Skocz do zawartości

All Inclusive+ - co dokładnie wchodzi w skład tego pakietu?


Losan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zawsze masz 10 dni na odstąpienie od umowy zawartej poza siedzibą przedsiębiorcy bez podania przyczyny. Wystarczy proste oświadczenie wysłane listem poleconym, najlepiej ZPO w celach dowodowych.

Niestety wątpię abyś mógł wtedy ponownie skorzystać z oferty migracyjnej za 179zł.

a może w APS doradzą jak wymienić dekoder...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję. Zobaczę jeszcze co da złożenie reklamacji bo widzę, że w NC+ lecą stołki :)

Tylko co będzie jak wymienią mi na taki sam. Wtedy już całkiem zwariuję przez ten Niezły[beep]+

Mogę płacić nawet 200zł tylko, żeby wszystko działało jak należy...

Ale co im zależy dać mi ten nowy dekoder? Przecież już z 5 a może 6 lat jestem z nimi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

pawcho, jeżeli ktoś zasugeruje uszkodzenie sprzętu dzierżawionego od nc+, to jest duże prawdopodobieństwo, że zostanie obciążony kosztami jego naprawy.

 

Takie praktyki, były na porządku dziennym w ence, a nc+, to nic innego jak n+. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Przechodziłem z Cyfry do NC, wziąłem pakiet All Inclusive za 179zł miesięcznie i zostałem przy starym dekoderze. Proszę powiedzieć czy obowiązkiem konsultanta nie było poinformowanie mnie, że na starym dekoderze połowa usług z pakietu nie będzie funkcjonowała? Czy raczej jak to się mówi wręcz przeciwnie powinien wcisnąć mi nowy dekoder? Normalnie zaliczyłem taką wtopę, że masakra jakaś.

Po przejściu do NC chciałem wymienić dekoder na nowy i najpierw w tym celu napisałem maila na info z zapytaniem czy mogę dokonać wymiany dekodera na nowy. W odpowiedzi dostałem, że mogę to zrobić dopiero po skończeniu się umowy.

Natomiast jak zadzwoniłem to konsultant powiedział, że mogę dokonać wymiany sprzętu na nowy ale w tym celu muszę udać się do punktu serwisowego. Tak też zrobiłem ale niestety tam też powiedziano mi, że nie mogę dokonać wymiany. Powiedziano mi, że wymiany u nich w punkcie mogłem dokonać jedynie przy przechodzeniu do NC. Normalnie rzeźnia jak nie wiem co. Wcześniej w Cyfrze wymieniłem sobie dekoder bez problemu podczas trwania umowy. Naprawdę nic już z tego nie rozumiem. Jak mam płacić pełną opłatę za pakiet All przez 18 miesięcy i nie móc korzystać z opcji, które wchodzą w jego skład. Naprawdę nie mogę tego ogarnąć.

Po powrocie z punktu ponownie zadzwoniłem do punktu i powiedziałem, że w serwisie nie wymienili mi dekodera to powiedział, że jedyne co to mogę złożyć reklamację. Więc w końcu nie wytrzymałem i ją złożyłem. Powiedziałem mu, że szkoda bo chciałem też uruchomić multiroom a on do mnie, że jak chcę włączyć MR to powinienem dostać nowe dekodery. Zdanie to mnie całkiem rozwaliło. Myślałem, że to da się załatwić nie składając reklamacji a tu wał. Ciekaw jestem jak ją rozpatrzą. Mam nadzieję, że pozytywnie bo jak nie to przysięgam, że składam wypowiedzenie. Wolę zapłacić jednorazowo karę umowną niż płacić przez półtora za coś co wchodzi w skład pakietu a jest dla mnie nie dostępne. Właśnie przez takie g...no tracą abonentów. Zadzwoniłem bo chciałem się dogadać. Powiedziałem, że chciałbym zostać przy tej telewizji ale teraz chyba zrezygnuję. Mówię mam nadzieje, że wymienią mi ten dekoder i uruchomię multiroom.

Czy ktoś miał coś podobnego?

Czy będę mógł śmiało wypowiedzieć umowę z ich winy jeżeli nie dostanę nowego dekodera?

Ja zostałem przy Pace i dowiedziałem się po wypytaniu w trakcie migracji że tylko VOD+Net nie będzie a reszta jak najbardziej po zmianie softów. Stwierdziłem że poświęce Vod+net kosztem MR 2 x Cameleon dla splittera z 6 dekami i drugiej karty w innym miejscu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zostałem przy Pace i dowiedziałem się po wypytaniu w trakcie migracji że tylko VOD+Net nie będzie a reszta jak najbardziej po zmianie softów. Stwierdziłem że poświęce Vod+net kosztem MR 2 x Cameleon dla splittera z 6 dekami i drugiej karty w innym miejscu :wink:

 

No to niestety wprowadzono Cię w błąd Marek. Oficjalne stanowisko nc+ jest takie, iż na dekoderach PVR po Cyfrze+ będą działać wyłącznie 2 usługi VOD z satelity: "Premiery VOD+" oraz "Canal+ VOD". Reszta usług VOD (w tym jak już zaznaczyłeś internetowy netVOD+) nie będą działać na dawnych dekoderach PVR po Cyfrze+.

 

Źródło informacji: przedstawiciel nc+ na forum nc+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma 10 dni przy przedłużaniu umowy. Co do dekodera to spróbuj zasugerować uszkodzenie:) i może przejdzie wymiana na nowy inny.:)

 

To nie jest przedłużenie umowy tylko wypowiedzenie za porozumieniem stron umowy pomiędzy abonentem a Canal+ Cyfrowy S.A. Umowa została zakończona i koniec.

Zostaje zawiązana nowa umowa przez telefon pomiędzy abonentem a ITI Neovision Sp. z o.o. czyli zupełnie nowym podmiotem. Tak zawarta umowa spełnia przesłanki "umowy zawartej na odległość" wg ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (DzU z 2000 r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)

 

Jeśli więc nie zawarłeś umowy jako przedsiębiorca masz prawo do odstąpienia od niej w terminie 10 dni bez podania przyczyny.

To w wielkim skrócie bo jak spojrzałem prawnicy ITI stworzyli niesamowite zapisy w regulaminie (za coś biorą wielką kasę). Jednak regulaminu nikt nikomu przez telefon nie czytał.

Doświadczenie pokazuje, że potężniejsze korporacje zawierały różne wymyślne zapisy, które potem powodowały równie wielkie kary z UOKiK.

Dlatego zawsze lepiej wysłać listem poleconym odstąpienie i potem mieć podstawy do sporu niż przegapić termin 10 dniu i obligatoryjnie nie mieć szans w sporze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zostałem przy Pace i dowiedziałem się po wypytaniu w trakcie migracji że tylko VOD+Net nie będzie a reszta jak najbardziej po zmianie softów. Stwierdziłem że poświęce Vod+net kosztem MR 2 x Cameleon dla splittera z 6 dekami i drugiej karty w innym miejscu :wink:

 

No to niestety wprowadzono Cię w błąd Marek. Oficjalne stanowisko nc+ jest takie, iż na dekoderach PVR po Cyfrze+ będą działać wyłącznie 2 usługi VOD z satelity: "Premiery VOD+" oraz "Canal+ VOD". Reszta usług VOD (w tym jak już zaznaczyłeś internetowy netVOD+) nie będą działać na dawnych dekoderach PVR po Cyfrze+.

 

Źródło informacji: przedstawiciel nc+ na forum nc+

Może i masz racje ale mnie akurat starcza te dwie usługi i GO pod tableta. Ale fakt jest taki że parodią jest nie napisanie nowego softu bo myślę że nie powinno być z tym problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam PACA PVR i pakiet FULL jeżeli nie będzie działać pełna kolekcja VOD to zarządam bezpłatnej wymiany dekodera na taki który będzie to obsługiwał,jeżeli się nie zgodzą to złoże wypowiedzenie umowy z winy operatora za niewywiązanie się z umowy.Ich też obowiązują pewne zasady i też muszą się z nich wywiązywać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie dekodera Pace i usług typu netVod w pakiecie All Inclusive wielokrotnie pisałem już do konsultantów. Nie mogę doprosić się o wymianę dekodera na nowy. Chciałem też wziąć dodatkowy dekoder i uruchomić MR co wiąże się z dodatkowym zarobkiem dla NC+ ale nic z tego. Jedna osoba mówi tak a druga inaczej. W końcu nie wytrzymałem i złożyłem oficjalną reklamację bo to jest chore, żeby płacić za usługi a nie móc z nich korzystać. Powodem tego wszystkiego było kiepskie poinformowanie przez konsultanta, że te usługi nie będą działać na starych dekoderach. Przecież gdyby ludzie wiedzieli to przy przechodzeniu do NC+ bez problemu dokonaliby wymiany sprzętu na nowy. To naprawdę jest jakaś kpina z abonentów. Co innego gdybym za pakiet płacić 30 zł a nie od lat korzystam z najwyższego pakietu. Poczekam na odpowiedź i przyznam, że jestem skłonny złożyć wypowiedzenie i zapłacić jednorazowo karę niż płacić przez okres umowy za coś z czego w pełni nie mogę korzystać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...