Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra powiedzcie mi. Konsultant zrobił mnie na dyche miałem za MR płacic 10zł mam wpisane20zł i to jest pewne. Zadzowniłem do nich to otrzymałem informacje że "Z informacji zawartych na kontrakcie wynika, iż zrezygnował Pan z prawa do odstąpienia od Umowy w terminie 10 dni, wyrażając zgodę na rozpoczęcie usług przed upływem ww. terminu." i nie mogę odstąpić od umowy. To co zrobili mnie o dyche i nie moge odstąpić od umowy z niewywiazania sie z cenowych zakresów ich usług?

 

 

W wypadku umów termin 10 dni liczy się od dnia jej zawarcia, prawo nie przewiduje opcji zrzeczenia się tego prawa. Slij pismo o odstąpieniu od umowy zawartej telefonicznie terminie 10 dni. Jeśli będą furkać UOKIK.

 

http://www.uokik.gov.pl/faq_umowy_zawie ... hp#faq1256

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra powiedzcie mi. Konsultant zrobił mnie na dyche miałem za MR płacic 10zł mam wpisane20zł i to jest pewne. Zadzowniłem do nich to otrzymałem informacje że "Z informacji zawartych na kontrakcie wynika, iż zrezygnował Pan z prawa do odstąpienia od Umowy w terminie 10 dni, wyrażając zgodę na rozpoczęcie usług przed upływem ww. terminu." i nie mogę odstąpić od umowy. To co zrobili mnie o dyche i nie moge odstąpić od umowy z niewywiazania sie z cenowych zakresów ich usług?

 

jeśli reszta umowy i cena Ci odpowiada-czyli chcesz zostac a chodzi jedynie o to 10 zł za MR, to wyslij reklamacje, podaj ze w rozmowie było ustalone to i tamto, podaj nr tel. i ze są zobowiązani pewnymi ustaleniami, zeby sobie odsłuchali rozmowe-w koncu nagrywają po to. na zakończenie dodaj stwierdzenie ze będziesz sie trzymał tego co było ustalone w rozmowie i zapłacisz tyle ile miało byc, a kwestie kto popełnił błąd mogą sobie rozwiązywać sami, Ciebie to nie interesuje. A jeżeli nie, to podaj ze rozwiązesz umowe z winy operatora z powodu naliczenia wyższych opłat niż ustalone, ze zostałes okłamany i celowo wprowadzony w błąd. Powinno pomóc, tyle że w sumie nie wiadomo gdzie to wysłać, skoro taki zamęt jest z migracjami, to co dopiero z jakimis reklamacjami i bieżącymi sprawami ;] pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie opłaca, bo NC+ nie chce iść na żadne ustępstwa.

Nawet jeśli zgodzisz się na znaczną podwyżkę abonamentu, to chcą Cię extra skasować za dekoder i extra za mr.

Jak ktoś się zgadza na podwyżkę o 50-80% to chociaż deka i mr powinni mu dać w cenie.

 

No nie opłaca się Cyfrowiczom, no ale cóż poradzisz, mają prawo do dyktowania cen bo wiedzą, że za kilka dni skończy się napinka i ci bystrzejsi co chcą mieć sport i tak podpiszą umowy więc im to wisi czy przez miesiąc będą mieć milion klientów mniej żeby wrócili po 1.05.

 

Ja tam się cieszę, że będę miał La Ligę wreszcie na TV i jakiś film od czasu do czasu, bo po co mi milion kanałów jak nic nie ma do obejrzenia, a tak sport zawsze jakiś leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie opłaca, bo NC+ nie chce iść na żadne ustępstwa.

Nawet jeśli zgodzisz się na znaczną podwyżkę abonamentu, to chcą Cię extra skasować za dekoder i extra za mr.

Jak ktoś się zgadza na podwyżkę o 50-80% to chociaż deka i mr powinni mu dać w cenie.

 

No nie opłaca się Cyfrowiczom, no ale cóż poradzisz, mają prawo do dyktowania cen bo wiedzą, że za kilka dni skończy się napinka i ci bystrzejsi co chcą mieć sport i tak podpiszą umowy więc im to wisi czy przez miesiąc będą mieć milion klientów mniej żeby wrócili po 1.05.

 

Ja tam się cieszę, że będę miał La Ligę wreszcie na TV i jakiś film od czasu do czasu, bo po co mi milion kanałów jak nic nie ma do obejrzenia, a tak sport zawsze jakiś leci.

 

Sorry kolego, ale brzmisz jak konsultant z infolinii.

Ten sam tekst opanowany.

Za rozmowę z Tobą już dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem miłą panią od nC+. Chciała mi wcisnąć Platinium + HBO za 129/9m, potem 149. Powiedziałem jej, że zależy mi tylko na sporcie. Szablonowa prośba o konsultację z przełożonym. Po kilkusekundowej ciszy wiadomość, że moja prośba została odnotowana i zadzwonią. Powiedziałem jej, że jestem abonentem N i C+, więc skierowała mnie pod numer 801066066 i 223404545, który jest unikalny i tylko dla abonentów N i C+. Miał już ktoś styczność z czymś takim? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dziękuj mi się opłacało przejście bo płacę 5 zł więcej, a mam C+...

 

Już mi włączyli Canal+, a na reszcie info żebym sprawdził czy dekoder prawidłowo podłączony. Jedynie na Canal+Sport mam info żebym poszerzył pakiet. Może do jutra będę miał już wszystkie kanały :) (Mam te info na dekoderze z MR, jak jest na głównym to nie sprawdzałem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z tą opłatą aktywacyją przy zmianie dekoderów z Cyfry na NC+. Posiadam dekoder Philips PVR 250 oraz jako drugi inny, ale nie HD na własność.

Chciałem drugi dekoder HD oraz Turboboxa ( moj Philips chodzi jakby chciał a nie mógł ) i telefonicznie zaproponowano mi Turboboxa za 5 zł na miesiąc a drugi dekoder HD z jednorazową opłatą 49 zł. Jak zapytałem czy będę musiał zapłacić aktywację, konsultant wyciszył rozmowę i chyba się z kimś skontaktował, bo słyszałem tylko końcówkę rozmowy z jakąś kobietą, że nie muszę płacić opłaty aktywacyjnej. Później mnie jeszcze zapewniał, że żadnej opłaty nie bedzie. Jak to jest u Was ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PONAWIAM PYTANIE !!!

 

Dzisiaj dostałem pismo z nc+ , obecnie posiadam npremium+hbo czyli tzw. mini full dla abonentów za 79 zł ich propozycja to Canal+Gold za 89 zł. Oczywiście nie skorzystam i postanowiłem że rozwiązuje umowę, idzie lato więc szkoda czasu na telewizje a jest okazja się tego pozbyć. Mam pytanie czy jeśli jeszcze w tym miesiącu nadam pismo z rozwiązaniem umowy to umowa zakończy się na koniec marca ? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam i życzę udanych negocjacji.

To jest dobre pytanie, w pismie powinno byc napisane z którym dniem zostajesz automatycznie przeniesiony do nowej platformy NC+ w przypadku nie wysłania wypowiedzenia.

To będzie własnie ta data rozwiązania umowy w przypadku rezygnacji.

Tutaj masz art. na ten temat: https://satkurier.pl/news/84096/auto ... do-nc.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem miłą panią od nC+. Chciała mi wcisnąć Platinium + HBO za 129/9m, potem 149. Powiedziałem jej, że zależy mi tylko na sporcie. Szablonowa prośba o konsultację z przełożonym. Po kilkusekundowej ciszy wiadomość, że moja prośba została odnotowana i zadzwonią. Powiedziałem jej, że jestem abonentem N i C+, więc skierowała mnie pod numer 801066066 i 223404545, który jest unikalny i tylko dla abonentów N i C+. Miał już ktoś styczność z czymś takim? Pozdrawiam.

 

bolu ja dostalem Platiunum+HBO+MR Cyfry (2 karty) dostalem za 139 wiec walcz bo da sie!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dzwoniłem do nc+ w sprawie migracji z cyfry do nc+,mam umowę gotówka z góry do 31.07.2013 i co usłyszałem od konsultanta że dla mnie niema jeszcze gotowej oferty ,mam czekać do końca czerwca.Na stronie nc+ wyraźnie jest napisane że można migrować w czasie trwania umowy bez względu na jej długość.Dziwną prowadzą politykę . Złapali jelenia do lipca i niech czeka.Życzę im szybkiej plajty z takim podejściem do klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...