Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam prośbę może ktoś mi wytłumaczyć na jakiej zasadzie działa MR z kartą kameleon, czy komunikuje się z głównym dekiem ( otrzymałem informację od konsultanta iż nie muszę łączyć się kablem z dekiem a tylko z konwerterem). W takim razie czy istnieje szansa na podłączenie MR w innej lokalizacji czy też nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jedna informacja, którą przekazała mi konsultantka podczas czytania warunków. Dla pewności poprosiłem o ponowne przeczytanie oraz wyjaśnienie. Chodzi o okres wypowiedzenia, który w/g niej wynosi 1 miesiąc. Owszem, wspomniała, że jest 3 miesięczny okres wypowiedzenia, ale to tylko w momencie, jakbym chciał zrezygnować wcześniej, niż przewiduje to umowa. W przypadku jej wygasania wystarczy na nie mniej niż miesiąc wysłać wypowiedzenie. Ktoś z Was może to potwierdzić/zaprzeczyć?

 

a teraz jak miałeś ?. Ja umowę mam do końca sierpnia, a wypowiedzenie musiałem wysłać do końca lipca żeby umowa wygasła wraz z końcem okresu minimalnego.

 

Mam prośbę może ktoś mi wytłumaczyć na jakiej zasadzie działa MR z kartą kameleon, czy komunikuje się z głównym dekiem ( otrzymałem informację od konsultanta iż nie muszę łączyć się kablem z dekiem a tylko z konwerterem). W takim razie czy istnieje szansa na podłączenie MR w innej lokalizacji czy też nie.

jak masz MR na kameleonach to wydaje mi się, że możesz drugi dekoder obsługiwać nawet w Bangladeszu :) Oczywiscie musi byc antena druga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! To mój pierwszy wpis, ale wizyta na forum chyba tysięczna :) Do tej pory tylko czytałem, ale przez to mogłem wynegocjować dzisiaj bardzo dobre warunki podczas mojej migracji do nc+. Jestem wdzięczny, więc dla informacji innych również potwierdzam, że na chwilę obecną można wynegocjować to co ja: Uniwerse+ - 49zł, MR na dwa Cameleony - 10zł, OP Canal+Platinum, czyli 6xC+ - 0zł, HBO - 0zł/6 miesięcy, po tym okresie rezygnacja lub 25zł na miesiąc. Umowa na 12 miesięcy - razem 59zł co miesiąc do zapłaty. Sprzęt mam swój, więc nie było tematu. Co ciekawe, umowa ze starą Cyfrą kończy mi się dopiero ostatniego września, no ale myślę że nic lepszego już bym nie dostał, a miałem do tej pory Canal+KompaktHD, więc trochę tych programów więcej wpadło już teraz - po jakiejś godzinie wszystko ładnie świeciło, łącznie z HBO:) I jeszcze jedna uwaga - ja za swój poprzedni pakiet płaciłem zaledwie 51zł na miesiąc za wszystko ( także MR ), więc chyba było mi łatwiej to wynegocjować, aniżeli komuś, kto płacił do tej pory więcej niż 60zł. W końcu u mnie to całe ich ARPU się zwiększyło. Jeszcze raz dzięki wszystkim za cenne informacje i obiecuję też więcej się udzielać, aby pomóc innym :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę może ktoś mi wytłumaczyć na jakiej zasadzie działa MR z kartą kameleon, czy komunikuje się z głównym dekiem ( otrzymałem informację od konsultanta iż nie muszę łączyć się kablem z dekiem a tylko z konwerterem). W takim razie czy istnieje szansa na podłączenie MR w innej lokalizacji czy też nie.

jak masz MR na kameleonach to wydaje mi się, że możesz drugi dekoder obsługiwać nawet w Bangladeszu :) Oczywiscie musi byc antena druga.

Dokladnie tak. Mam MR na camelonach, deki wlasne Fersussona, ale dali mi darmo stare Philipsy SD, ktore poszly na działki. Pozostalo skombinowac anteny no i nie zapominac zabierac ze soba z domu karty :wink:

====

 

Ja również z lenistwa skorzystam z postu stambera :wink:

 

Do tej pory kompakt+ z MR za 78 zl miesiecznie, umowa do konca sierpnia. Dekodery wlasne. Zmigrowałem przed paroma godzinami na następujących warunkach:

- umowa na 12 m-cy

- pakiet Universe+ za 59 zł

- MR na kameleonach 0 zł

- 6xCanal+ 0 zł

- HBO na 6 m-cy 0 zł

 

Dziękuję wszystkim za wpisy, że się tu udzielacie i dzięki temu można bylo dobrze się ustawić w negocjacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak mnie łapie teraz 100% płatności, czyli 82 zł/mc to mi powiedzą ze taniej jak 99 nie dostanie nic :) kurna! ;[

do mnie to samo mówili, a ja im na to, że są w błędzie bo ja patrzę ile płacę średnio przez cały okres trwania umowy a nie ile płacę w ostatnim miesiącu. Ja płaciłem 8x41 + 4x87 za kompakt+ z MR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a teraz jak miałeś ?. Ja umowę mam do końca sierpnia, a wypowiedzenie musiałem wysłać do końca lipca żeby umowa wygasła wraz z końcem okresu minimalnego.

