Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To jest treść i paragraf ustawy na która się powołujecie, jasno z tego wynika że zaprzestanie orzetwarzania danych nastepuje z chwila otrzymania pisma więc nie moga przetwarzać Twojego nr telefonu zawartego w zbiorze danych do celów marketingowych (przedstawienie oferty jest takim celem).

 

Ponieważ w 1 części zawarłaś formułkę o zaprzestaniu przetwarzania danych operator zrobi to natychmiast jeśli chodzi o wykasowanie to zrobi to po zakończeniu umowy (z możliwością pozostawienia nr PESEL i Imienia Nazwiska)

 

2. W przypadku wniesienia żądania, o którym mowa w ust. 1 pkt 7, administrator danych zaprzestaje przetwarzania kwestionowanych danych osobowych albo bez

zbędnej zwłoki przekazuje żądanie Generalnemu Inspektorowi, który wydaje stosowną decyzję.

 

3. W razie wniesienia sprzeciwu, o którym mowa ust. 1 pkt 8, dalsze przetwarzanie kwestionowanych danych jest niedopuszczalne. Administrator danych może jednak pozostawić w zbiorze imię lub imiona i nazwisko osoby oraz numer PESEL lub adres wyłącznie w celu uniknięcia ponownego wykorzystania danych tej osoby w celach objętych sprzeciwem.

 

3a. W razie wniesienia żądania, o którym mowa w art. 32 ust. 1 pkt 9, administrator danych bez zbędnej zwłoki rozpatruje sprawę albo przekazuje ją wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska Generalnemu Inspektorowi, który wydaje stosowną decyzję.

 

I na tym może skończymy ten OT :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest treść i paragraf ustawy na która się powołujecie, jasno z tego wynika że zaprzestanie orzetwarzania danych nastepuje z chwila otrzymania pisma więc nie moga przetwarzać Twojego nr telefonu zawartego w zbiorze danych do celów marketingowych (przedstawienie oferty jest takim celem).

 

Ponieważ w 1 części zawarłaś formułkę o zaprzestaniu przetwarzania danych operator zrobi to natychmiast jeśli chodzi o wykasowanie to zrobi to po zakończeniu umowy (z możliwością pozostawienia nr PESEL i Imienia Nazwiska)

 

2. W przypadku wniesienia żądania, o którym mowa w ust. 1 pkt 7, administrator danych zaprzestaje przetwarzania kwestionowanych danych osobowych albo bez

zbędnej zwłoki przekazuje żądanie Generalnemu Inspektorowi, który wydaje stosowną decyzję.

 

3. W razie wniesienia sprzeciwu, o którym mowa ust. 1 pkt 8, dalsze przetwarzanie kwestionowanych danych jest niedopuszczalne. Administrator danych może jednak pozostawić w zbiorze imię lub imiona i nazwisko osoby oraz numer PESEL lub adres wyłącznie w celu uniknięcia ponownego wykorzystania danych tej osoby w celach objętych sprzeciwem.

 

3a. W razie wniesienia żądania, o którym mowa w art. 32 ust. 1 pkt 9, administrator danych bez zbędnej zwłoki rozpatruje sprawę albo przekazuje ją wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska Generalnemu Inspektorowi, który wydaje stosowną decyzję.

 

I na tym może skończymy ten OT :!:

 

Z tego tekstu wynika na to, że już nie widnieje u nich i gdybym nawet do Was zadzwoniła nie otrzymałabym żadnej oferty, bo w skrócie, dla mnie oferty już nie ma i nie będzie, ponieważ napisałam 2 linijki w wypowiedzeniu :) Trudno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przeglądam wasze wpisy od pewnego czasu - sam jestem abo n-ki więc sprawa również dotyczyła mnie. Temat ma dotyczyć oferty więc u mnie wyglądało to tak:

1. Dostałem tzw. list od nc+ w nim Platynę za 99 (przy czym warto nadmienić, że oferta platinium(23) którą mi zaproponowana to nie to samo co platyna dla nowych abo z info na strona - promocje) Zatem z pozoru oferta tańsza - jednak bez VOD bez SERIALI Premier tvp itd. - (stąd pewnie te 20zł upustu)

 

2. Wybrałem się do APS krótko po świętach, interesowała mnie bowiem na tą chwile jedynie oferta Multiroom z uwagi na dzieci. Skoro już mam korzystać z "bogatej oferty" to muszę mieć możliwość - bez drugiego TV byłoby to niemożliwe - Odpowiedz. oczywiście jest możliwość Platyna 99 + 10MR zatem 109zł jednak jest jedno ale mam Nbox'a zatem muszę go wymienić i tu uwaga - płacąc pełną aktywację np. turboBox + biały MR 198zł - spokojnie zapytałem czemu mam płacić tyle co nowy Abo skoro zapłaciłem już kiedyś 99zł za Nbox którego wymieniam i że uczciwa oferta to aktywacja za 99zł (czyli różnica). Przyznano mi racje ale oferta nie mogła być zmieniona. Podziękowałem

 

3. Aby upewnić się w tym w/w absurdzie rozmawiałem jeszcze z konsultantem - zadzwoniłem sam - powiedział mi to samo co w APS + zaproponował Gold 89zł, potwierdził też że wypowiedzenie można już składać bezpośrednio w pkt. APS. (dotyczy abo "n-ki")

 

Podsumowując mój przypadek jasno wskazuje że jako wieloletni abonent nie mam żadnej !PROMOCJI! - (porównując z ofertą dla nowych abo) w związku z migracją i jestem traktowany podobnie jak nowy Abo (o różnicy w cenie już wyżej pisałem). Aby było jasne płaciłem w "n" 89zł wiec sama podwyżka nie jest wysoka ale patrząc na ofertę jest bardzo nieatrakcyjna na tą chwile. Złożyłem już wypowiedzenie - dodam że nie dzwoniono do mnie z ofertą i nie podejrzewam by zadzwoniono - myślę że sezon na sport się kończy i warto przeczekać sprawę do września - wyjaśni się wówczas co z kanałami niegwarantowanymi (w moim przypadku Disney jr i nick jr muszą pozostać w ofercie). Niezdecydowanym doradzam powściągliwość zwłaszcza, że oferta jest wyjątkowo kiepska i nie wierzę osobiście by wiele do wakacji się zmieniło - jeśli abo cyfry się postawią wówczas może....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przeglądam wasze wpisy od pewnego czasu - sam jestem abo n-ki więc sprawa również dotyczyła mnie. Temat ma dotyczyć oferty więc u mnie wyglądało to tak:

1. Dostałem tzw. list od nc+ w nim Platynę za 99 (przy czym warto nadmienić, że oferta platinium(23) którą mi zaproponowana to nie to samo co platyna dla nowych abo z info na strona - promocje) Zatem z pozoru oferta tańsza - jednak bez VOD bez SERIALI Premier tvp itd. - (stąd pewnie te 20zł upustu)

Dziwne. Ja w liście też dostałem C+ Platinum za 99zł (oznaczone jako 23) ale ze wszystkimi VOD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mowiac przy tym zalewie wypowiedzen oni nie beda mieli czasu obdzwonic nawet czesci abonentow, wiec czy sie zawarlo przypis o ptrzetwarzanmiu danych czy nie jest bez znaczenia :P

 

Ps. mimo ze bardziej sensowna jest interpretacja ze poki mam umowe przetwarzanie uinformacji musi trwac to nie mam w sumie nic przeciwko ich interpretacji ze z chwila wplywu pisma to zastosuja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Zostałeś zbanowany z powodu:

Działanie na szkodę platformy nc+ i obrażanie moderatorów

 

Ban zostanie zniesiony: 2013-04-24, 13:00

za to zdjęcie oni cały czas to samo proponują nawet po wysłaniu wypowiedzenia

2013_03_24_11_31_26.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonic po zarejestrowaniu wypowiedzenia do Działu Promocji NC+ dla abo N z Krakowa. Ja miałęm w systemie tylko najnozsze Universe+ za 59 zł /18m w APS, sam widziałem. PAn odebrał od razu po 3 minutach miałem Universe za 49zł / 12m. Mam świadomość ze pod koniec miesiąca Universe bedzie pewnie za 44 zł(tak było w N pod koniec istnienia w DUK). Ale nie mam czasu sie w to bawić z powodu wyjazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonic po zarejestrowaniu wypowiedzenia do Działu Promocji NC+ dla abo N z Krakowa. Ja miałęm w systemie tylko najnozsze Universe+ za 59 zł /18m w APS, sam widziałem. PAn odebrał od razu po 3 minutach miałem Universe za 49zł / 12m. Mam świadomość ze pod koniec miesiąca Universe bedzie pewnie za 44 zł(tak było w N pod koniec istnienia w DUK). Ale nie mam czasu sie w to bawić z powodu wyjazdu.

raczej nie będzie 44, universe+ jest odpowiednikiem WPT z n, który był za 48 zł, więc opcja 49 zł/na 12 m za universe+ jest porównywalna i przy migracji na ten pakiet ludzie nie mają oporów /jedynie te kanały niegwarantowane/

największa kiszka jest w przypadku kanałów PREMIUM CANAL+, tu oferta odbiega mocno i tu można spodziewać się korekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ile teraz chodzi Silver? Może moderator przypomni lub ktoś kto ogarnia cały temat jakie aktualne oferty ludzie dostają? Bo syf na wątku zrobił się straszny!!!

 

Ojciec mój ma n na mnie płacił coś z npremium 68zł i dostał 69zł na 18 miesięcy i dekoder za 0zł na wymianę jak chce box + albo zostaje na swoim starym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) już myślałem, że mam spokój (bo eNki się pozbyłem) a tu proszę zaczęli z C+ dzwonić. Może wyczuli, że wysłałem wypowiedzenie. Mam paczkę Start HD za 39 zeta a oni 99 zeta :). Współczuje, bo nie wiem kto się na to zgodzi?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ile teraz chodzi Silver? Może moderator przypomni lub ktoś kto ogarnia cały temat jakie aktualne oferty ludzie dostają? Bo syf na wątku zrobił się straszny!!!

Z tego co czytam to silver nadal za 64,- czyli tyle samo ile mi proponowali 27.03 Nic pod względem cen w pakietach niższych się nie zmienia i raczej sie nie zmieni. Odnośnie dzwonić czy nie - do mnie nie zadzwonili mimo że umowa się kończyła. Nie ukrywam że nie chciałem całkowicie rezygnować z "n"ki tylko próbowałem (jak co roku) wytargować jak najwięcej i niestety się nie doczekałem. 31.03 umowa wygasła więc 02.04 zadzwoniłem do DUK i przedłużyłem na Universalu za 49,- na 12m do tego HBO na 6m gratis (miałem WPT za 48,-) wiec nawet po wygaśnięciu umowy można dzwonić i negocjować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przeglądam wasze wpisy od pewnego czasu - sam jestem abo n-ki więc sprawa również dotyczyła mnie. Temat ma dotyczyć oferty więc u mnie wyglądało to tak:

1. Dostałem tzw. list od nc+ w nim Platynę za 99 (przy czym warto nadmienić, że oferta platinium(23) którą mi zaproponowana to nie to samo co platyna dla nowych abo z info na strona - promocje) Zatem z pozoru oferta tańsza - jednak bez VOD bez SERIALI Premier tvp itd. - (stąd pewnie te 20zł upustu)

Dziwne. Ja w liście też dostałem C+ Platinum za 99zł (oznaczone jako 23) ale ze wszystkimi VOD.

 

Ja też dostałem ofertę Platinum (23) ze wszystkimi VOD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozumiem migrowaliście i możecie na 100% potwierdzić że Platinum(23) jest taką samą ofertą jak ta z promocji dla nowych Abo ?

Analizując zapis warunków promocji Platinum(23) jest mowa tylko o usłudze netVOD + jeśli to jest to samo to chyba dostaliście inną ofertę niż ja - zresztą przedstawiłem te warunki w APS i nie rozwiano moich wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozumiem migrowaliście i możecie na 100% potwierdzić że Platinum(23) jest taką samą ofertą jak ta z promocji dla nowych Abo ?

Analizując zapis warunków promocji Platinum(23) jest mowa tylko o usłudze netVOD + jeśli to jest to samo to chyba dostaliście inną ofertę niż ja - zresztą przedstawiłem te warunki w APS i nie rozwiano moich wątpliwości.

Nie migrowałem ale regulamin dostałem i w ramach tej oferty mam mieć od maja jak nie wyślę wypowiedzenia Seriale+, PrapremieryTVP, Canal+ VOD i netVOD+ (tutaj nie wymienili co wchodzi w skład netVOD+).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...