bojas Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Byłem w dwóch punktach N i jednym Cyfry, nigdzie nie chcą przyjąc wypowiedzenia, więc wysyłam dziś pocztą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek9341 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zadzwonią nawet w kilka dni po zakończeniu umowy.Sam to przerabiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emirates Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Jak to jest z tym UOKiKiem, jak nałożą karę na nc+ i zabronią im takich praktyk to wtedy automatyczna migracja zostanie wstrzymana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seandillon Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Macie może wzór wypowiedzenia umowy dla abonentów N z pakietem wielka ewolucja czyli tym za 49,99 lub 54,99? Ja też się o prośbę podłączam. Proszę: https://docs.google.com/document/d/1l06 ... WXBBg/edit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek9341 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Jak to jest z tym UOKiKiem, jak nałożą karę na nc+ i zabronią im takich praktyk to wtedy automatyczna migracja zostanie wstrzymana? Tego nie wie nikt, nawet Julian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jvc Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 No i zadzwoniłem, czas oczekiwania 2 minuty na tel. ze strony 22 310 47 47 Nagle z opcji gold za 79 zł zrobił się silver za 79 i Pan nie ma żadnej innej oferty w systemie dla mnie Umowa na 18 miesięcy czyli standard. Po mojej odpowiedzi że maiłem już od nich golda za 79 zł Pan poprosił żebym poczekał minutę zapyta kierownika. Kierownik oczywiście się zgodził na golda za 79 zł + mulit premium za 20 zł Na razie podziękowałem ,powiedziałem że się zastanowię myślę że biorą nas na przetrzymanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ukassiu18 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Dzwoniac do nich ustawiasz sie w niekozystnej sytuacji. Kazdy dobrze wie ze duzo lepsze oferty sa po wyslaniu wypowiedzenia. Wtedy oni dzwonia dzien w dzien dopoki sie nie zgodzisz i nie zwykli konsultanci tylko z biora utrzymania klienta, a oni "wiecej moga". Właśnie nie do końca i tego sie obawiam mój znajomy wysłał wypowiedzienie, zadzwonili do Niego tylko raz dostał tą samą ofertę co i przed i więcej już do niego nie dzwonili, umowa rozwiązana. To b dziwne, do mnie dzwonia bez przerwy. Ostatnia umowe podpisalem 1dzien przed koncem umowy, dostalem optimum za eny przez 10 miesiecy, multi za 0 i 2 dekodery pvr za 0 w dzierzawie, oraz hbo na 3 miesiace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robsonrb Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Jak to jest z tym UOKiKiem, jak nałożą karę na nc+ i zabronią im takich praktyk to wtedy automatyczna migracja zostanie wstrzymana? Tego nie wie nikt, nawet Julian. no ładnie nawet UOKIK nie rozumie tej nowej oferty podobnie jak 2,5 mln abonentów francuzik do tablicy i tłumacz bo już nawet urzędnicy nie wiedzą o co kaman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kimberly Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Temat na forum dotyczy zagadnienia promocji dla abonentów n i Cyfry+-pisanie tu o ofertach Cyfrowego Polsatu jest trochę nie ma miejscu-założyć nowy temat lub przenieść się na forum Cyfrowego Polsatu. Niektórzy świeżo zalogowani mają najwięcej do powiedzenia-czy to aby nie pracownicy z punktów Polsatu chcący sprzedać swoją ofertę? Ja w moim mieście nie widziałam aż takich kolejek do nc+.Myślę, że każdy sam ma rozum i jak mu odpowiada polsat- to przejdzie ,a jak będzie chciał nc-to wynegocjuje lub przeczeka-i nie potrzeba nam tu naganiaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ukassiu18 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Jak z nimi rozmawiacie to po ich propozycji podajcie swoja podpierajac to tym ze sledzicie rozne fora, rozmawiacie ze znajomymi i takie cos oferuja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SportManiak89 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 @SportManiak89 Jakiej ceny? 179 za All Inclusive + 20 za dzierżawę drugiego deka w sumie 199. Dla tych co mieli Prestiż HD standardową opcją jest All Inclusive. Tzn, że nie mogę wybrać platyny plus pakiety? Nie chce pornosów, a standardowe premiery vod w zupełności mi starczą. Platyna( zakładając po tym co piszecie) kosztuje 99, plus łączny koszt za pakiety, które to kosztują około 50 zł, sprzęt bez zmian(podobno w takim wypadku zostaje stara cena a mam MR za 0 zł i wynajem dwóch dekoderów za 10 zł). Razem maks 169. Przynajmniej tego się spodziewam, lecz cały czas nikt nie dzwoni Zadzwoń do nich albo wejdź do ICA i zostaw swoje dane oddzwonią wtedy się dowiesz konkretnie. Napisałem co mi zaproponowano i co jednak wziąłem. Miałem wcześniej Prestiż HD z MR na dwóch Pace'ach za 144 + 15 dzierżawa drugiego PVR. Dostałem 179 + 20 za dzierżawę. Aha i nie dostałem tego od razu tylko po którymś telefonie, początkowo chcieli wcisnąć to samo za grubo ponad 200. Aha i upewnij się czy w Platynie dostaniesz wszystko co chcesz a jeśli tak to na jak długo. Nie jestem do końca przekonany, czy możesz dokupić paczkę Filmboxów. Sprawdź. Ciężko się dodzwonić, a i oni sami jeszcze nie dzwonią mimo, że numer zostawiłem już kilka tygodni temu. Dzięki za pomoc;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ola87 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 kurz po pierwszej bitwie już trochę opadł więc w miarę szybko idzie się teraz dodzwonić. czekamy na kolejną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draven Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Jak z nimi rozmawiacie to po ich propozycji podajcie swoja podpierajac to tym ze sledzicie rozne fora, rozmawiacie ze znajomymi i takie cos oferuja. To wcale nie jest dziwne , że nie chcą negocjować z każdym w końcu przyjęli "agresywną strategię" więc pewnie będą trzymać się wytycznych. Pytanie tylko czy długo wytrzymają a to zależy od ilości wypowiedzeń, jeśli będzie ich dużo może zmiękną a jak nie to poświęcą jakiś procent klientów aby pokazać, że ceny są sztywne. Kto może niech lepiej czeka z migracją aż się wszystko wyjaśni bo na razie chyba są mocno w czarnej [beep]ie , co chwilę ktoś odchodzi do tego widmo kar. Najpierw muszą to ogarnąć. Do tej pory nie rozumiem jak można było tak sobie zepsuć markę firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
real1231 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Do mnie również nikt nie dzwonił a numer zostawiłem jeszcze przed 21 jestem klientem n. A jak to jest z wypowiedzeniem po 2 tygodniach wchodzi w życie i nie można już się od tego odwołać czy jak ? Bo chcę wynegocjować jak najlepsze warunki a kiedy kontaktowałem się z nimi ostatnio i pytałem o moje wypowiedzenie itd to wypowiedzenie jest u nich ale moje konto jest zablokowane i niema dla mnie żadnych ofert i prawdopodobnie nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qvejt56 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 co sie dzieje w przypadku osoby która do tej pory nie dostała żadnego listu ani telefonu ? musi uzbroić się w cierpliwość. nie jesteś jedyny Ale kto powiedzial, ze mi sie spieszy, nie chce po prostu w maju dowiedzieć się, że przeszedłem z nie własnej woli do nc + z kosmiczną elastycznie skrojoną dla mnie ceną Wejdź na stronę ncplus - dalej Strefa Abonenta - na dole strony przeczytaj formułkę ZMIANY PROGRAMOWE DLA ABONENTÓW CYFRY+ - i na tej podstawie ślij wypowiedzenie - nie czekaj na list. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ukassiu18 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 No oczywiscie, dlatego nie rozumiem ludzi ktorzy juz teraz szybko chca przejsc do nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sos80 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Mi dziś proponowali umowę na 12 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
real1231 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Czyli w praktyce każdy ma czas do końca kwietnia bo od maja sygnał będzie już wyłączony dla każdego kto złożył wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BronekTS Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 No dobra, a teraz tak. Na moim przykładzie. W APSie powiedzieli mi, żeby czekać spokojnie na jakąś informację, bo możliwe że nie będzie trzeba nic migrować. Więc teraz tak: Nie wysłałem wypowiedzenia w związku z zmianami programowymi do 30 kwietnia, spokojnie sobie płace moje 77 zł i oglądam to co chce. Wybija 1 lipca, i na 18 lipca przychodzi mi do zapłaty powiedzmy 129 zł ( Platyna + MR ). Co wtedy? Listu o migracji, nie dostałem też. Bo to się wszystko wydaje takie o, bo jest, ale może być tak, że prawdziwa wojna to dopiero będzie od 1 lipca. Pomyślcie tylko,ile ludzi jest NIEŚWIADOMYCH tego co się dzieje. Ja czytam stakuriera, ale z kimkolwiek bym nie rozmawiał, kto ma C+, NIC nie wie i zdziwiony jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ukassiu18 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Ja mysle ze chca o[beep]zielic tych "latwych" klientow, a potem zrobia jakas promocje by zatrzymac reszte i zaczac pozyskiwac nowych, bo teraz to z takimi cenami nikogo nowego nie pozyskaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dulik0 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Witam Dzis podpisalem umowe z CP 49 zł pakiet familny MAX , 6 miesiecy gratis ( nic nie płace ) i 6 miesiecy pakiet sport i pakiet film gratis. Pózniej opłata 49 zł z multiroomem !! Nic nie płace przez cała umowe z multiroom ani za wypozyczenie sprzętu. Takze cena 49 zł ( po 6 miesiacach ) w pakiecie z multiroom i zero oplaty miesiecznej za tunery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Claudia Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Wracając do dzisiejszej wizyty w APS. Gdy stałam to ten klient kłócił się z pracownikiem APS, który osbługiwał klientów Cyfry+. No i doszło do tego, że ten pracownik zaoferował mu Canal+ Gold z HBO za 109 zł, a klient płacił 99 zł za Canal+ i HBO. Klient powiedział, że 9 zł to fajnie fajnie. Pracownik wyskoczył mu z ofertą i mówi, że dochodza kanały, których Pan nie miał, nSport, MGM, klient patrzy nie ma TCM i CN i robi znowu dym. A gdy się dowiedział, że przy Canal+ Gold nie ma wszystkich Canal+ to wyszedł z siebie. Dlatego też współczuje temu pracownikowi, który obsługiwał klientów Cyfry+. A centrum nc+ to jedno wielkie nieporozumienie, płacz jeżeli chodzi o oferty, wypowiedzenia, ze strony abonentów N, narzekania i kłótnie klientów Cyfry+ i przynoszenie dekoderów w pudełkach przez klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dulik0 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 aaa i dodam ze poki co ( nie wiem czemu ) odbieram również wszystkie HBO i cinemaxy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek9341 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 No dobra, a teraz tak. Na moim przykładzie. W APSie powiedzieli mi, żeby czekać spokojnie na jakąś informację, bo możliwe że nie będzie trzeba nic migrować. Więc teraz tak: Nie wysłałem wypowiedzenia w związku z zmianami programowymi do 30 kwietnia, spokojnie sobie płace moje 77 zł i oglądam to co chce. Wybija 1 lipca, i na 18 lipca przychodzi mi do zapłaty powiedzmy 129 zł ( Platyna + MR ). Co wtedy? Listu o migracji, nie dostałem też. Bo to się wszystko wydaje takie o, bo jest, ale może być tak, że prawdziwa wojna to dopiero będzie od 1 lipca. Pomyślcie tylko,ile ludzi jest NIEŚWIADOMYCH tego co się dzieje. Ja czytam stakuriera, ale z kimkolwiek bym nie rozmawiał, kto ma C+, NIC nie wie i zdziwiony jest... No i dlatego dzięki m.in. temu forum za to wszystko zabrał się UOKiK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 aaa i dodam ze poki co ( nie wiem czemu ) odbieram również wszystkie HBO i cinemaxy Przez miesiąc będziesz miał odkodowane wszystkie kanały (także VOD) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.