Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@ godunow - potwierdzam ze jeden z uzytkownikow forum podal mi swoj numer abonenta. Zadzwonilem podalem ten numer , konsultant potwierdzil ze rzeczywiscie dany abonent dostal za 64 zl silver + 6x canal i 6 miesiecy HBO. pvr GRATIS.

 

Dla mnie nie bylo takiej opcji cena 99 zl . Odrzucilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy "było od szczała"?

 

Nic innego jak pierwsza propozycja konsultanta to 89zł za pakiet Canal+Platinum.

 

Nie wiem na ile mowil prawdę, ale logicznie tłumaczył, jak pytalem dlaczego musi być Silver a nie Universe+ i reszta to samo. Powiedzial, że moja średnia wynosi tyle i tyle (bez uwzglednienia MR i Pace, z podaniem dokladnie cyfr) i Universe+ mu nie wejdzie i dlatego musi być od Silver'a.

 

Witam.Napiszcie jak ktos wie,jeżeli złoże w tym tygodniu wypowiedzenie w cyfrze+ z powodu wyłączenia kanałów to do kiedy będzie obowiązywała moja umowa?Do końca maja?

 

Jak złożysz osobiscie to umowa bedzie obowiązywala do końca kwietnia. Jak wyślesz i obiorą jeszcze w kwietniu to rowniez do 30 kwietnia. Jak odbiorą w maju to do konca maja.

To w końcu jak z tym wypowiedzeniem,jeżeli wyśle jutro listem poleconym wypowiedzenie do cyfry z powodu wyłączenia kanałów to umowa skończy mi sie z końcem kwietnia jeżeli zarejestruja wypowiedzenie w systemie?To do kiedy ogólnie bedzie mi działać cyfra do końca kwietnia czy maja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w nic się nie bawi i nie kłamie tutaj że mam platynę za 49zł, właśnie dzwoniłem na infolinie i konsultantka potwierdziła że mam nc+ Universe+ razem z paczką Canal+ za 49zł miesięcznie na 12 miesięcy, tak samo mam na koncie w Strefie Abonenta następną płatność 49zl. Jeszcze tylko czekam na kuriera z umowa i wtedy już będę mieć pewność 100%. Jeśli ktoś nie wierzy to trudno, ja na tym forum nie jestem od dziś.

 

dodam tylko jeszcze że jest to oferta bez nowego dekodera (zostaje przy tym z Cyfra+) i bez multiroom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ godunow - potwierdzam ze jeden z uzytkownikow forum podal mi swoj numer abonenta. Zadzwonilem podalem ten numer , konsultant potwierdzil ze rzeczywiscie dany abonent dostal za 64 zl silver + 6x canal i 6 miesiecy HBO. pvr GRATIS.

 

Dla mnie nie bylo takiej opcji cena 99 zl . Odrzucilem.

 

Dajcie spokój! Jak ktoś nie wierzy trudno, Dziękuje za reklamę. @FazaFm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gursonek - ale on o tym dobrze wie dwa razy napisalem mu na priv ze mialem taka rozmowe. Co jak co ale jakis tam staz na forum mam wiec nie wiem po co mialbym wymyslac . Wydaje sie ze jestem wiarygodny jesli cos potwierdzam.

 

PS: Celowo nie podawalem kto bo nie czulem sie upowazniony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w końcu jak z tym wypowiedzeniem,jeżeli wyśle jutro listem poleconym wypowiedzenie do cyfry z powodu wyłączenia kanałów to umowa skończy mi sie z końcem kwietnia jeżeli zarejestruja wypowiedzenie w systemie?To do kiedy ogólnie bedzie mi działać cyfra do końca kwietnia czy maja?

 

1. Jak wyslesz jutro poleconym priorytetem i odbiorą to przed 30 kwietnia (a odbiorą na 100% do 2 dni po nadaniu) to ostatni dzień obowiązywania umowy to 30.04

2. Jak wyslesz jutro poleconym i odbiorą to przed 30 kwietnia to ostatni dzień obowiązywania umowy to 30.04. Jak odbiorą list z poczty juz w maju to ostatni dzień obowiązywania umowy to 31.05

 

PS. Nie ma znaczenia kiedy wypowiedzenie wprowadzą do systemu. Znaczenie ma kiedy odebrali przesyłkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura. Liczy sie data stempla pocztowego.

 

Artykuł 7. PROGRAMY

§1. Operator CYFRY+ z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub

ekonomicznych może wprowadzić zmiany liczby i rodzaju programów wchodzących

w skład poszczególnych Pakietów wymienionych w Cenniku.

Wyżej wymienione zmiany – wynikające z faktu zaistnienia okoliczności leżących

poza kontrolą Operatora CYFRY+, uznawane za siłę wyższą, zastąpienia danego

Programu Programem o porównywalnej tematyce, rezygnacji z danego Programu

z uwagi na jego niską oglądalność, zaprzestania nadawania Programu z przyczyn

obciążających jego nadawcę lub z przyczyn wywołanych decyzją właściwego organu

władzy państwowej, orzeczeniem sądu lub innego właściwego organu – uprawniają

Abonenta do rozwiązania Umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie

1 miesiąca kalendarzowego od daty wprowadzenia takich zmian/zmiany ze skutkiem

na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to dotarło do Operatora

CYFRY+, o ile takie zmiany/zmiana nie zostały wprowadzone do Regulaminu/Umowy

w trybie art. 15 § 8 Regulaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dzisiaj dotalem super propozycje:

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że przygotowana została dla Pana poniższa propozycja kontynuacji Umowy z platformą nc+:

- pakiet CANAL+ Platinum w cenie 119 zł przez 18 pełnych miesięcy,

- 18-miesięczny okres oznaczony Umowy.

 

Powyższa oferta obowiązuje do odwołania.

 

Jeśli jest Pan zainteresowany propozycją, uprzejmie proszę o kontakt pod numerem telefonu 22 310 45 60

 

Normalnie jaja sobie robia.

 

W tej chwili mam Canal+ Optimum z HBO (za darmo do koncza Czerwca) i HD Promo za 72zl.

 

Trudno, moje dzieci bez Disney Junior i Nick/Nick Junior beda musialy jeszcze troche wytrzymac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z czego to wyczytałeś ???

 

Z przytoczonego przeze mnie regulaminu i z doświadczenia. Czytanie ze zrozumieniem nie boli. Skoro abonent ma prawo złożyć wypowiedzenie w terminie 1 miesiąca od wprowadzenia zmian to logiczne jest, że jezeli np. 13th Street znikneło w dniu 1 kwietnia to od 1 do 30 kwietnia mam czas na zlożenie wypowiedzenia. Wiec przyjmujac, że korzystam z przysługujacego mi prawa i wysyłam pismo w ostatnim mozliwym dniu, czyli 30 kwietnia to operator otrzyma pismo dopiero w maju. A skoro zostal poinformowany o tym w maju (fizycznie odebral pismo z poczty juz w maju) to wypowiedzenie skutkuje na koniec miesiaca w ktorym operator zostal do tym poinformowany, czyli koniec umowy jest w dniu 31.05. Proste i logiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta z dzisiaj

12m C+ GOLD (6C+), HBO, Pace, bez MR

+6m Cinemax

propozycja 89 PLN, powiedziałem że za drogo i zeszli na 79pln. Chcialem 69PLN lub Cinemax i Filmbox na 12 m-cy, ale się nie zgodzili, więc odrzuciłem i czekam dalej.

 

Teraz mam Superpremium HD + HBO za 89 PLN. Umowa wypowiedziana - kończy się 30/04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z czego to wyczytałeś ???

 

Z przytoczonego przeze mnie regulaminu i z doświadczenia. Czytanie ze zrozumieniem nie boli. Skoro abonent ma prawo złożyć wypowiedzenie w terminie 1 miesiąca od wprowadzenia zmian to logiczne jest, że jezeli np. 13th Street znikneło w dniu 1 kwietnia to od 1 do 30 kwietnia mam czas na zlożenie wypowiedzenia. Wiec przyjmujac, że korzystam z przysługujacego mi prawa i wysyłam pismo w ostatnim mozliwym dniu, czyli 30 kwietnia to operator otrzyma pismo dopiero w maju. A skoro zostal poinformowany o tym w maju (fizycznie odebral pismo z poczty juz w maju) to wypowiedzenie skutkuje na koniec miesiaca w ktorym operator zostal do tym poinformowany, czyli koniec umowy jest w dniu 31.05. Proste i logiczne.

 

A czy Cyfra+ przysyła jakieś pismo potwierdzające wypowiedzenie umowy i ile ewentualnie trzeba na nie czekać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem pakiet Universe+ razem z paczką Canal+ za 49zł na 12 miesięcy, najpierw chcieli mi dać za 69zł - odmówiłem, potem za 54 zł - odmówiłem i potem ostatecznie za 49zł.

Ciekawe czy by dali za 44 zł? :>

 

Może jeszcze będą Ci płacić za oglądanie telewizji?

 

Przecież żartuję. Miałem nawet pytać Mikuu czy się zgodził na 49 zł ale widzę że chyba tak . Rozumiem jak ktoś się targuje jak ma ofertę za 100 zł ale jak za to samo ktoś targuje się z 54 zł. Hmmm czy to nie jest trochę dziwne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś kolejny telefon z cyfry, miły Pan pyta czy zmieniłem zdanie w sprawie odwołania wypowiedzenia. pytam o ofertę - mówi, że ta co poprzednimi razy, lepsza nie wchodzi w grę (silver z 6C+, MR, PACE PVR - 64 zł lub wersja z HBO ale to już 89 zł - 18 miechów). Mówię, że interesuje mnie universe, 6xC+, HBO min. na pół roku za 59 zł lub silver, 6xC+, HBO za 69 zł - Pan się uśmiechnął, oznajmił że chyba trafił na oczytanego i (co ważne!!) potwierdził mi że takie oferty są w ich systemie, ale jeszcze nie dla mnie i zasugerował, że za parę dni się to na moim koncie zmieni po czym zaoferował kontakt na ew zaakceptowanie mojej propozycji pod sam koniec kwietnia :). Potwierdza to tylko, że czas gra na naszą korzyść a oferty w ich magicznym "systemie" odblokowują się tym lepsze im bliżej godziny zero :D na moją cierpliwość mogą liczyć i do 30 kwietnia - na pewno nie zawiodę ;) co będzie - zobaczymy !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwiedziłem punkt nc+ (dawniej cyfry) i na pytanie, czy mogę u nich złożyć wypowiedzenie, bo kończy mi się umowa : "niestety wypowiedzenie tylko pocztą, ale proszę usiąść i podać PESEL". Po czym:

 

Silver 79zł. Na mój uśmiech, że to drogo, Universe za 59zł, GOLD za 89 i Platinum za 99zł.

 

Ja na to, że więcej niż 60zł nie dam i że wziąłbym Universe, ale nie przy takiej cenie, gość mi nagle wyczarował Silver za 64zł. Pytam, czy w tym cała paczka c+ albo jakieś dodatki, odpowiedział, że to AŻ Silver, bo daje mi rabat 15zł!

 

Zapytałem, czy mógłbym zerknąć we wszystkie propozycje dla mnie na monitorze, to nie było takiej możliwości. I że powinienem się cieszyć z takich ofert, bo za niewiele więcej (obecnie Kompakt + HD za 52zł) jest znacznie więcej i że najbardziej "pokrzywdzeni" są enkowicze... Uśmiechnąłem się, wziąłem ulotkę i wyszedłem szybciej, niż tam wszedłem ;-)

 

Nie wiem dlaczego nc+ uparło się za każdym razem wciskać mi Silver. Zrozumiałbym, gdyby wciskali to tym co mieli Optimum, ale "kompaktowcom"?! Nie pierwszy raz, gdy otrzymuję propozycję Silver bez możliwości Universe w niższej cenie.

 

Z tego wszystkiego wynika, że zależy im na podniesieniu ARPU. A to oznacza, że tym, co mają niższe abo, będą wciskać wyższe, ale i więcej można "ugrać", skoro im tak zależy :)

 

PS. Gdy wspomniałem, że chciałbym MR i PACE PVR, to bez problemu, ale MUSZĘ u niego, na jego warunkach podpisać migrację ;) jednakże byłyby to już opcje dodatkowo płatne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z czego to wyczytałeś ???

