duże abonamenty, nie chcą nic ciekawego zaproponować a tym bardziej w niskiej cenie. @lukas86a otrzymał bez wypowiedzenia lepsza ofertę niż ja. Dotychczas płacę 125 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frugo Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Zmigrowałem przed chwilą. Umowa do końca października. Nowe warunki: Universe + 6C+ + Pace PVR za 64zł na 12 miesięcy. Wreszcie zadzwonił konkretny facet i z konkretną ofertą, więc już nawet na te 64zł się zgodziłem, a nie za 59zł jak chciałem, może utargowałbym jeszcze te 5zł ale olałem to. I tak zszedłem z 80zł, które płacę teraz na 64zł więc jestem zadowolony. MR mi niepotrzebny bo mam Clona. Dzięki za pomoc wszystkim! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Czyli ci co dużo płacą to jelenie ! którym zniżki się nie należą ani też ciekawe propozycje. Ja im chol..a dam jelenia !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 o co chodzi z tym klonem? ad rem w ICA mam saldo jak za starej umowy z C+, ale jeszcze mi nie przyszła umowa miracyjna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BorsukF1 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Clone to splitter... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 @llmario A powinieneś już mieć nowe, takie jak wynegocjowałeś z konsulem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 nadal nie wiem o co chodzi - skąd się bierze, co daje, ile kosztuje? @gigabajt - to może mam włączoną usługę, ale płacić będę od przyszłego miecha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 No jak zmigrowałeś w tym m-cu to faktycznie zapłacisz jeszcze po staremu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 mam z 12 zł nadpłaty i 50zł f-ra, więc teraz będę płacił więcej... szok! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss509 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Oni są chyba upośledzeni, dzisiaj 2 telefony, pierwszego nie mogłem odebrać, w sumie próbują 5 raz, oferują mi C+Platinum z HBO za 129zł i Mediaboxa za jedyne 10 zł m-c, dają gorsze warunki niż dla nowych przy zamówieniu online. Wypowiedzenie wysłane wczoraj, spytałem czy już mają, powiedział że nie. Umowa do końca listopada. Typek miły, ale ta oferta żałosna. Ma dzwonić w przyszłym tygodniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Nic dziwnego że taka oferta jeśli nie mają twojego wypowiedzenia, poczekaj kilka tygodni a propozycje migracji będą coraz to lepsze zresztą do końca umowy jeszcze trochę zostało więc masz czas na negocjacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszpierot Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Panowie mam pytanie: tydzień temu poszło wypowiedzenie, czy dostanę jakieś potwierdzenie, że dotarło? do końca października muszą ode mnie dostać pisemko więc trochę się niecierpliwie że dalej nie ma telefonu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 W Cyfrze honorują datę stempla a nie dostarczenia. Najszybciej potwierdzenie czy dotarło uzyskasz dzwoniąc na BOK a na przyszłość możesz posyłać za potwierdzeniem odbioru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damio Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 wyslij im meilem skan pisma i potw nadania albo zapytaj w meilu czy wypowiedzenie jest zarejestrowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domlam Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Witam, Ja wczoraj zadzwoniłem do BOK-u by dowiedzieć się czy zarejestrowali moje wypowiedzenie, które wysłałem dokładnie 1 września. Konsultant konkretny powiedział, że jest zarejestrowane i dekoder mam oddać do końca roku. Po 10 min zadzwonili z DUKu-u Pytali dlaczego rezygnuje z ich super platformy. Jak im powiedziałem że chcę obniżyć rachunek za tv (aktualnie 48zł) i tym mogą mnie do pozostania przekonać to odpowiedział że nie ma dla mnie niższej oferty... No to czekamy dalej ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati0234 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Witam Obecnie mam umowę z konsolą, płacę około 151 zl , wypowiedzenie zarejestrowane, umowa do końca grudnia. Zadzwoniłem na DUK (22 2200191), konkretnie z konsultantem propozycja od nich to 129 zł za full, powiedziałem co mnie interesuje: Universe + 6xc + multiroom c+ + sagemcom max za 59 zł ..... narazie nie mają trzeba czekać dalej konsul ma oddzwonić jak będzie oferta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 jak umowa do końca grudnia to myślę, że nie ma się co spieszyć - na święta zazwyczaj są przyzwoite oferty świąteczne to raz, a dwa najlepsze oferty są zazwyczaj na koniec umowy (chociaż moją zawarłem na miesiąc przed upływem wypowiedzenia więc to nie taka do końca ścisła reguła...) i jeszcze jedno - płaciłeś dużo więc może Ci być trochę trudniej zmniejszyć tak ARPU, jak zamierzasz, ale nie jest to 59zł niemożliwe, więc trzymam kciuki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati0234 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Mam wyjście awaryjne mianowicie drugi kontrakt na start za 9.90 dobrać multiroom i go dźwignąć na tą ofertę za 59 zl zawsze będę mógł W końcu zmiękną powiedziałem to też konsulowi. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 hmmm... dobry argument - już chyba stracili zbyt wielu abonentów... (reklama w tv, że do listopada U+ i 6xC+ za 59zł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel99 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Jestem ciekaw jak rozkładają się opłaty za poszczególne elementy tego abonamentu 79zł. Podejście z innej strony-jeżeli rezygnacja z HBO na tym etapie umowy znacząco go obniży to ja bym się przy nim nie upierał. Dzisiaj już zadzwonili i nie chcieli mi już z tej ceny zejść była tylko opcja 79 zł lub 89 zł na cały okres HBO czyli praktycznie na to samo by wyszło . W ogóle ani razu przez rozmowy nie zaoferowali mi nic za 59 zł jakby dla mnie opcja była tylko minimum te 79 zł.... czyli w sumie taniej o 20 zł jak dla nowych abonentów . Także nie ma chyba już sensu aby dalej walczyć przemęczę się na pożyczonym Polsacie od teściów jakiś tam minimalny pakiet mam tam i do świąt poczekam co za oferty będą, wtedy nie będę też miał problemu z dekoderem. bo tak to bym musiał po punktach jeździć a u mnie w miescie tylko 1 jest . A i jeszcze jedno na pewno już się nie dam wpakować w nowy jakiś drogi abonament bo widzę że to problem na przyszłość jest.... No jednak przedluźyłem oferte i moźna powiedzieć źe jestem zadowolony Wczoraj juź miałem oddać kartę ale nie miałem jej przysobie. A tu dzisiaj telefon którego się juź nie spodziewalem . I znowu gadka dlaczego chce odejść to powiedziałem źe chce płacić 59 zł i juź wkońcu pojawila sie taka mozliwosc tylko ze bez hbo na 6 miesiecy ale to i tak lepiej bo jak bym chciał nawet teraz dobrac hbo to bym płacil 79 zl ale przez caly okres mial bym hbo czyli wyszło na to źe bede płacił 59 zł za universe + 6 canal plus platinum za 0 zł + pace za 0 zł tylko musze go odebrac w punkcie gdzie go beda mieli ewentualnie poczekac . Tylko jednego nie zroUmiałem ze jak mi sie skonczy okres umowy to za samo universe bede placil 79 zł + dodatkowo za canal plus platinum. Dziwne skoro czysty uniwers kosztuje 59 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 @wrobel99 Po prostu pilnuj końca okresu umowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arminvanpiekarz Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 W Cyfrze honorują datę stempla a nie dostarczenia. Najszybciej potwierdzenie czy dotarło uzyskasz dzwoniąc na BOK a na przyszłość możesz posyłać za potwierdzeniem odbioru Wysłałem wypowiedzenie listem poleconym priorytetowym za potwierdzeniem zwrotnym jakieś 1,5msca przed końcem umowy z cyfrą, a potwierdzenie dostałem 2msce później jak już byłem w nc+. To że list do nich dotarł i go odebrali to jeszcze nic. Wypowiedzenie musi zostać zarejestrowane w systemie aby je brali pod uwagę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 @wrobel99 ot jeżeli nie wypowiesz umowy w terminie i przejdzie na czas nieoznaczony to będziesz płacić dużo za dużo w ICA gdzie jest oferta sprawdzisz ile dokładnie. Teraz trzeba tylko mieć nadzieję, że nie będziesz musiał reklamować rachunku za październik. @ arminvanpiekarz peszek i tyle po to wysyłam poleconym za potwierdzeniem żeby mnie średnio interesowało czy zarejestrowali i kiedy,ale jeżeli zwrotki brak to warto się zainteresować co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel99 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 @wrobel99 ot jeżeli nie wypowiesz umowy w terminie i przejdzie na czas nieoznaczony to będziesz płacić dużo za dużo w ICA gdzie jest oferta sprawdzisz ile dokładnie. Teraz trzeba tylko mieć nadzieję, że nie będziesz musiał reklamować rachunku za październik. . No w ica to juz całkiem jakiś kosmos mam .w zakładce moja oferta Universe 79 zl i dodatkowo canal plus platinum 70 zł razem 149 zł a w saldo mam -86 zł to juz całkiem nie wiem co to za kwota .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 W sprawie salda zadzwoń do CA, niech wyjaśnią Ci skąd ta kwota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi