volcan Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Do 30 kwietnia był jeden powód, kolejny będzie w lipcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 To sie robi juz smieszne. Mialy byc specjalne oferty migracyjne a sa tylko dla tych co wyslali wypowiedzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Oni nic specjalnego nie dadzą bez wyp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arr0w Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 To sie robi juz smieszne. Mialy byc specjalne oferty migracyjne a sa tylko dla tych co wyslali wypowiedzenia. Nie prawda! Ja wysłałem wypowiedzenie i jedyną ofertą było platinum za 99 PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Oni nic specjalnego nie dadzą bez wyp. ja w marcu wysłałem wypowiedzenie ze względu na koniec umowy i nic specjalnego mi nie zaoferowano. To nie którzy opowiadają o super ofertach !!!!czyli Opowiadania o ofertach, które praktycznie nie istnieją.. Od czysta fantastyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
explode Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 U mnie sygnał już przywrócili, ale musiałem do nich zadzwonić. Oczywiście jak zadzwonilem to padła propozycja migracji do nc+ na silver+ do tego paczka c+ za 69 zł, odmowiłem. Za ile byś się zgodził??? za 5 zł??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu1922 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 @krychu1922 Sam dzwoniłeś czy oni dzwonili? tak, telefon z mojej strony na 223104747 pozniej mnie gdzies przełączył i rozmowa z "normalnym" konsultantem powiedziałem co chce i za ile on podał swoja propozycje i sie dogadalismy oczywiscie po wypowiedzeniu za wzgledu na brak 13street,umowa docelowa do 31.07.13 była podsumowujac jesli nie poleci wypowiedzenie oferty sa typu 120-150zł po wypowiedzeniu 60-100zł za to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 U mnie sygnał już przywrócili, ale musiałem do nich zadzwonić. Oczywiście jak zadzwonilem to padła propozycja migracji do nc+ na silver+ do tego paczka c+ za 69 zł, odmowiłem. Za ile byś się zgodził??? za 5 zł??? pewnie za 4,99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Za 4,99 nie, ale za złotówkę, to z chęcią. Potraficie zrozumieć, że nie każdy potrzebuje silver ? Czy macie za daleko do mózgu żeby to pojąć ? Ktoś bierze Platinum, ktoś lubi erotykę a dla innego wystarczy DVB-T, potraficie to pojąć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 od 1 maja silver+ paczka C+ i Cinemax na pół roku za darmo... pytanie o logowanie do ICA, bo wiem że są tam kwoty napisane BEZ rabatów i widnieje suma 145zł, ale do zapłaty już e-faktura jest poprawna: 69zł. pytanie z innej beczki : mam wyszczególnione pakiet SILVER, najem dekodera i Cinemax pół roku... nie mam nic o dodatkowym pakiecie opcjonalnym platinum, ktoś też tak ma? ale kanały świecą wszystkie bez problemu. dzwonić dopytywać? bo próbowałęm wczoraj dwa razy i czekałem lata świetlne i nikt nie chciał się zgłosić... aha i sprawa dekodera: jest coś takiego jak czas określony na odbiór dekodera ? bo mam zagwarantowaną wymianę dekodera na PACE ale póki co brak w moim mieście i gdzieś za tydzień, dwa dojadą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Mnie NC+ wciąż robi w bambuko mam pakiet OPTIMUM HD Promo chciałem UNIVERSE + ale wciąż mi wciskają propozycje z droższymi pakietami silver / gold od 1 maja już powinny być za czasów CYFRY+ nowe oferty w APS nadal brak . Powiedzcie mi proszę jak mam się z nimi dogadać abym otrzymał UNIVERSE+ ? Pakiet OPTIMUM HD mam bez promocji , bule za niego jak za silver ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigosiak Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Pytanie do znawcow - ile mozna czekac