Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zamknięcie ma sens gdy wszyscy będą się stosować i pisać ze szczegółami skąd migrują, jaka ofertą itd. Na początku był wielki bałagan i lawina postów nie wiadomo od kogo, jakim sprzętem, multirooomem, pakietem.

Kolejną rzeczą było iż watek migracji z Cyfry+ był fachowy, przejrzysty i w parę stron można było się dowiedzieć wielu rzeczy. Na razie tutaj Cyfrowicze udzielają się sporadycznie z tego co widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na marginesie to osoby, które mają dopiero migrować do nc+ powiny pisać na stronie dawnej Cyfry+, czy n-ki.

Nie wiadomo czy wogóle zmigrują i po co mają się stresować nawet tą nazwą nc+.

Przepraszam, ale przynajmniej ja tak myslę, ponieważ mam duzy szcunek do starego operatora, a problemów by nie było: zamykać czy nie, potrzebny czy nie, tu wpisać, a może to nie ten wątek bo jestem z C+ czy n.

PS. Wpis nie na temat - można skasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zmigrowałem.

Poprzednio w N wszystkie podstawowe pakiety (odpowiednik Universe+) za 59 PLN/mc na Turbodekoderze 500GB

Teraz:

- Universe+ i 6x C+ (paczka C+ Premium, w komplecie Canal+ VOD) za 59 PLN/mc

- 3x HBO gratis na 6mc

- 2x Cinemax gratis na 6mc

 

Kanały włączone w 2 godziny od rozmowy.

Moim celem był HBO na 12 miesięcy, ale że mi się już nie chciało przeciągać negocjacji (a miałem czas do końca grudnia), to przy oporze na zmianie z 6mc na 12mc dla HBO poprosiłem o Cinemaxy też na pół roku i dali bez mrugnięcia.

 

W związku z tym, że dotychczas nie miałem MR, to nie było mowy o jakichkolwiek innych niż bazowe warunkach na MR czy MRP. Za rok będzie inna rozmowa :)

 

Pozdrawiam wszystkich cierpliwych, no i nie przejmujcie się, że raz dzwoni ktoś z lepszą ofertą, a za chwilę ktoś inny z gorszą i jeszcze mówi, że on nawet nie jest w stanie dać takiej jak jego poprzednik. Wtedy trzeba szybko podziękować i nie tracić czasu na rozmowy. Oczywiście za każdym razem magiczne "łączenie z kierownikiem". Jak nie jesteście pewni czy ta oferta, która już Wam się podoba naprawdę jest tym co chcecie zamówić, to powiedzcie że musicie np. skonsultować z mężem/żoną/dzieckiem/sąsiadem i żeby na ostateczne klepnięcie zadzwonili tego samego dnia - tyle że za kilka godzin. Potem można jeszcze na finisz wyrwać jakiś bonusik za podjęcie ostatecznej decyzji typu dodatkowy kanał czy dwa. A mam wrażenie że do HBO Cinemaxy teraz wyjąć w paczce razem jest bardzo łatwo.

No i najważniejsze - nie dzwonić samemu, to oni chcą Was kupić, nie na odwrót.

 

Jak już negocjacje się skończą, konsul ma odczytać dokładnie co stanowi oferta (od A do Z bez niedomówień) i dopiero wtedy może usłyszeć po raz pierwszy i ostatni "TAK, przyjmuję ofertę w przedstawionej konfiguracji i cenie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze bez wypowiedzenia sie nie odbylo toto :) ???

no pewnie że z wypowiedzieniem

Wypowiedzenie złożone w punkcie dystrybucyjnym. Po 1 dniu 4 telefony od 4 różnych konsuli, w przeciągu tygodnia jeszcze z 3. Ważne, żeby jasno określić swoje oczekiwania od samego początku.

NC+ ma tzw. pakiet na odratowanie (sami to tak nazywają), którego zawartość to U+ i 6xC+ za 59 PLN. I to mogą dać na bank, choć mi dali po miesiącu ciszy i dopiero przy okazji nowych promocji świątecznych. Promocje weszły w mikołaja dla nowych abo. Zerknąłem sobie, że w tychże promocjach do HBO pakują Cinemaxy (Premium sport & film+ PROMOCJA do Universe + na 6 miesięcy) więc poszedłem tym tropem i takie bonusy właśnie dopakowałem do paczki podstawowej - tyle że za 59 za całość a nie za 99. Nie wiem czy dałoby się więcej, ale chciałem mieć święta bez telefonów od NC+ dlatego przyjąłem już tą ofertę i mam spokój do następnych świąt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od pewnego czasu przyglądam się wątkowi gdyż jestem zadowolonym klientem Cyfry+ do którego zaczęli dzwonić z ofertami.

Obecnie: CANAL+ Optimum,

HD Optimum Promo (0 zł),

HBO HD -było ale się skończyło (bezpłatnie 6m-cy),

PVR Philips z dyskiem 250gb (użyczenie 0 zł)

łącznie za 78 zł.

Zamierzam wziąć multiroom przed przejściem do nc+.

Oferty: 2 telefony taka sama oferta i nic dodatkowego: tylko Universe+ 6xC. za 84 zł. Chyba mnie nie lubia... (czyli ~~oferta taka sama jaką mam tylko droższa...)

Umowa bez złożonego wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kibo no Hikari

Dali od siebie, chyba jest to w jakimś zamkniętym pakiecie. Zawartość to mniej więcej filmy które właśnie leciały/lecą/będą lecieć na C+ i pochodnych. Wygodne toto, bo jeśli nie nagram sobie jakiegoś filmu na dysk (ominie mnie/nie zauważę itp), to nie ma płaczu. Wszystkie leżą na dysku i czekają na odpalenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferty: 2 telefony taka sama oferta i nic dodatkowego: tylko Universe+ 6xC. za 84 zł. Chyba mnie nie lubia... (czyli ~~oferta taka sama jaką mam tylko droższa...)

oj mnie też nie lubili ze wzajemnością :) Po jakichś 6 tygodniach się polubiliśmy. Początki przyjaźni bywają trudne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od pewnego czasu przyglądam się wątkowi gdyż jestem zadowolonym klientem Cyfry+ do którego zaczęli dzwonić z ofertami.

Obecnie: CANAL+ Optimum,

HD Optimum Promo (0 zł),

HBO HD -było ale się skończyło (bezpłatnie 6m-cy),

PVR Philips z dyskiem 250gb (użyczenie 0 zł)

łącznie za 78 zł.

Zamierzam wziąć multiroom przed przejściem do nc+.

Oferty: 2 telefony taka sama oferta i nic dodatkowego: tylko Universe+ 6xC. za 84 zł. Chyba mnie nie lubia... (czyli ~~oferta taka sama jaką mam tylko droższa...)

Umowa bez złożonego wypowiedzenia.

 

 

wypowiedzenie raczej nie zlozyles bo to standardowa cena :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż brak jest możliwości

dołączenia kanałów MGM HD i Fox HD do oferty na Umowie z CYFRĄ+.

 

Wyjaśniam, że powyższe kanały dostępne są w platformie nc+.

 

A jak u ciebie Bogdan?

Nawet nie tknąłem palcem w tym kierunku. Cały czas na "gwałt" poszukuję dobrego i prawie w metalowej obudowie telefonu (może być używany ale uszanowany) i całe siły kieruję w tym kierunku.

Niemniej jednak do nich napiszę. Trudne zadanie. Spodziewam się takiej odpowiedzi. Jednak spróbuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się (mogę się mylić i to mocno), że wreszcie NC+ się obudziło i stwierdzili, że mogą rozdać dodatki ale nie na cały okres umowy. HBO na 12mc skutkowałoby tym, że klientowi kończy się umowa na wybajerzonym pakiecie i po 12 mc oczekuje przynajmniej tego samego co miał, jak nie więcej. No a jeśli oni już teraz dadzą U+ 6C+ 3HBO na 12mc za 59, to co dodadzą za rok?

A tak to po 6 miesiącach wszystkie bonusy "spadają" z pakietu, bo mało kto chce za nie płacić. Punkt wyjściowy do negocjacji za rok jest tym samym zgoła inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@budzyn78 a wypowiedzenie złożyłeś i do kiedy umowa?

 

Nie złożone bo jestem zadowolony z cyfry. Pzdr.

Złożenie wypowiedzenia nie oznacza że nie da się go wycofać. Warunki jakie mi proponują są znacznie gorsze od tych które dostają inni dlatego dzisiaj wysłałem wypowiedzenie. Albo dostanę ofertę taką jak piszą inni albo zrezygnuję. Szczerze mówiąc to dziwne te praktyki nc+. To tak jakbym kupował piwo i mi sprzedają je za 5zł a kolesiowi przedemną za 3,50zł.... bo tak się podoba sprzedawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc to dziwne te praktyki nc+. To tak jakbym kupował piwo i mi sprzedają je za 5zł a kolesiowi przedemną za 3,50zł.... bo tak się podoba sprzedawcy.

No niby tak, ale 90% ludzi nie pyta, czy można taniej. Cena jest wypadkową rzeczywistej wartości przedmiotu sprzedaży (koszty wytworzenia), możliwości kupującego i chęci sprzedawcy do zdobycia maksymalnej ilości klientów (przy maksymalizacji zysku).

Jeśli 90% kupi po cenie "katalogowej" to jest z czego schodzić dla tych, którzy chcą wydać mniej (z naciskiem na "chcą" i "mniej").

Utrzymanie klienta zadowolonego jest prostsze niż zdobycie nowego. Utrzymanie klienta trudnego jest i tak bardziej opłacalne, niż utracenie wpływów od niego. Dlatego trudni mają pod górkę, ale taniej.

 

Nikt nie jest zmuszany do kupowania w pierwszym lepszym sklepie - zawsze gdzieś jest ten najtańszy :). Znalezienie go wymaga czasu i zachodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...