Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Potwierdzam to co powiedzieli przedmówcy. Bez wypowiedzenia umowy ani rusz ! Choć czasem cuda się zdarzają :-) Najpierw dzwonili do mnie z numeru poznańskiego kierunkowy 61 a dopiero gdy złożyłem wypowiedzenie zajęła się mną Warszawa. Ci pierwsi chyba działają na zasadzie jakiegoś pośrednika bo oferty od nich były dla mnie nie do zaakceptowania. Przy przedłużeniu umowy nie zgodziłem się na udostępnianie moich danych osobowych osobom trzecim. Zobaczymy czy się z tego wywiążą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może inaczej - z naszej wiedzy wynika, że druzgocąca większość dobrych ofert jest po złożeniu wypowiedzenia...

dopóki nie jest złożone - konsultanci (i APS) zazwyczaj uparcie twierdzą, że nie ma ofert, jakich sobie życzymy...

poza tym DUK może więcej niż zwyczajny konsul handlowiec - chociaż nie mam pewności, czy to nie są ci sami ludzie, którzy jedynie zmieniają zakładkę w systemie w zależności od statusu umowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.......zazwyczaj uparcie twierdzą, że nie ma ofert, jakich sobie życzymy......

 

Zazwyczaj nie ma takich ofert.Dostajemy bardzo przybliżone oferty do tych jakie byśmy chcieli. Oczywiście jest ułamek procenta abonentów,co dostają to co chcą,lub dostają to nawet o czym nie śnili :lol2::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios - to fakt - chcesz Universe - proponują Silver (bo większe ARPU uzyskają?)

nie chcesz Paltinum, to próbują wciskać Gold (w cenie Platinum hehe)

masz sprzęt C+ to tez dają Platinum chociaż wtedy nie skorzystasz w pełni z ich oferty (jak zresztą chyba we wszystkich pakietach pow. U+? - tutaj proszę o ew. korektę, bo mogę się mylić)

generalnie mają nas za ciemny naród, co wszystko kupi(?) zdecydowana większość ludzi nie zna się (też, okazuje się, nie znałem nic, póki nie zacząłem czytać forum, to wiem więcej, ale nie wszystko) - oby tylko zdezorientować klienta - to można nim potem manipulować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie... sam byłem taką osobą, bo skoro ktoś mówi mi, że tego nie ma - znaczyło, że nie ma i nie naciskałem dalej...

stąd dowiedziałem się, że jesteśmy robieni w tzw. balona i nie mam teraz absolutnie żadnych skrupułów w stosunku do NC+ - albo rezygnuję z takiej firmy, albo nie mam za bardzo innego wyjścia i działam mniej wybrednymi metodami...

rozmawiam często z ludźmi, którzy myśleli dotychczas jak ja i nie są w stanie pojąć, że się ich po prostu oszukuje... bo jak inaczej to nazwać? (eufemizm na oszustwo: chwyt negocjacyjny/marketingowy?) :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy się chwalą jakie to nieziemskie oferty dostają, jak ich konsultanci "molestują" :)

Ja mam już wypowiedzianą umowę do końca sierpnia. Ostatni telefon miałem 5.08.2013 r o godzinie 17.58

Pani zdążyła się przedstawić a potem zapowietrzyć po czym... zaczęła przepraszać, że mnie niepokoi bo ponoć

w ich systemie właśnie zarejestrowano moje wypowiedzenie. Ze zwrotki wiem, że kurier odebrał je z urzędu 24 lipca

 

Tak u mnie w miasteczku wygląda dotychczasowy przedstawiciel C+ po migracji

http://pics.tinypic.pl/i/00435/2twl4m8vsay6.jpg

http://pics.tinypic.pl/i/00435/lxm3c72hfh1w.jpg

:brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytałem to na pewnym forum - może się komuś przyda:

Wiele osób które wypowiedziały umowy i ich umowy się zakończyły a wcześniej były w Cyfrze (nie dotyczy abonentów dawnej N) mogą dostać pakiet PLATINUM (Universe + wszystkie canal BEZ HBO) za 59 zł. Jeśli ktoś jest zainteresowany taką ofertą może wysłać na mojego maila:

wznowienie.ncplus@gmail.com swój numer abonenta a sprawdzę i odpowiem czy taka oferta jest przygotowana i co należy zrobić aby z niej skorzystać.

 

Dodatkowo można wziąć dekoder w bezpłatne wynajęcie (bez dysku) bez żadnych dodatkowych opłat.

 

Jeśli komuś mówią że nie ma tańszych ofert - na podstawie powyższego mogę powiedzieć że po prostu kłamie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@creative99:

coś mi się wydaje, że za taką akcją, znalezioną na pewnym forum i opisaną powyżej, może stać albo bezpośrednio NC+, albo jakiś "kreatywny" konsultant z BOK-u, a w każdym razie osoba z dostępem do bazy danych (!!!). Coś chyba tutaj jest nie teges ...

 

Przy okazji pytanie:

czy po wypowiedzeniu umowy z Cyfrą+ (a posiadam kartę Cameleon i własny sprzęt), otrzymam przy migracji do NC+ (= cofnięciu wypowiedzenia i zgodzie na migrację) dodatkową kartę Multiroom Cameleon, czy już sparowaną z ich dekoderem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież było coś takiego już rok temu, gdzie kolega konsultant z Cyfry+ pomagał osobom z wysłanym wypowiedzeniem uzyskać najlepszą ofertę, oczywiście po uprzednim kontakcie.

Oby wspomniana osoba korzystała z internetu w telefonie, bo inaczej praca w nc+ może skończyć się bardzo szybko. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@creative99:

coś mi się wydaje, że za taką akcją, znalezioną na pewnym forum i opisaną powyżej, może stać albo bezpośrednio NC+, albo jakiś "kreatywny" konsultant z BOK-u, a w każdym razie osoba z dostępem do bazy danych (!!!). Coś chyba tutaj jest nie teges ...

 

Przy okazji pytanie:

czy po wypowiedzeniu umowy z Cyfrą+ (a posiadam kartę Cameleon i własny sprzęt), otrzymam przy migracji do NC+ (= cofnięciu wypowiedzenia i zgodzie na migrację) dodatkową kartę Multiroom Cameleon, czy już sparowaną z ich dekoderem ?

 

Chciej dobrze a zaraz jesteś wyzywany od NC plus :) jak ktoś chce napisać, mogę sprawdzić ofertę, nie obliguję nikogo do podpisywania czegokolwiek, po prostu wiem jak działa infolinia (nie jestem jej pracownikiem ) i staram się ludzi przestrzec przed wałkami jakie tam się odbywają.

 

Jeśli chodzi o multiroom - zdecydowanie bardziej polecam wzięcie drugiej karty w ciągu najbliższych 7 dni i wykonać migrację już mając 2 karty na stanie. Proszę pamiętać że system potrzebuje 3 dni na przetworzenie operacji, żeby nie przegapić tego terminu.

 

Osobiście odradzam więc czekanie do ostatniego żeby taką operację wykonać.

 

Z tego co wiem żadna opłata nie powinna być pobrana za sierpień w związku z drugą kartą, a przy dobrze przygotowanej ofercie migracyjnej można multiroom (tą drugą kartę) dostać za darmo.

 

Jeśli Pan nie będzie miał tej karty i nie wynegocjuje jej przy przedłużeniu druga karta to opłata 20 zł miesięcznie.

 

Pozdrawiam, a w razie pytań proszę je kierować na wznowienie.ncplus@gmail.com . Tak jak wspominałem wczesniej - służę tylko dobrą radą bo i tak ostateczną decyzję podejmuje klient a nie ja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też Wam ostatnio same wyłączają się dekodery, gdy telewizor jest wyłączony?

PVR maja cos takiego jak tryb "Oszczędzania Energii" i po dłuższym czasie bezczynności się wyłącza. Można to w ustawieniach wyłączyc :)

 

no tak - najwiekszą obelgą na tym forum jest posądzenie o kolaborację z NC+ :lol2:

 

ale jeśli kolego jesteś dobrze zorientowany, to napisz proszę, czy jest szansa wyrwać multibox do pakietu poniżej Platinum? np. do Universe?

 

Jeśli pod Multiboxem rozumiesz dawny pakiet filmbox + hbo to nie pamiętam żebym miał kiedykolwiek taką ofertę dla abonenta, bo nie mówię tu oczywiście o włączeniu po cenach na ulotkach :)

 

Może 5 zł taniej jak zobowiążesz się do utrzymania przez cały okres umowy.

Mała szansa że dadzą za darmo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również przeszedłem do NC+ z pakietem Uniwerse oraz 6 x Canal w cenie za 59 zł. Wcześniej kilka telefonów z propozycjami od 79 do 99 zł. Później sms że wypowiedzenie przyjęte i że jak zmienie zdanie to ble ble ble...

Ostatecznie wczoraj telefon i pytanie co bym chciał. Powiedziałem że 6 kanałów Canal+ za które zapłace nie więcej niż 60 zł. Bez problemu to dała, dekoder stary został pvr 250 za 0 zł lub moge bezpłatnie wymienić na PACE 500 GB. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...