Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wczoraj przedłużyłem umowe... zmigrowałem do nc+ bo kończyła się umowa z końcem sierpnia ... 59 za wszystko ... universe+ 6c+ hbo 12mc MR 2 karty 2 dekodery pace hd pvr 500 na 12 miesiecy i w ICA saldo pisze 99 ... reklamacje najlepiej u dystrybutora zglosic czy telefonicznie ? bo telefonicznie przedluzylem umowe ... jak to wyglada ? odsluchanie swojego nagrania ? ile czeka sie na rozpatrzenie reklamacji ? jestem pewny ceny bo pare razy pytałem i upewniałem się o skład pakietu i cene :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krecik1777, a miałeś wyzerowane saldo do tej pory? Ja na przykład miałem nadpłatę w wysokości 51zł i teraz mam saldo -8zł, czyli prawidłowo. Bo jak mnie moja zdolność matematyczna nie myli to 51 + 8 = 59zł :brawo: Zastanów się z tym przeliczeniem, żebyś się czasem nie wygłupił... :lol2:

 

 

ale pisze saldo -99 .... a nie -59 .... wczesniejsza umowa ... 10 miesiecy po 58,50 a 2 ostatnie miesiace po 112 srednia 67zl ... hmm ... czyli ?? oczekuja wplaty 99 ? czy czekac na potwierdzenie nowej umowy ktora przyjdzie poczta aneksu i kwoty za abonament ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zadzwonić i złożyć reklamację telefonicznie. Może wszystko jest w porządku zadzwoń i zapytaj u mnie cena za pakiet wynosi 79 zł a płacę 59.

 

jutro ide wymienic phila na pace zgodnie z umowa ... konsultantka mowila ze w poniedzialek moge sie zglosic po dekoder ... wiec moze tam to zalatwie od razu ? no u mnie tez wczesniej glupoty pisaly jesli chodzi o koszt pakietow itd ale jesli chodzi o zaleglosc saldo to byly kwoty zgodne z tym co powinienem byl placic ... ale z 2 strony nie pokazuje mi jeszcze kwoty jaka powinienem zaplacic za wrzesnien w zakladce moje platnosci ... tylko stare platnosci ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czego spodziewałeś się dzwoniąc tam samemu. Takich to traktują jak napaleńców i dla nich nigdy przeważnie nie ma dobrej oferty. Płaciłeś ponad 120 i dla takich sponsorów nie ma pół darmowego oglądania.

Zaczynasz się robić strasznie arogancki , wszystko wiedzący i nieomylny .Może on tak jak ja jest poza granicami Polski i do niego nie zadzwonią więc chcąc wiedzieć na czym stoi zmuszony jest sam zadzwonić .Bądź bardziej wyrozumiały dla innych.

Arogancki? Nie sądze. Nieomylny i wszystko wiedzący? Nie sądze. Wyrozumiały? Zawsze. Nic w poście takiego nie było co ty twierdzisz. Za to widzę,że ty masz problem co do mnie, od pewnej wypowiedzi z przed kilku miesięcy. Jeśli tak to wal na PW, a nie tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, ja dziś przedłużyłem umowę (będę płacił 69zł/m-c) i w ica mam widoczne saldo -166 zł :) do tego 3 miesiące mam wpisane jako zaległe :) a było wszystko uregulowane. Dzwoniłem do Nich, i mówili, że to ich błąd i wszystko wróci do normy w przeciągu kilku dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@[beep]

Z zastrzeżonego, jak do mnie dzwonili to byli najbardziej kompetentni, z tego tez numeru przeszedłem do Nc+ I jestem zadowolony :)

Jak dzwonili z widocznego numeru to propozycje były absurdalne a w zasadzie takie same jak na stronie NC+

 

Do mnie z zastrzeżonego się nie dodzwonią. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do taktyki dzwonić czy czekać, to nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi. Do mnie po wypowiedzeniu zadzwonili ledwo trzy razy w przeciągu miesiąca (opisywałem moje negocjacje wcześniej) Do innych dzwonili kilkanaście razy albo i więcej. Wczoraj po moim telefonie dostałem wkońcu w miarę rozsądną ofertę, więc czasami warto zadzwonić.

Dodam jeszcze, że dziś saldo mam poprawne, więc nie muszę się martwić reklamacjami.

