Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moze i tak. Ale raz ze zona naciskala na to HBO a dwa ze tak jak pisalem wczesniej jestem na plusie + HBO. Smieszne jest to ze w czwartek wyslalem maila z propozycja tego co dostalem za 109 zl. A gosciu w tracie wczorajszej rozmowy czyta tego maila na glos i proponuje to samo za... 104zl:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam użytkowników na wstępie podziękowania dla Was wszystkich za przekazywane informacje. I tak dzięki wiedzy z forum przed chwilą dokonana migracja. Umowa była do 31.08.2013, wczoraj jak dzwoniłem to nie było takiej oferty a dziś konsul zadzwonił i zaproponował mając notatkę co mnie interesuje.

 

Pakiet universe + 6C+ Filmbox 6m- 0zł + druga karta+wymiana deka na pace = 59 zł.

Zaznaczę również, może się komuś przyda, że dotychczas miałem Pakiet Start HD za 13 zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Widziałem w necie rachunki gdzie niektóre osoby po zmigrowaniu dostały coś takiego: "Kanały Canal+ Premiere". Są to jakieś opcje dodatkowe do pakietu Canal+ Silver (opcja obejmuje 4 x Canal+) lub do pakietu Canal+ Gold (opcja obejmuje 2 x Canal+). Przy tych opcjach wszyscy mają 6 x Canal+. Nie znalazłem tego w cenniku a ludzie mają to na rachunkach za 40 zł albo za 20 zł zminusowane w promocji. To jakaś nieoficjalna promocja ? Skąd się wzięły te ceny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Moja umowa skończyła się dokładnie wczoraj o północy. Do tej pory miałem Superpremium, za które płaciłem 128 zł. Bogatszy o wiedzę pozyskaną na tym forum, wysłałem do nich maila z moją propozycją, która nie wydawała mi się przesadnie bezczelna, tzn.: Universe+, 6-pak Canal+, 3x HBO, dotychczasowy Pace 500 GB - dzierżawa 0 zł, multiroom - 0 zł, umowa: 12 m-cy. To wszystko zakończyłem moją proponowaną kwotą w wysokości 69 zł. Odzew był niestety marny, raptem kilka propozycji, ale żadna nawet nie krążyła wokół proponowanej przeze mnie kwoty. Ponieważ na forum radzono głównie, żeby czekać na lepsze propozycje, czekałem. No, ale wczoraj nie zadzwonili, więc dzisiaj ja do nich zadzwoniłem. Odebrała konsultantka, która po sprawdzeniu danych powiedziała, że umowa została rozwiązana i nie mają już dla mnie żadnych ofert. Specjalnie jakoś nie rozpaczam, ale niesmak pozostał. Przyznam, że takiej odpowiedzi z ich strony się nie spodziewałem. Mam w związku z tym do Was pytanie, czy odpuścić sobie już DUK, bo nie zadzwonią, czy iść do APS i przyjąć ich ofertę (Universe+, 6-pak Canal+, multiroom - za 69 zł)? Ponieważ mam jeszcze sygnał, to chciałbym też zapytać, czy ta oferta w APS będzie jeszcze aktualna dla mnie przez jakiś czas (np. przez miesiąc). Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Moja umowa skończyła się dokładnie wczoraj o północy. Do tej pory miałem Superpremium, za które płaciłem 128 zł. Bogatszy o wiedzę pozyskaną na tym forum, wysłałem do nich maila z moją propozycją, która nie wydawała mi się przesadnie bezczelna, tzn.: Universe+, 6-pak Canal+, 3x HBO, dotychczasowy Pace 500 GB - dzierżawa 0 zł, multiroom - 0 zł, umowa: 12 m-cy. To wszystko zakończyłem moją proponowaną kwotą w wysokości 69 zł. Odzew był niestety marny, raptem kilka propozycji, ale żadna nawet nie krążyła wokół proponowanej przeze mnie kwoty. Ponieważ na forum radzono głównie, żeby czekać na lepsze propozycje, czekałem. No, ale wczoraj nie zadzwonili, więc dzisiaj ja do nich zadzwoniłem. Odebrała konsultantka, która po sprawdzeniu danych powiedziała, że umowa została rozwiązana i nie mają już dla mnie żadnych ofert. Specjalnie jakoś nie rozpaczam, ale niesmak pozostał. Przyznam, że takiej odpowiedzi z ich strony się nie spodziewałem. Mam w związku z tym do Was pytanie, czy odpuścić sobie już DUK, bo nie zadzwonią, czy iść do APS i przyjąć ich ofertę (Universe+, 6-pak Canal+, multiroom - za 69 zł)? Ponieważ mam jeszcze sygnał, to chciałbym też zapytać, czy ta oferta w APS będzie jeszcze aktualna dla mnie przez jakiś czas (np. przez miesiąc). Pozdrawiam
A czego spodziewałeś się dzwoniąc tam samemu. Takich to traktują jak napaleńców i dla nich nigdy przeważnie nie ma dobrej oferty. Płaciłeś ponad 120 i dla takich sponsorów nie ma pół darmowego oglądania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończmy z tym stereotypem dzwonienia. Ja sam do nich dzwoniłem i to nie raz, bo kiedy oni dzwonili, to oferty były 129 zł, 109 zł. Wtedy kiedy dostałem Universe+ z opcją Canal+ za 59 zł sam zadzwoniłem do nich i to był telefon po telefonie tego samego dnia ! Odpowiedź jest prosta trzeba trafić na konsultanta który będzie chciał nam pomóc przejść do nc+. Dodam tylko że płaciłem 99zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czego spodziewałeś się dzwoniąc tam samemu. Takich to traktują jak napaleńców i dla nich nigdy przeważnie nie ma dobrej oferty. Płaciłeś ponad 120 i dla takich sponsorów nie ma pół darmowego oglądania.

W zasadzie spodziewałem się każdej odpowiedzi, ale nie takiej, jak w moim wcześniejszym poście. Zadzwoniłem, bo sami zachęcają w mailach i smsach, żeby do nich zadzwonić. To nie jest tak, że mi specjalnie zależy na tym nC+. Dogadam się z nimi - fajnie... nie dogadam - mówi się trudno i żyje się dalej. Zresztą, jak już wielokrotnie wspominano w tym temacie, w APS czeka oferta, która nie jest zła. Jest też konkurencja, która też ma coś do zaoferowania. Jeżeli jest tak jak mówisz, że traktują mnie, jak napaleńca, no to tylko sobie robią malutki problem, w postaci jednego abonenta mniej. Dla mnie było to kolejne życiowe doświadczenie (rozmowa z konsultantem), którego należało doświadczyć. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że znajomość cenowych, negocjacyjnych realiów jest ważna, ale również ważna jest taktyka negocjacyjna. Ja dostałem Universe+, 6xC+, MR i HBO/6 miesięcy za 59zł - wszystko już śmiga i saldo do zapłaty prawidłowe. I to wszystko za pierwszym odebranym od nich telefonem, w dodatku na ponad miesiąc przed zakończeniem umowy. Ale odczekałem kilkanaście ich prób połączeń, nie napalałem się i celowo nie odbierałem. Wypowiedzenie wysłane 3 miesiące wcześniej. Nigdy do nich nie dzwoniłem i nie mam zamiaru, najwyżej e-mail. Przy rozmowie - stanowcza odpowiedź, że za drogo, nie ma dla mnie dobrego i taniego pakietu i że idę do Polsatu - podałem nawet proponowany pakiet i kwotę od Cyfrowego Polsatu. Na koniec moje stwierdzenie - proponuję Pani/Panu, przedstawienie najlepszej z możliwych ofert, ale raczej mnie nie skusicie. I Pani przedstawiła tylko jedną - tą którą zaakceptowałem. Powiedziała szczerze, że u niej jest to maks, ale gdybym zwlekał, marudził to może pod koniec umowy jeszcze bym coś ugrał u innego, np. HBO na 12 miesięcy. Ale wystarczy HBO na zimę, później i tak nie będzie czasu na dłuższe oglądanie tv :D Każdy musi jednak dobrać taktykę pod siebie i rozsądnie to wszystko rozgrywać, żeby nie było później rozczarowań. Można przecież też odwrotnie - nękać ich telefonami aż do skutecznej propozycji - też ponoć działa :brawo: Nikt przecież nie posiada dokładnej wiedzy o danym abonencie i nie poprowadzi Go za rączkę przez ten cały proces. Tu są podawane tylko pomocne przykłady taktyk i ich zaistniałe skutki. Życzę powodzenia w negocjacjach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czego spodziewałeś się dzwoniąc tam samemu. Takich to traktują jak napaleńców i dla nich nigdy przeważnie nie ma dobrej oferty. Płaciłeś ponad 120 i dla takich sponsorów nie ma pół darmowego oglądania.

Zaczynasz się robić strasznie arogancki , wszystko wiedzący i nieomylny .Może on tak jak ja jest poza granicami Polski i do niego nie zadzwonią więc chcąc wiedzieć na czym stoi zmuszony jest sam zadzwonić .Bądź bardziej wyrozumiały dla innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...