 

Miałem dokładnie tak samo. Chodzi mi już o nowe warunki z NC+. Okres wypowiedzenia umowy, która chcę dopełnić zgodnie z tym, na co się zgodziłem, czyli 12 miesięcy wynosi jeden miesiąc, jak poinformowała mnie konsultantka, czy trzy miesiące?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem zapytać się czy odnotowali wypowiedzenie, to tak jest, a czy maja jakaś propozycje to Gold z C+ MR i 2 dekami za 100zł ponad heheh To im powiedziałem ze nie chcę waszych kanałów c+. a oni ze skoro teraz je miałem to nadal muszę mieć heheh

Co oni z tymi kanałami wciskają je na chama by mieć niby większa oglądalność czy jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj kolejny telefon.

Pytanie konsula miało formę - "co muszą zrobić bym skorzystał z oferty?"

Standardowa odpowiedź - U+, 6xC+, MR za 59zł lub S+, 4xC+, MR, HBO za 69zł na 12m.

Proszę chwilę poczekać.......

.....

Nie widzę takiej oferty póki co, ale proszę o cierpliwość bo "kolega" zaznaczył w systemie telefon do Pana w sobotę, pewnie przedstawi Panu taką ofertę.

Dziękuję

 

W środę też telefon, ale zanim przedstawił ofertę to powiedział: Ooo, widzę, że kolega ma do Pana dzwonić. Proszę o cierpliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od paru dni i aktualizacji oprogramowania dekodera sagemcom na nowe menu w barwach nc plus dzieje się dziwna rzecz.po nocy dekoder przechodzi jakby w stan czuwania.zielona dioda jest czerwona i po uruchomieniu tv wyskakuje info brak sygnału.muszę nacisnąć przycisk power na pilocie, jest boot, init i dopiero wtedy dekoder startuje . czy też tak macie.czy to awaria czy kwestia ustawień ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

po kilku głuchych telefonach w ciągu dnia udało nawiązać się w końcu połączenie i po mojej prośbie o przejście od razu do konkretów udało się (po standardowym "wyjściu" i pytaniu przełożonego) migrować na warunkach:

- umowa na 12 m-cy

- pakiet Universe+ za 59 zł

- MR na kameleonach 0 zł

- 6xCanal+ 0 zł (stamber, skopiowałem część Twojej treści, leń mnie dopadł i nie chce mi się klepać po swojemu ;))

Na wyposażeniu mam 2 karty kameleon i moduł CAM.

Nic nadzwyczajnego, ale dla mnie w zupełności wystarczy. Może udałoby się wymęczyć HBO, ale mam je z Polsatu Cyfrowego, więc nie widziałem sensu.

Zastanawia mnie jedna informacja, którą przekazała mi konsultantka podczas czytania warunków. Dla pewności poprosiłem o ponowne przeczytanie oraz wyjaśnienie. Chodzi o okres wypowiedzenia, który w/g niej wynosi 1 miesiąc. Owszem, wspomniała, że jest 3 miesięczny okres wypowiedzenia, ale to tylko w momencie, jakbym chciał zrezygnować wcześniej, niż przewiduje to umowa. W przypadku jej wygasania wystarczy na nie mniej niż miesiąc wysłać wypowiedzenie. Ktoś z Was może to potwierdzić/zaprzeczyć?

 

też mnie zastanawiał ten moment jak czytała - to zrozumiałam ,że teraz okres wypowiedzenia to 3 miesiące . zobaczę jak przyjdzie aneks , jak coś to trzeba będzie pamiętać o wcześniejszym wypowiedzeniu za rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzałem do regulaminu. 3 miesięczny okres wypowiedzenia jest w przypadku rozwiązania umowy w trakcie jej trwania (czyli zerwanie umowy)Rozdział IX, pkt 4. W przypadku kończącej się umowy jest to nadal 1 miesiąc.Rozdział IX, pkt 18, ppkt 1. Proszę mnie sprostować jeśli się mylę. To jest moja interpretacja, nie wiem jak na to patrzy ITI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie.

 

Znajomy mowil cos, ze oferowali mu w punkcie jakis pakiet komfort. Zgodzil sie na migracje. Cena niby 59zl. W tej chwili na masie kanalow brak wizji. Nie wiem czy to "bolesne przejscie", czy moze wina czaszy 60cm? Mniejsza z tym. W punkcie dostal info, ze zadzwoni do niego konsultant. Ok, zadzwonil i wzieli ten niby komfort. Dostal tez niby informacje(chyba w punkcie, jeszcze przed migracja), ze do 14(?!) dni moze zrezygnowac... Teraz dwie sprawy- jest w ogole taki pakiet jak komfort? czy to prawda z tą rezygnacją? Temat ciezki, bo tam rodzina sama nie wie co jak i gdzie i zostalem poproszony (raczej po fakcie) o pomoc.

 

Gdyby dalo sie "zrezygnowac" to zalatwilbym jakies negocjacje poprzez wyslanie wypowiedzenia, ale nie wiem czy nie jest juz po frytkach i za szybko łykneli to co im podano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...