Kolega co pisze że tak traktuje się napalenców i sponsorów to się myli, ja trzy ostatnie miechy płaciłem 159 i dostałem to co chciałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Część z was pisze prawdę ale część to niezłe bajki tu sprzedaje ... Miałem cyfre+ i wypowiedziałem umowę (termin minął 31 sierpnia) w tym czasie 2 telefony z nc+ i oferty pożal się boże na poziomie tego co płaciłem lub drożej czyli 99zł za Platinium i hbo przez cały okres lub 129 zł z dekodearami pace x2. Przez ostatnie 2 tyg. zero kontaktu z nc+. Zauważyłem też że zupełnie inaczej traktują klientów z cyfry+ a inaczej z byłej n-ki (dużo lepsze oferty na przedłużenie). Zostałem bez telewizji ale jakoś się nie smucę. Mam 22 cyfrowe kanały na multipleksie i internet do oglądaniu futbolu. A jakby ktoś się z tego śmiał to powiem tylko tyle że po 12 m-cach zostaje mi 1428zł w kieszeni więc na pewno nie będę się napraszał i wam radzę to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o dzwonienie to ja sam do nich zadzwoniłem i dali mi to co mam w podpisie. :) Tyle tylko , że ja zadzwoniłem do DUK po zarejestrowaniu wypowiedzenia i zapytałem się gdzie mam zdać sprzęt. Zapytali się mnie wtedy co mogą zrobić, żeby mnie zatrzymać. Powiedziałem, że chcę Universe z 6 x C+ za 49,- zł. Odpowiedź: nie możemy tego zaoferować. Ponieważ mi nie zależało podziękowałem za współpracę i się rozłączyłem. Godzinę później telefon od nich , że jednak mogą mi to zaoferować więc wziąłem. :) Już kilka razy tu powtarzałem. Jak konsultant "wyczuje" , że wam zależy to ciężko o dobra ofertę a jak go przekonamy, że nam nie zależy i rezygnujemy wtedy sami dadzą coś fajnego. Dla zainteresowanych: miałem Kompakt HD za 44 zł /39 abonament i 5 zł za PACE/ .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o dzwonienie to ja sam do nich zadzwoniłem i dali mi to co mam w podpisie. :) Tyle tylko , że ja zadzwoniłem do DUK po zarejestrowaniu wypowiedzenia i zapytałem się gdzie mam zdać sprzęt. Zapytali się mnie wtedy co mogą zrobić, żeby mnie zatrzymać. Powiedziałem, że chcę Universe z 6 x C+ za 49,- zł. Odpowiedź: nie możemy tego zaoferować. Ponieważ mi nie zależało podziękowałem za współpracę i się rozłączyłem. Godzinę później telefon od nich , że jednak mogą mi to zaoferować więc wziąłem. :) Już kilka razy tu powtarzałem. Jak konsultant "wyczuje" , że wam zależy to ciężko o dobra ofertę a jak go przekonamy, że nam nie zależy i rezygnujemy wtedy sami dadzą coś fajnego. Dla zainteresowanych: miałem Kompakt HD za 44 zł /39 abonament i 5 zł za PACE/ .

 

A na jaki konkretnie numer dzwoniłeś do DUK-u?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem umowę do 31.08 a wypowiedzenie zarejestrowane było w dn. 04.07 i wcale do mnie nie zadzwonili :shock: W połowie lipca sam dzwoniłem zapytać, czy wypowiedzenie zarejestrowane przy okazji oferta ale słaba Platinum z HBO 99zł/m-c.

Potem również mój tel. 30.08 z pytaniem, gdzie zwrócić sprzęt i przy okazji oferta zadawalająca C+ Silver, C+ Premiere i Film, HBO, Multiroom Standard i Pace 500GB za 79zł/m-c.

I wcale do mnie nie dzwonili przynajmniej miełem spokój :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem i zaproponowałem dzis, zebysmy porozmawiali ludzkim głosem, po co mam wysyłac wypowiedzenie /umowa do 31/10/2013/, przeciez mozna sie dogadac a nie wypowiedzenia, dziesiątki telefonów, cała ta zabawa w kotka i myszke.

Nie mozna.

Zaproponowali mi Platinum + Pace 500 + MR za łaczna cene 84 pln.

Trza iśc na poczte niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu pisał, że umowa migracyjna nie do końca zgadza się z ustaleniami z konsultantem.

Mnie również to spotkało. Ustalone S+, 4xC+, MR za 64zł na 12m.

Do zapłaty mam 104zł - doliczone 40zł za Film i Premiere, tak podejrzewam.

Zgłoszona reklamacja telefonicznie, dodatkowo napisałem maila by mieć to na papierze.

A myślałem, że mnie to nie spotka, ehh....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...