mgdgdr Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 odstraszaja ludzi w ten sposob od skladania wypowiedzen i migrowania. ale zagrywka skur..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafciu82 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Czy dekoder ma wplyw na jakosc obrazu w HD? Aktualnie mam segemcoma, zastanawiam sie nad mediaboxem lub turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabetique Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 @Ahmed Umowę wypowiedziałeś ze względu na usunięcie kanałów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arminvanpiekarz Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Wypowiedziałem umowę. Została zarejestrowana w systemie. Wcześniej proponowano mi Platinum za 99 zł. Zadzwoniłem do nc+. Konsultant powiedział, że z powodu złożenia wypowiedzenia nie ma już dla mnie oferty migracyjnej i po prostu rozwiążą umowę z końcem kwietnia, a jakbym chciał skorzystać, muszę podpisać umowę jak nowy klient. Zdarzyło się komuś coś takiego? A może to standard? Jeśli coś wiecie - proszę o info. Przy poprzednim przedłużaniu umowy powiedzieli mi to samo a jakoś w ostatnim dniu umowy dało się przedłużyć i to na korzystnych dla mnie warunkach. Ale nie jestem pewien jak to teraz wygląda przy migracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgdgdr Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 masakra z tym nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ahmed Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Umowę wypowiedziałeś ze względu na usunięcie kanałów? Nie, jestem z n, dostałem pismo i z powodu braku akceptacji zmian w dokumentach itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 A pisałem już kilka dni temu, że chwyty znane z Cyfry przestają działać. No i są efekty - coraz więcej takich przypadków. No kto rzeczywiście chciał się pożegnać z platformą to ok. ale kto chciał użyć małego szantażu to może się obudzić z ręką w nocniku. Dodatkowe opaty jako nowy klient. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MNICH01 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Wypowiedziałem umowę. Została zarejestrowana w systemie. Wcześniej proponowano mi Platinum za 99 zł. Zadzwoniłem do nc+. Konsultant powiedział, że z powodu złożenia wypowiedzenia nie ma już dla mnie oferty migracyjnej i po prostu rozwiążą umowę z końcem kwietnia, a jakbym chciał skorzystać, muszę podpisać umowę jak nowy klient. Zdarzyło się komuś coś takiego? A może to standard? Jeśli coś wiecie - proszę o info. No to super a myślałem że chociaż do mnie zadzwonią i się trochę pośmieje a tu lipa. Do mnie nie dzwonili jeszcze a do niektórych po 4 razy czy tam więcej. Ja rozumiem że umowa jest na starszego Pana ale nie róbmy ze starszych ludzi idiotów że nie wiedzą o fuzji w końcu list dostałem i mogli by coś zaproponować. Zgłoszenie na stronie zostawiłem ze 3 razy. Widocznie im nie zależy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwro Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Wypowiedziałem umowę. Została zarejestrowana w systemie. Wcześniej proponowano mi Platinum za 99 zł. Zadzwoniłem do nc+. Konsultant powiedział, że z powodu złożenia wypowiedzenia nie ma już dla mnie oferty migracyjnej i po prostu rozwiążą umowę z końcem kwietnia, a jakbym chciał skorzystać, muszę podpisać umowę jak nowy klient. Zdarzyło się komuś coś takiego? A może to standard? Jeśli coś wiecie - proszę o info. Mi nie. Jeśli masz Enkę spróbuj zadzwonić na nr 12 294 78 79. Powiedz, że mimo złożenia wypowiedzenia, byłbyś zainteresowany migracją i zapytaj co proponują. I tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buniaku Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Wypowiedziałem umowę. Została zarejestrowana w systemie. Wcześniej proponowano mi Platinum za 99 zł. Zadzwoniłem do nc+. Konsultant powiedział, że z powodu złożenia wypowiedzenia nie ma już dla mnie oferty migracyjnej i po prostu rozwiążą umowę z końcem kwietnia, a jakbym chciał skorzystać, muszę podpisać umowę jak nowy klient. Zdarzyło się komuś coś takiego? A może to standard? Jeśli coś wiecie - proszę o info. Coś miarkuję że taki będzie standard, oni na prawdę nie liczą się z dużą utratą abonentów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziut60 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Ten sam towar w centrum miasta jest droższy , niż na peryferiach . Dojony jeleń wyobraża sobie, że zyskuje na prestiżu. Jeżeli masz możliwość to porównaj sobie jakość na sprzęcie nc+, n , cyfry+ , z polsatem , to zrozumiesz o czym piszę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihauz Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Jesteś z N masz cenę z N, dla abonentów z C+ są inne propozycje To ja wiem Dlatego dobrze jakby każdy pisał co za MR i z jakiej "byłej platformy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 ale dalej [beep] wciskaja na siłe do tych wyższych pakietów z opcją dodatkową HBO, mus HBO OD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianT Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 @arminvanpiekarz, a może potraktowali to po prostu jako "odwołanie rezygnacji" (umowa obowiązywała, w ostatnim dniu to nastąpiło). W moim przypadku (tzn. w rozmowie ze mną) powiedzieli mi, że jeśli umowa wygaśnie (wypowiedzenie wejdzie w życie i stracę sygnały), to jeśli mam być traktowany jak nowy klient (12 miesięcy umowa, zamiast 18), będę musiał czekać 60 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specnaz3miasto Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 moje wypowiedzenie wplynelo i bez problemu koles mi zaproponowal universe za 49 na 12 mies i platinum na 12 mies za 99 a wiec sciemniaja ze nie maja juz widocznych opcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Wypowiedziałem umowę. Została zarejestrowana w systemie. Wcześniej proponowano mi Platinum za 99 zł. Zadzwoniłem do nc+. Konsultant powiedział, że z powodu złożenia wypowiedzenia nie ma już dla mnie oferty migracyjnej i po prostu rozwiążą umowę z końcem kwietnia, a jakbym chciał skorzystać, muszę podpisać umowę jak nowy klient. Zdarzyło się komuś coś takiego? A może to standard? Jeśli coś wiecie - proszę o info. No to super a myślałem że chociaż do mnie zadzwonią i się trochę pośmieje a tu lipa. Do mnie nie dzwonili jeszcze a do niektórych po 4 razy czy tam więcej. Ja rozumiem że umowa jest na starszego Pana ale nie róbmy ze starszych ludzi idiotów że nie wiedzą o fuzji w końcu list dostałem i mogli by coś zaproponować. Zgłoszenie na stronie zostawiłem ze 3 razy. Widocznie im nie zależy. Ojej ojej, już lecę z płaczem do nc+ po ich pakiety ha ha ha!!! To oni chcą zarobić na mnie, a bez TV mozna żyć. Powodzenia Julian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwro Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Coś miarkuję że taki będzie standard, oni na prawdę nie liczą się z dużą utratą abonentów... A ja podejrzewam, że ludzie myślą, że będą dzwonić do nich, a oni stwierdzili: wysyłajcie. Przed 30 kwietnia sami do nas zadzwonicie z chęcią migracji i tyle. Prawda jest taka, że ten kto chce odejść, odejdzie. A ktoś taki to nie jest dla nich klient... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Wypowiedziałem umowę. Została zarejestrowana w systemie. Wcześniej proponowano mi Platinum za 99 zł. Zadzwoniłem do nc+. Konsultant powiedział, że z powodu złożenia wypowiedzenia nie ma już dla mnie oferty migracyjnej i po prostu rozwiążą umowę z końcem kwietnia, a jakbym chciał skorzystać, muszę podpisać umowę jak nowy klient. Zdarzyło się komuś coś takiego? A może to standard? Jeśli coś wiecie - proszę o info. Bzdura.W pierwszym lepszym aps przedłużysz.Mi napisali email ze pod 22 310 4546 moge normalnie przedłużyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 https://satkurier.pl/news/84455/nc-opcje-dodatkowe-od-comfort-znamy-ceny.html Można dokupowywać pakiety W Cyfrze+ za HBO HD + CINEMAX HD łączna cena wynosi(ła) 37zł, a w NC+ za to samo trzeba już zapłacić 40zł choć zawartość programowa pozostała niezmieniona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MNICH01 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 mi się rozwiązanie multiroom kompletnie nie podoba...jeden tv mam na parterze, drugi na piętrze. nie mam między nimi kabla sieciowego. i co wtedy? Poprzez tzw BRIDGE z routera lub są takie urządzenia co po sieci elektrycznej przesyłają internet i lan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gamti Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Witam, Mam (mialem) umowe do konca lipca 2013: N z HD + Npremium za 59zl do konca maja a potem Npremium za +10zl. Do tego cichy dekoder TurboBox 500GB, ktory przypadl do gustu szczegolnie mojej zonie (mozliwosc jednoczesnego ogladania jednego i nagrywania innego ulubionego programu . Dostalem wiadome pismo z propozycja silver za 69 zl/18 mies. Czy w takiej sytuacji moge obecnie zlozyc wypowiedzenie ze skutkiem na koniec umowy czyli koniec lipca 2013? - nie wchodzac w nowa umowe. Czy jedyna opcja niewchodzenia w nowa umowe to wypowiedzenie do "dziewietnastego" kwietnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MNICH01 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Witam,Mam (mialem) umowe do konca lipca 2013: N z HD + Npremium za 59zl do konca maja a potem Npremium za +10zl. Do tego cichy dekoder TurboBox 500GB, ktory przypadl do gustu szczegolnie mojej zonie (mozliwosc jednoczesnego ogladania jednego i nagrywania innego ulubionego programu . Dostalem wiadome pismo z propozycja . Czy w takiej sytuacji moge obecnie zlozyc wypowiedzenie ze skutkiem na koniec umowy czyli koniec lipca 2013? - nie wchodzac w nowa umowe. Czy jedyna opcja niewchodzenia w nowa umowe to wypowiedzenie do "dziewietnastego" kwietnia? Z dniem 1-go maja migrują Cię w nowy pakiet silver za 69 zl/18 mies Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ahmed Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Mi nie. Jeśli masz Enkę spróbuj zadzwonić na nr 12 294 78 79. Powiedz, że mimo złożenia wypowiedzenia, byłbyś zainteresowany migracją i zapytaj co proponują. I tyle. Dziękuję. Ten numer jest świetny (może nie sam numer, ale pracownicy). Pani zaoferowała 12-miesięczną umowę na Platinum + Filmbox za 89 zł. Dodzwoniłem się po 2 minutach. Poprosiłem, żeby zadzwoniła w poniedziałek, bo chcę się tutaj poradzić - brać? Czy czekać? EDIT: Filmbox na 6 miesięcy, HBO nie chciała dać za niego. Nie chciałem MR, więc może dlatego mniejsza kwota... Mówiła, że mają też zniżki dla posiadających własne dekodery (mam wynajęty). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Dziś miałem w końcu (po 2 tygodniach ) telefon. Wysłałem wypowiedzenie 2.04, na wstępie poinformowałem o tym pana, który ze mną rozmawiał. Powiedziałem jednak, że chętnie wysłucham oferty (chociaz i tak bym jej nie zaakceptował, skoro interesuje mnie z ich oferty tylko canal +, a resztę mam w CP). Czego się dowiedziałem? "Nie mamy dla Pana żadnej oferty w tej chwili" Zapytałem też kiedy będzie oferta pre-paid. Odpowiedź "niestety w tej kwestii nic nie wiadomo"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafciu82 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Ponawiam pytanie. Czy ten nowy dekoder Mediabox moze poprawic jakosc obrazu w HD? Obecnie posiadam sagemcoma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.