 

Z przytoczonego przeze mnie regulaminu i z doświadczenia. Czytanie ze zrozumieniem nie boli. Skoro abonent ma prawo złożyć wypowiedzenie w terminie 1 miesiąca od wprowadzenia zmian to logiczne jest, że jezeli np. 13th Street znikneło w dniu 1 kwietnia to od 1 do 30 kwietnia mam czas na zlożenie wypowiedzenia. Wiec przyjmujac, że korzystam z przysługujacego mi prawa i wysyłam pismo w ostatnim mozliwym dniu, czyli 30 kwietnia to operator otrzyma pismo dopiero w maju. A skoro zostal poinformowany o tym w maju (fizycznie odebral pismo z poczty juz w maju) to wypowiedzenie skutkuje na koniec miesiaca w ktorym operator zostal do tym poinformowany, czyli koniec umowy jest w dniu 31.05. Proste i logiczne.

Jesteś niekonsekwentny. W jednym miejscu piszesz, że decyduje data stempla a w drugim, że ważne jest kiedy to otrzymał. NIGDZIE nie jest napisane, że decyduje data stempla pocztowego. A zapis o terminie rozwiązania umowy jest dlatego, że czas na wypowiedzenie może być np między 16 kwietnia a 15 maja, gdyby kanały zniknęły 15 kwietnia. O tym nie pomyślałeś ?

PS. Jak robisz np przelew w banku to wg Ciebie która data jest ważna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do ważności wypowiedzenia decyduje data otrzymania tak zwanej przesyłki prawnie dostarczonej !Czyli wszystkie przesyłki z potwierdzeniem wysyłania. Tak stanowi kodeks cywilny i inne ustawy które obowiązują na terenie RP!! Dlatego warto wysłać wypowiedzenia o czasie by mieć pewność, że dotarło ono w wyznaczonym terminie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś niekonsekwentny. W jednym miejscu piszesz, że decyduje data stempla a w drugim, że ważne jest kiedy to otrzymał. NIGDZIE nie jest napisane, że decyduje data stempla pocztowego. A zapis o terminie rozwiązania umowy jest dlatego, że czas na wypowiedzenie może być np między 16 kwietnia a 15 maja, gdyby kanały zniknęły 15 kwietnia. O tym nie pomyślałeś ?

PS. Jak robisz np przelew w banku to wg Ciebie która data jest ważna ?

 

Nigdzie nie jest napisane, że decyduje data stempla pocztowego, bo to jest chyba oczywiste jak to, że po poniedziałku jest wtorek. Zawsze. Choć widać, że nie dla Ciebie.

Gdyby kanały zniknęły 15 kwietnia to masz trzy możliwości:

1) wysyłasz np. 15 kwietnia i jak Cyfra otrzyma w kwietniu to koniec umowy jest w ostatnim dniu kwietnia;

2) wysyłasz np. 29 kwietnia i jak Cyfra otrzyma w maju to koniec umowy jest w ostatnim dniu maja;

3) wysyłasz np. 14 maja i jak Cyfra otrzyma po 15 maja to koniec umowy jest w ostatnim dniu maja.

 

Nie doszukuj się problemów gdzie ich nie ma to raz, a dwa to przelewy wysyłam tak, aby załapały się w banku odbiorcy na maksymalnie III sesję elixira.

 

Gdybyś miał jeszcze problem ze zrozumieniem tego, to odsyłam Cię do innego wątku z wczoraj: viewtopic.php?f=6&t=230&start=6525#p787202 , gdzie jest jak byk:

 

Szanowny Panie,

odpowiadając na email, uprzejmie informuje, że w razie nie zaakceptowania zmian w ofercie

programowej, przysługuje Panu prawo do rozwiązania Umowy o Abonament zgodnie z art. 7 §1

Regulaminu Umowy o Abonament, w terminie jednego miesiąca od daty wprowadzenia tych

modyfikacji.

 

W takiej sytuacji decydująca jest data nadania listu poleconego.

(...)

 

Z poważaniem,

xxxxxxxxxxxxx

Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientami

Dział Relacji z Abonentami

 

PS. Odnośnie procedury to jest mój ostatni post, gdyż wątek ten jest o czymś innym i nie będę robił syfu tłumacząc jak dziecku banalne procedury. Tylko prosba do wszystkich, jak nie wiecie na 100% to nie piszcie bzdur, bo robi się niepotrzebny zamęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...