taken Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 No właśnie a co z wszystkimi zobowiązaniami bo Oni po prostu napisali, że wszystkie zobowiązania w stosunku do klienta nie są ważne a jak to wygląda w 2 stronę? Bo jeśli Oni nie muszą dalej świadczyć usługi, ja miałem obiecane 2 miesiące gratis i też nie muszą to czy ja muszę oddawać im dekoder? Czy te anulowanie zobowiązań działa w jedna stronę? Bo to dość interesujący temat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamU Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 http://iv.pl/images/99655628876709997407.jpg http://iv.pl/images/16526391344957530389.jpg z innego tematu. podobno takie maja być wyslane do cyfrowiczow na drugiej stronie jest napisane jednocześnie informujemy ..... jesli nie skorzystasz z oferty nc+ jak włacza ci kanały nowej paczki canal plus to jzu z tej oferty bedziesz korzystał,chyba ze zle rozumuje to sorry Ja też to rozumiem że będę mógł korzystać ze starej umowy z nowymi paczkami. Hmmm... czyżby Cyfrowcy byli lepiej traktowani od Enkowców... No nic jest jakieś światełko w tunelu gdyż mam 2 karty i pakiet PRESTIGE HD za ok 150 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas73 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Jak slucham tej Mońki to mi sie chce ble... zarozumiale babsko mysli ze nabije żabojadą i sobie kosiorke ,takich marketingowcow powinno sie wsadzadzac na dozywotke ,bez pojecia o tv tylko nastawiona zeby wydoic z $$$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daimon82 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 http://iv.pl/images/99655628876709997407.jpg http://iv.pl/images/16526391344957530389.jpg z innego tematu. podobno takie maja być wyslane do cyfrowiczow na drugiej stronie jest napisane jednocześnie informujemy ..... jesli nie skorzystasz z oferty nc+ jak włacza ci kanały nowej paczki canal plus to jzu z tej oferty bedziesz korzystał,chyba ze zle rozumuje to sorry Ja też to rozumiem że będę mógł korzystać ze starej umowy z nowymi paczkami. Hmmm... czyżby Cyfrowcy byli lepiej traktowani od Enkowców... No nic jest jakieś światełko w tunelu gdyż mam 2 karty i pakiet PRESTIGE HD za ok 150 zł jak cyfrrowcy lepiej oid enkowiczow,co wnosi enka? lm i lige europy i filmy ktore kiedys były na cyfrze,canal wnosi ligi hiszpanska,angielska,francuska,smieszna polska,nba,eurolige,gp na zuzlu i wiele wiele innych,do tego komentarz na dobrym poziomie enka daje nam jagode,ryczela,kalinowskiego,salaka,ktorych słuchac jest bardzo ciezko,n-ka daje niby technologie ale to własnie rpzez te ich v-od wciskane na siłe i temu podobne rzeczy 2 najdrozsze pakiety ktore interesuja wiekszosc z nas sa własnie takie drogie a i multiroom z cyfry jest lepszy niz ten z enki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamU Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 jak cyfrrowcy lepiej oid enkowiczow,co wnosi enka? lm i lige europy i filmy ktore kiedys były na cyfrze,canal wnosi ligi hiszpanska,angielska,francuska,smieszna polska,nba,eurolige,gp na zuzlu i wiele wiele innych,do tego komentarz na dobrym poziomie enka daje nam jagode,ryczela,kalinowskiego,salaka,ktorych słuchac jest bardzo ciezko,n-ka daje niby technologie ale to własnie rpzez te ich v-od wciskane na siłe i temu podobne rzeczy 2 najdrozsze pakiety ktore interesuja wiekszosc z nas sa własnie takie drogie a i multiroom z cyfry jest lepszy niz ten z enki pozdrawiam Cyfrowcy lepiej bo z listu, o ile jest prawdziwy, wynika że mogę zostać przy starej umowie z tym co mam, a do ludzi z enki wysyłali pisma o przymusowej migracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Z Mońki taki marketingowiec jak z koziej d... trąba - jej marketing to recepta na katastrofę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taken Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Dziękujemy uprzejmie za kontakt z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Niniejsze wystąpienie potraktowane zostanie jako sygnał zauważonych nieprawidłowości i szczegółowo przeanalizowane pod kątem kompetencji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W przypadku stwierdzenia w przedstawionej sprawie podstaw do podjęcia działań przez Prezesa UOKiK, podjęte