blade1230 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 za 98 zł to troszkę ciężko będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Miałem podpowiedź, że taka oferta chodzi u nich za 99. Więc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicur Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 A próbowaliście kiedyś przy ofercie typu "zadowala mnie" np. U+6xC+ za 59 zł zawrzeć DŁUŻSZĄ umowę niż na 12 m-cy? Bo jak jest oferta korzystna, to czemu nie na dłużej - mi by to odpowiadało... Jak poprzednio przedłużałem, to spytałem o 18 m-cy, ale usłyszałem zdecydowane "nie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Umowę na 18 m-cy też można dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 teraz jak się wyrwie dobą ofertę, to najlepiej by było wziąć na 24 miesiące i z głowy 2 lata wszak nie wiadomo co znowu wymyślą w tym roku Jedno jest pewne lepiej nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luks Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Został ktoś z nieprzedłużoną umową, która kończy się dziś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 To,że komuś kończy się dziś,wcale nie oznacza,że nie dostanie dobrej oferty do końca lutego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Chyba, że tym kimś jest abo N-ki czas na zdanie sprzętu do 14 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 No tak. Miałem na myśli cyfrowiczów,bo cyfrowicz pytał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luks Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Cyfrowicz już w nc+ PS Bogdan wielkie dzięki za rady! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krukxxx Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Jak już wcześniej pisałem zaakceptowałem drugą propozycję po wysłaniu wypowiedzenia tj. universe+, 6c+, pace za 64 zł mies natomiast na koniec był zgrzyt właśnie z długością umowy ... konsultant 8 razy powtarzał tylko 12 mies a ja swoje że 18 ... jak już ktoś wspominał nie wiadomo jaka będzie polityka firmy za kilka mies. Chyba już miał mnie dosyć i przystał na te 18 dlatego warto ich męczyć do skutku i nie brać za bardzo do siebie zwrotu ostateczna oferta ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 U mnie to rozmowy zawsze przy migracji zaczynała się od długości umowy......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 to tak trochę od dooopy strony, nie po bożemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luks Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Jeszcze chciałem dodać, że pod koniec rozmowy z miłą i jakże konkretną konsultantką dowiedziałem się, że nie powinna w ogóle zadzwonić. Gdybym nie wysłał e-maila z propozycją to pewnie już by się nie odezwali. Podobno nie wyraziłem zgody na telefony od nich, a przecież wcześniej było 5 rozmów - ostatni 17.01.2014. Podejrzewam, że ten bucowaty konsultant, który wtedy telefonował bez pytania mi to zaznaczył... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renovoltage Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Ja za luty jako ostatni miesiąc mam naliczone już 129zł za optimum hd+ canal + multi (2 karty) do tej pory było 84, przed wypowiedzeniem oferta 89 zł za to co mam teraz, po wypowiedzeniu najpierw 79 później 74 ale jak spytałem się czy da radę za 79 hbo + canal to odrazu konsultant się zgodził. Mimo że interesuje mnie tylko canal+ film ( sportu nikt nie ogląda) i tłumacze że chce za 59 to on uparcie że mniej niż 74 nie da rady , na co ja że oferty były po 49 zł za to co chce, a on owszem były ale się skończyły i dla mnie nie ma nic lepszego niż 74 zł i nie będzie a nawet może być drożej :E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luks Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Oni to tak lubią ściemniać i wmawiać różne rzeczy. Powiedziałbym nawet, że kłamczuch to drugie imię niejednego konsultanta. Pewnie biorą też pod uwagę, że płaciłeś 84, więc trudniej potem negocjować, ale może gdybyś poczekał do końca umowy byłoby 59. Najważniejsze, że płacisz mniej jak do tej pory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KF2008 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Po wszystkich przejściach związanych z migracją nastąpił happy end : Jak widać jest dokładnie to co uzgodniłem z konsulem. Nawet HBO Go i Cyfra+VOD (w postaci NETVOD konto podstawowe chyba...) są wyszczególnione czego się, szczerze mówiąc, nie spodziewałem. Wyszło na to, że warto sprawdzić dane w systemie przed terminem włączenia usług a potem, w przypadku problemów, walczyć o to co się uzgodniło a nie czekać biernie i w pierwszym dniu umowy gorzko się rozczarować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Jak chcesz sprawdzic cos czego sie jeszcze nie ma? u mnie po migracji tez kwota duzo wyzsza niz sie umowilem .Jednak poprosilem o maila jako dowod i mam sume na mailu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KF2008 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Jeśli to do mnie to kompletnie nie kumam o co chodzi O której wyższej kwocie piszesz? Przecież na dolnym zrzucie widać saldo czyli kwotę prawidłową, na którą się umówiłem, więc wszytko jest w porządku i na nic nie narzekam . A w jaki sposób sprawdzałem dane w systemie to pisałem w poprzednich postach - najpierw dwa razy dzwoniłem (i dowiedziałem się, że w systemie jest nie to na co się umówiłem) a potem jeszcze sobie zażyczyłem potwierdzenie mailem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renovoltage Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Oni to tak lubią ściemniać i wmawiać różne rzeczy. Powiedziałbym nawet, że kłamczuch to drugie imię niejednego konsultanta. Pewnie biorą też pod uwagę, że płaciłeś 84, więc trudniej potem negocjować, ale może gdybyś poczekał do końca umowy byłoby 59. Najważniejsze, że płacisz mniej jak do tej pory A kto powiedział że się zgodziłem Choć konsultant straszył tym 129 zł za luty bo nic lepszego i tak nie będzie a po co płacić tyle jak on mi proponuje te 74 po konusltacji z mentorem. Teoretycznie jako abonament cyfry + mam 30 dni na zdanie sprzętu po wygasnieciu umowy to czy jak bym np 15 marca zadzwonił z checią podpisanie umowy to nadal mógł bym mieć multiroom na 2 kartach ( jeszcze nie zdał bym sprzętu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 to czy jak bym np 15 marca zadzwonił z checią podpisanie umowy to nadal mógł bym mieć multiroom na 2 kartach ( jeszcze nie zdał bym sprzętu) Oczywiście, że tak, jeśli w obecnej umowie to masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prospero Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Jako, że kończyła mi się umowa z C+ (od momentu połączenia n +c =nic+) nikt nawet nie raczył się ze mną skontaktować... mając pełne abo a n i c+ było kasowo im na rękę... po telefonach info jakie otrzymałem to? BMT albo zostawiam jak jest (dalej umowa z N i C+ i rachunek z kosmosu bo to nadal dwie umowy) albo wymieniam wszystko na ten ich udziwniony MR z N (cena mc 199zł to i tak taniej niż 240 razem). Ewentualnie mogą mi tylko pójść na rękę w taki sposób aby lekko obniżyć obecny abo C+ w okresie nieoznaczonym aby nie bullić za jeden abo 200zł tuż po zakończeniu okresu oznaczonego. Śmiech na sali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 było kasowo im na rękę... A umowę wypowiedziałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prospero Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 To pytanie retoryczne prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Obstawiam,że nie było wypowiedzenia. Dlatego potraktowali jak typowego dawcę kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.