Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, zadzwoniła do mnie dzisiaj konsultantka z nc+ z propozycją przejścia na platinum za 109 + multiroom za 10 zeta, nie zgodziłem się bo mówię, że czemu mam płacić za prawie to samo prawie 2 x więcej ? To kolejna propozycja z jej strony, gold za 89 + 10 za multiroom, też odrzuciłem, bo też się nie opylało. W tej chwili jadę do października 2013 na c+optimum hd + promo hd + multiroom + pace 500, całość za 62 zeta. Wypowiedzenia nie składałem bo teraz się to mija z celem, bo jakakolwiek nowa oferta raczej nie będzie tańsza niż te 62 zeta płacone teraz, a jest to pakiet porównywalny pod względem oferowanych kanałów do platinum, bez kilku oferowanych do tej pory w n. W tym przypadku pozostaje chyba czekać tak długo jak się da z tym co mam w tej chwili, bo to co oferują to płacenie za prawie to samo x 2, masakra, pozdro.

Sami Cie zmigrują w 1 maja i tyle narobisz

 

Nie zmigrują, bo jest w C+, a bynajmniej nie 1 maja

To tylko z Nki jest przymusowa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podpisałem umowę na warunkach jak z postów wcześniej czyli:

 

1. pakiet Universe+ za 49zł

2. umowa na 12 miesięcy

3. pakiet filmbox na 6 mies. gratis

 

Jestem zadowolony.

 

Oferta jak najbardziej na plus. Jednak przeglądając forum doczytałem się pozycji z HBO w gratisie która prezentuje się nieco lepiej.

Myśle że do tego pakietu dodanie jednego kanału o nazwie Canal+Sport było by strzałem w 10 i uszczęśliwiło by kibiców piłki nożnej w zupełności a skala niezadowolenia z braku elastyczności oferty została by obniżona w znacznym procencie :) Powodzenia w negocjacjach abonenci!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z tym konsultantem dość długo i rozwiał moje wątpliwości co do "korzystniejszych ofert". Nie wiem na ile jest w tym prawdy, a na ile bajdurzenia co niektórych na forum.

Do tej pory miałem Wielką Rewolucję za 48zł, potem na 2 miesiące (z mojego zagapienia) dowalili mi WPT + npremium na 6 miesięcy za 59zł.

 

 

Nie sądzę, żeby ktoś dostał lepszą ofertę w tej konfiguracji:

Proponowano mi Silver za 64zł - taniej już się nie dało - bo pytałem. Przy tej opcji gratisów nie dawali żadnych.

Przy Universe+ można było dostać Filmboxa na 6 mies w gratisie - wziąłem.

Zauważcie, że nie jest tak źle: trochę kanałów przyszło z C+. Ja osobiście jeśli chcę obejrzeć dobry film to ściągam z neta.

Po co mam płacić za "odgrzewane" kotlety i coś co już widziałem rok temu?

Poza tym, wymieniono mi wcześniej biały dekoder na turbo 250gb za darmo, więc szkoda by było go stracić...

 

W większości oglądam paczkę BBC, National Geographic i Animal Planet + bajki dla dziecka.

Myślę, że taniej już nie będzie. Na razie muszą walczyć o klientów, bo zasypani są rezygnacjami z umów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam bo jestem nowy.

Mam do tej pory WPT 48zł + 5 zł n premium na 6 miesięcy.

Przyszedł list wypowiedzenie wysłałem. I tu mam do Was pytanie. Kiedy mam zdać dekoder jeśli się nie dogadam z nc+.? Do tej pory nie dzwoniłem i telefonu też nie otrzymałem. Cierpliwie czekam. Proszę o info jak ktoś zna odpowiedz na moje pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam bo jestem nowy.

Mam do tej pory WPT 48zł + 5 zł n premium na 6 miesięcy.

Przyszedł list wypowiedzenie wysłałem. I tu mam do Was pytanie. Kiedy mam zdać dekoder jeśli się nie dogadam z nc+.? Do tej pory nie dzwoniłem i telefonu też nie otrzymałem. Cierpliwie czekam. Proszę o info jak ktoś zna odpowiedz na moje pytanie.

Czasem warto zadzwonić i zapytać czy wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie. Dekoder należy zdać do 14 dni od zakończenia umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą Ci nie przysyłać mi nie przesyłają płacić musisz tyle co masz w umowie.

Juz nie wymyślajcie głupot.

No, ale jakim cudem zaksięgują skoro wg ciebie mnie już nie ma w systemie?

Raczej ty nie wymyślaj głupot - można zastrzec wykorzystywanie danych w celach marketingowych, ale absolutnie nie wyklucza to ich wykorzystania w celu wykonywania umowy, nie usuwają też danych (dopóki trwa umowa) w wyniku takiego zastrzeżenia, więc gdyby tylko chcieli to mogą wysłać zapytanie e-mailem o pozwolenie na złożenie oferty.

Być może jednak postanowili, że oduczą ludzi wysyłania wypowiedzeń tylko po to, żeby ugrać lepszą ofertę ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może jednak postanowili, że oduczą ludzi wysyłania wypowiedzeń tylko po to, żeby ugrać lepszą ofertę ...

To się zdziwią, bo dostaną tyle wypowiedzeń że nie nadążą obdzwaniać wszystkich i była sobie kasa dla francuza...

Poza tym nie każdy wysłał by negocjować; dla niektórych ceny są po prostu zbyt wysokie i tyle - przejdą do innych platform, kablówek itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podpisałem umowę na warunkach jak z postów wcześniej czyli:

 

1. pakiet Universe+ za 49zł

2. umowa na 12 miesięcy

3. pakiet filmbox na 6 mies. gratis

 

Jestem zadowolony.

 

Taki pakiet z paczką C+ za 89 zł i gratis HBO zamiast Filmbox by mnie zadowolił.

 

Mam pytanie, czy po 6 miesiącach możesz zrezygnować z gratisu czy będziesz musiał kolejne 6 miesięcy płacić? Czy wiadomo już coś, czy można po podpisaniu umowy przejść na wyższy pakiet, np. Platinum? Ewentualnie czy będzie do kupienia kompletna paczka C+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może jednak postanowili, że oduczą ludzi wysyłania wypowiedzeń tylko po to, żeby ugrać lepszą ofertę ...

To się zdziwią, bo dostaną tyle wypowiedzeń że nie nadążą obdzwaniać wszystkich i była sobie kasa dla francuza...

Poza tym nie każdy wysłał by negocjować; dla niektórych ceny są po prostu zbyt wysokie i tyle - przejdą do innych platform, kablówek itd.

No właśnie chyba już nie nadążają z obdzwanianiem...

Wiem, że nie każdy - jednak mnóstwo tu postów typu: wysyłaj wypowiedzenie i czekaj na telefon z DUK - będzie super oferta.

Rozmawiałem z tym konsultantem dość długo i rozwiał moje wątpliwości co do "korzystniejszych ofert". Nie wiem na ile jest w tym prawdy, a na ile bajdurzenia co niektórych na forum.

Tylko co ci miał powiedzieć skoro każda podpisana umowa to jego prowizja???

a tym czasem...... cytat z fb. ''ITI wznowiło wysyłkę listów do abonentów. Jeżeli ktoś z Was otrzyma teraz list niech sprawdzi czy coś zmieniło się w jego treści.

Ciekawe co w tych listach - może odszczekują przymusową migrację :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje że ta cisza medialna wynika z braku czasu i środków - oni po prostu musieli przekierować ludzi z infolinii do obsługi wypowiedzeń - zwyczajnie się nie wyrabiają.

Nie staram się być złośliwym, ale taka prawda - widziałem kilka APSów i widziałem co tam się działo - nikt w nc+ nie był przygotowany na TAKĄ reakcję - i teraz zwyczajnie padli.

 

Nie wierzcie też że oleją ludzi na wypowiedzeniach - może nie wyrobią się do ostatniego dnia wypowiedzenia, ale na pewno będą dzwonić. Po prostu muszą to wszystko ogarnąć. Jak Julek zobaczy na papierze ilu abonentów znika to się poleje z nerwów, a jeszcze pewniej Panowie z Vivendi go skasują i ukażą jako chciwego kozła ofiarnego, który nie zrozumiał rynku, zatwierdził złą ofertę i był negatywnie nastawiony do klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usiłowałem się dodzwonić na infolinię ale po 3 próbach dałem sobie spokój.

Zostawiłem 2 razy numer telefonu (zgodnie z radą automatu) 3 razy podałem numer na stronie ncplus.

Zero odpowiedzi.

Chyba z moją umową w N za 48 zł (6 pakietów) do marca 2014 jestem mało ciekawym osobnikiem.

pozdrawiam

jak nie ma obecnie w systemie dla ciebie oferty, to kontaktu z ich strony nie bedzie żadnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dex.ter: co miał powiedzieć? Myślę, że nie zmyślał. Pokażcie tych, którzy do Universe dostali HBO w gratisie albo paczkę C+. Jak na razie to wszyscy o tym marzą, a nie ma nikogo kto dostał taką konfigurację.

póki co do Universe nie dołożysz paczki C+, bo w ogole takiej opcji nie ma w ofercie, to jak Ci konsultant moze dac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dex.ter: co miał powiedzieć? Myślę, że nie zmyślał. Pokażcie tych, którzy do Universe dostali HBO w gratisie albo paczkę C+. Jak na razie to wszyscy o tym marzą, a nie ma nikogo kto dostał taką konfigurację.

póki co do Universe nie dołożysz paczki C+, bo w ogole takiej opcji nie ma w ofercie, to jak Ci konsultant moze dac?

 

Spytaj Dex.texa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą Ci nie przysyłać mi nie przesyłają płacić musisz tyle co masz w umowie.

Juz nie wymyślajcie głupot.

No, ale jakim cudem zaksięgują skoro wg ciebie mnie już nie ma w systemie?

Raczej ty nie wymyślaj głupot - można zastrzec wykorzystywanie danych w celach marketingowych, ale absolutnie nie wyklucza to ich wykorzystania w celu wykonywania umowy, nie usuwają też danych (dopóki trwa umowa) w wyniku takiego zastrzeżenia, więc gdyby tylko chcieli to mogą wysłać zapytanie e-mailem o pozwolenie na złożenie oferty.

Być może jednak postanowili, że oduczą ludzi wysyłania wypowiedzeń tylko po to, żeby ugrać lepszą ofertę ...

 

Tylko gdzie ja napisałem, że nie ma Ciebie w systemie ? Dane są ale nie mają prawa dzwonić i nagabywać to jest właśnie wykorzystywanie danych w calach marketingowych.

 

Wymyślasz głupoty i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...