Waldini Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 W swoim życiu miałem okazję rozmawiać z wieloma konsultantami telefonicznymi, czy to z banku, TPSA, czy z sieci komórkowych, ale z takiego gbura jak w NC+ to jeszcze nigdy nie spotkałem. Dzwoni do mnie facet w czwartek wieczorem i mówi, że ma dla mnie ofertę, bo kończy mi się umowa. Jak to, pytam, się kończy, wszakże mam umowę jeszcze z C+ na czas nieokreślony, z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia. Facet idzie w zaparte i tłumiąc złość utrzymuje, że jest inaczej i że moja oferta ważna jest do końca sierpnia. Po pewnym czasie w końcu przyznał, że chodzi o okres promocyjny i od września będę płacił o jakieś 20 zł więcej. Trudno, mówię do niego, skoro tak trzeba to napiszę wypowiedzenie, bo nie jestem zainteresowany nową umową z NC+, skoro nie muszę jej podpisywać póki co. Facet zbity z tropu wpada w nieukrywany już gniew, krzyczy prawie do słuchawki, że abonenci to sami nie wiedzą czego chcą, cytuję: "jak nie dzwonimy to macie pretensje, a jak dzwonimy to nie chcecie z nami umów podpisywać". Mówię do faceta, żeby mi na maila wysłał te ofertę, bo pamięć ludzka zawodna i jeszcze wpakują mnie przez telefon na minę. On odpowiada, że to niepoważne o co proszę i nie zamierza się więcej ze mną kłócić, więc kończy rozmowę. Ot poziom konsultantów NC+, a być może ja trafiłem na taki trefny model. Umowy nie podpisuję na razie żadnej, jak złożę wypowiedzenie, to się sami przyczołgają i mam nadzieję, że dadzą kogoś normalnego, a nie świra rodem z psychiatryka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Oj widze ze dobry ''osiołek'' był Bezczel na maksa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 może to ten sam, który do mnie dzwonił? przedstawiają jakąś badziewną ofertę i jeszcze pretensja, że mamy takie propozycje "w głębokim poważaniu" mamy przepraszać, że nie jesteśmy idiotami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 @Waldini, ja też z takim jednym temat przerabiałem. Powiedział mi,że ja jego czas marnuję,a ja na to chwila moment,przecież to nie ja dzwonię :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqmilo Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 I jak tu wierzyć konsulowi gdy raz mówi co innego kłamiąc, a drugi raz przyznając Ci racje. I jak tu liczyć na dobre oferty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Loteria...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 mam wrażenie, że albo nie bardzo kontrolują rozmowy konsula z klientami, albo to akceptują... albo coraz mniej normalnych osób chce u nich pracować... żadna z powyższych sytuacji nie nastraja pozytywnie... dziki kraj, bo przynoszą nam dzikie standardy normalna oferta nie jest w standardowych warunkach dostępna... większą szansę daje wypowiedzenie - może w DUK mają inaczej naliczane wynagrodzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Bardziej cywilizowani i kulturalni konsule pracują w DUK,ale z nimi to jest inna rozmowa. Zwłaszcza w ostatni dzień........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Musicie zrozumieć,że bezpośrednio z NC+ można powiedzieć dzwoni DUK natomiast wszystkie inne telefony w przeważającej części otrzymujecie od innych firm z którymi NC+ ma podpisane umowy na sprzedaż i obsługę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 czyli za ten outsoursing przepłacają skąd ta wiedza? pewne? to wiele tłumaczy... proponują tacy jakieś platinum, goldy i silvery jako jedyne dostępne dla osób, które dotychczas jakieś komforty miały... ech... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 @Kibo no Hikari, Dla mnie to może i firma z CHIN czy Ugandy dzwonić,ale maja wiedzieć co mówią i do kogo mówią....