na potwierdzenie wymowienia? Wyslalem 25.04 - odebrane zostalo ( potwierdzenie z poczty ) 26.04 i do tej pory twierdza, ze nic nie dostali. Zaczyna to juz byc troche smieszne bo moga tak mowic caly czas i co wtedy? Oczywiscie rachunek w ICA za maj wystawiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Za 4,99 nie, ale za złotówkę, to z chęcią. Potraficie zrozumieć, że nie każdy potrzebuje silver ? Czy macie za daleko do mózgu żeby to pojąć ? Ktoś bierze Platinum, ktoś lubi erotykę a dla innego wystarczy DVB-T, potraficie to pojąć ? zanim sie wychylisz o mózgu,to mogłeś napisać,że pakiet ci nie pasuje dlatego odmówiłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elipsoida Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Nie prawda! Ja wysłałem wypowiedzenie i jedyną ofertą było platinum za 99 PLN. I co, jesteś dalej z nimi, czy już nie? A z jakiego powodu będzie można w lipcu powiedzieć "baj baj"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andkrz Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Moje wyp odebrali 20.04 potwierdzone dopiero 28. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Nie prawda! Ja wysłałem wypowiedzenie i jedyną ofertą było platinum za 99 PLN. I co, jesteś dalej z nimi, czy już nie? A z jakiego powodu będzie można w lipcu powiedzieć "baj baj"? Z powodu wylaczenia CN i TCM(o ile masz te kanaly gwarantowane w regulaminie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_M Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 mam wyszczególnione pakiet SILVER, najem dekodera i Cinemax pół roku... nie mam nic o dodatkowym pakiecie opcjonalnym platinum, ktoś też tak ma? ale kanały świecą wszystkie bez problemu. dzwonić dopytywać? bo próbowałęm wczoraj dwa razy i czekałem lata świetlne i nikt nie chciał się zgłosić... Ja mam podobnie, pakiet Silver i bezpłatne użytkowanie dekodera, o pakiecie C+ Platinium nie ma nic, ale wszystko świeci. Raz próbowałem dzwonić, ale nikt nie odbierał, to na razie dałem sobie spokój. 3 razy potwierdzałem to podczas rozmowy z konsultantem, potem dla pewności jeszcze na drugi dzień u innego konsultanta, więc myślę, że powinno być ok. Może spróbuję zadzwonić za kilka dni w sprawie aneksu, to i o to się zapytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Za 4,99 nie, ale za złotówkę, to z chęcią. Potraficie zrozumieć, że nie każdy potrzebuje silver ? Czy macie za daleko do mózgu żeby to pojąć ? Ktoś bierze Platinum, ktoś lubi erotykę a dla innego wystarczy DVB-T, potraficie to pojąć ? zanim sie wychylisz o mózgu,to mogłeś napisać,że pakiet ci nie pasuje dlatego odmówiłeś. A czy ja każdemu muszę wszem i wobec oznajmiać jaki pakiet mnie interesuje ? Napisałem jaką otrzymałem ofertę, bo może jest ktoś kogo interesuje silver i może mieć jakieś rozeznanie w jakiej cenie oferują ten pakiet innym abonentom, pomyślałeś o tym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Odpisze ktoś na mój problem ?? viewtopic.php?f=174&t=30988&start=5130#p793543 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 a opisz konkretnie swój problem... do kiedy umowa ? wypowiedzenie wysłane ? co Cię interesuje ? bo to co oni proponują: universe/silver/gold to wszystko jest to samo jeśli dodają CAŁĄ paczkę C+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas8887 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 mam wyszczególnione pakiet SILVER, najem dekodera i Cinemax pół roku... nie mam nic o dodatkowym pakiecie opcjonalnym platinum, ktoś też tak ma? ale kanały świecą wszystkie bez problemu. dzwonić dopytywać? bo próbowałęm wczoraj dwa razy i czekałem lata świetlne i nikt nie chciał się zgłosić... Ja mam podobnie, pakiet Silver i bezpłatne użytkowanie dekodera, o pakiecie C+ Platinium nie ma nic, ale wszystko świeci. Raz próbowałem dzwonić, ale nikt nie odbierał, to na razie dałem sobie spokój. 