Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Dzis trzy telefony z nr 22 310 45 00 a po odebraniu cisza w sluchawce mieliscie tez tak moze? Jak chce oddzwonic to nie ma takiego nr :jupi:

Musisz poczekac chwile i sie odezwie . Mialem tak dzisiaj, oferta Platinum z 6x c+ 99zl nastepnie po rozmowie z przelozonym to samo za 64zl z Pace ktory posiadam w tej chwili. Na HBO i MR nie ma szans. Mowil ze to max co moge dostac. Innych ofert ktore byly juz nie posiadaja :lol2:

Jak myslicie co robic? Umowa do konca wrzesnia.

a tam gadasz, że nie ma szans oferta platinum z 6c+ + hbo na 12 miesięcy za 59zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

 

@beromir

Jestem w podobnej sytuacji jak ty tj. umowa do 30.09. Mozesz mi napisac jaki obecnie posiadasz pakiet i ile cie to kosztuje? Bo mi wkrecaja, ze dostosowuja moj pakiet do aktualnej oferty jaka posiadam i daja mi Universe, 6xC+, HBO (gratis) i do tego multiroom, wszystko za 119 zl. To ich wysmialem.

 

 

Hej!

Obecnie mam C+Optimum za 62zl, pace 500gb za 0zl i opcje HD również.

Ja jak usłyszałem przez telefon ze oferuje mi pakiet Comfort+, to mu przerwałem i powiedziałem czego oczekuje.

Powiedział tylko "rozumie" i ze musi się spytać "przełożonego", wrócił z oferta co napisałem wcześniej.

Na razie grzecznie podziękowałem. Zależy mi na tym multiroomie i cierpliwie poczekam aż zaoferują to czego chce.

P.S Najlepiej prosto z mostu im powiedzieć czego się chce, to wiedza ze takiego abonenta nie skłonią do przedłużenia umowy na swoich zasadach.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca listopada. Pakiet Canal+ Kompakt / 3xHBO / MR Cameleon + dek Philips SD i własny Ferguson - cena za wszystko 84,90. Dzisiaj pierwszy telefon z numeru - 500 919 809. Miła Pani zaczęła od bajerki, że dzwoni do nas bo ma dla stałych klientów specjalną ofertę i zanim ją przedstawi chciałaby wiedzieć co najczęściej oglądamy - czy są to filmy i seriale, a może gustujemy w sporcie. No to powiedziałem jej, że zaoszczędzę jej czasu i interesuje mnie wyłącznie Universe z paczką wszystkich Canal+ i na obecnych kartach MR. Ewentualnie mogą dorzucić do tego HBO z tym że zamierzam płacić mniej niż dotychczas. W słuchawce usłyszałem zrezygnowany głos mówiący, że takich paczek już nie ma i czy zechcę wysłuchać jej oferty. Odpowiedziałem, że nie i w przyszłości nie mają dzwonić z żadnymi Silverami i Platinum. Pani powiedziała, że rozumie i jeśli będzie coś ciekawego dla mnie to pozwolą sobie jeszcze zadzwonić. Cała rozmowa nie trwała nawet 3 minut. Poczekam tylko do końca września i wysyłam wypowiedzenie. I teraz pytanie do bardziej rozeznanych. Zamieniając obecny pakiet na Universe/6xC+/3xHBO/MR Cameleon mogę liczyć na wymianę starego dekodera SD na najniższy model HD Philipsa lub Sagema? Zmieszczę się w 70-80zł? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na własność. Przy przedłużaniu pierwszej umowy pozostałem z tym samym Philipsem i w trakcie trwania drugiej (obecnej) dobrałem camela i kupiłem Ferdka (bo może dorzucę drugą platformę cyfrową...). No i teraz chciałbym wymienić tego staruszka, bo mamy wzrok z roku na rok gorszy więc chciałbym żeby mogła nacieszyć się "M jak miłość" w 1080i. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłacisz dopiero w przyszłym miesiącu. A przy migracji możesz dostać go za 0,prawie wszyscy dostają za 0.Ja 2 mam za free :D

Ale te dwa za 0 to chyba tylko i wyłącznie w trochę droższym abonamencie - zbliżonym do Twojego. Przy tych 59/69 raczej max 1 dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Konczy mi sie stara umowa z koncem wrzesnia. Nie ukrywam, ze byla bardzo korzystna. Mialem najnizszy pakiet i dodatkowo opcja Canal+, na ktorej najbardziej mi zalezalo. Placilem za to 48zl. Teraz z tego co widze, to najtanszy pakiet z pelna opcja Canal+ kosztuje 99zl, a najkrotsza umowa to 12 miesiecy przy zawieraniu umowy przez www. Ktos mial podobna sytuacje? Lepiej negocjowac czy sprobowac z wypowiedzeniem i czekac az sie odezwa?

Kolejny aspekt to sprawy formalne. Obecnie stary dekoder jest na babcie, ktora jest ustawowo zwolniona z placenia abonamentu rtv. Ja jestem tam zameldowany, dlatego wzialem umowe na nia zeby pozniej zaden organ sie nie czepil i nie szukal dodatkowych odbiornikow. Czy lepiej kolejna umowe wziac na babcie czy z tym samym adresem zameldowania moge wziac na siebie i nikt nie bedzie weszyl z tego powodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Na jaki adres wysyła się teraz wypowiedzenie.

 

I druga sprawa we wszystkich wzorach wypowiedzenia jest formułka (zawartej w dniu ......) a ja za [beep] nie pamietam kiedy ja przedłuzalem macie jakies propozycje jak to sformuować

Wpisuje się nr. abonamentu i to wystarczy, oni wszystko sobie odnajdą ,niema obowiązku pamiętać daty itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.Ale jeśli przespał wypowiedzenie, to dobra oferta (jeśli wyśle we Wrześniu) to dopiero w grudniu (trzy miesiące wypowiedzenia) .

 

Jeśli umowa użytkownikowi Pogoniarz kończy się we wrześniu i wyśle je w tym miesiącu to okres wypowiedzenia 1 miesiąc, czyli do końca października.

Pogoniarz wysyłaj jak najszybciej wypowiedzenie i spokojnie czekaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...