marecky Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 hmmm nie słyszałem o zawieraniu umowy/migrowaniu przez maila... trzeba by spytać prawnika co o tym sądzi. ale tak na zdrowy rozum wyrażenie zgody telefonicznie chyba niczym nie różni się od zgody drogą mailową. w obu przypadkach zgadzasz się na to co odczyta konsultant lub to co odczytasz w mailu. rozmowę nagrają, maila zapiszą. chyba bez różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoshizaki Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Powiedzcie mi proszę czy w Centrum NC+ przyjmą mi wypowiedzenie cyfry+ ? Jeżeli nie to jaka data wypowiedzenia się liczy ? data stempla pocztowego czy dotarcia do nich ? gdyż umowę mam do końca maja, mało czasu zostało i nie chcęmieć 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia tylko miesięczny... Mogę żądać aby przyjęli wypowiedzenie w centrum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dez Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 @Yoshizaki wczoraj byłem w punkcie NC+ i facet przede mną składał rezygnację z Cyfry w punkcie , więc nie powinno być z tym problemu . Co do wysyłki wypowiedzenia , liczy się data stempla pocztowego , też miałem co do tej kwestii wątpliwości i otrzymałem od nich odpowiedź na e-mail że decyduje data stempla pocztowego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arminvanpiekarz Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Ja migrowałem w Cyfrze z C+COMPACT na UNIVERSE+ i 6xC+ migrowałeś po wypowiedzeniu czy nie wysyłałeś wypowiedzenia? ile płacisz teraz? Migrowałem po wypowiedzeniu. Wcześniej najtaniej proponowali. C+GOLD 6xC+ i MR za 89zł Po wypowiedzeniu dostałem UNIVERSE MR i 6xC+ za 54 na 12mscy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grundifos Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Panowie, czy wam też włączyli 4 kanały Canal+ w pakietach które tego nie powinny mieć? (universe - u mnie świecą film,film2 i 2x family) EDIT: kanały działały przez 5 minut, to się naoglądałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torentorix Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Witam to jest jakaś kpina wysłałem wypowiedzenie 28 kwietnia listem poleconym czekam i czekam w końcu napisałem maila czy moje wypowiedzenie doszło. I jak się okazuje nie doszło wiec zadzwoniłem i się pytam czy moje wypowiedzenie doszło konsultantka ze nie na to ja jak nie jak mam potwierdzenie ze doszło i zostało odebrane przez was i cisza poczeka Pan minutkę i odpowiedz:,, niestety na dzisiejszy dzień nie zarejestrowano wypowiedzenia na Pańskim koncie''. Kazali mi wysłać mailem ksero tego potwierdzenia z poczty. Oczywiście propozycja kolejna niezaakceptowana 99 zł platyna o innych pakietach nawet mowy nie było.Mam dość tych oszustów , hochsztaplerów i krętaczy!!! Najgorsze jest to ze oni to zwyczajnie gdzieś zagubili i teraz (bo mam umowę do 31 maja ) jak wyślę drugie to zamiast rozwiązania umowy z dniem 31 maja to będę musiał jeszcze 3 miesiące płacić i to bez promocyjnych opłat zamiast 88 zł 157 Nie wiem co zrobić w tej sprawie ma ktoś z Was jakiś pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elipsoida Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Czy jeżeli czekam teraz na wyłączenie mi kanałów CNN oraz CN, które podobno nastąpi 1 lipca, to wypowiedzenie z tego powodu wysyłam wtedy, gdy już nie będę miał tych kanałów, czy mogę wysłać wcześniej z racji, że wyłączenie kanałów jest pewne i oficjalnie zapowiedziane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Witam to jest jakaś kpina wysłałem wypowiedzenie 28 kwietnia listem poleconym czekam i czekam w końcu napisałem maila czy moje wypowiedzenie doszło.I jak się okazuje nie doszło wiec zadzwoniłem i się pytam czy moje wypowiedzenie doszło konsultantka ze nie na to ja jak nie jak mam potwierdzenie ze doszło i zostało odebrane przez was i cisza poczeka Pan minutkę i odpowiedz:,, niestety na dzisiejszy dzień nie zarejestrowano wypowiedzenia na Pańskim koncie''. Kazali mi wysłać mailem ksero tego potwierdzenia z poczty. Oczywiście propozycja kolejna niezaakceptowana 99 zł platyna o innych pakietach nawet mowy nie było.Mam dość tych oszustów , hochsztaplerów i krętaczy!!! Najgorsze jest to ze oni to zwyczajnie gdzieś zagubili i teraz (bo mam umowę do 31 maja ) jak wyślę drugie to zamiast rozwiązania umowy z dniem 31 maja to będę musiał jeszcze 3 miesiące płacić i to bez promocyjnych opłat zamiast 88 zł 157 Nie wiem co zrobić w tej sprawie ma ktoś z Was jakiś pomysł Sprawę powinno załatwić ksero potwierdzenia wyślij je e-mailem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torentorix Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Tak tez Zrobię tylko teraz mam nerwówkę bo jak tego wypowiedzenia nie znajda u siebie pomimo tego ze dotarło.To co wtedy nie wiem czy będzie się liczyło ksero czy każą nowe wysłać wypowiedzenie.Nie wiem tez czy jak każą napisać nowe to będzie się liczyło od kwietnia czy od teraz jak od teraz to pewnie bez warunków promocyjnych niestety! A to by było nie w porządku skoro doszło to wypowiedzenie 27 kwietnia bo mam potwierdzenie. Ksero właśnie wysłane czekam na maila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Czy jeżeli czekam teraz na wyłączenie mi kanałów CNN oraz CN, które podobno nastąpi 1 lipca, to wypowiedzenie z tego powodu wysyłam wtedy, gdy już nie będę miał tych kanałów, czy mogę wysłać wcześniej z racji, że wyłączenie kanałów jest pewne i oficjalnie zapowiedziane ? Wysyłasz po 1. 07. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 hmmm nie słyszałem o zawieraniu umowy/migrowaniu przez maila... trzeba by spytać prawnik takie zawarcie umowy jest niezgodne z polskim prawem ... operator przed migracją winien sprawdzić ', potwierdzić dane abonenta zawarte w poprzedniej umowie z operatorem .Czyli musi operator zadzwonić i zweryfikować dane do chcącego migrować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqmilo Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Mam pytanie, mam Cyfrę+ jeszcze umowę z Canal+Optimum HD + Multiroom + 2x Philips PVR HD I takie pytanie, jeśli ktoś przedłuża umowę, dekodery są już po 0 zł za dzierżawe w przypadku migracji i jeszcze multiroom też za 0 zł, czy jest możliwość dobrania dwóch PACE PVR 500 GB? Nie pytam o Multiroom nki bo na to mnie nie stać, Mediabox i box+ to koszt ponad 300 zł. Czy jednak nie radzicie wymieniać i pozostać przy Philipsach? Szczerze denerwuje mnie czas włączania i wyłączania tego dekodera, dlatego myślę nad Pace-em a z tego co mówił mi typ z salonu NC+ Pace są o wiele lepsze i szybsze tylko nie wiem ile jest w tym prawdy. Proszę o odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaryRead Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Popełniłam straszną głupotę Spawa wygląda tak: mój ojciec jest abonentem canal+ już kilka lat. Teraz, jak powszechnie wiadomo, z canal+ zrobiło się nc+. Kończyła mu się umowa więc dzwonili z biura promocji NON STOP. Ojciec z nimi negocjował warunki i wynegocjował bardzo dobre o czym ja nie wiedziałam. Telefon z biura promocji dzwonił co godzinę - czasami odbierał, czasami nie - generalnie było to NIE DO WYTRZYMANIA. Za którymś razem, bardzo poirytowana żeby nie ująć tego dosadniej..., podniosłam słuchawkę i powiedziałam, że "nie zgadzam się żeby rozmowy były nagrywane"... od tego czasu nie dzwonią, a wynegocjowane super warunki poszły się bujać . Telefon do obsługi klienta też nic nie pomógł - tam dostaliśmy informację, że to nie jest dział promocji, że tylko oni do nas mogą zadzwonić i generalnie LIPA. Jeśli chcemy przedłużać umowę to dla warunkach jak dla wszystkich czyli BEZNADZIEJNYCH. Macie na tą całą sytuacje jakąś radę ? Pomóżcie, bo ojciec mnie zabije Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyś109 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 No więc tak. Po blisko 30 godzinach niepewności i czekania, w końcu obiecane telefonicznie paczki z Canal+ w końcu świecą. Problem w tym, że tylko na głównym dekoderze. Jeśli chodzi o zwykły dekoder to tam tylko odbiera mi Canal+ i Canal+Sport. W pozostałych 4 wyskakuje komunikat, że dekoder jest nieprawidłowo podłączony. Ale jakim cudem? Wszystko przecież jest podpięte jak należy. Tak samo sytuacja wygląda z Ale Kino +, Planente +, Kichania +, Domo + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pRzeKop Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Popełniłam straszną głupotę Spawa wygląda tak: mój ojciec jest abonentem canal+ już kilka lat. Teraz, jak powszechnie wiadomo, z canal+ zrobiło się nc+. Kończyła mu się umowa więc dzwonili z biura promocji NON STOP. Ojciec z nimi negocjował warunki i wynegocjował bardzo dobre o czym ja nie wiedziałam. Telefon z biura promocji dzwonił co godzinę - czasami odbierał, czasami nie - generalnie było to NIE DO WYTRZYMANIA. Za którymś razem, bardzo poirytowana żeby nie ująć tego dosadniej..., podniosłam słuchawkę i powiedziałam, że "nie zgadzam się żeby rozmowy były nagrywane"... od tego czasu nie dzwonią, a wynegocjowane super warunki poszły się bujać . Telefon do obsługi klienta też nic nie pomógł - tam dostaliśmy informację, że to nie jest dział promocji, że tylko oni do nas mogą zadzwonić i generalnie LIPA. Jeśli chcemy przedłużać umowę to dla warunkach jak dla wszystkich czyli BEZNADZIEJNYCH. Macie na tą całą sytuacje jakąś radę ? Pomóżcie, bo ojciec mnie zabije @MaryRead Numer do Działu utrzymania klienta Cyfry+, z którym wczoraj rozmawiałem 22 220 0191. Z marszu dostałem Platinium + HBO na rok za 99zł, ale jeszcze ich przetrzymam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chill Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Mam n-ke obo 48+1,99 za historia hd.Wypowiedzenie wysłane miesiąc temu.Ostatnia propozycja konsultant proponuję mi zmigrowanie za 59zł + paczka C+.Czy jest możliwe wytargowanie jeszcze lepszych warunków.Zależy mi na nowym dekoderze najlepiej turbo ewentualnie MR.Obecnie ma stary biały dekoder(takiego już nie oferują).Czy przy zamianie sprzętu na lepszy zawsze się płaci za tą aktywację.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtS007 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Krzys, poczekaj jeszcze troche, bo uprawnienia nie przeszły na drugą kartę lub wejdź do ICA i zrób reaktywację. Powinny spłynąć. Jak się nie uda, zadzwoń. ArtS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek530 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Tak jak pisałem wcześniej - migracja dokonana poprzez e-mail (nie przez tel. - umowa jest na żonę a ona nie zamieniła z nimi ani jednego słowa - to ja rozmawiałem przez tel. i to ja wysyłałem e-maila zwrotnego ze "zgodą na włączenie promocji" bo tak to się nazywa). Zobaczymy po 01.06 czy wszystko będzie ok tzn. czy wszystkie opcje dodatkowe będą świecić - mam to wszystko na e-mailu i bedzie im sie trudno z tego nie wywiazać bo podobno nieraz rozmowy tel. jakie są nagrane po prostu znikaja ! Tak czy siak dam znać odnośnie mojego przypadku. Walczcie o swoje - papier lub e-mail ! nie dzwońcie do nich - to niech oni dzwonią i się produkują - jeśli oferta Was nie satysfakcjonuje odrazu ja odrzucajcie i koniec - napewno dadzą Wam lepsze warunki (ja mam za 44zł (WPT+6C+3HBO - wszystko na 12m-cy) - wcześniej wszystko to miałem za 69zł czyli jest dobrze - oby sie z tego wywiązali !!!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ths Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 pytanie, czy duk jutro będzie pracował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Będzie pracował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ths Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 dzięki serdeczne, a żeby nie było off topu to wczoraj tel do nich i universe+ 6cplus 59zl, philips pvr 0zl, multiroom 10zl, na 12 m-c bez zadnych dodadkow typu hbo czy filmboxy. Obecnie c+optimum, multiroom, philips pvr za 82zl, umowa do jutra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 @krzyś109 A wszystkie inne kanały Ci działają? Bo te o których piszesz to nadają z tp. 11411H, który najsilniejszy nie jest, u mnie byle zachmurzenie i potrafi przycinać bądź wyświetlać dziwne komunikaty na tych kanałach. Może być konieczna drobna korekta ustawienia anteny. Jeden z dekoderów może mieć słabszą głowicę i sobie nie radzi, a drugi już tak, co u mnie ma czasem miejsce. Ale poczekaj jeszcze, może faktycznie coś nie zaskoczyły te uprawnienia na tym drugim dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mata-2127 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 No więc tak. Po blisko 30 godzinach niepewności i czekania, w końcu obiecane telefonicznie paczki z Canal+ w końcu świecą. Problem w tym, że tylko na głównym dekoderze. Jeśli chodzi o zwykły dekoder to tam tylko odbiera mi Canal+ i Canal+Sport. W pozostałych 4 wyskakuje komunikat, że dekoder jest nieprawidłowo podłączony. Ale jakim cudem? Wszystko przecież jest podpięte jak należy. Tak samo sytuacja wygląda z Ale Kino +, Planente +, Kichania +, Domo + Miałem tak samo, okazało się ze nagle jakość sygnału była zbyt niska aby kanały się świeciły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuku83 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Witajcie Mam do Was pytanie, dziś dzwoniła do mnie konsultantka w sprawie przedłużenia oferty i zaproponowała mi pakiet za 59zł w tym paczka 6xCanal+, grzecznie zapytałem o HBO czy jest możliwość abym je dostał na cały okres umowy w abonamencie który obecnie posiadam czyli 69zł. Pani na to, że nie ma takiej możliwości, ponieważ nie miałem wcześniej w N-ce HBO i teraz też nie dostanę w pakiecie za 69zł. I tu mam pytanie do Was: Czy mówiła prawdę, że jeśli w N-ce nie miałem HBO to teraz nie dostanę na promocyjnych warunkach, czyli np. w pakiecie za 69zł na cały okres umowy? Wypowiedzenie oczywiście wysłane, umowę mam do końca czerwca, czyli póki co nie ma stresu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatol Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Mam WPT za 54 zł miesięcznie, wypowiedzenie wysłane i zaakceptowane. Pytanie, co mogę wynegocjować? Chciałbym WPT z C+ za 49 zł plus MR za 10 zł, czyli 59 zł/mc! Słyszałem, że to możliwe! Paczkę Canal+ miałem w Cyfrze - umowa rozwiązana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.