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 do mnie dzwonili z samych zastrzeżonych numerów więc nawet nie wiem skąd... akcent raczej polski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 @ircios ja nikogo nie tłumaczę,bo chu. to chu. i bez względu skąd dzwoni. @llmario przecież to biznes jest i ma na siebie zarabiać więc chyba nie oczekujesz, że będą od najniższych promocji zaczynać kit wciskać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stamber Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 sam już nie wiem. znowu dzwonił jakiś konsul i proponował to co chcę czyli universe, 6xc+, MR na cameleonach i obecne dekodery czyli Sagem i Philips z twardym dyskiem 250. On mi znowu, że nie ma możliwości zrabatowania dwóch dekoderów, w związku z tym 59 zł za pakiet i 20 za najem dekodera. Czy to prawda, że nie można zrabatowac tych dwóch dekoderów co mam ?, może ktoś mi to potwierdzić lub zaprzeczyć ?. Na koniec pogadał 2 minuty z przełożonym i zaproponował mi za 59 zł ale jak sobie kupię drugi dekoder na allegro .... Umowa do końca sierpnia, wypowiedzenie mają od połowy lipca w systemie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Ja mam 2 Pejsy za 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqmilo Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Nie prawda. w sobotę dzwoniła do mnie konsultantka i oferowała mi Canal+Silver +6C+ za 69 zł, Multiroom za 10 zł i rabat 100% na oba dekodery. czekaj do końca umowy, jest możliwość rabatu na oba dekodery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemiec1 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Przed chwilą tel. z nc+ i super propozycja: Silver + 6C za 74zł. Obecnie mam C+optimum, HD optimum promo, pace PVR za 62zł Czekam oczywiście dalej. Umowa kończy się dopiero w październiku, a wypowiedzenia jeszcze nie zdążyłem wysłać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert6723 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Nie prawda. w sobotę dzwoniła do mnie konsultantka i oferowała mi Canal+Silver +6C+ za 69 zł, Multiroom za 10 zł i rabat 100% na oba dekodery. czekaj do końca umowy, jest możliwość rabatu na oba dekodery. Ja dostałem pakiet silver, 6xc+, mulitroom za darmo (miałem wcześniej) oraz dekoder Peace 500gb za 64zł/m-c. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szotmen Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Hej. Z końcem sierpnia kończy mi się umowa z Cyfrą i chciałbym zmigrować do NC+, ale biorąc niższy abonament z zachowaniem darmowej dzierżawy za dekoder. Aktualnie mam OPTIMUM HD za 57zł, a przechodząc do NC+ wystarczył by mi COMFORT+ za 39zł (ostatnio coraz mniej mam czasu na TV). Konsultanci telefoniczni stoją przy swoim zdaniu, że nie jest to możliwe i namawiają mnie na UNIVERSE+ za 59zł. Czy naprawdę nie da się dokonać migracji na niższy abonament? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Możesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunia Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Myślę , że da się, ja wcześniej miałam Optimum HD a teraz mam Universe bo za duzo chcieli za Silvera, ale to pewine każdy przypadek inaczej analizują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szotmen Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Universa właśnie nie chcę, bo to podobny abonament jak teraz, a chciałbym płacić mniej. Jak dzwoniłem na numer 22 310 47 47 to mówili, że nie mogą przedłużyć umowy zaznaczając niższy abonament, bo w systemie komputerowym nie ma takiej opcji, że są możłiwe tylko wyższe abonamenty. Domyślam się, że to ściema (delikatnie mówiąc). Dziś zadzwonię na numer, który ktoś podawał wcześniej (22 220 01 91)... może tam będzie ktoś bardziej decyzyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 @szotmen uważam, że zmniejszasz swoje szanse sam dzwoniąc, bo wychodzi jakbyś się prosił a wpierw wypowiadałeś umowę przecież. Za świetną ofertę można uznać Universe+ 49zł plus gratis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ukassiu18 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Nie dzwonia wiec postanowilem napisac do kiedy mam oddac dekoder, moze wtedy zadzwonia w koncu;), tylko na jaki adres napisac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Może ten się nada: informacje@cyfraplus.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi