tektyw85 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 A ja chyba jeszcze poczekam z migracją ,gdyż dostęp do canal plusów będę miał nadał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 W obecnej chwili jestem w N i posiadam wszystkie kanały za wyjątkiem Cinemaxów. Płacę 70zł. Oprócz tego posiadam w Cyfrze kanały CANAL+ za 39zł. Razem płacę 109zł. W pakiecie Platinum w NC+ miałbym te same kanały z wyjątkiem HBO. Proponowano mi pakiet Platinum za 89zł. Płaciłbym 20zł mniej niż obecnie. HBO jakoś przeżyję a cena mnie zadowala więc nie pitolcie, że jest drogo, trzeba wytargować. hehe zmusili pracownika do napisania hymnu pochwalnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Migracja Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Ale jakbyś wziął platynę z MR za 134 a za tydzień mógł to mieć za 90 to już by żal był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldini Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Nie przeszedłem jeszcze do nc+ ale nie wydaje mi się, żebym płakał jak przejdę teraz. Raczej nie będą mnie interesowały ceny które będą za miesiąc czy za dwa. To tak jak z kupnem telefonu, telewizora czy komputera itp.. Przecież wiadomo, że za 2-3 miesiące będzie taniej, to po co w ogóle kupować czekajmy aż będzie za darmo... Typowe podejście. Jeśli oferta którą przedstawia ci operator jest dla Ciebie niezadowalająca to przecież nie musisz z niej korzystać, jakbym wziął teraz golda za 79 zł (ostatnia oferta z nc+) a za 3 miesiące mógłbym mieć go za 69 zł to miałbym to w To tylko tv na tym się świat nie kończy. Nie tylko o same ceny tu chodzi, ale także o ofertę programową, która na pewno nie jest ostateczna i mogą być niespodzianki, nie tylko in plus. Poza tym do NC+ zniechęca mnie poza kosmicznymi cenami, przy średniej ofercie także ich butne podejście do klienta, a złotousta Pani prezes porównująca wyjście do kina do oglądania telewizji to już szczyt (sam nie wiem czego głupoty czy [beep]twa). Jak ktoś chce to bardzo proszę, ale tu poza kwestiami finansowymi liczy się także szacunek i weź przy tym poprawkę na to, że traktuje się tak ludzi nie z łapanki, tylko klientów z kilku/kilkunastoletnim stażem. Ja sam w C+ już prawie 7 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 W obecnej chwili jestem w N i posiadam wszystkie kanały za wyjątkiem Cinemaxów. Płacę 70zł. Oprócz tego posiadam w Cyfrze kanały CANAL+ za 39zł. Razem płacę 109zł. W pakiecie Platinum w NC+ miałbym te same kanały z wyjątkiem HBO. Proponowano mi pakiet Platinum za 89zł. Płaciłbym 20zł mniej niż obecnie. HBO jakoś przeżyję a cena mnie zadowala więc nie pitolcie, że jest drogo, trzeba wytargować. hehe zmusili pracownika do napisania hymnu pochwalnego Od wczoraj wielu ich tu było. Zazwyczaj mają staż na forum nie dłuższy niż 3 dni, i wszyscy są zadowoleni. Dziwne, prawda ? Niby właśnie migrowali do nowej platformy, mają nowe sprzęty, nowe kanały, a jedyne co robią to wysiadują non-stop na forum i piszą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nawasaqi Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Postulaty: - Możliwość korzystania z własnych dekoderów także multiroom - Pozostawienie kanału Wojna i Pokój (HD) - Możliwość dobrania pełnej paczki C+ oraz HBO do niższych pakietów - Dodanie pakietów Sport lub Film (czyli wszystkie kanały sportowe lub filmowe do wyboru) - Możliwość tworzenia własnej listy kanałów na wszystkich dekoderach nc+ - Zmiana listy kanałów na popularne (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) i pogrupowanie dalej filmowe, sportowe, muzyczne, bajki Jak macie coś jeszcze to dawać wysyłam do C+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hahaxde2 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 jestem w n ,platinum jest za 119 zl ale ncgo i wszystkich vodow nie chce w zamian dostał bym to co mam za te 119 ? czyli hbo cinemaxy i filmboxy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Od wczoraj wielu ich tu było. Zazwyczaj mają staż na forum nie dłuższy niż 3 dni, i wszyscy są zadowoleni. Też to zauważyłem. Dajcie sobie spokój wysłannicy nc+. To nie APS czy targowisko, na tym forum raczej nikt nie znalazł się przypadkowo i nie ma gdzie wciskać kitu, bo od razu wszystko zostanie skorygowane (użytkownicy mają niejednokrotnie większe pojęcie o TV-Sat niż Wy). Macie dużo łatwiej na http://forum.ncplus.pl, tam kasowanie krytycznych postów to norma, więc będziecie mieć jakiś wiatr w żaglach. Tu przewiduję Wam drogę krzyżową, więc lepiej grajcie fair. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Migracja Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 nawasaqi cena pełnej paczki C+ to 70 zł. Więc raczej hmm...nie opłaca się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 W poniedziałek zacznie się kręcenie nosem; pani Wiceprezes będzie się udzielała w Tok-FM; nie zdziwię się jeśli znowu usłyszymy o elastyczności, o wizji, o tym że nie rozumiemy oferty i tego typu dywagacje. Naprawdę, mogli by już sobie podarować tą taktykę robienia z nas idiotów; ile jeszcze będą się bronić ? Zróbcie szybką repakietyzację, obniżcie ceny - twarzy już nie odzyskacie - ale MOŻE utrzymacie większość swojej bazy abonentów; póki co jednak każdy wasz kolejny ruch to tylko kolejny gwóźdź do trumny. Naprawdę, jeśli jeszcze ze 2 razy usłyszę że nie rozumiem oferty to odpuszczam nc+ z automatu, idę do Polsatu po pakiet podstawowy a do piłki kupuję kartę Al Jazzeera i kończę temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 ... Niby właśnie migrowali do nowej platformy, mają nowe sprzęty, nowe kanały, a jedyne co robią to wysiadują non-stop na forum i piszą...Zamiast gapić się w tv jak sroka w gnat i rozkoszować super ofertą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtiw Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 jestem w c+ 14 lat,no jestem ciekaw co oni mi zaproponują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vysoki Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Nie przeszedłem jeszcze do nc+ ale nie wydaje mi się, żebym płakał jak przejdę teraz. Raczej nie będą mnie interesowały ceny które będą za miesiąc czy za dwa. To tak jak z kupnem telefonu, telewizora czy komputera itp.. Przecież wiadomo, że za 2-3 miesiące będzie taniej, to po co w ogóle kupować czekajmy aż będzie za darmo... Typowe podejście. Jeśli oferta którą przedstawia ci operator jest dla Ciebie niezadowalająca to przecież nie musisz z niej korzystać, jakbym wziął teraz golda za 79 zł (ostatnia oferta z nc+) a za 3 miesiące mógłbym mieć go za 69 zł to miałbym to w To tylko tv na tym się świat nie kończy. Nie tylko o same ceny tu chodzi, ale także o ofertę programową, która na pewno nie jest ostateczna i mogą być niespodzianki, nie tylko in plus. Poza tym do NC+ zniechęca mnie poza kosmicznymi cenami, przy średniej ofercie także ich butne podejście do klienta, a złotousta Pani prezes porównująca wyjście do kina do oglądania telewizji to już szczyt (sam nie wiem czego głupoty czy [beep]). Jak ktoś chce to bardzo proszę, ale tu poza kwestiami finansowymi liczy się także szacunek i weź przy tym poprawkę na to, że traktuje się tak ludzi nie z łapanki, tylko klientów z kilku/kilkunastoletnim stażem. Ja sam w C+ już prawie 7 lat. tak zgadzam się z tobą co do opinii. Ale chodzi mi o sam fakt całego tego buntu, musimy pamiętać, że to jest firma i ona musi zarabiać i dlatego powtarzam jeszcze raz, że całe to zamieszanie nie ma sensu co nam da to, że pomarudzimy na forum "Ja chce to za tyle i koniec kropka jak nie to ide do polsatu bla bla bla". Przecież tu nikt nikogo nie zmusza do podpisywania umowy dlatego dzięki wolnemu rynkowi każdy ma prawo przedstawiać ofertę taką jaką uważa za słuszną a my mamy prawo albo ją zaakceptować albo ją olać ciepłym moczem. Przez takie gadanie nic się nie zmieni, większość klientów jak podejrzewam ma alternatywę tylko jedną polsat. No a gold w cenie 79 moim zdaniem jest lepszą ofertą od pakietu premium za 89zł w polsacie. Jak odejdzie 10000 osób do polsatu to się oferta zmieni to moje zdanie. Popatrzmy na to realnie jaką mamy alternatywę na chwilę obecną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Butne podejście to mało powiedziane. Od kilku godzin na FB ludzie wyraźnie podkreślają, że konsultanci specjalnie nie przejmują się odmowami, w ogóle nie próbują nawet negocjować, jest raczej w stylu "nie chce pan najlepszej oferty na rynku to nie"; to już jest szczyt; komuś tam totalnie padło już na głowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMicek Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 @vysoki Zamilcz. Idź złożyć raport co ludzie na tym forum myślą o nowej definicji rozrywki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Kolejny konsultant na forum. I na jaką [beep]ę tu wchodzą... Z tłumem nie wygracie. A nas jest wielu. Bardzo wielu. Alternatywa ? Panie konsultancie, to era szybkiego neta. Każdy nowy film przed premierą na nc+ zostanie znaleziony na necie przez 5-cio latka w 10 minut. Sport można oglądać na streamach; na kartach typu Al. Jazzerra; do tego przecież są płatne serwisy internetowe, oferujące filmy i sport. Jeżeli liczyliście że jesteście jedyni i ludzie sobie bez Was nie poradzą, TO BARDZO SIĘ POMYLILIŚCIE. Skończcie już ten [beep] marketing bo idzie Wam wyjątkowo słabo i dostosujcie ceny do zarobków, do kraju w którym ją oferujecie i do prezentowanej oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tapas Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Mam w tej chwili n-ke z hbo bez multi i vod za 89 zeta, to samo w nc+ wychodzi gdybym wzial pakiet Universe+hbo i jakby sie udalo to moznaby bylo cos ugrac z tego z racji migracji, tylko ze taka opcja w nc+ nie istnieje wiadomo z jakich powodow a jak mi wyskocza na dziendobry pakiet AI to od razu odkladam sluchawke bez zbednego dyskutowania bo mi paczka c+ nie jest do niczego potrzebna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Popatrzmy na to realnie jaką mamy alternatywę na chwilę obecną. Serio tam wierzycie, że ludzie są tak zżyci z tym co mają? Niektórzy brali C+ tylko dlatego, ze była niska cena (te zimowe promocje w latach 2008, 2009 czy 2010 a potem przedłużenia). W najgorszym wypadku pójdą do DVB-T, w ciut lepszym do jakiegoś pakietu w Polsacie/Orange/kablówce itd., a w najlepszym podpiszą z Wami nową umowę na jakiś bardzo niski pakiet. Na pewno takiego prostego golenia jak przewidywało kierownictwo nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hegemon Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Butne podejście to mało powiedziane. Od kilku godzin na FB ludzie wyraźnie podkreślają, że konsultanci specjalnie nie przejmują się odmowami, w ogóle nie próbują nawet negocjować, jest raczej w stylu "nie chce pan najlepszej oferty na rynku to nie";to już jest szczyt; komuś tam totalnie padło już na głowę. Dziwisz się konsultantom? Po ludzku już nie dają rady. Jest sobotnie popołudnie, a na nich wylewa się kubeł pomyj. Zwisa im i powiewa efektywność, skoro wiedzą, że nie mogą nic zaproponować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo79 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Witam. Jestem abonentem byłej platformy N. Posiadam wszystkie podstawowe pakiety + n premium i place 69 zl. Pani zaoferowała mi w najlepszej wersji canal + gold za 79 zl. Niestety nie chciałem zwiększać abonamentu nawet o te 10 zl. Nie mam ciśnienia na drogie pakiety canal + wiec zapytałem czy moge migrować do pakietu universe za 59. Pani stwierdziła ze niestety nie ma takiej opcji. Wniosek taki ze niezależny im na klientach. Chcąc universe musiałbym zerwać umowę oddać im turbo-boxa. Zawrzec umowę jako nowy klient wybulić 149 za dekoder + aktywacja......... Szkoda slow. Pytanie gdzie jest podejście do abonenta ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek+ Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Ale czy nC+ zrobiła komuś krzywdę? Nie rozumiem tego dziecinnego oburzenia. Mi Cyfra ostatnimi czasy podpadała dlatego zjechałem na Start i dobrałem CP. A tu przeżywanie, histeria, itp. Można migrować, można zrezygnować, można opuścić Cyfrę czy n-kę i przejść do CP, można wyrzucić telewizor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Konsultantom się nie dziwię; tak po ludzku to mi ich żal; gdybym miał tam pracować, i oferować taki badziew w takiej cenie, to pewnie po dzisiejszym dniu rzuciłbym tą pracę, bo byłbym zmęczony wyzywaniem mnie przez wkurzonych klientów; kiedyś pracowałem jako kierownik serwisu gwarancyjnego w jednym z większych supermarketów i uwierz, WIEM do jakiego stanu potrafią doprowadzić wkur... ludzi w kolejce z reklamacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1985 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Pani wiceprezes NC+ na portalu media2 przekonuje że ceny nie są wysokie i nie oddadzą żadnego klienta a nawet więcej pozyskają nowych.Tylko żeby za poźno się nie obudzili z ręką w nocniku nie wiedząc o co chodzi.Moim zdaniem nowych abonentów nie będzie za dużo, rynek jak bardzo nasycony.Najważniejsze dla nich to utrzymać dotychczasowych klientów.Tylko że oni myślą że dla kogoś podwyżka 40-50zł co miesiąc to nic wielkiego.Najbliższy miesiąc pokaże jak traktują ludzi migrujących.Jeszcze dużo abonentów ma umowy do końca marca i kwietnia w tym i ja i zobaczymy co nam zaproponują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Ale czy nC+ zrobiła komuś krzywdę? Nie rozumiem tego dziecinnego oburzenia. Mi Cyfra ostatnimi czasy podpadała dlatego zjechałem na Start i dobrałem CP. A tu przeżywanie, histeria, itp. Można migrować, można zrezygnować, można opuścić Cyfrę czy n-kę i przejść do CP, można wyrzucić telewizor. Można też przestać udzielać się na forum /taka mała rada/. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek+ Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 ...więc wyłącz komputer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.