Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie ciekawa oferta:

wypowiedzenie zarejestrowane

nie zgodziłem na ofertę konsultanta

przez pewien czas spokój bez telefonów i...

dziś list z informacją, że jestem klientem nc+, oczywiście jestem klientem mimo woli.

Reklamacja złożona i koniec umowy z Cyfrą z wielkim kwasem...

Uważajcie na oszustwa ncplus, ta praktyka jest stosowana od początku fuzji. :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niedawno pisałem, że po wysłaniu wypowiedzenia na koniec maja, ani jednego telefonu.

 

było: C+ Optimum, HD Promo, HBO, Pace PVR, Multiroom - ostatnio po 105,90, kiedyś coś troszkę ponad 80 zł przez dużą część umowy z Cinemax i Filmbox

 

propozycje w połowie maja - 109 zł Superpremium z Pace i multiroom, a najniższa propozycja to 89 zł ale bez HBO i Extra.

 

Więc zadzwonili - umowa do końca czerwca:

 

Comfort+

Multi+

Najem ultraBOX+

Premium Sport &Film

CANAL+ VOD

MULTIROOM STANDARD

EXTRA+ HB ITI

HBO

 

na 24 miesiące stała 79 zł (chyba 79,90 ale nie pamiętam). Propozycja była w tej samej cenie bez HBO, dołożyli w czasie rozmowy.

Miało przyjść potwierdzenie mailem ale nie dostałem. Oby się zgadzało na aneksie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja umowa kończy się w sierpniu. Obecnie posiadam Optimum+HD promo, 2xPace, MR. Za całość płacę 80 zł. Satysfakcjonowałaby mnie oferta Comfort+, Extra+, 6xC+ z tymi samymi dekoderami za taką samą cenę. W maju wysłałem wypowiedzenie, żeby nie przegapić terminu i oczywiście pod koniec maja zadzwonili z ofertą. Jakie było moje zaskoczenie kiedy zaproponowano mi od razu to czego chciałem, a dodatkowo HBO na 7 miesięcy (umowa na 15 miesięcy). Upewniłem się co do warunków i zaakceptowałem ofertę. Nowe programy miały zacząć działać do 24h, a umowa miała zostać przesłana na maila. Po 24h oczywiście nic się nie pojawiło, więc przez formularz kontaktowy zgłosiłem reklamację. Minęło może 5 minut a tu telefon z ich strony. Myślę sobie, że szybcy są, ale to było błędne myślenie. Człowiek po drugiej stronie zaczyna oczywiście standardową regułką, że dostali moją rezygnację i co może dla mnie zrobić, żebym jednak z nimi pozostał. W związku z powyższym zakomunikowałem mu, że wczoraj zmigrowałem do nc+, a przynajmniej do tego momentu tak właśnie myślałem. Jeszcze raz, tym razem werbalnie przedstawiłem mu całą powyższą sytuację. Poinformował mnie, że przekaże sprawę do konsultantki, która ze mną dzień wcześniej rozmawiała. Po chwili zadzwoniła do mnie ta pani i przepraszała za zaistniałą sytuację, ale niestety warunki na jakie przystałem nie przeszły przez system bo mam "rabat na drugi dekoder", który był powodem nieprzejścia zaproponowanej mi oferty. W sumie do końca umowy jeszcze trochę czasu, więc się za bardzo nie przejąłem sytuacją i zakończyliśmy na tym rozmowę. Wczoraj otrzymałem pismo z nc+, że moja reklamacja jest rozpatrywana i w ciągu 30 dni otrzymam odpowiedź. W tym momencie już totalnie zgłupiałem. Jestem ciekaw jak się rozwinie moja sytuacja. Teraz już chyba mnie nie usatysfakcjonuje oferta za 79 zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie po zarejestrowaniu wypowiedzenia w maju (umowa do 30 czerwca) cisza!! Żadnego telefonu... Wcześniej oferty 119, 129 i 139 zł (a mam/miałem Compakt +Premium HD i MR za 128 zł). Dziś informacja mailowa p treści:

""Witam,

informuję, że na Pana koncie abonenckim została zarejestrowana rezygnacja, zgodnie z nią umowa zostanie rozwiązana 30.06.2014 r.

Nadmieniam, że zgodnie z Regulaminem w razie rozwiązania, wygaśnięcia lub zakończenia w inny sposób umowy, dekoder należy zwrócić w terminie 14 dni od daty zakończenia umowy. Zwrot dekodera po terminie 14 dni wiąże się naliczeniem kary w wysokości określonej w Cenniku.

Przypominam, że zwrot sprzętu możliwy jest wyłącznie w wybranych Autoryzowanych Punktach Sprzedaży i Serwisu. Wykaz takich Punktów znajduje się na stronie http:// ncplus.pl/oferta/jak-kupic. Są one oznaczone jako "Punkt Serwisowy?.

 

Z wyrazami szacunku,

 

xxxxxxxxxxxxx

Specjalista ds. Komunikacji Elektronicznej""

 

A zatem bye, bye nc+... Witaj CP !! Od 28 podpisuję umowę CP... bez żalu i sentymentów !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, rozumiem że dekoder mam dobrać przed przedłużeniem żeby jak najwięcej ugrać....

Nie wiem czy nie za wcześnie to wypowiedzenie?

Nie wiem ile w tym prawdy, ale... info z sąsiedniego tematu:

Wiecie coś o tym, ze jakoby nie można już dobierać dekoderów Pace/Phillips/Sagemcom przy przedłużeniu? Czy to ściema konsula?
Z tego co wiem nie ma możliwości dobrać już drugiego po Cyfrze, tylko zamiana na ADB, a to wiąże się ze zmianą multiroomu na ten made in "n".

Chyba, że to co wyżej dotyczy klientów już przemigrowanych... Przydałaby się jakaś oficjalna informacja w tej sprawie...

 

Byłem dziś w punkcie i nie można dobrać dekodera pace i karty też nie można jak ktoś ma jedną.

Podobno już od dwóch miesięcy nie można dobierać dekoderów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. czy jesli posiadam obecnie multiroom z c+ ( tzn dwie karty niezależnie działające) to czy przy podpisywaniu nowej umowy bo konczy mi sie 31 lipca, to bede mogł zostac przy tym samym ? zalezy mi na multiroom z dwoma kartami niezaleznie działającymi. i czy jesli do jednej mam dekoder HD SAGEMCOM DSI87 HD a do drugiej jakiś zwykły SD z C+ to czy istnieje możliwosc wymiany tego zwykłego SD na jakiegoś HD ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Na wstępie o kontaktach z konsulem.

Od ponad 2 tygodni dzwoni do mnie call center w imieniu nc+ z najlepszą ofertą dla mnie. W lipcu już tak dobrej oferty nie będzie dla mnie :] Jako, że czerwiec do miesiąc dla mnie bardzo pracowity prosiłem o kontakt w lipcu. Było to chyba ok. 10 telefonów od nich, a ja za każdym razem mówiłem, że proszę w lipcu. Bo 5 telefonie prosiłem aby zapisali sobie w systemie ze kontakt w licpu. Oczywiście na próżno. Żaden z nich nie zapisał takiej informacji bo o to pytałem wczoraj. Dzwonią zawsze z tego samego numeru więc to musi być jedno Call center. No nic, to tak na wstępie.

 

Umowa podpisana jest jeszcze z Cyfrą + pod koniec 02.2013r

Wygaśniecie umowy 31.08.2014r

Posiadam pakiet: CANAL+ KOMPAKT HD

Dekoder: UltraBox+/PVR PACE

Koszt abonamentu: 60 zł /miesiąc

 

Proponują "mniej za więcej" jak każdemu

Moje minimalne oczekiwania: COMFORT + Extra, 6x C+, dekoder PVR (pozostanie przy stałej kwocie 60 zł)

 

Jaką taktykę obrać negocjując z nimi?

Czy to wygórowane oczekiwania?

Czy uważacie, że jestem wstanie ugrać coś więcej z nimi? np. 4-5 miesięcy za darmo.

W jakim momencie wysłać wypowiedzenie? (umowa do 31.08.2014r)

Czy upływający czas działa na moją niekorzyść?

 

Z góry dzięki za Waszą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Bardzo tutaj dużo nowych określeń, nie wszystkie ogarniam. Jest może ktoś kto ma tak jak ja oferte Superpremium, HBO Go, Multi, no i co mi sie bardzo podobalo na cyfraplusonline mogłem oglądać mecze przez neta na canal+ sport, placiłem za to 97zł co mi odpowiada, teraz dzwonią co chwile z umowa chyba na wszystkie programy i multi za 99 i 109zł. No i teraz wracam do początku czy ktos ma podobny pakiet i jakie ofery dostaje, bądz co moge dostac? Wypowiedzenie nie wysłane, umowa do konca sierpnia.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Bardzo tutaj dużo nowych określeń, nie wszystkie ogarniam. Jest może ktoś kto ma tak jak ja oferte Superpremium, HBO Go, Multi, no i co mi sie bardzo podobalo na cyfraplusonline mogłem oglądać mecze przez neta na canal+ sport, placiłem za to 97zł co mi odpowiada, teraz dzwonią co chwile z umowa chyba na wszystkie programy i multi za 99 i 109zł. No i teraz wracam do początku czy ktos ma podobny pakiet i jakie ofery dostaje, bądz co moge dostac? Wypowiedzenie nie wysłane, umowa do konca sierpnia.

 

Pozdrawiam!

Mam taki sam pakiet z hbo go i mr, płacę za niego 89zł(umowa do września, wypowiedzenie jak na razie nie wysłane)

Miałem już kilka tel. z ofertami w podobnej cenie tzn. comfort+, extra+ 6xc+ i MR za 99zł, z HBO za 109 zł, więc jak widać szału nie ma.

Mój priorytet to obniżenie abonamentu kosztem HBO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...