będą stosowane kroki zgodnie z ustawą o ochronie konkurencji i konsumentów lub kodeksem postępowania cywilnego. Uprzejmie informujemy, iż Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji Konsumentów jest właściwy w sprawach ochrony konkurencji i konsumentów podejmowanej jedynie w interesie publicznym (art. 1 ustawy), a zatem nie podejmuje działań w sprawach indywidualnych, mających charakter cywilnoprawny, jak również nie prowadzi działalności w zakresie poradnictwa ani na rzecz konsumentów ani na rzecz przedsiębiorców. Udzielaniem porad prawnych i pomocy prawnej konsumentom w sporach z przedsiębiorcami zajmują się organizacje konsumenckie oraz powiatowi (miejscy) rzecznicy konsumentów wykonujący zadania samorządu powiatowego w zakresie ochrony konsumentów. Lista oraz dane teleadresowe organizacji konsumenckich i powiatowych rzeczników konsumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu (http://www.uokik.gov.pl). Natomiast Prezes UOKiK realizuje cele ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, zgodnie z którą do jego zadań należy w szczególności sprawowanie kontroli przestrzegania przez przedsiębiorców przepisów ustawy. I tak, Prezes UOKiK wydaje, w przypadkach określonych ustawą, decyzje w sprawach przeciwdziałania praktykom ograniczającym konkurencję, w sprawach koncentracji lub podziału przedsiębiorców oraz przeciwdziałania praktykom naruszającym zbiorowe interesy konsumentów, a także decyzji w sprawach kar (art. 31 pkt 1 i 2 ww. ustawy). Jednocześnie wyjaśniamy, że Prezes UOKiK informację na piśmie o sposobie załatwienia zgłoszonej sprawy wraz z uzasadnieniem przekazuje w odpowiedzi na formalne zawiadomienie (art. 86 ust. 4 ustawy). Zawiadomienie takie zgłasza się na piśmie wraz z uzasadnieniem (art. 86 ust. 1 i art. 100 ust. 1 ustawy), może ono w szczególności zawierać: wskazanie przedsiębiorcy, któremu jest zarzucane naruszenie ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, opis stanu faktycznego, uprawdopodobnienie naruszenia przepisów ustawy a także dane identyfikujące zgłaszającego zawiadomienie. Do zawiadomienia dołącza się wszelkie dokumenty, które mogą stanowić dowód naruszenia przepisów ustawy(art. 86 ust. 2 i 3). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daimon82 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 wysłąlem własnie mailem do uokik nastepujaca wiadomsoc nic to nie da ale cóz cos trzeba robic mzoe jak 500 innych osób wysle podobna ktos cos tam mzoe sie tym minimalnie zainteresuje Jestem abonentem cyfry + i mam podpisana umowę obowiązująca jeszcze 15 miesięcy,niestety zmusza mnie się do przymusowej migracji do nowo powstałej platformy nc+,lub narzuca podpisanie mało atrakcyjnej oferty pakietowej znacznie droższej niż moja obecna oferta.Mam do Państwa pytanie czy skoro ktos podpisał ze mna umowe nie powinien sie z niej wywiazac?Jestem sumiennym abonentem już od ponad 6 lat,opłaty dokonuje przez polecenie zapłaty.Jak to jest możliwe ze skoro podpisałem umowe usługi sa nadal swiadczone zostaje tak traktowany i uniemożliwia mi sie korzystanie z pakietu za ktory płace i na który mam umowę?Ja nie chce aby ktos mi cos dodatkowo udostepniał ,chce mieć porostu dostep do tych samych wydarzeń sportowych i filmowych na dotychczasowych warunkach.Uprzejmie proszę o odpowiedz i o interwencje w tej sprawie bo takich abonentów jak ja jest około miliona i nalezało by sie tej sprawie przyjzec i jakos zareagować pozdrawiam. utaj jest mail uokik@uokik.gov.pl wiec zapraszam do zabawy))))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daimon82 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 jak cyfrrowcy lepiej oid enkowiczow,co wnosi enka? lm i lige europy i filmy ktore kiedys były na cyfrze,canal wnosi ligi hiszpanska,angielska,francuska,smieszna polska,nba,eurolige,gp na zuzlu i wiele wiele innych,do tego komentarz na dobrym poziomie enka daje nam jagode,ryczela,kalinowskiego,salaka,ktorych słuchac jest bardzo ciezko,n-ka daje niby technologie ale to własnie rpzez te ich v-od wciskane na siłe i temu podobne rzeczy 2 najdrozsze pakiety ktore interesuja wiekszosc z nas sa własnie takie drogie a i multiroom z cyfry jest lepszy niz ten z enki pozdrawiam Cyfrowcy lepiej bo