Skocz do zawartości

Nowości na platformie CANAL+ - przecieki, info niepotwierdzone


Mr. Orbita
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gofus, po to, żebyś nie dzielił np. z sąsiadem abonamentu.

 

I LAN ma to uniemożliwić> :lol2:

Kogo oni zatrudniają - [beep]ów? :jupi:

 

VPN nie jest jedynym lekarstwem.... :mrgreen:

 

No, i wlasnie okazalo sie, ze ten multiroom nie jest taki straszny :mrgreen: wiec po co sie pluc :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jest drukowanie. Musi być zapas i zapasowe opcje by nagle się nie obudzić bez ulotek. Te firmy drukarskie dobrze wiesza że info co drukuja to b. cenne info. Tajemnica to norma tym bardziej obecnie jak o klienta trudno z racji kryzysu.

Tu masz w 100% rację. Są rzeczy, które drukuje się nawet miesiąc wcześniej i spokojnie leżą w drukarni gotowe do wysyłki do zamawiającego. Nie mówię tutaj o ulotkach nc+, bo nie wiem gdzie te były (są) drukowane, ale o wielu innych ofertach reklamowych, które są gotowe z wyprzedzeniem, ale nic o nich nie słychać. Drukarnie mają takie kary zapisane w kontraktach, że niektórzy pracownicy nawet nie myślą by na dłużej zawiesić wzrok na drukowanej treści by nie zapamiętać za dużo i przypadkiem tego gdzieś nie wygadać. Poza tym zawsze jest bufor czasowy z związku z ewentualnymi awariami itp, a nikt nie chce się obudzić w dniu startu promocji bez ulotek. Wszystko jest gotowe sporo wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze w dniu, najpóźniej w drugim dniu promocji. Dlatego uwierz mi, że ulotki można przesłać do punktów w ciągu max. 2 dni. Nie mówiąc już o tym, że C+ oprócz tego, że korzysta z firm kurierskich, to ma jeszcze swoją logistykę.

 

Jeszcze jest drukowanie. Musi być zapas i zapasowe opcje by nagle się nie obudzić bez ulotek. Te firmy drukarskie dobrze wiesza że info co drukuja to b. cenne info. Tajemnica to norma tym bardziej obecnie jak o klienta trudno z racji kryzysu.

 

Dostawa na styk. Eeeeh, masz małe pojecie o życiu - jak to z dostawą na konkretny termin bywa.

 

Może wg Ciebie pojęcie mam małe, ale do żadnego mojego APS nigdy!, powtarzam NIGDY! ulotki czy materiały promocyjne nie przyszły przed startem promocji.

 

I tak, posiadanie własnej logistyki i kontraktu z firmą gwarantującą terminy sprawia, że dostawy są na styk.

 

Dlatego daruj sobie proszę, bo widzę, że prowadzisz tutaj osobistą inkwizycję próbując każdego przekonać do swoich racji, a nie na tym to polega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ściemnianie że nie jest znana jeszcze oferta to kłamstwo. Taki kit to owszem rok wcześniej.

Brak info - no cóż być nie maja czym się chwalić.

 

Konkurencja i tak robi swoje (skutecznie) - wielkie wciskanie Dekodera sat, dekodera dvb-tv z irdeto dla TV Mobilnej, internet szybkością zmiatający innych dostawców, telefonia, plus gadżety. Non-stop na każdej bramie, przystanku, nawet w sklepie, pub'ie. Ulotki odnawiane co kilka dni (Tablet ustąpił dekoderowi DVB-T). Tak od kilku miesięcy.

Najczęściej kojarzy się cyfrowa TV z Polsatem niż z NTC, kablówką. Cyfra+, N prawie nie istnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

I jest to skuteczna polityka CP. Nie sądzę aby nc+ mu zagroziła. Choć mam n-kę od paru lat (do końca czerwca br umowa), prawdopodobnie przejdę do CP na pakiet Familijny lub FamilijnyMax, bo są to obecnie pakiety o najlepszej zawartości tematycznej w relacji cena/ilość kanałów. Wziąłbym Pakiet Rodzinny ale nie ma możliwości dobrać dekodera PVR. Bo nie sądzę, że nc+ da mi w tej samej cenie tak dużo jak CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak, posiadanie własnej logistyki i kontraktu z firmą gwarantującą terminy sprawia, że dostawy są na styk.

No, promocja trwa a nie jesteś w stanie sprzedawać bo nie masz narzędzi. Powodzenia.

Przychodzi klient a ty go spławiasz przyjdź Pan jutro albo pojutrze bo jeszcze nie wiem, nie mam ulotek, nie mam formularzy umów itd. Profesjonalizm pełną gębą.

 

Olac to można słabszy punkt w mieście gdy są w okolicy lepsze ale jak jest jeden na miasto to co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak myślisz? Będzie to punk NC+.

STUDI masz wogóle pojęcie jak szybko mozna wydrukować kilkaset tysiecy ulotek?Chyba nie.

A drukarnia nic nie robi i czeka na tylko to jedno zamówienie?

I nie zostawisz zapasu na awarie? Tylko jeden usługodawca? Owszem im mniej tym łatwiej o szczelność ale też łatwiej o sporą obsuwę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No, promocja trwa a nie jesteś w stanie sprzedawać bo nie masz narzędzi.

 

W ubiegłym roku miał miejsce rebranding punktów sprzedaży - głównym narzędziem jest "plus" - ta podświetlana tablica - na pewno widziałeś.

 

 

Przychodzi klient a ty go spławiasz przyjdź Pan jutro albo pojutrze bo jeszcze nie wiem, nie mam ulotek, nie mam formularzy umów itd. Profesjonalizm pełną gębą.

 

Formularze umów? System generuje umowę - formularze umów nawet jeżeli są potrzebne ( co się nie zdarza) są na serwerze.

Ulotek do sprzedaży się nie używa, więc nikogo nigdzie nie muszę spławiać.

 

I tak jak pisałem ulotki zazwyczaj przychodzą w dniu startu promocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak, posiadanie własnej logistyki i kontraktu z firmą gwarantującą terminy sprawia, że dostawy są na styk.

No, promocja trwa a nie jesteś w stanie sprzedawać bo nie masz narzędzi. Powodzenia.

Przychodzi klient a ty go spławiasz przyjdź Pan jutro albo pojutrze bo jeszcze nie wiem, nie mam ulotek, nie mam formularzy umów itd. Profesjonalizm pełną gębą.

 

Olac to można słabszy punkt w mieście gdy są w okolicy lepsze ale jak jest jeden na miasto to co?

przesyłki kurierskie- mówi ci to coś?

do każdego z punktów sprzedaży w ciągu 24h ulotki moga dotrzeć,

czyli wyślą 2 dni przed startem i na nastepny dzień są wszędzie

 

formularze umów?

w cyfrze spisują umowy ręcznie?

umowa jest generowana przez system, z którego własnie mają niby szkolenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem, że temat tego wątku to "przecieki, info niepotwierdzone", ale czy to znaczy, że każdy gimbus może sobie pisać co mu ślina na język przyniesie i nikt tego nie będzie moderował?

Tak.

 

media2 już uciekł pewnie.

Nie, raczej siedzi przed komputerem i się onanizuje

I znowu dosyć trafna diagnoza - sam rozumiesz że w takich chwilach zbiorowego uniesienia jakie panuje na tym wesołym wątku on i jemu podobni nie mają najmniejszej ochoty słuchać upomnień jakichś staruchów, żeby się opamiętali. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ubiegłym roku miał miejsce rebranding punktów sprzedaży - głównym narzędziem jest "plus" - ta podświetlana tablica - na pewno widziałeś.

A jak komuś sprezentujesz info ofercie? Będziesz drukował z PC?

Tablica "plus" = jeżdże po całym mieście i APS'y są gdzieś na uboczu jedynie. Mało widzoczne.

Sprzedaż C+, nki wyniosła się z centów handlowych.

 

Ulotek do sprzedaży się nie używa, więc nikogo nigdzie nie muszę spławiać.

Amatroszczyzna bo co spławisz kogoś kto jeszcze się nie zdecydował ale chce informacje. Sporo osób nie szuka w necie.

 

I tak jak pisałem ulotki zazwyczaj przychodzą w dniu startu promocji.

Muszą być w dniu startu promocji. Widząc że sprzedawca jest nieprzygotowany od razu mam złą ocenę produktu. Konkurencja krzyczy ze swoją ofertą na przystanku, w bramie nawet w sklepie i knajpie.Z wyprzedzeniem. A tu tajemnica by potencjalny klient się nie dowiedział - tak dowie się jedynie o konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam, ja w kwestii formalnej. Tak się składam, że pracuję w dość dużej drukarni obsługującej co nie co. Dla przykładu Multimedia jak zleca druk to jest to dosłownie na ostatnią chwilę ok 100-300 tyś. ulotek, a czas, który dają nam to ok. 24 h i jest to wystarczający czas. 1 mln. ulotek w zależności od formatu to druk ok. 50 roboczogodzin. czyli ok. 2 zmian. A drukarnie pracują w systemie 7/24 (np. nasza). wysyłka to 24 h - kurier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

W końcu mam jakąś szczegółową informacje według informacji canal+ powstaną kolejne 4 kanały canal+ 2 sportowe i 2 filmowe canal+ gol i weekend po prostu zmienią nazwę :szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przesyłki kurierskie- mówi ci to coś?

do każdego z punktów sprzedaży w ciągu 24h ulotki moga dotrzeć,

czyli wyślą 2 dni przed startem i na nastepny dzień są wszędzie

Znam i znam jak potrafią się spóźnić, zmienić termin dostawy.

A i poprawnie napisałeś mogą dotrzeć ale nie muszą.

 

formularze umów?

w cyfrze spisują umowy ręcznie?

Była taka firma Euroactiv. Skutecznie naciągnęli wielu emerytów na najwyższe pakiety Cyfry+ wmawiając że są przedstawicielem telewizji co pani odbiera a będzie cyfrowa i tą starą wyłaćzą. Łazili tuz za listonoszem roznoszącym rentę. Wypisywali ręcznie formularze mieli ulotki, foldery które zostawiali po podpisaniu umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była taka firma Euroactiv. Skutecznie naciągnęli wielu emerytów na najwyższe pakiety Cyfry+ wmawiając że są przedstawicielem telewizji co pani odbiera a będzie cyfrowa i tą starą wyłaćzą. Łazili tuz za listonoszem roznoszącym rentę. Wypisywali ręcznie formularze mieli ulotki, foldery które zostawiali po podpisaniu umowy.

chyba żartujesz,

firma kuriersa dostarczy w te 24h bez żadnych przesunięć

 

ale my mówimy o APS a nie o naciągaczas którzy są w każdej platformie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No, promocja trwa a nie jesteś w stanie sprzedawać bo nie masz narzędzi.

 

W ubiegłym roku miał miejsce rebranding punktów sprzedaży - głównym narzędziem jest "plus" - ta podświetlana tablica - na pewno widziałeś.

 

 

Przychodzi klient a ty go spławiasz przyjdź Pan jutro albo pojutrze bo jeszcze nie wiem, nie mam ulotek, nie mam formularzy umów itd. Profesjonalizm pełną gębą.

 

Formularze umów? System generuje umowę - formularze umów nawet jeżeli są potrzebne ( co się nie zdarza) są na serwerze.

Ulotek do sprzedaży się nie używa, więc nikogo nigdzie nie muszę spławiać.

 

I tak jak pisałem ulotki zazwyczaj przychodzą w dniu startu promocji.

 

I tu się muszę zgodzić z @Kurczakiem.

Sam tego doświadczyłem w listopadzie 2012. Startowała wtedy nowa promocja CP(nowe pakiety, cenniki, kanały) i gdy już oficjalnie oferta była w sprzedaży od kilku dni w salonie sprzedaży CP nie mieli nowych ulotek. Pracownik ofertę starał się mi przedstawić na starych ulotkach. I tak wskazał na pakiet Familijny HD i wymieniał nowe kanały jakie do niego dochodzą, że cena wzrośnie o 10zł. itd.

Nie musiał jednak mi tłumaczyć wszystkiego bo z nowymi promocjami zapoznałem się już wcześniej za pośrednictwem strony internetowej CP więc wiedziałem jakie pakiet biorę, co w nim będzie i za ile.

Pokazuje to jednak że nie zawsze ulotki dochodzą na czas, a ofertę można już sprzedawać bo w systemie jest. Dodam tylko że poproszono mnie w APS bym przyszedł za godzinkę to sprecyzujemy szczegóły i podpiszemy umowę bo przyjechała firma która dostosowywała wystrój(banery, gabloty itd.) do nowej oferty i od tego wiercenia w ścianach nie można porozmawiać na spokojnie.

Tak więc jak widać najpierw ruszyła oferta, potem na szybko dostosowywanie APSów pod względem wizualnym do nowej oferty(jeśli rzecz jasna to jakaś rewolucja, a trzeba przyznać że w listopadzie CP zrobił małą rewolucję w ofercie) i dopiero na końcu dosył ulotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu mam jakąś szczegółową informacje według informacji canal+ powstaną kolejne 4 kanały canal+ 2 sportowe i 2 filmowe canal+ gol i weekend po prostu zmienią nazwę :szukaj:

 

wspominałem o tym już wcześniej.nazwy będą prawdopodobnie jak w canalsat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem, że temat tego wątku to "przecieki, info niepotwierdzone", ale czy to znaczy, że każdy gimbus może sobie pisać co mu ślina na język przyniesie i nikt tego nie będzie moderował?

Tak.

 

media2 już uciekł pewnie.

Nie, raczej siedzi przed komputerem i się onanizuje

I znowu dosyć trafna diagnoza - sam rozumiesz że w takich chwilach zbiorowego uniesienia jakie panuje na tym wesołym wątku on i jemu podobni nie mają najmniejszej ochoty słuchać upomnień jakichś staruchów, żeby się opamiętali. :roll:

Nie mam złudzeń, że ktoś posłucha głosu rozsądku. Natomiast od tego jest moderacja, żeby wywalać 158 pytanie jakie będą ceny, pakiety itp. Chociaż z drugiej strony, to nawet administracja nie ukrywa, że ten wątek ma skanalizować emocje związane z fuzją. I pewnie dlatego nawet nikt nie próbuje nad tym zapanować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

firma kuriersa dostarczy w te 24h bez żadnych przesunięć

Do dużych miast. składasz lecenie -podjeżdża transport - załadunek powiedzmy 17:00. Jedzie on do swoje centrum logistycznego. Rozładują go - powiedzmy 19:00. W nocy ekspedycja do innego centrum logistycznego: 2:00. Jadą 450km - 9 godzin. Mamy 11:00 godzinę. I jak to duże centrum to może na popołudniową zmiane jak jest się załapie, a tak to do rana.

Wiele paczek wysłałem i odebrałem (nie tylko prywatnie). 24h to OK do miasta gdzie jest centrum logistyczne. Nawet dostawy terminowe sporych urządzeń gdzie termin jest na konkretną godzinę bo kurier nie wjedzie na teren budowy 0 i co tak w 50% przypadków firmy kurierskie nie potrafią tego zrobić. Nie ważne jak firma.

 

ale my mówimy o APS a nie o naciągaczas którzy są w każdej platformie

 

Kto szybciej dotrze do klienta ten sprzeda. NC+ jakoś nie chce mieć klientów.....

Jak chce nabyć jakiś produkt a oferent coś bełkocze jedynie że będzie ale nie wiadomo co, że trzeba czekać nie wiadomo ile - to sorry ale zawijam się i szukam konkurencji, która wie co oferuje.

 

Jakoś znam wiele firm gdzie nie problemu z opcją potrzebuję na wczoraj. A to norma np. przy serwisie maszyn produkcyjnych czy nawet zamówieniach zleconych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@STUDI

 

Może powiedz jednak o co Tobie chodzi?

 

Napisałem, że ulotki bez problemu można dostarczyć na konkretny czas i nie trzeba tego robić miesiąc przed.

 

Co do ulotek to ludzie mają je w d..., bo i tak dla większości albo są nieczytelne, ale kojarzą się z gwiazdkami i małym druczkiem.

 

Uwierz mi zdarzyło się może ze 2-3 razy, że ulotki miałem na następny dzień i nikogo nie musiałem spławiać. Poza tym skoro piszesz, że APS się wyniosły z centrów (dziwne) to będziesz za ta ulotką jeździł na drugi koniec miasta czy przyjdziesz po nią jutro? Acha, no tak pójdziesz do CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze w cyfrze+ jest to że nie można zmniejszyć pakietu. Jest kryzys przykładowo stracę pracę a nie mogę zejść z pakietu za 140 np. na Optimum za 70 tylko muszę czekać aż upłynie okres minimalny. Kiedyś było można zmieniać pakiety a teraz cwaniaki już takiej możliwości nie dają. Na razie mnie stać ale w życiu może być różnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...