Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do osób, które uzyskały Universe+ z 6xCanal+ i 3xHBO, Pace'em itp. za mniej niż 70 zł: ile lat jesteście w Cyfrze, albo która to Wasza umowa? To moja pierwsza umowa, podpisana na 23 miesiące, Superpremium Canal+HBO, miało być 4 miesiące gratis, potem 99zł, ale szybko dostałem list o podwyżce i cały czas płaciłem 108zł, kończy się 30 listopada, ale dzwonili do mnie już 4 razy, pierwszy telefon ponad 3 tygodnie temu. Proponowali mi platynę z HBO za 129zł, podziękowałem i powiedziałem, że poczekam do promocji świątecznych i najwyżej podpiszę nową umowę, ale nie wiedziałem że można wyrwać takie ceny, jak tu podajecie. Pytam, ponieważ zastanawiam się czy u mnie też dałoby radę po dwuletniej umowie z nimi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich obserwacji wynika ze cena zależy od wysokości jaką sie płaciło .... Dwie umowy...moja pierwsza umowa płaciłem w n ce 54 a migrowałem za 49 z całą paczka canal....a teraz druga w cyfrze płacone 189 + 20 mr migrowałem za 99 z canal hbo mr i film Box i to po dużych boksach...w ostatnich dniach dzwonili do mnie kompetentni konsultanci z duk wcześniej jakieś dzięcioły z chorymi cenami....i jeszcze tak jak pisałem wcześniej przy obu umowach coś tam nie włączyli ale po reklamacji i odsłuchania rozmów grzecznie przeprosili i jest ok....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Pytam, ponieważ zastanawiam się czy u mnie też dałoby radę po dwuletniej umowie z nimi.

 

Już kilka razy wcześniej Ci odpowiadano... jako nowy klient nigdy nie dostaniesz tak dobrych warunków jakie masz możliwość wynegocjować przy przedłużaniu umowy, najlepiej po złożonym wypowiedzeniu.

 

Oczywiście, że osobom które przez lata płaciły, i to za dużo, ciężej niż innym uzyskać aktualnie satysfakcjonującą ofertę,ale chyba to naturalne, iż operator kogoś doić musi. A kto do tego nadaje się najlepiej?

 

@bea wierzę, że Ci się uda i na jutrze szansa się nie kończy, bo działać masz możliwość do momentu zdania sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już kilka razy wcześniej Ci odpowiadano... jako nowy klient nigdy nie dostaniesz tak dobrych warunków jakie masz możliwość wynegocjować przy przedłużaniu umowy, najlepiej po złożonym wypowiedzeniu.

 

Nie łam się. Wiem, że nie dostanę, dostałem odpowiedź i przecież już o to nie pytam. Chciałem wybadać, czy mam szansę dostać aż tak duży rabat i czy wcześniejszy staż z Cyfrą+ odgrywa tutaj dużą rolę. Zanim zajrzałem na to forum idealną ceną wydawało się dla mnie 99 zł za Universe+ z paczką Canal+ i HBO oraz dekoder z dyskiem. Jednak po postach w tym wątku będę starał się ich przycisnąć. Dużo jest tutaj osób które mają Cyfrę+ kilka lat, pomyślałem że takie super ceny zarezerwowane są tylko dla nich i ja ze swoją dwuletnią przygodą jestem dla nich świeżakiem i nie będą chcieli mi opuszczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boss509

Nie łam się!

Mam umowę jak ty do końca listopada 2013. Nigdy nie dzwoniłem z pytaniem o ofertę i nie zamierzam. Ostatnia propozycja silver za 79 + MR za 20 lub Platinum za 99 + HBO (MR-0 zł i HBO - 0 zł) odmówiłem. Obecnie mam C+ Optimum HD za 86 + 10 MR=96 zł. Wiem , że przepłacałem i nie dam się wydymać!!! TV dla mnie jest na 3 miejscu. Jestem uzależniony od internetu. Jak nie NC+ to będzie cyfrowy polsat za 59 zł, czyli tyle ile dla mnie jest warte te ich universe z 6 C+ lub gołe platinum. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ks.shuller nie no, tragedii nie będzie w razie czego, będę walczył, a i tak byłem gotów zapłacić te 99 zł, na 64 zł to nie liczę, mam nadzieję że przy negocjacjach uda mi się to ukryć. Cyfrę mieliśmy od grudnia 2008, po roku się skończyła, przedłużyliśmy na kolejne 18 m-cy za praktycznie tę samą cenę, wtedy to były jakieś grosze, legendarna promocja z Canal+ darmowym przez 12 m-cy, umowa była na mamę i po tych w sumie 30 m-cach musieliśmy rozwiązać, bo dawali warunki takie jak nowym abonentom, a nie mogliśmy sobie wtedy na to pozwolić. W grudniu 2011 powróciłem do Cyfry. Właśnie dlatego, że oni dawali słabe warunki w głowie utkwiło mi, że nie chcą schodzić z cen.

 

@dk67 wiesz co, przyznam się że trochę zaprzątam sobie tym głowę na zapas, bo wypowiedzenie miałem zamiar (i w sumie myślałem że tak trzeba, że jak za wcześnie to narobię bałaganu) wysłać w połowie października. Oni zadzwonili do mnie na początku września, olałem ten pierwszy telefon, uznałem że pewnie chcą szybko mnie naciągnąć, żebym na święta nie wziął sobie lepszej oferty. Ale potem zadzwonił ten sam typ, w tym tygodniu kobieta i następnego dnia kolejna i tak z ciekawości zajrzałem na to forum. Oferty, które tu zobaczyłem narobiły mi "smaka", stąd moje posty w celu przeprowadzenia małego rekonesansu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dk67 chyba za potwierdzeniem odbioru ;-)

 

@Majzel często mylimy okres wypowiedzenia z terminem do kiedy należy dostarczyć, lub wysłać wypowiedzenie by umowa rozwiązała się zgodnie z okresem na jaki została zawarta. Okresy wypowiedzenia są różne w zależności od sytuacji na jaką okoliczność chcemy zakończyć umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...