Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ mam problemy z połączeniem z "konsultantami", a w APS-ie nie za bardzo potrafili mi pomóc w wyjaśnieniu paru kwestii (brak oferty dla mnie, brak informacji o mnie), więc po 10 latach z c+, zrobiłem focha i polazłem do konkurencji - wziąłem najmniejszy pakiet Polsatu na próbę. Pokazałem ostatni rachunek za c+ i dali mi za 14,90 na 18 miesięcy pakiet Rodzinny + dekoder HD3000 za 1zł na własność. Nawet to śmiga... 8)

 

Mam już dość tych gierek z encepence. Na razie czekam, ale wypowiedzenie pewnie pójdzie. :mrgreen:

 

W Polsacie, jak się zapomni przedłużyć, to z automatu jest zwykła kontynuacja przez kolejne 12 miesięcy na tych samych zasadach! W c+ wskakuje się w jakieś horrendalne stawki z umową na czas nieokreślony i na dodatek z wypowiedzeniem 3 miesięcznym! Wszystko dałoby się przełknąć, ale niestety - kontakt z nimi to jakaś zabawa w chowanego... nikt nie wie do kiedy mam umowę, oferty dla mnie nie ma itd. itp. Mam tego dość!

 

Znalazłem też wreszcie ostatni aneks do "umowy" z c+, który szukałem po całym domu ze 3 dni... ale nigdzie nie ma tam numeru umowy. Jest tylko numer abonenta. Tutaj co chwilę piszecie o numerze umowy... na stronach nc+ też kilka razy natrafiłem na konieczność podania numeru umowy.

Gdzie mogę znaleźć ten [beep] numer?! :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy któóremuś z Was migrującemu do NC+ została przekazana informacja o kanałach niegwarantowanych - https://satkurier.pl/news/83998/po-usuni ... umowy.html po zniknięciu których nie będzie można zerwać umowy przez okresem minimalnym, na jaki została zawarta? Tam jest bardzo dużo kanałów. Na satkuurierze piszą tylko o Universe+ i Komfort+ natomiast w pozostałych ofertach na graficznych ikonach tych kanałów także są w lewych dolnych rogach trójkąciki, informujące o kanałach niegwarantowanych. Obym sie mylił, ale podejrzewam, że po migracji pzynajmniej część z tych kanałów wyleci. Jak sie ustosunkujecie do tego? Na dole tylko małym druczkiem zapisali, że szary trójkąt to Kanał świadczony zgodnie z Regulaminem, rozdział V, ust.1 mówi "W okresach testowych i promocyjnych, Abonentowi mogą zostać udostępniane, bez Opłat, dodatkowe nieobjęte Umową usługi. Udostępnienie, jak i wyzofanie usług nie wymaga poinformowania ani uzyskania zgody Abonenta i nie stanowi zmiany Umowy". Z mojej intepretacji dotyczy to wszystkich pakietów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy któóremuś z Was migrującemu do NC+ została przekazana informacja o kanałach niegwarantowanych - https://satkurier.pl/news/83998/po-usuni ... umowy.html po zniknięciu których nie będzie można zerwać umowy przez okresem minimalnym, na jaki została zawarta? Tam jest bardzo dużo kanałów. Na satkuurierze piszą tylko o Universe+ i Komfort+ natomiast w pozostałych ofertach na graficznych ikonach tych kanałów także są w lewych dolnych rogach trójkąciki, informujące o kanałach niegwarantowanych. Obym sie mylił, ale podejrzewam, że po migracji pzynajmniej część z tych kanałów wyleci. Jak sie ustosunkujecie do tego? Na dole tylko małym druczkiem zapisali, że szary trójkąt to Kanał świadczony zgodnie z Regulaminem, rozdział V, ust.1 mówi "W okresach testowych i promocyjnych, Abonentowi mogą zostać udostępniane, bez Opłat, dodatkowe nieobjęte Umową usługi. Udostępnienie, jak i wyzofanie usług nie wymaga poinformowania ani uzyskania zgody Abonenta i nie stanowi zmiany Umowy". Z mojej intepretacji dotyczy to wszystkich pakietów.

 

bo teoretycznie wg regulaminu nie pakietów gold platinum itp - są to wytwory promocyjne polegające na połączeniu Universe+ + opcja Gold+ Platinum+ itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiąc, że dotyczy to wszystkich pakietów miałem na myśli to, że w każdej chwili mogą w z każdego pakietu zabrać Eurosport HD, Disney Junior, MTV Live HD, Orange Sport, Polsat Biznes, Polsat News, Polsat Sport News, Religia.tv, Superstacja, TTV, TV4, TV6, VIVA Polska; Viacom Blink!, Comedy Central, Comedy Central Family, Eurosport2 HD, ESPN America, Nickeloden HD, Nick, Nick Jr., CBeebies, Discovery Historia, Animal Planet, MTV, MTV Rocks, VH1, i abonent po usunięciu tych kanałów nie będzie miał możliwości rozwiązania umowy przed okresem, na jaki ją zawarł. Wg mnie to czyste oszustwo. Do chwili obecnej miałem pakiet w N za 68 złotych z npremium i HBO, teraz w wyniku takiej a nie innej polityki cenowej chciałem zejść na pakiet Universe +, jednakże doczytałem się o tych niegrawantowanych kanałach. W związku z powyższym pewnie będę zmuszony przejść do konkurencji. Nie chciałem tego robić, ponieważ mam turbodekoder 500 i jestem z niego zadowolony. Nigdy się nie zawiesił. Natomiast jeśli mają mi za miesiąc czy 2 zabrać większość kanałów bez możliwości rozwiązania wówczas umowy, to coś tu jest nie tak. Robią nas ostro w balona nie informując o tym wprost.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież wiadomo że tych kanałów nie zabiorą - bo to byłby już prawdziwy koniec tej platformy; oni po prostu się zabezpieczają aby ludzie nie zrywali umów gdy nagle nie uda im się dogadać choćby z jednym z producentów tego programu; przy okazji mają kolejną kartę przetargową z nimi - jeśli nie chcecie być u nas na platformie to nie - my jesteśmy zabezpieczeni - a was nie będzie w Polsce i stracicie kasę

 

PS teraz to mi jeszcze jedna myśl przeszła przez głowę - można na prawdę na początku chcą nałapać dużo [beep]ów na wysokie ceny - a potem jak dostaną dużo wypowiedzeń to nagle je obniżą? A ci co mają już umowy nie będą mogli ich zerwać? Na początku się trochę wkurzą - ale umowa jest na 18 miesięcy - a czas leczy rany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiąc, że dotyczy to wszystkich pakietów miałem na myśli to, że w każdej chwili mogą w z każdego pakietu zabrać Eurosport HD, Disney Junior, MTV Live HD, Orange Sport, Polsat Biznes, Polsat News, Polsat Sport News, Religia.tv, Superstacja, TTV, TV4, TV6, VIVA Polska; Viacom Blink!, Comedy Central, Comedy Central Family, Eurosport2 HD, ESPN America, Nickeloden HD, Nick, Nick Jr., CBeebies, Discovery Historia, Animal Planet, MTV, MTV Rocks, VH1, i abonent po usunięciu tych kanałów nie będzie miał możliwości rozwiązania umowy przed okresem, na jaki ją zawarł. Wg mnie to czyste oszustwo. Do chwili obecnej miałem pakiet w N za 68 złotych z npremium i HBO, teraz w wyniku takiej a nie innej polityki cenowej chciałem zejść na pakiet Universe +, jednakże doczytałem się o tych niegrawantowanych kanałach. W związku z powyższym pewnie będę zmuszony przejść do konkurencji. Nie chciałem tego robić, ponieważ mam turbodekoder 500 i jestem z niego zadowolony. Nigdy się nie zawiesił. Natomiast jeśli mają mi za miesiąc czy 2 zabrać większość kanałów bez możliwości rozwiązania wówczas umowy, to coś tu jest nie tak. Robią nas ostro w balona nie informując o tym wprost.

 

Jeśli podpisałeś umowę z NC+mogą Tobie zabrać te kanały w każdej chwili jest ich 18 i nie jest to podstawą do rozwiązania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież wiadomo że tych kanałów nie zabiorą - bo to byłby już prawdziwy koniec tej platformy; oni po prostu się zabezpieczają aby ludzie nie zrywali umów gdy nagle nie uda im się dogadać choćby z jednym z producentów tego programu; przy okazji mają kolejną kartę przetargową z nimi - jeśli nie chcecie być u nas na platformie to nie - my jesteśmy zabezpieczeni - a was nie będzie w Polsce i stracicie kasę

 

PS teraz to mi jeszcze jedna myśl przeszła przez głowę - można na prawdę na początku chcą nałapać dużo [beep]ów na wysokie ceny - a potem jak dostaną dużo wypowiedzeń to nagle je obniżą? A ci co mają już umowy nie będą mogli ich zerwać? Na początku się trochę wkurzą - ale umowa jest na 18 miesięcy - a czas leczy rany.

wiesz moim zdaniem ceny były zawyzone a ktto podpisał to jego problem ,mogł poczekac,czy bedzie nizej? mysle ze jeszcze troche bedzie ,jest kupa czasu ci co poczekali mysle nie załuja bo juz troche zeszli z ceny.Dla mnie cena np platinum 89zł i multi jest w sam raz gdyz teraz płace za canal plus optimum hd 71 zł i 20zł za cameleony dwa wiec jelsi to prawda ze sa oferty platinum za 89 plus multi room za darmo to wyjde na swoje,ale nigdzie mi sie nie spieszy i jeszcze poczekam.Gorzej z tymi ktorzy maja np takie optimum jak ja np za 60zł i multiroom za darmo to nigdy sie nie zgodza płacic nagle 89 ja tez bym sie nie zgodził,niektorzy maja fula za około 100zł i teraz przy dobrych wiatrach moga miec go za 150zł to jednak zbyt duza podwyzka.Ja np wiem ze wiecej nie utarguje bo poprostu taniej mi nie dadza,bo watpie zeby zgodzili sie abym płacił mniej ale niektórzy moga jeszcze cos w najblizszym czasie wynegocjowac.Moja jedyna szansa sa programy niegwarantowane moge ponarzekac ze cos mi tam odłaczyli cos mi ale tez tam dodali.Ciekaw jestem jak ta farsa sie zakonczy ja rozwaze moze jakis inny tanszy pakiet z canal plus i zobaczymy jaka mi tam cene zaproponuja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież wiadomo że tych kanałów nie zabiorą - bo to byłby już prawdziwy koniec tej platformy; oni po prostu się zabezpieczają aby ludzie nie zrywali umów gdy nagle nie uda im się dogadać choćby z jednym z producentów tego programu; przy okazji mają kolejną kartę przetargową z nimi - jeśli nie chcecie być u nas na platformie to nie - my jesteśmy zabezpieczeni - a was nie będzie w Polsce i stracicie kasę

 

PS teraz to mi jeszcze jedna myśl przeszła przez głowę - można na prawdę na początku chcą nałapać dużo [beep]ów na wysokie ceny - a potem jak dostaną dużo wypowiedzeń to nagle je obniżą? A ci co mają już umowy nie będą mogli ich zerwać? Na początku się trochę wkurzą - ale umowa jest na 18 miesięcy - a czas leczy rany.

 

Ciekaw jestem jak ta farsa sie zakonczy ja rozwaze moze jakis inny tanszy pakiet z canal plus i zobaczymy jaka mi tam cene zaproponuja

 

 

 

Tylko że oni nie dają tańszych pakietów dla obecnych klientów, uwaga cytuję "Nie mamy dla Pana tańszej oferty". Jeżeli ktoś płacił 100 zł za full to nie mają dla niego oferty na Universe za chociażby 59.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że oni nie dają tańszych pakietów dla obecnych klientów, uwaga cytuję "Nie mamy dla Pana tańszej oferty". Jeżeli ktoś płacił 100 zł za full to nie mają dla niego oferty na Universe za chociażby 59.

hhmm rozumiem,wiec albo negocjuje drozszy pakiet mi odpowiadajacy lub wypowiadam umowe,ale mysle ze nie bedzie tak zle 89 za platyne z multi hhmm mnie nic tanszego nie zaproponuja ,ale poczekam nie dam sie tak łatwo zbajerowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name="redlum"

 

Ciekaw jestem jak ta farsa sie zakonczy ja rozwaze moze jakis inny tanszy pakiet z canal plus i zobaczymy jaka mi tam cene zaproponuja

 

 

 

Tylko że oni nie dają tańszych pakietów dla obecnych klientów' date=' uwaga cytuję "Nie mamy dla Pana tańszej oferty". Jeżeli ktoś płacił 100 zł za full to nie mają dla niego oferty na Universe za chociażby 59.[/quote]

hhmm rozumiem,wiec albo negocjuje drozszy pakiet mi odpowiadajacy lub wypowiadam umowe,ale mysle ze nie bedzie tak zle 89 za platyne z multi hhmm mnie nic tanszego nie zaproponuja ,ale poczekam nie dam sie tak łatwo zbajerowac

 

Dokładnie tak. No chyba że się coś zmieni w najbliższym czasie.

 

Bo na razie konsultanci dzwonią czasem i nie przedstawiają żadnej oferty bo nie mają nic do zaproponowania w systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wysłałeś wypowiedzenie brak oferty,

 

trzeba się upominać.

w końcu sami na stronie napisali kto moze skorzystac z ich oferty przedłuzeniowej:

KAŻDY ABONENT platformy n LUB CYFRY+,

BEZ WZGLĘDU NA TERMIN ZAKOŃCZENIA UMOWY

a dopoki nieskonczyla ci sie umowa to jestes przeciez ich abonentem.

niezaleznie od wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wysłałeś wypowiedzenie brak oferty,

 

trzeba się upominać.

w końcu sami na stronie napisali kto moze skorzystac z ich oferty przedłuzeniowej:

KAŻDY ABONENT platformy n LUB CYFRY+,

BEZ WZGLĘDU NA TERMIN ZAKOŃCZENIA UMOWY

a dopoki nieskonczyla ci sie umowa to jestes przeciez ich abonentem.

niezaleznie od wypowiedzenia.

 

Nie zauważyłem tego. Czyli następny powód dla UOKIK wprowadzanie klienta w błąd. Od wielu ludzi już słyszałem że dzwonili konsultanci i nie było dla nich oferty, a to nie jest zgodne z tym co pisze na stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja połacilem z aoptimum hd 71 zł i 20 zł za multi room,wiec jak jest platyna za 89 i multi za darmo to ja wychodze na swoje,mozemy sie spierac czy kanały ktore zabrali to wieksza lub mniejsza strata kazdy podchodzi do tego inaczej.Róznie tez mozna podchodzic do tego co dodali ,ja mysle ze na chwile obecna to sie w miare bilansuje.Kwestia ejst taka co jeszcze odłacza? bo kanały sa niegwarantowane po 2 moge sie wypowiedziec za siebie bo mi sie zbilansuje niektórzy za taki pakiet jak ja mam płaca 60zł i to razem z multi i im sie to nie opłaca,niektorzy maja tez full za około 100zł a teraz przy dobrych wiatrach mozna 150zł za fula uzyskac to jest duza podwyzka.Kazdy narzeka ja takze,jesli chodzi o mnie powoli zblizaja sie do tej oferty przy ktorej ja bede płacił tyle samo za mniej wiecej podobne tresci programowe,ale i tak mysle ze zarówno zachowanie ,strategia jak i traktowanie ludzi przez ta platforme to skandal i zenada,dlatego naprawde sie zastanawiam czy ja che w tej platformie zostac,znajac siebie pewnie zmiekne i zostane ale chciałbym zeby dostali maxymalnie po [beep]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zauważyłem tego. Czyli następny powód dla UOKIK wprowadzanie klienta w błąd. Od wielu ludzi już słyszałem że dzwonili konsultanci i nie było dla nich oferty, a to nie jest zgodne z tym co pisze na stronie.

 

ich traktowanie troche przypomina Orwella.

innej ceny tajemniczy system nie ma.

jeden złoży wypowiedzenie i ma ofertę, inny nie.

wszystkie ich kłamstwa i wprowadzanie w błąd.

nie wiem, czy nie należałoby tego w jakiś sposób usystematyzować i zgłosić do uokik jako czyny nieuczciwej konkurencji

 

@daimon82

najpierw muszą Ci łaskawie te 89 zl z MR zaproponować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[

Znalazłem też wreszcie ostatni aneks do "umowy" z c+, który szukałem po całym domu ze 3 dni... ale nigdzie nie ma tam numeru umowy. Jest tylko numer abonenta. Tutaj co chwilę piszecie o numerze umowy... na stronach nc+ też kilka razy natrafiłem na konieczność podania numeru umowy.

Gdzie mogę znaleźć ten [beep] numer?! :evil:

 

 

W cyfrze numer abo. jest numerem umowy/wystarczy tylko ten nr podać/.W n masz osobno nr umowy i abo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[

Znalazłem też wreszcie ostatni aneks do "umowy" z c+, który szukałem po całym domu ze 3 dni... ale nigdzie nie ma tam numeru umowy. Jest tylko numer abonenta. Tutaj co chwilę piszecie o numerze umowy... na stronach nc+ też kilka razy natrafiłem na konieczność podania numeru umowy.

Gdzie mogę znaleźć ten [beep] numer?! :evil:

 

 

W cyfrze numer abo. jest numerem umowy/wystarczy tylko ten nr podać/.W n masz osobno nr umowy i abo.

wystarczy ten numer co masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...