3 razy potwierdzałem to podczas rozmowy z konsultantem, potem dla pewności jeszcze na drugi dzień u innego konsultanta, więc myślę, że powinno być ok. Może spróbuję zadzwonić za kilka dni w sprawie aneksu, to i o to się zapytam. Ja też tak mam. Potwierdzałem 3 razy nawet przez formularz na nc+ tak więc mam potwierdzenie na piśmie nawet. Dowiedziałem się też że dla abo Cyfry+ w ica po prostu jest nie widoczna pełna paczka C+ ale nie zmienia to faktu że w kontrakcie jest ona zapisana (tak wszyscy zgodnie twierdzą). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solaris Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 od 1 maja silver+ paczka C+ i Cinemax na pół roku za darmo...pytanie o logowanie do ICA, bo wiem że są tam kwoty napisane BEZ rabatów i widnieje suma 145zł, ale do zapłaty już e-faktura jest poprawna: 69zł. pytanie z innej beczki : mam wyszczególnione pakiet SILVER, najem dekodera i Cinemax pół roku... nie mam nic o dodatkowym pakiecie opcjonalnym platinum, ktoś też tak ma? ale kanały świecą wszystkie bez problemu. dzwonić dopytywać? bo próbowałęm wczoraj dwa razy i czekałem lata świetlne i nikt nie chciał się zgłosić... aha i sprawa dekodera: jest coś takiego jak czas określony na odbiór dekodera ? bo mam zagwarantowaną wymianę dekodera na PACE ale póki co brak w moim mieście i gdzieś za tydzień, dwa dojadą. Ja tak mam. Pakiet Silver + Canal+ Platinum OP + MR po Cyfrze. Mam tylko Pakiet Silver wpisany w ICA. Opcji C+ Platinum nie mam mimo że na TV kanały śmigają. Co do MR miał być za 0 zł, jest za 20 zł i w ICA widnieją aż dwa MR - po Cyfrze+ i nC+. Dzwoniłem tam dwa razy, przyznawali mi rację, mówili że zmienią. Do dzisiaj nie zmienili. Co do dekodera to ponoć można zamówić w APS. Ponoć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 a opisz konkretnie swój problem...do kiedy umowa ? wypowiedzenie wysłane ? co Cię interesuje ? bo to co oni proponują: universe/silver/gold to wszystko jest to samo jeśli dodają CAŁĄ paczkę C+ Umowę przedłużałem w lipcu 2012 ale nie wiem czy to się to liczy czy podpisanie umowy grudzień 2000 Interesuje mnie tylko pakiet UNIVERSE+ goły Wypowiedzenia nie wysłałem bo czekam na odpowiedz od NC+ kiedy kończy mi się umowa dokładnie W Call center wciskają mi silver/gold których nie chce bo mało TV oglądam ale mówię nie chce ich to tak jadą swoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 jeśli nie jesteś na wypowiedzeniu to czasem negocjacje są jak grochem o ścianę... może być Ci ciężko coś ugrać... up>> dzięki za tak liczne odpisanie czyli wychodzi na to że wszyscy tak mają, że w ICA nie jest wpisana ta opcja platinum. no ale póki wszystkim na razie wszystko świeci... to nie problem. I oby tak zostało o ten dekoder faktycznie będę się upominał u kilku dystrybutorów. nie mam zamiaru dłużej siedzieć na philipsie, ale parę dni czekania nie jest dla mnie problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 a opisz konkretnie swój problem...do kiedy umowa ? wypowiedzenie wysłane ? co Cię interesuje ? bo to co oni proponują: universe/silver/gold to wszystko jest to samo jeśli dodają CAŁĄ paczkę C+ Umowę przedłużałem w lipcu 2012 ale nie wiem czy to się to liczy czy podpisanie umowy grudzień 2000 Interesuje mnie tylko pakiet UNIVERSE+ goły Wypowiedzenia nie wysłałem bo czekam na odpowiedz od NC+ kiedy kończy mi się umowa dokładnie W Call center wciskają mi silver/gold których nie chce bo mało TV oglądam ale mówię nie chce ich to tak jadą swoje No bez wypowiedzenia to raczej nic nie wskorasz Przedluzales umowe w lipcu 2012 na ile? 12 czy 18 m-cy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi