xxl_mercos Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 U mnie ciekawa oferta: wypowiedzenie zarejestrowane nie zgodziłem na ofertę konsultanta przez pewien czas spokój bez telefonów i... dziś list z informacją, że jestem klientem nc+, oczywiście jestem klientem mimo woli. Reklamacja złożona i koniec umowy z Cyfrą z wielkim kwasem... Uważajcie na oszustwa ncplus, ta praktyka jest stosowana od początku fuzji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 To ostatnie chwile migrujących, którym umowy kończą się ostatniego dnia czerwca. Myślę, że wątek ożyje za sprawą migrujących i będziemy nieco mądrzejsi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edward10 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Ja miałem ostatni telefon tydzień temu - po rozbieżnościach cenowych dostałem tylko info bym pamietał, że po okresie mam 2 tygodnie na oddanie karty Czekamy dalej na kontakt do 30.06 - raczej nie zapomnieli o mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 To taka zabawa w chowanego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
znawca Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 niedawno pisałem, że po wysłaniu wypowiedzenia na koniec maja, ani jednego telefonu. było: C+ Optimum, HD Promo, HBO, Pace PVR, Multiroom - ostatnio po 105,90, kiedyś coś troszkę ponad 80 zł przez dużą część umowy z Cinemax i Filmbox propozycje w połowie maja - 109 zł Superpremium z Pace i multiroom, a najniższa propozycja to 89 zł ale bez HBO i Extra. Więc zadzwonili - umowa do końca czerwca: Comfort+ Multi+ Najem ultraBOX+ Premium Sport &Film CANAL+ VOD MULTIROOM STANDARD EXTRA+ HB ITI HBO na 24 miesiące stała 79 zł (chyba 79,90 ale nie pamiętam). Propozycja była w tej samej cenie bez HBO, dołożyli w czasie rozmowy. Miało przyjść potwierdzenie mailem ale nie dostałem. Oby się zgadzało na aneksie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal_86 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Moja umowa kończy się w sierpniu. Obecnie posiadam Optimum+HD promo, 2xPace, MR. Za całość płacę 80 zł. Satysfakcjonowałaby mnie oferta Comfort+, Extra+, 6xC+ z tymi samymi dekoderami za taką samą cenę. W maju wysłałem wypowiedzenie, żeby nie przegapić terminu i oczywiście pod koniec maja zadzwonili z ofertą. Jakie było moje zaskoczenie kiedy zaproponowano mi od razu to czego chciałem, a dodatkowo HBO na 7 miesięcy (umowa na 15 miesięcy). Upewniłem się co do warunków i zaakceptowałem ofertę. Nowe programy miały zacząć działać do 24h, a umowa miała zostać przesłana na maila. Po 24h oczywiście nic się nie pojawiło, więc przez formularz kontaktowy zgłosiłem reklamację. Minęło może 5 minut a tu telefon z ich strony. Myślę sobie, że szybcy są, ale to było błędne myślenie. Człowiek po drugiej stronie zaczyna oczywiście standardową regułką, że dostali moją rezygnację i co może dla mnie zrobić, żebym jednak z nimi pozostał. W związku z powyższym zakomunikowałem mu, że wczoraj zmigrowałem do nc+, a przynajmniej do tego momentu tak właśnie myślałem. Jeszcze raz, tym razem werbalnie przedstawiłem mu całą powyższą sytuację. Poinformował mnie, że przekaże sprawę do konsultantki, która ze mną dzień wcześniej rozmawiała. Po chwili zadzwoniła do mnie ta pani i przepraszała za zaistniałą sytuację, ale niestety warunki na jakie przystałem nie przeszły przez system bo mam "rabat na drugi dekoder", który był powodem nieprzejścia zaproponowanej mi oferty. W sumie do końca umowy jeszcze trochę czasu, więc się za bardzo nie przejąłem sytuacją i zakończyliśmy na tym rozmowę. Wczoraj otrzymałem pismo z nc+, że moja reklamacja jest rozpatrywana i w ciągu 30 dni otrzymam odpowiedź. W tym momencie już totalnie zgłupiałem. Jestem ciekaw jak się rozwinie moja sytuacja. Teraz już chyba mnie nie usatysfakcjonuje oferta za 79 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaplutek Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 EXTRA+ HB ITI co to znaczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mark442 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 A u mnie po zarejestrowaniu wypowiedzenia w maju (umowa do 30 czerwca) cisza!! Żadnego telefonu... Wcześniej oferty 119, 129 i 139 zł (a mam/miałem Compakt +Premium HD i MR za 128 zł). Dziś informacja mailowa p treści: ""Witam, informuję, że na Pana koncie abonenckim została zarejestrowana rezygnacja, zgodnie z nią umowa zostanie rozwiązana 30.06.2014 r. Nadmieniam, że zgodnie z Regulaminem w razie rozwiązania, wygaśnięcia lub zakończenia w inny sposób umowy, dekoder należy zwrócić w terminie 14 dni od daty zakończenia umowy. Zwrot dekodera po terminie 14 dni wiąże się naliczeniem kary w wysokości określonej w Cenniku. Przypominam, że zwrot sprzętu możliwy jest wyłącznie w wybranych Autoryzowanych Punktach Sprzedaży i Serwisu. Wykaz takich Punktów znajduje się na stronie http:// ncplus.pl/oferta/jak-kupic. Są one oznaczone jako "Punkt Serwisowy?. Z wyrazami szacunku, xxxxxxxxxxxxx Specjalista ds. Komunikacji Elektronicznej"" A zatem bye, bye nc+... Witaj CP !! Od 28 podpisuję umowę CP... bez żalu i sentymentów !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 @mark442 przeczytaj ten mail jeszcze raz. Nadmieniam, że zgodnie z Regulaminem w razie rozwiązania, wygaśnięcia lub zakończenia w inny sposób umowy W razie... - i to w tym jest najlepsze. Tak, że spokojnie bez emocji zaczekaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Przecież mogą odezwać się nawet ostatniego dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekracing Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Dzięki za odpowiedź, rozumiem że dekoder mam dobrać przed przedłużeniem żeby jak najwięcej ugrać....Nie wiem czy nie za wcześnie to wypowiedzenie? Nie wiem ile w tym prawdy, ale... info z sąsiedniego tematu: Wiecie coś o tym, ze jakoby nie można już dobierać dekoderów Pace/Phillips/Sagemcom przy przedłużeniu? Czy to ściema konsula? Z tego co wiem nie ma możliwości dobrać już drugiego po Cyfrze, tylko zamiana na ADB, a to wiąże się ze zmianą multiroomu na ten made in "n". Chyba, że to co wyżej dotyczy klientów już przemigrowanych... Przydałaby się jakaś oficjalna informacja w tej sprawie... Byłem dziś w punkcie i nie można dobrać dekodera pace i karty też nie można jak ktoś ma jedną. Podobno już od dwóch miesięcy nie można dobierać dekoderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Jak jesteś jeszcze klientem Cyfry+ to możesz dobrać drugą kartę, idź do innego punktu, najlepiej przedzwoń zanim pójdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 To jak to jest z tym czasem na oddanie kart/dekoderów? 14 czy 30 dni po zakończeniu umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Dla abo którzy są w nc+ 14dni, dla cyfrowiczów 30 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mvp90 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Witam. czy jesli posiadam obecnie multiroom z c+ ( tzn dwie karty niezależnie działające) to czy przy podpisywaniu nowej umowy bo konczy mi sie 31 lipca, to bede mogł zostac przy tym samym ? zalezy mi na multiroom z dwoma kartami niezaleznie działającymi. i czy jesli do jednej mam dekoder HD SAGEMCOM DSI87 HD a do drugiej jakiś zwykły SD z C+ to czy istnieje możliwosc wymiany tego zwykłego SD na jakiegoś HD ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Jeśli zastrzeżesz że chcesz pozostać na kamelach to tak a dobranie deka HD zależy od dogadania się z konsulem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mvp90 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 dodam ze jest to umowa z nc+ podpisana rok temu na 12 miesiecy, ale mam dwie karty . a czy jesli sie nie dogadam z konsulem w kwestii drugiego dekodery HD to czy moge sobie jakis dekoder sam dokupić i on bedzie działał z kartą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Tak możesz sam sobie kupić dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endrjubak Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Witam. Na wstępie o kontaktach z konsulem. Od ponad 2 tygodni dzwoni do mnie call center w imieniu nc+ z najlepszą ofertą dla mnie. W lipcu już tak dobrej oferty nie będzie dla mnie Jako, że czerwiec do miesiąc dla mnie bardzo pracowity prosiłem o kontakt w lipcu. Było to chyba ok. 10 telefonów od nich, a ja za każdym razem mówiłem, że proszę w lipcu. Bo 5 telefonie prosiłem aby zapisali sobie w systemie ze kontakt w licpu. Oczywiście na próżno. Żaden z nich nie zapisał takiej informacji bo o to pytałem wczoraj. Dzwonią zawsze z tego samego numeru więc to musi być jedno Call center. No nic, to tak na wstępie. Umowa podpisana jest jeszcze z Cyfrą + pod koniec 02.2013r Wygaśniecie umowy 31.08.2014r Posiadam pakiet: CANAL+ KOMPAKT HD Dekoder: UltraBox+/PVR PACE Koszt abonamentu: 60 zł /miesiąc Proponują "mniej za więcej" jak każdemu Moje minimalne oczekiwania: COMFORT + Extra, 6x C+, dekoder PVR (pozostanie przy stałej kwocie 60 zł) Jaką taktykę obrać negocjując z nimi? Czy to wygórowane oczekiwania? Czy uważacie, że jestem wstanie ugrać coś więcej z nimi? np. 4-5 miesięcy za darmo. W jakim momencie wysłać wypowiedzenie? (umowa do 31.08.2014r) Czy upływający czas działa na moją niekorzyść? Z góry dzięki za Waszą pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 W tej kwocie marne szanse na stałą cenę. -nie cena jest realna -możesz mieć parę miesięcy darmowych np.4x0 i 11x79.90 -najpóźniej miesiąc przed końcem umowy -im bliżej końca umowy tym większe szanse na lepszą ofertę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad112 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Witam Bardzo tutaj dużo nowych określeń, nie wszystkie ogarniam. Jest może ktoś kto ma tak jak ja oferte Superpremium, HBO Go, Multi, no i co mi sie bardzo podobalo na cyfraplusonline mogłem oglądać mecze przez neta na canal+ sport, placiłem za to 97zł co mi odpowiada, teraz dzwonią co chwile z umowa chyba na wszystkie programy i multi za 99 i 109zł. No i teraz wracam do początku czy ktos ma podobny pakiet i jakie ofery dostaje, bądz co moge dostac? Wypowiedzenie nie wysłane, umowa do konca sierpnia. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal007 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Witam! Ostatnia propozycja, jaką dostałem (koniec umowy 30.06., wypowiedzenie zarejestrowane): Comfort+ Extra, 6xC+, HBO, Multiroom i Pace PVR - w sumie 79,90 zl/miesiąc. Ponoć niżej się nie da za taki zestaw. Umowa na 15 albo 24 miesiące, do wyboru. Jak oceniacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Najgorzej nie jest może uda ci się wyszarpać łamańca 4x0 i 11x 79.90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 WitamBardzo tutaj dużo nowych określeń, nie wszystkie ogarniam. Jest może ktoś kto ma tak jak ja oferte Superpremium, HBO Go, Multi, no i co mi sie bardzo podobalo na cyfraplusonline mogłem oglądać mecze przez neta na canal+ sport, placiłem za to 97zł co mi odpowiada, teraz dzwonią co chwile z umowa chyba na wszystkie programy i multi za 99 i 109zł. No i teraz wracam do początku czy ktos ma podobny pakiet i jakie ofery dostaje, bądz co moge dostac? Wypowiedzenie nie wysłane, umowa do konca sierpnia. Pozdrawiam! Mam taki sam pakiet z hbo go i mr, płacę za niego 89zł(umowa do września, wypowiedzenie jak na razie nie wysłane) Miałem już kilka tel. z ofertami w podobnej cenie tzn. comfort+, extra+ 6xc+ i MR za 99zł, z HBO za 109 zł, więc jak widać szału nie ma. Mój priorytet to obniżenie abonamentu kosztem HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Wcale nie musisz rezygnować z HBO, aby obniżyć sobie abonament. To czasami źle działa. Lepiej jest aktualną ofertę negocjować za niższe pieniążki. Ale bez wypowiedzenia? Ani rusz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.