Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w ostatnich dniach zaszedłem przy okazji na moment do APS (umowa wypowiedziana - do k.października i od tego wypowiedzenia zero telefonów) - spytałem więc, jaka teraz ofertę dla mnie mają? Odpowiedź: nie ma dla Pana ŻADNEJ oferty... no cóż - na siłę nie będę się narzucał - skoro mnie nie chcą ;)

 

Przecież masz jeszcze cały miesiąc, daj im szanse :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cisza jest do dnia dzisiejszego, w tym czasie były dwa telefony z mojej strony ale propozycje nie do odrzucenia 129zl i chyba 149zl jak dobrze pamiętam. Jesli chodzi o ta pierwsza rozmowe (tutaj takze dzwonilem) cwany konsul cos jeszcze na koniec rzucil tekstem ze jesli nie podobaja sie panu takie oferty tj za ceny jak podalem wyżej to więcej dzwonić nie będziemy, w tym momencie nie sluchalem juz go szczegolnie bo podniosl mi cisnienie zbyt mocno.

Byc może oni twardo negocjuja z ludzmi ktorzy placa im w granicach 40-70zl dzwoniac po kilka razy na dzień zas ci co placa 150zl nie przedstawiaja jakies szczególnej wartosci i z nimi mozna umowe rozwiazac :-) jak sie człowiek dłużej nad tym zastanowi to jakas logika i sens w tym moze jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zuchnet wartość przedstawia klient który właśnie płaci więcej,ale może wychodzą z założenia, że skoro już lata płaci i go stać to weźmie bez gadania co dają i tak czy tak nie zrezygnuje.

 

 

Ciężko wyczuć czym się kierują...w końcu klientów płacących dużo powyżej 100zł jest mało a w większości to abo Cyfry-niby tych podnoszących ARPU powinno się dopieszczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam obecnie pakiet cyfry + prestigehd.Od czasu połączenia cyfry z N .Chyba z dwa razy dzwoniłem żeby przejśc do nowej NC+ ale im tak naprawdę na tym nie zależy bo nie mają porównywalnej oferty tylko droższą .W tej chwili płacę 133 zł za prestige za pace i za multiroom.Nie ukrywam że w nowej platformie to interesuje mnie tylko discowery hd i dlatego ich nie atakuję.Nadal są dwa ica osobno dla C+ osobno dla N i chyba osobno dla NC+. To gdzie tu fuzja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pazdzierniku wygasa na początku listopada oddaje graty.Jestem z C+ jak i CP ponad 10lat i nigdy takiego szczekania w sluchawce nie było jak w przypadku tej pamietnej rozmowy. Ja dzwonil wiecej nie bede za Platyne MR i HBO wiecej niz 99zl teraz juz nie dam, ostatnia faktura zostaje aby oddzwonili w sprawie zaleglych płatności i dobrym slownym "returnem" dla konsula o tym z APS tez nie zapomnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zuchnet

Ja też jak dzwoniłem to oferty były słabe więc przestałem dzwonić. Ostatnie 1,5 miesiąca zero telefonów.

Tobie też proponuję zrobić tak samo. Jak przez ten czas nie zadzwonią z zadawalającą ofertą to na koniec umowy zadzwoń z pytaniem, gdzie zdać sprzęt. Dużo zależy na jakiego konsula się trafi, kumatego czy nie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki waszym podpowiedziom udało mi się podpisać wg. mnie dobrą ofertę: Universe + HBO na 12miesięcy za 49zł. Oczywiście po wysłaniu wypowiedzenia.

wypowiedzenie wysłałeś a oni już zdążyli je zarejestrować? a potem dzwonili do Ciebie z taka oferta?

Umowa kończyła się 31 października, od sierpnia dzwonili codziennie praktycznie zawsze z tym samym: Universe za 49 na 18 miesięcy, ja chciałem na 12. Tydzień temu w poniedziałek wysłałem wypowiedzenie, w środę zadzwoniła pani ze standardową ofertą, zapytałem czy doszło wypowiedzenie, coś tam posprawdzała i powiedziała że skoro wypowiedziałem umowę to ona już nie może mi nic zaproponować i się rozłączyła.

Dopiero dziś ktoś zadzwonił, powiedziałem że interesuje mnie tylko Universe, zaproponował opcje 12 lub 18 miesięcy plus dekoder za 49. Jako że mam w domu zrobiony sharing na trzech fergusonach odmówiłem. Powiedziałem że słaba oferta żeby dodał jakiś bonus, po konsultacji z przełożonym zaproponował pakiet filmbox lub cinemax lub hbo na 6 miesięcy gratis. Powiedziałem że się muszę zastanowić i żeby zadzwonił kiedy indziej, wtedy on że przełożony zgodził się na któryś z tych pakietów na 12 miesięcy. Pewnie dałoby się jeszcze coś wyrwać, ale niespecjalnie mi zależało, i tak nie mam kiedy tv oglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy konsul który proponuje mi ofertę All a któremu tłumacze ze posiadam dwa cameleony i Packa i ze tej oferty nie jestem w stanie wykorzystac bo Pacek nie ma technicznych możliwości na to (z ktorego i tak nie korzystam) a ten nadal swoje ze pelna opcja etc.. i jak pan sie zgodzi to juz od dziś bedzie dostępna... to konsul kumaty czy nie ?

Taki byl w ostatniej mojej rozmowie z nimi w której na początku zapytalem do kiedy oddac sprzęt :-) grzecznie odpowiedzial do kiedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...