Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A próbowaliście kiedyś przy ofercie typu "zadowala mnie" np. U+6xC+ za 59 zł zawrzeć DŁUŻSZĄ umowę niż na 12 m-cy? Bo jak jest oferta korzystna, to czemu nie na dłużej - mi by to odpowiadało... :)

Jak poprzednio przedłużałem, to spytałem o 18 m-cy, ale usłyszałem zdecydowane "nie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już wcześniej pisałem zaakceptowałem drugą propozycję po wysłaniu wypowiedzenia tj. universe+, 6c+, pace za 64 zł mies natomiast na koniec był zgrzyt właśnie z długością umowy ... konsultant 8 razy powtarzał tylko 12 mies a ja swoje że 18 ... jak już ktoś wspominał nie wiadomo jaka będzie polityka firmy za kilka mies. Chyba już miał mnie dosyć i przystał na te 18 dlatego warto ich męczyć do skutku i nie brać za bardzo do siebie zwrotu ostateczna oferta ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze chciałem dodać, że pod koniec rozmowy z miłą i jakże konkretną konsultantką dowiedziałem się, że nie powinna w ogóle zadzwonić. Gdybym nie wysłał e-maila z propozycją to pewnie już by się nie odezwali. Podobno nie wyraziłem zgody na telefony od nich, a przecież wcześniej było 5 rozmów - ostatni 17.01.2014. Podejrzewam, że ten bucowaty konsultant, który wtedy telefonował bez pytania mi to zaznaczył...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za luty jako ostatni miesiąc mam naliczone już 129zł za optimum hd+ canal + multi (2 karty) do tej pory było 84, przed wypowiedzeniem oferta 89 zł za to co mam teraz, po wypowiedzeniu najpierw 79 później 74 ale jak spytałem się czy da radę za 79 hbo + canal to odrazu konsultant się zgodził.

 

Mimo że interesuje mnie tylko canal+ film ( sportu nikt nie ogląda) i tłumacze że chce za 59 to on uparcie że mniej niż 74 nie da rady , na co ja że oferty były po 49 zł za to co chce, a on owszem były ale się skończyły i dla mnie nie ma nic lepszego niż 74 zł i nie będzie a nawet może być drożej :E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni to tak lubią ściemniać i wmawiać różne rzeczy. Powiedziałbym nawet, że kłamczuch to drugie imię niejednego konsultanta.

 

Pewnie biorą też pod uwagę, że płaciłeś 84, więc trudniej potem negocjować, ale może gdybyś poczekał do końca umowy byłoby 59. Najważniejsze, że płacisz mniej jak do tej pory ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wszystkich przejściach związanych z migracją nastąpił happy end :) :

 

Oferta%20ncplus.jpg

 

Saldo%20ncplus.jpg

 

Jak widać jest dokładnie to co uzgodniłem z konsulem. Nawet HBO Go i Cyfra+VOD (w postaci NETVOD konto podstawowe chyba...) są wyszczególnione czego się, szczerze mówiąc, nie spodziewałem. Wyszło na to, że warto sprawdzić dane w systemie przed terminem włączenia usług a potem, w przypadku problemów, walczyć o to co się uzgodniło a nie czekać biernie i w pierwszym dniu umowy gorzko się rozczarować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to do mnie to kompletnie nie kumam o co chodzi :) O której wyższej kwocie piszesz? Przecież na dolnym zrzucie widać saldo czyli kwotę prawidłową, na którą się umówiłem, więc wszytko jest w porządku i na nic nie narzekam :) . A w jaki sposób sprawdzałem dane w systemie to pisałem w poprzednich postach - najpierw dwa razy dzwoniłem (i dowiedziałem się, że w systemie jest nie to na co się umówiłem) a potem jeszcze sobie zażyczyłem potwierdzenie mailem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni to tak lubią ściemniać i wmawiać różne rzeczy. Powiedziałbym nawet, że kłamczuch to drugie imię niejednego konsultanta.

 

Pewnie biorą też pod uwagę, że płaciłeś 84, więc trudniej potem negocjować, ale może gdybyś poczekał do końca umowy byłoby 59. Najważniejsze, że płacisz mniej jak do tej pory ;)

 

A kto powiedział że się zgodziłem :) Choć konsultant straszył tym 129 zł za luty bo nic lepszego i tak nie będzie a po co płacić tyle jak on mi proponuje te 74 po konusltacji z mentorem.

 

Teoretycznie jako abonament cyfry + mam 30 dni na zdanie sprzętu po wygasnieciu umowy to czy jak bym np 15 marca zadzwonił z checią podpisanie umowy to nadal mógł bym mieć multiroom na 2 kartach ( jeszcze nie zdał bym sprzętu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że kończyła mi się umowa z C+ (od momentu połączenia n +c =nic+) :) nikt nawet nie raczył się ze mną skontaktować... mając pełne abo a n i c+ było kasowo im na rękę... po telefonach info jakie otrzymałem to? BMT albo zostawiam jak jest (dalej umowa z N i C+ i rachunek z kosmosu bo to nadal dwie umowy) albo wymieniam wszystko na ten ich udziwniony MR z N (cena mc 199zł to i tak taniej niż 240 razem). Ewentualnie mogą mi tylko pójść na rękę w taki sposób aby lekko obniżyć obecny abo C+ w okresie nieoznaczonym aby nie bullić za jeden abo 200zł tuż po zakończeniu okresu oznaczonego. Śmiech na sali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...