z listu, o ile jest prawdziwy, wynika że mogę zostać przy starej umowie z tym co mam, a do ludzi z enki wysyłali pisma o przymusowej migracji. oby tak było i niech sobie wezma enkowcy swoja lige mistrzów lige europy a niech u nas bedzie tak jak było wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orden Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 @daimon82, co ty chcesz od enkowcow - czepiaj sie [beep]ow zarzadzajacych z nc+ = Cyfry+/n oraz TVN/ITI/Vivendi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daimon82 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 @daimon82, co ty chcesz od enkowcow - czepiaj sie [beep]ow zarzadzajacych z nc+ = Cyfry+/n oraz TVN/ITI/Vivendi! przez enkowcow rozumiałem włascicieli,do abonentów nic nie mam bo to tacy sami ludzie jak ja takze jelsi ktos tak to zrozumiał to przepraszam)))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daimon82 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 to samo mi odpisali kopiuj wklej i tyle eh ale piszcie mzoe jak dostana wieksza ilosc tych maili w tej sprawie to mzoe zorientuja sie ze cos jednak nie tak? Dziękujemy uprzejmie za kontakt z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Niniejsze wystąpienie potraktowane zostanie jako sygnał zauważonych nieprawidłowości i szczegółowo przeanalizowane pod kątem kompetencji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W przypadku stwierdzenia w przedstawionej sprawie podstaw do podjęcia działań przez Prezesa UOKiK, podjęte będą stosowane kroki zgodnie z ustawą o ochronie konkurencji i konsumentów lub kodeksem postępowania cywilnego. Uprzejmie informujemy, iż Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji Konsumentów jest właściwy w sprawach ochrony konkurencji i konsumentów podejmowanej jedynie w interesie publicznym (art. 1 ustawy), a zatem nie podejmuje działań w sprawach indywidualnych, mających charakter cywilnoprawny, jak również nie prowadzi działalności w zakresie poradnictwa ani na rzecz konsumentów ani na rzecz przedsiębiorców. Udzielaniem porad prawnych i pomocy prawnej konsumentom w sporach z przedsiębiorcami zajmują się organizacje konsumenckie oraz powiatowi (miejscy) rzecznicy konsumentów wykonujący zadania samorządu powiatowego w zakresie ochrony konsumentów. Lista oraz dane teleadresowe organizacji konsumenckich i powiatowych rzeczników konsumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu (www.uokik.gov.pl). Natomiast Prezes UOKiK realizuje cele ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, zgodnie z którą do jego zadań należy w szczególności sprawowanie kontroli przestrzegania przez przedsiębiorców przepisów ustawy. I tak, Prezes UOKiK wydaje, w przypadkach określonych ustawą, decyzje w sprawach przeciwdziałania praktykom ograniczającym konkurencję, w sprawach koncentracji lub podziału przedsiębiorców oraz przeciwdziałania praktykom naruszającym zbiorowe interesy konsumentów, a także decyzji w sprawach kar (art. 31 pkt 1 i 2 ww. ustawy). Jednocześnie wyjaśniamy, że Prezes UOKiK informację na piśmie o sposobie załatwienia zgłoszonej sprawy wraz z uzasadnieniem przekazuje w odpowiedzi na formalne zawiadomienie (art. 86 ust. 4 ustawy). Zawiadomienie takie zgłasza się na piśmie wraz z uzasadnieniem (art. 86 ust. 1 i art. 100 ust. 1 ustawy), może ono w szczególności zawierać: wskazanie przedsiębiorcy, któremu jest zarzucane naruszenie ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, opis stanu faktycznego, uprawdopodobnienie naruszenia przepisów ustawy a także dane identyfikujące zgłaszającego zawiadomienie. Do zawiadomienia dołącza się wszelkie dokumenty, które mogą stanowić dowód naruszenia przepisów ustawy(art. 86 ust. 2 i 3). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taken Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Dla tych co nie wiedzą gdzie złożyć wypowiedzenie - oto oficjalna informacja z forum NC+: Klienci z bazy n i C+, którzy nie skorzystali z oferty nc+, a chcą rozwiązać umowę, powinni mieć możliwość rozwiązania jej zgodnie z regulaminami, które otrzymali przy podpisywaniu umów, tzn. zgodnie z zasadami dla regulaminów n i C+. Obecnie funkcjonujące sposoby składania rezygnacji są wystarczające: 1. W Centrum nc+ http://ncplus.pl/oferta/jak-kupic 2. Listem poleconym wysłanym na adres: Dla Abonentów posiadających sprzęt CYFRY+ lub własny: Skr. pocztowa nr 8 02-100 Warszawa Dla Abonentów posiadających sprzęt platformy n: ul. J. Conrada 37 31-357 Kraków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REBUS82 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Wychodzi na to ze nie bedzie przymusowej migracji z tego linku jak wyzej. do 1 lipca, potem migrujesz, albo wypad Skad taka data i informacje ze od 1 lipca przymusowa migracja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mel Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 A mi się wydaje że zaczynają pękać. Jeszcze przedwczoraj na swoim forum http://ncpluspytania.pl pisali że z cyfry koniecznie trzeba do końca kwietnia migrować do NC+, teraz już jest wersja że dotychczasowi abonenci Cyfry mogą być w swoich pakietach do końca umowy. Myślę że jest to niemozliwe aby UOKiK mógł przymknąć oko na ich monopolistyczne działania (jednostronne łamanie umów w N). Bekną za to i to nieźle. A dodatkowo stali się wrogiem publicznym nr1 w naszym kraju. Katastrofa za katastrofą - teraz tylko jakiś mocny ruch z ich strony może pozwolić zachować im resztki reputacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Jestem abonentem cyfry + i mam podpisana umowę obowiązująca jeszcze 15 miesięcy,niestety zmusza mnie się do przymusowej migracji do nowo powstałej platformy nc+,lub narzuca podpisanie mało atrakcyjnej oferty pakietowej znacznie droższej niż moja obecna oferta.Kto Cię zmusza do migracji?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 wysłąlem własnie mailem do uokik nastepujaca wiadomsoc nic to nie da ale cóz cos trzeba robic mzoe jak 500 innych osób wysle podobna ktos cos tam mzoe sie tym minimalnie zainteresuje Jestem abonentem cyfry + i mam podpisana umowę obowiązująca jeszcze 15 miesięcy,niestety zmusza mnie się do przymusowej migracji do nowo powstałej platformy nc+,lub narzuca podpisanie mało atrakcyjnej oferty pakietowej znacznie droższej niż moja obecna oferta.Mam do Państwa pytanie czy skoro ktos podpisał ze mna umowe nie powinien sie z niej wywiazac?Jestem sumiennym abonentem już od ponad 6 lat,opłaty dokonuje przez polecenie zapłaty.Jak to jest możliwe ze skoro podpisałem umowe usługi sa nadal swiadczone zostaje tak traktowany i uniemożliwia mi sie korzystanie z pakietu za ktory płace i na który mam umowę?Ja nie chce aby ktos mi cos dodatkowo udostepniał ,chce mieć porostu dostep do tych samych wydarzeń sportowych i filmowych na dotychczasowych warunkach.Uprzejmie proszę o odpowiedz i o interwencje w tej sprawie bo takich abonentów jak ja jest około miliona i nalezało by sie tej sprawie przyjzec i jakos zareagować pozdrawiam. utaj jest mail uokik@uokik.gov.pl wiec zapraszam do zabawy))))) śmieszny jesteś nie masz żadnych argumentów ktore by wskazywały na złamanie prawa przez Cyfre+, a już to że jesteś abo od 6 lat i placisz poleceniem zapłaty to UOKiK tyle interesuje co mnie czy doda ma dzisiaj majtki czy nie !!!! Przeczytaj ( wreszcie po 6 latach ) umowę jaką podpisałeś i jakie masz tam prawa Ty i jakie ma prawa Cyfra+ Natomiast rozumiem cię w 100 % że się wkurzasz na takie traktowanie abo - tu przyznaję ci rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 To co UOKiK powinie zakwestionować: - brak informacji w przesyłkach listowych w jaki sposób i gdzie złożyć wypowiedzenie a także niewskazanie co powinno zawierać - sposób oznaczeń kanałów gwarantowanych - otagowanie je gwiazdką i opisanie małą jasną czcionką na jasnym tle jako niegwarantowane jest niedorzeczne. Operator powinien wyraźnie oddzielić je od oferty i wyraźnie opisać je jako te których usunięcie nie daje podstaw do rozwiązania umowy a nie odwoływać się do pkt. regulaminu - automatyczne korzystanie z dodatkowych pakietów po okresie promocyjnym (dotyczy C+ Family - jak ktoś nie wyłączy to naliczą mu 20 zł); powinna następować dezaktywacja - to nie dotyczy tylko nc+ ale i innych operatorów takze telekomunikacyjnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taken Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Oto jak wyglądała moja rozmowa z konsultantem bo nie wiem czy się chwaliłem: Ja - Dzień dobry chciałbym się dowiedzieć co Państwo mi proponujecie jestem klientem platformy N numer abonenta XXXXX NC+ - Witam - mamy dla Pana ofertę All Inclusive za 179 zł na 18 miesięcy! Ja - Czy jest jakaś inna oferta dla mnie? Bo 179zł to dość dużo. NC+ - NIE Ja - A może chociaż na 12 miesięcy albo 6 miesięcy aby zobaczyć jakie kanału będą gwarantowane? NC+ - NIE Ja - To może trochę niższy abonament mogę zrezygnować z XXX i części VoD NC+ - NIE - Czy mogę w czymś Panu jeszcze pomóc? Jak widać oferta jest bardzo elastyczna! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stujaslo Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 ale promocje rypneli chyba nikt już nie złoży wypowiedzenia... http://media2.pl/media/101563-Pierwsza- ... siace.html oni chyba naprawdę mają nas w d...ie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stujaslo Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 http://media2.pl/media/101563-Pierwsza- ... siace.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taken Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Właśnie koledze w pracy przeczytałem: "Reakcja abonentów na ofertę nc+ przerosła nasze możliwości odpowiedzi. Z żalem przyznajemy, że mieliśmy problemy komunikacyjne, które spowodowały niezadowolenie części naszych abonentów. Wszystkie głosy traktujemy bardzo poważnie i w najbliższych dniach na nie odpowiemy. Powiększyliśmy zasoby naszych biur obsługi klienta, aby ułatwić z nami kontakt" A On na to: Niech spier....ją )) Ale się ubawiłem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daimon82 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 wysłąlem własnie mailem do uokik nastepujaca wiadomsoc nic to nie da ale cóz cos trzeba robic mzoe jak 500 innych osób wysle podobna ktos cos tam mzoe sie tym minimalnie zainteresuje Jestem abonentem cyfry + i mam podpisana umowę obowiązująca jeszcze 15 miesięcy,niestety zmusza mnie się do przymusowej migracji do nowo powstałej platformy nc+,lub narzuca podpisanie mało atrakcyjnej oferty pakietowej znacznie droższej niż moja obecna oferta.Mam do Państwa pytanie czy skoro ktos podpisał ze mna umowe nie powinien sie z niej wywiazac?Jestem sumiennym abonentem już od ponad 6 lat,opłaty dokonuje przez polecenie zapłaty.Jak to jest możliwe ze skoro podpisałem umowe usługi sa nadal swiadczone zostaje tak traktowany i uniemożliwia mi sie korzystanie z pakietu za ktory płace i na który mam umowę?Ja nie chce aby ktos mi cos dodatkowo udostepniał ,chce mieć porostu dostep do tych samych wydarzeń sportowych i filmowych na dotychczasowych warunkach.Uprzejmie proszę o odpowiedz i o interwencje w tej sprawie bo takich abonentów jak ja jest około miliona i nalezało by sie tej sprawie przyjzec i jakos zareagować pozdrawiam. utaj jest mail uokik@uokik.gov.pl wiec zapraszam do zabawy))))) śmieszny jesteś nie masz żadnych argumentów ktore by wskazywały na złamanie prawa przez Cyfre+, a już to że jesteś abo od 6 lat i placisz poleceniem zapłaty to UOKiK tyle interesuje co mnie czy doda ma dzisiaj majtki czy nie !!!! Przeczytaj ( wreszcie po 6 latach ) umowę jaką podpisałeś i jakie masz tam prawa Ty i jakie ma prawa Cyfra+ Natomiast rozumiem cię w 100 % że się wkurzasz na takie traktowanie abo - tu przyznaję ci rację słuchaj przemadrzały kolego,skoro mam wazna umowe to chce ogladac to samo za ta sama cene nie chce od nich nic wiecej niz miałem do tej poory,po 2 co by było gdybym ja nagle zaproponował im zmiane w umowie nizszy pakiet a jak nie to moga sobie to wsadzic tam gdzie słonce nie dochodzi? jasne ze takie cos nie wchodzi w gre ale skoro płace za to i mam umowe oczekuje szacunku a nie traktowania mnie jak jakiegos smiecia moze tobie to pasuje mnie nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 A ja przed chwila zrobiłem sobie kanapkę z dżemem... Co to ma wspólnego z tematem tego wątku?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 No to prezes uwierzył w końcu ,że chyba jednak nie jest dobrze. Założę się,że go korpo wazeliniarze z najbliższego otoczenia zapewniali przez pól roku,że wszystko jest pod kontrolą a tu taka piękna katastrofa. Z drugiej strony sam sobie dobierał takich ludzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi