mutineer999 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Czy dzisiaj konsultanci z DUK pracują? Rozumiem, że nr tel. 22 255 22 50 jest bezpośrednio do DUK nc+? Pracują a telefon do DUK jaki mi podali 20 min temu to 22 310 45 46 Ogłaszam żę szału nie ma ale udało mi się wywalczyć silwer + 4 canal+ + Pace 500 ( wymiana sagema ) - za 69zł/mc , umowa 12 mc. Dotychczas płaciłem 99zł/mc. Powiedzcie jak później załatwić sobie MR - teraz nie mogłem tego wywalczyć gdyż nigdy z tej usługi nie korzystałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas777 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 22 220 01 91 tu też można dzwonić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 @mutineer999. Teraz to już zapomnij o MR. Temat był poruszany kilkanaście razy. Mogłeś np.wczoraj iść do APS i dobrać 2 karte i migrować z MR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas777 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 79 nie udało się wywalczyć ale 84 tak. Silver + 4C+, HBO, MR, Pace+Philips (umowa do dzisiaj) Ostatnie trzy miesiące płaciłem grubo ponad 100, bo C+ Optimum HD wyskoczyło mi na 100% a do tego miałem HBO za 27, CINEMAX za 10, MR za 10 i Philips za 5, więc to nie prawda , że patrzą na ostatnie rachunki (tak twierdzili podczas wcześniejszych rozmów) Moje negocjacje tak wyglądały: - po wysłaniu wypowiedzenia zadzwoniłem do DUK, czy wypowiedzenie dotarło, pierwsza ofertą kosmiczna -13.08. Pierwszy telefon od nich, cena 144 zł -22.08. Cena 114 zł - wczoraj proponowali 109 zł, nie chcieli dać HBO za free, zadzwoniłem wieczorem ja, chyba ze trzy razy ale to nic nie dało numery telefonów 22 255 22 50, 22 220 01 91 - dzisiaj miałem już nie dzwonić ale mówię raz spróbuję. Powiedziałem co mi wczoraj zaproponowali i że może być ale minus 25zł za HBO. Babka nie chciała się zgodzić ale ją molestowałem i po jakiś 15 minutach powiedziała, że może dać na pół roku. Ja jednak twardo pozostawałem przy swoim i po jakiś kolejnych 15 minutach powiedziała, że pójdzie się zapytać przełożonego ale muszę się uzbroić w cierpliwość. Przyszła po paru minutach z bardzo dobrą wiadomością, HBO za free na 12 miesięcy Moja uwaga jest taka, że od razu trzeba im gadać jak najniższą cenę, bo oni to zapisują. Dziś podczas rozmowy powiedziała mi, że moje oczekiwania 22.08 były inne, wtedy chciałem to za 104 a dziś za 84 Wydaje mi się również, że numer do nas wybiera automat a dopiero później się włącza konsultant. Takie jest moje odczucie po telefonach od nich. Mam nadzieję, że mój post pomoże innym w trudnych negocjacjach. Pamiętajcie, to jest wojna, albo my, albo oni. Pozdrawiam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
se_b_ek Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Ja również zmigrowałem do nc+ - pakiet Universe+ - 6xCanal+ - HBO na 6 m-cy - MR na cameleonach - umowa na 18 m-cy za 64zł miesięcznie wcześniej miałem optimum hd bez hbo za 62 miesięcznie czyli 2 zł więcej ale mam HBO przez pół roku i więcej kanałów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plackoman Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Ja Do 1.10.14 Mam umowę Pakiet Canal+Silver 6x Canal+ Umowa Na 18 m-cy Za Jakieś 70-90 zł Wczesniej miałem Cyfra+ Najbogatszy Pakiet (Sory za ortografię ale się spieszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldemarr3 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Witam Wszystkich z okazji 1 posta Umowę miałem do połowy września wypowiedzenie wysłane, po standardowym odrzuceniu propozycji za 99 dzisiaj propozycja zaczynała się od gołego silvera z 6XC+ MR i 1Pace za 69 stanęło na: pakiet CANAL+ Gold opcje dodatkowe: Najem ultraBOX+ (PACE od nich, drugi swój) netVOD+ konto podstawowe (może coś tam na tym PACE pójdzie ?) MULTIROOM STANDARD (2x kameleon, miałem już wcześniej) Filmbox HBO Kanały CANAL+ Premiere ( co razem z Goldem ma dawać 6xC+) za 79 zł na 12mcy wydaje mi się że można było chyba się potargować, ciut taniej ugrać i tak wcześnie nie poddawać, ale już mi się nie chciało czekać bo raz, do dzisiaj niektóre promocje były (nsport, fox hd itd) a mam w otoczeniu kilku maniaków TV, a po 2 bajek dzieciakom kilka doszło. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qaz Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Umowa na 12 m-cy, Universe+ 59 zł, C+Platinum OP 0 zł, HBO 0 zł, MR 0 zł, Pace PVR 0 zł Inaczej jak rewelacyjną ofertą tego nazwać nie można Witam ! Za 59 zł miesięcznie ... umowa na 12 miesięcy wyrwałem coś takiego : (dziś kończyła mi się umowa - wypowiedzenie wysłałem w lipcu - wcześniej kosmiczne oferty ceny) Dostałem smsa na 4 dni przed końcem umowy że wypowiedzenie przyjęte i że jesli chce nadal ogladac nc+ aby zadzwonic ... czekałem do dziś i ... zadzwoniłem ... Pakiet Universe+ 6xC+ 0zł HBO na 12 miesiecy 0zł MR 0 zł ( 2 karty ) 2 dekodery czyli PACE HD 500 którego mam i wymiana philipsa HD na PACE HD 500 0 zł SUMA : 59 miesiecznie za wszystko ... powiedziałem Pani co można dostać jaki pakiet ... nie mówiłem ceny ! a ona mnie uprzedziła i zaproponowała 59 zł a miałem powiedzieć 64/69 bo takie ceny czytałem tutaj na forum ... jestem zadowolony ... wcześniej miałem za 67 zł to samo tyle ze bez HBO i z awaryjnym dekoderem philips Tylko pogratulować zimnej krwi. Ja nie walczyłem o drugi dekoder gdyż i MR nie jest na razie mi potrzebny. Poprostu wziąłem go dla zasady bo była taka możliwość. A może się kiedyś przyda, a może jak Ktoś wcześniej napisał by mieć lepszą pozycję przy negocjacjach za rok. (Przepraszam Kolegę, który to napisał, niech się przypomni to wstawię Nick) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macinek81 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 witam . gdzie mozna sprawdzić czy zarejestrowano wysłane moje wypowiedzenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flis Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Na infolini zapytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qaz Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 waldemarr3 Witaj w rodzinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Julek1982 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Przed chwila zadzwoniła bardzo miła pani z miłym głosem i zaproponowała mi: Universe+ MR Pace i philips C+Platinum Za jedyne 59zł Ofertę oczywiście przyjąłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qaz Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Oferta bardzo przyzwoita. Głupio byłoby odmówić miłej pani.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutko21 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Po 4 dziś telefonie i ja zmigrowałem. Stanęło na: Silver, 4xC+, MR na 12m za 64zł. Ostatnia faktura na ponad 120zł więc dla mnie zniżka zadowalająca. Dziękuję wszystkim za wszelką pomoc. Do zobaczenia za rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek4w Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Witam, To jest mój pierwszy post, także również chciałem się przywitać. Do tej pory korzystam z oferty Canal+ Superpremium HD. Umowę mam do dziś wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane w lipcu. Zależy mi na ofercie c+ universe + 6xC+ i HBO i MR w cenie do 79 zł. W dniu wczorajszym wysłałem maila ze swoją propozycją, otrzymałem odp aby oczekiwać na telefon. Nie zadzwonili do godz.21, więc w dniu dzisiejszym wykonałem telefon do DUK i jedyna oferta jaką mogę dostać to platyna za 99 zł. (pierwszy telefon do Nich wykonałem 3 dni temu i była identyczna oferta) Moje pytanie: Oczekiwać na telefon jeszcze od nich, czy liczyć na dobrą ofertę ostateczną w APS ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flis Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Na telefon czekaj, też możesz udać się do APS-u i akurat taką ofertę dostaniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qaz Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 maciek4w No to witaj. A na ofertę czekaj. Jak Ci wyłączą sygnał to zajdź do APS i dowiedz się o ofertę. Jeżeli będzie wyższa niż 59 to idź do następnego APS. Masz miesiąc na zdanie sprzętu i jeszcze dużo propozycji może być. Jak poczytasz wcześniejsze posty to zobaczysz, że ja dostałem taką ofertę dopiero wczoraj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnibarni Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Witam.Prosze o porade odnosnie tunerów w ofercie nc+.Jakie sa godne polecenia, a jakich trzeba unikać.Jakie są sa do wywalczenia i w jakim pakiecie.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FoX12345 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 po 1. to temat o migracji a nie dekoderach, po 2. poczytaj. troche trudu nikomu nie zaszkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Witam.Prosze o porade odnosnie tunerów w ofercie nc+.Jakie sa godne polecenia, a jakich trzeba unikać.Jakie są sa do wywalczenia i w jakim pakiecie.Pozdrawiam Skoro pytasz to ci napisze. Unikaj wszelkiego rodzaju parowanego sprzętu,czyli w nc+ wszelkiej maści ADB @FoX12345,tunery też są częścią migracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antyglobal Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Witam, jaki jest w sumie telefon do DUK, bo pojawiało się tu kilka oraz jaki jest e-mail na który można wysłać podczas okresu wypowiedzenia swoją propozycję odnośnie oferty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Nie ma jednego numeru te które widziałeś są prawidłowe a e-mail ze strony internetowej nc+ ( formularz kontaktowy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macinek81 Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 witam . przy przejsci z cyfry do nc +podpisaniu umowy z dekoderem na wynajem oraz mr będe musiał wymienić starą karte na nową ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Jeśli miałeś mulltiroom przed migracją to nie no i jeśli zostałeś z pocyfrofskim dekiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Witam, jaki jest w sumie telefon do DUK, bo pojawiało się tu kilka oraz jaki jest e-mail na który można wysłać podczas okresu wypowiedzenia swoją propozycję odnośnie oferty. Możesz tutaj napisać informacje@cyfraplus.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi