Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wypowiedziałem umowę. Została zarejestrowana w systemie. Wcześniej proponowano mi Platinum za 99 zł.

 

Zadzwoniłem do nc+. Konsultant powiedział, że z powodu złożenia wypowiedzenia nie ma już dla mnie oferty migracyjnej i po prostu rozwiążą umowę z końcem kwietnia, a jakbym chciał skorzystać, muszę podpisać umowę jak nowy klient.

 

Zdarzyło się komuś coś takiego? A może to standard? Jeśli coś wiecie - proszę o info.

 

Przy poprzednim przedłużaniu umowy powiedzieli mi to samo a jakoś w ostatnim dniu umowy dało się przedłużyć i to na korzystnych dla mnie warunkach. Ale nie jestem pewien jak to teraz wygląda przy migracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pisałem już kilka dni temu, że chwyty znane z Cyfry przestają działać. No i są efekty - coraz więcej takich przypadków. No kto rzeczywiście chciał się pożegnać z platformą to ok. ale kto chciał użyć małego szantażu to może się obudzić z ręką w nocniku. Dodatkowe opaty jako nowy klient.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedziałem umowę. Została zarejestrowana w systemie. Wcześniej proponowano mi Platinum za 99 zł.

 

Zadzwoniłem do nc+. Konsultant powiedział, że z powodu złożenia wypowiedzenia nie ma już dla mnie oferty migracyjnej i po prostu rozwiążą umowę z końcem kwietnia, a jakbym chciał skorzystać, muszę podpisać umowę jak nowy klient.

 

Zdarzyło się komuś coś takiego? A może to standard? Jeśli coś wiecie - proszę o info.

 

 

No to super a myślałem że chociaż do mnie zadzwonią i się trochę pośmieje a tu lipa.

Do mnie nie dzwonili jeszcze a do niektórych po 4 razy czy tam więcej. Ja rozumiem że umowa jest na starszego Pana ale nie róbmy ze starszych ludzi idiotów że nie wiedzą o fuzji w końcu list dostałem i mogli by coś zaproponować. Zgłoszenie na stronie zostawiłem ze 3 razy.

Widocznie im nie zależy. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedziałem umowę. Została zarejestrowana w systemie. Wcześniej proponowano mi Platinum za 99 zł.

 

Zadzwoniłem do nc+. Konsultant powiedział, że z powodu złożenia wypowiedzenia nie ma już dla mnie oferty migracyjnej i po prostu rozwiążą umowę z końcem kwietnia, a jakbym chciał skorzystać, muszę podpisać umowę jak nowy klient.

 

Zdarzyło się komuś coś takiego? A może to standard? Jeśli coś wiecie - proszę o info.

 

Mi nie. Jeśli masz Enkę spróbuj zadzwonić na nr 12 294 78 79. Powiedz, że mimo złożenia wypowiedzenia, byłbyś zainteresowany migracją i zapytaj co proponują. I tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedziałem umowę. Została zarejestrowana w systemie. Wcześniej proponowano mi Platinum za 99 zł.

 

Zadzwoniłem do nc+. Konsultant powiedział, że z powodu złożenia wypowiedzenia nie ma już dla mnie oferty migracyjnej i po prostu rozwiążą umowę z końcem kwietnia, a jakbym chciał skorzystać, muszę podpisać umowę jak nowy klient.

 

Zdarzyło się komuś coś takiego? A może to standard? Jeśli coś wiecie - proszę o info.

 

Coś miarkuję że taki będzie standard, oni na prawdę nie liczą się z dużą utratą abonentów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@arminvanpiekarz, a może potraktowali to po prostu jako "odwołanie rezygnacji" (umowa obowiązywała, w ostatnim dniu to nastąpiło). W moim przypadku (tzn. w rozmowie ze mną) powiedzieli mi, że jeśli umowa wygaśnie (wypowiedzenie wejdzie w życie i stracę sygnały), to jeśli mam być traktowany jak nowy klient (12 miesięcy umowa, zamiast 18), będę musiał czekać 60 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedziałem umowę. Została zarejestrowana w systemie. Wcześniej proponowano mi Platinum za 99 zł.

 

Zadzwoniłem do nc+. Konsultant powiedział, że z powodu złożenia wypowiedzenia nie ma już dla mnie oferty migracyjnej i po prostu rozwiążą umowę z końcem kwietnia, a jakbym chciał skorzystać, muszę podpisać umowę jak nowy klient.

 

Zdarzyło się komuś coś takiego? A może to standard? Jeśli coś wiecie - proszę o info.

 

 

No to super a myślałem że chociaż do mnie zadzwonią i się trochę pośmieje a tu lipa.

Do mnie nie dzwonili jeszcze a do niektórych po 4 razy czy tam więcej. Ja rozumiem że umowa jest na starszego Pana ale nie róbmy ze starszych ludzi idiotów że nie wiedzą o fuzji w końcu list dostałem i mogli by coś zaproponować. Zgłoszenie na stronie zostawiłem ze 3 razy.

Widocznie im nie zależy. :lol2:

Ojej ojej, już lecę z płaczem do nc+ po ich pakiety ha ha ha!!! To oni chcą zarobić na mnie, a bez TV mozna żyć. Powodzenia Julian :brawo::brawo::brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś miarkuję że taki będzie standard, oni na prawdę nie liczą się z dużą utratą abonentów...

 

A ja podejrzewam, że ludzie myślą, że będą dzwonić do nich, a oni stwierdzili: wysyłajcie. Przed 30 kwietnia sami do nas zadzwonicie z chęcią migracji i tyle.

 

Prawda jest taka, że ten kto chce odejść, odejdzie. A ktoś taki to nie jest dla nich klient...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedziałem umowę. Została zarejestrowana w systemie. Wcześniej proponowano mi Platinum za 99 zł.

 

Zadzwoniłem do nc+. Konsultant powiedział, że z powodu złożenia wypowiedzenia nie ma już dla mnie oferty migracyjnej i po prostu rozwiążą umowę z końcem kwietnia, a jakbym chciał skorzystać, muszę podpisać umowę jak nowy klient.

 

Zdarzyło się komuś coś takiego? A może to standard? Jeśli coś wiecie - proszę o info.

 

Bzdura.W pierwszym lepszym aps przedłużysz.Mi napisali email ze pod 22 310 4546 moge normalnie przedłużyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Cyfrze+ za HBO HD + CINEMAX HD łączna cena wynosi(ła) 37zł, a w NC+ za to samo trzeba już zapłacić 40zł choć zawartość programowa pozostała niezmieniona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam (mialem) umowe do konca lipca 2013:

N z HD + Npremium za 59zl do konca maja

a potem Npremium za +10zl.

Do tego cichy dekoder TurboBox 500GB, ktory przypadl do gustu szczegolnie mojej zonie (mozliwosc jednoczesnego ogladania jednego i nagrywania innego ulubionego programu :).

 

Dostalem wiadome pismo z propozycja silver za 69 zl/18 mies.

 

Czy w takiej sytuacji moge obecnie zlozyc wypowiedzenie ze skutkiem na koniec umowy czyli koniec lipca 2013? - nie wchodzac w nowa umowe.

Czy jedyna opcja niewchodzenia w nowa umowe to wypowiedzenie do "dziewietnastego" kwietnia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam (mialem) umowe do konca lipca 2013:

N z HD + Npremium za 59zl do konca maja

a potem Npremium za +10zl.

Do tego cichy dekoder TurboBox 500GB, ktory przypadl do gustu szczegolnie mojej zonie (mozliwosc jednoczesnego ogladania jednego i nagrywania innego ulubionego programu :).

 

Dostalem wiadome pismo z propozycja .

 

Czy w takiej sytuacji moge obecnie zlozyc wypowiedzenie ze skutkiem na koniec umowy czyli koniec lipca 2013? - nie wchodzac w nowa umowe.

Czy jedyna opcja niewchodzenia w nowa umowe to wypowiedzenie do "dziewietnastego" kwietnia?

 

Z dniem 1-go maja migrują Cię w nowy pakiet silver za 69 zl/18 mies

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi nie. Jeśli masz Enkę spróbuj zadzwonić na nr 12 294 78 79. Powiedz, że mimo złożenia wypowiedzenia, byłbyś zainteresowany migracją i zapytaj co proponują. I tyle.

 

Dziękuję. Ten numer jest świetny (może nie sam numer, ale pracownicy). Pani zaoferowała 12-miesięczną umowę na Platinum + Filmbox za 89 zł. Dodzwoniłem się po 2 minutach.

 

Poprosiłem, żeby zadzwoniła w poniedziałek, bo chcę się tutaj poradzić - brać? Czy czekać?

 

EDIT: Filmbox na 6 miesięcy, HBO nie chciała dać za niego. Nie chciałem MR, więc może dlatego mniejsza kwota... Mówiła, że mają też zniżki dla posiadających własne dekodery (mam wynajęty).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś miałem w końcu (po 2 tygodniach :D) telefon.

 

Wysłałem wypowiedzenie 2.04, na wstępie poinformowałem o tym pana, który ze mną rozmawiał. Powiedziałem jednak, że chętnie wysłucham oferty (chociaz i tak bym jej nie zaakceptował, skoro interesuje mnie z ich oferty tylko canal +, a resztę mam w CP). Czego się dowiedziałem? "Nie mamy dla Pana żadnej oferty w tej chwili" :)

 

Zapytałem też kiedy będzie oferta pre-paid. Odpowiedź "niestety w tej kwestii nic nie wiadomo"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...