Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oni nic specjalnego nie dadzą bez wyp.

ja w marcu wysłałem wypowiedzenie ze względu na koniec umowy i nic specjalnego mi nie zaoferowano. To nie którzy opowiadają o super ofertach !!!!czyli Opowiadania o ofertach, które praktycznie nie istnieją.. Od czysta fantastyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@krychu1922

 

Sam dzwoniłeś czy oni dzwonili?

 

tak, telefon z mojej strony na 223104747 pozniej mnie gdzies przełączył i rozmowa z "normalnym" konsultantem

powiedziałem co chce i za ile on podał swoja propozycje i sie dogadalismy

 

oczywiscie po wypowiedzeniu za wzgledu na brak 13street,umowa docelowa do 31.07.13 była

 

podsumowujac jesli nie poleci wypowiedzenie oferty sa typu 120-150zł po wypowiedzeniu 60-100zł za to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sygnał już przywrócili, ale musiałem do nich zadzwonić. Oczywiście jak zadzwonilem to padła propozycja migracji do nc+ na silver+ do tego paczka c+ za 69 zł, odmowiłem.

 

Za ile byś się zgodził??? za 5 zł???

 

pewnie za 4,99 :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mervel

od 1 maja silver+ paczka C+ i Cinemax na pół roku za darmo...

pytanie o logowanie do ICA, bo wiem że są tam kwoty napisane BEZ rabatów i widnieje suma 145zł, ale do zapłaty już e-faktura jest poprawna: 69zł.

pytanie z innej beczki :

mam wyszczególnione pakiet SILVER, najem dekodera i Cinemax pół roku... nie mam nic o dodatkowym pakiecie opcjonalnym platinum, ktoś też tak ma?

ale kanały świecą wszystkie bez problemu. dzwonić dopytywać?

bo próbowałęm wczoraj dwa razy i czekałem lata świetlne i nikt nie chciał się zgłosić...

 

aha i sprawa dekodera: jest coś takiego jak czas określony na odbiór dekodera ?

bo mam zagwarantowaną wymianę dekodera na PACE ale póki co brak w moim mieście i gdzieś za tydzień, dwa dojadą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie NC+ wciąż robi w bambuko mam pakiet OPTIMUM HD Promo chciałem UNIVERSE + ale wciąż mi wciskają propozycje z droższymi pakietami silver / gold od 1 maja już powinny być za czasów CYFRY+ nowe oferty w APS nadal brak . Powiedzcie mi proszę jak mam się z nimi dogadać abym otrzymał UNIVERSE+ ? Pakiet OPTIMUM HD mam bez promocji , bule za niego jak za silver :/...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do znawcow - ile mozna czekac na potwierdzenie wymowienia?

Wyslalem 25.04 - odebrane zostalo ( potwierdzenie z poczty ) 26.04 i do tej pory twierdza,

ze nic nie dostali. Zaczyna to juz byc troche smieszne bo moga tak mowic caly czas i co wtedy?

Oczywiscie rachunek w ICA za maj wystawiony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 4,99 nie, ale za złotówkę, to z chęcią. Potraficie zrozumieć, że nie każdy potrzebuje silver ? Czy macie za daleko do mózgu żeby to pojąć ? Ktoś bierze Platinum, ktoś lubi erotykę a dla innego wystarczy DVB-T, potraficie to pojąć ?

zanim sie wychylisz o mózgu,to mogłeś napisać,że pakiet ci nie pasuje dlatego odmówiłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie prawda! Ja wysłałem wypowiedzenie i jedyną ofertą było platinum za 99 PLN.

 

I co, jesteś dalej z nimi, czy już nie?

 

A z jakiego powodu będzie można w lipcu powiedzieć "baj baj"?

Z powodu wylaczenia CN i TCM(o ile masz te kanaly gwarantowane w regulaminie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wyszczególnione pakiet SILVER, najem dekodera i Cinemax pół roku... nie mam nic o dodatkowym pakiecie opcjonalnym platinum, ktoś też tak ma?

ale kanały świecą wszystkie bez problemu. dzwonić dopytywać?

bo próbowałęm wczoraj dwa razy i czekałem lata świetlne i nikt nie chciał się zgłosić...

 

Ja mam podobnie, pakiet Silver i bezpłatne użytkowanie dekodera, o pakiecie C+ Platinium nie ma nic, ale wszystko świeci. Raz próbowałem dzwonić, ale nikt nie odbierał, to na razie dałem sobie spokój. 3 razy potwierdzałem to podczas rozmowy z konsultantem, potem dla pewności jeszcze na drugi dzień u innego konsultanta, więc myślę, że powinno być ok. Może spróbuję zadzwonić za kilka dni w sprawie aneksu, to i o to się zapytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 4,99 nie, ale za złotówkę, to z chęcią. Potraficie zrozumieć, że nie każdy potrzebuje silver ? Czy macie za daleko do mózgu żeby to pojąć ? Ktoś bierze Platinum, ktoś lubi erotykę a dla innego wystarczy DVB-T, potraficie to pojąć ?

zanim sie wychylisz o mózgu,to mogłeś napisać,że pakiet ci nie pasuje dlatego odmówiłeś.

A czy ja każdemu muszę wszem i wobec oznajmiać jaki pakiet mnie interesuje ? Napisałem jaką otrzymałem ofertę, bo może jest ktoś kogo interesuje silver i może mieć jakieś rozeznanie w jakiej cenie oferują ten pakiet innym abonentom, pomyślałeś o tym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mervel

a opisz konkretnie swój problem...

do kiedy umowa ?

wypowiedzenie wysłane ?

co Cię interesuje ?

bo to co oni proponują: universe/silver/gold to wszystko jest to samo jeśli dodają CAŁĄ paczkę C+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wyszczególnione pakiet SILVER, najem dekodera i Cinemax pół roku... nie mam nic o dodatkowym pakiecie opcjonalnym platinum, ktoś też tak ma?

ale kanały świecą wszystkie bez problemu. dzwonić dopytywać?

bo próbowałęm wczoraj dwa razy i czekałem lata świetlne i nikt nie chciał się zgłosić...

 

Ja mam podobnie, pakiet Silver i bezpłatne użytkowanie dekodera, o pakiecie C+ Platinium nie ma nic, ale wszystko świeci. Raz próbowałem dzwonić, ale nikt nie odbierał, to na razie dałem sobie spokój. 3 razy potwierdzałem to podczas rozmowy z konsultantem, potem dla pewności jeszcze na drugi dzień u innego konsultanta, więc myślę, że powinno być ok. Może spróbuję zadzwonić za kilka dni w sprawie aneksu, to i o to się zapytam.

 

Ja też tak mam. Potwierdzałem 3 razy nawet przez formularz na nc+ tak więc mam potwierdzenie na piśmie nawet. Dowiedziałem się też że dla abo Cyfry+ w ica po prostu jest nie widoczna pełna paczka C+ ale nie zmienia to faktu że w kontrakcie jest ona zapisana (tak wszyscy zgodnie twierdzą).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 1 maja silver+ paczka C+ i Cinemax na pół roku za darmo...

pytanie o logowanie do ICA, bo wiem że są tam kwoty napisane BEZ rabatów i widnieje suma 145zł, ale do zapłaty już e-faktura jest poprawna: 69zł.

pytanie z innej beczki :

mam wyszczególnione pakiet SILVER, najem dekodera i Cinemax pół roku... nie mam nic o dodatkowym pakiecie opcjonalnym platinum, ktoś też tak ma?

ale kanały świecą wszystkie bez problemu. dzwonić dopytywać?

bo próbowałęm wczoraj dwa razy i czekałem lata świetlne i nikt nie chciał się zgłosić...

 

aha i sprawa dekodera: jest coś takiego jak czas określony na odbiór dekodera ?

bo mam zagwarantowaną wymianę dekodera na PACE ale póki co brak w moim mieście i gdzieś za tydzień, dwa dojadą.

 

Ja tak mam. Pakiet Silver + Canal+ Platinum OP + MR po Cyfrze.

Mam tylko Pakiet Silver wpisany w ICA. Opcji C+ Platinum nie mam mimo że na TV kanały śmigają. Co do MR miał być za 0 zł, jest za 20 zł i w ICA widnieją aż dwa MR - po Cyfrze+ i nC+. Dzwoniłem tam dwa razy, przyznawali mi rację, mówili że zmienią. Do dzisiaj nie zmienili.

Co do dekodera to ponoć można zamówić w APS. Ponoć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a opisz konkretnie swój problem...

do kiedy umowa ?

wypowiedzenie wysłane ?

co Cię interesuje ?

bo to co oni proponują: universe/silver/gold to wszystko jest to samo jeśli dodają CAŁĄ paczkę C+

 

Umowę przedłużałem w lipcu 2012 ale nie wiem czy to się to liczy czy podpisanie umowy grudzień 2000

Interesuje mnie tylko pakiet UNIVERSE+ goły

Wypowiedzenia nie wysłałem bo czekam na odpowiedz od NC+ kiedy kończy mi się umowa dokładnie

W Call center wciskają mi silver/gold których nie chce bo mało TV oglądam ale mówię nie chce ich to tak jadą swoje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mervel

jeśli nie jesteś na wypowiedzeniu to czasem negocjacje są jak grochem o ścianę...

może być Ci ciężko coś ugrać...

 

up>>

dzięki za tak liczne odpisanie ;)

czyli wychodzi na to że wszyscy tak mają, że w ICA nie jest wpisana ta opcja platinum.

no ale póki wszystkim na razie wszystko świeci... to nie problem. I oby tak zostało ;)

 

o ten dekoder faktycznie będę się upominał u kilku dystrybutorów.

nie mam zamiaru dłużej siedzieć na philipsie, ale parę dni czekania nie jest dla mnie problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a opisz konkretnie swój problem...

do kiedy umowa ?

wypowiedzenie wysłane ?

co Cię interesuje ?

bo to co oni proponują: universe/silver/gold to wszystko jest to samo jeśli dodają CAŁĄ paczkę C+

 

Umowę przedłużałem w lipcu 2012 ale nie wiem czy to się to liczy czy podpisanie umowy grudzień 2000

Interesuje mnie tylko pakiet UNIVERSE+ goły

Wypowiedzenia nie wysłałem bo czekam na odpowiedz od NC+ kiedy kończy mi się umowa dokładnie

W Call center wciskają mi silver/gold których nie chce bo mało TV oglądam ale mówię nie chce ich to tak jadą swoje

No bez wypowiedzenia to raczej nic nie wskorasz

Przedluzales umowe w lipcu 2012 na ile? 12 czy 18 m-cy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...