Skocz do zawartości

Nowości na platformie CANAL+ - przecieki, info niepotwierdzone


Mr. Orbita
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dają teraz na 3 miesiące nSport abonentom Cyfry+ i jakieś tam kanały abonentom n więc w moim mniemaniu nie mogą wysłać aneksu do umowy z przymusową migracją do nc+ i to z czasem na wypowiedzenie do 18 kwietnia bo jedno przeczy drugiemu. Albo ja po prostu głupi jestem i nic nie rozumię. Ale z nc+pałami to różnie może być.

Maja tam porostu :brawo: bałagan miotają sie jak ryby w sieci każda decyzja jest głupsza od poprzedniej i się wzajemnie wyklucza...

 

Panowie a jak tu można nie być głupim skoro najwyższy zarząd "eNCepenceplus" sam publicznie plecie androny, ot choćby w tej słynnej rozmowie sprzed kilku dni ładnej pani Beaty Mońki, która bardzo wnikliwie i autorytarnie oceniła finanse potencjalnych klientów "eNcepenceplus", i z góry założyła, że ludzie zapłacą każdą kasę za ofertę premium, bo nie mają innej alternatywy, zaś kryzys - spragnionych kanałów telewizyjnych Polaków się nie ima. Zacytuję fragment wywiadu za money.pl jeśli admin pozwoli:

 

Tak, ale wasz największy konkurent Cyfrowy Polsat ma najpopularniejszy pakiet za około 50 złotych. W nC+ to samo jest za ponad 70.

 

NC+ to platforma premium. Mamy zupełnie inną ofertę niż Cyfrowy Polsat. Proszę zobaczyć, jeśli wziąć pod uwagę ofertę premium, nie ma drugiej takiej. Nikt nie ma takiego dostępu do filmu, do sportu, do własnego kontentu. Nie chcę tak mówić, ale porównując najlepszą propozycję Cyfrowego Polsatu widzimy, że ich najlepsza oferta to nasza za 79 złotych. Nic lepszego nie mają.

 

Mają jednak taniej. Platforma nC+ startuje w sytuacji, kiedy ludzie raczej oszczędzają, a nie wydają coraz więcej.

 

Rzeczywiście, nie jest najlepiej, ale nie widzę w Polsce recesji. Klienci chcą oglądać dobre filmy, dobry sport i są w stanie za to płacić. Poza tym spędziliśmy miesiące na poznaniu stylu życia naszych klientów, potrzeb, tego co oglądają najchętniej. Przeprowadziliśmy testy na sporej grupie abonentów. Konsultanci dzwonili, opowiadając o nowej ofercie nC+.

 

I jakie są wnioski?

 

Jak się okazało, reakcje pozwalają sądzić, że nie będzie źle. Zresztą proszę pamiętać, że w sporcie mamy pod jednym dachem ligę angielską i Ligę Mistrzów, zainwestowaliśmy też w popularny w Polsce żużel. W segmencie kanałów filmowych z kolei mamy umowy z największymi wytwórniami z Hollywood, inwestujemy w europejskie kino. Zresztą proszę podliczyć, ile wydaje Pan kiedy idzie do kina? Powiedzmy dwie osoby - to około 60 złotych na bilety, do tego coś do picia i przekąski za następne 50. W sumie wyda Pan na kino w jeden wieczór około 110 złotych. Za te pieniądze, ma Pan pakiet z najnowszymi filmami na miesiąc. W kinie nie ma pewności, że film się spodoba, u nas sam wybiera Pan sobie to, co chce oglądać.

 

Kina także starają się walczyć o klientów. Poza tym dziś konkurencją jest jeszcze internet, Polacy coraz częściej sięgają do stron internetowych, aby za darmo obejrzeć na przykład galę boksu. Nie obawiają się Państwo tego?

 

My z internetu zrobiliśmy naszego sprzymierzeńca. Jedną z ciekawszych propozycji jest oferta netVOD+. Jeżeli ktoś ogląda bardzo dużo filmów, to po podłączeniu dekodera do internetu ma dostęp do kilkuset tytułów. Może oglądać programy na życzenie, kanały tematyczne. I to wszystko na każdym nośniku, czyli iPadzie, smartfonie, domowym komputerze. To cała nowa definicja rozrywki. To jest nasze otwarte podejście do klienta. Wiemy jak wygląda teraz życie, wiemy, że teraz sposób spędzania czasu wolnego wygląda inaczej niż kiedyś. Żyjemy coraz szybciej i coraz szybciej chcemy mieć dostęp do jak najlepszej rozrywki.

 

To wszystko brzmi jak prospekt reklamowy. Tyle, że wszystkie usługi były już dostępne w platformie n, a nowości zyskują co najwyżej abonenci Cyfry+. Nie zaskoczyliście.

 

Zaskoczyliśmy multiroomem, można oglądać telewizję na sześciu telewizorach, każdy więc w jednym mieszkaniu czy domu może oglądać swój program. Do tego oferujemy dostęp do serwisów muzycznych, mowa o Wimp. To jest biblioteka prawie 20 milionów utworów. Mamy też ofertę VOD, czyli filmy i programy na życzenie. Żyjemy w takich czasach, że działamy szybko, chcemy mieć dostęp do filmów i programów wszędzie i w każdej chwili.

 

Nic jednak nie usłyszeliśmy, co ze stałymi klientami. Czy dotychczasowi klienci platformy n i Cyfry+ mogą liczyć na preferencyjne warunki? Mogą zostać przy pakietach, które mieli dotychczas?

 

Powstała nowa platforma i nowa oferta. Ponieważ klienci i Cyfry+ i telewizji n mieli przeróżne pakiety, mamy przygotowaną nową specjalną ofertę dla wszystkich.

 

Co ze sprzętem? Dawni klienci n i Cyfry+ muszą wymieniać dekodery?

 

Nie. Chyba, że chcą wymienić dekoder na lepszy.

W Cyfrze+ trzeba było co miesiąc płacić kaucję za dekoder. Jak będzie w nC+?

Można sobie wybrać możliwość, albo co miesiąc płacić abonament za dekoder, albo zapłacić jednorazową aktywację.

 

A dotychczasowi klienci, którzy mają już dekodery nagle będą musieli płacić za dekoder?

 

To nie tak. Każdy z klientów będzie traktowany indywidualnie, więc jeszcze raz zachęcam do kontaktu z naszymi przedstawicielami. Każdy klient korzystał z innego pakietu, więc dla każdego mamy inna ofertę.

 

Z trzech platform zostały dwie, czyli mniejsza konkurencja. To zazwyczaj dla klientów nie oznacza niczego dobrego.

 

To nieprawda. Mamy niższe ceny, szczególnie, że wiele osób chcąc oglądać i Cyfrę+ i n miało dwa dekodery, a więc dwa abonamenty. Teraz będzie jeden, więc taniej. Poza tym proszę jeszcze raz sprawdzić pakiety, są elastyczne.

 

Nie boi się Pani odpływu klientów? Cyfrowy Polsat już ostrzy sobie zęby na klientów niezadowolonych, a widząc ceny i pakiety mam nieodparte wrażenie, że takich akurat będzie sporo. Według wyliczeń, które pojawiały się w branżowych mediach może to być nawet pół miliona osób.

 

Nie boje się. Jest jeszcze spory potencjał na polskim rynku. Teraz mamy wspólnie około 2,5 miliona klientów i nie oddamy ani jednego. Mało tego, powoli będziemy tę liczbę zwiększali.

 

Toż to kompletne pomylenie z poplątaniem i oderwanie od rzeczywistości panującej na rynku krajowym....Szkoda gadać...A taka całkiem ładna i wykształcona kobieta to mówi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pani Beata i cała reszta myśleli chyba, że "ciemny lud to kupi". Te superlatywy opisujące ofertę atakowały nas zewsząd, ale rzeczywistość okazała się inna. Czytam teraz te wywiady i z jednej strony rozumiem, że nie powiedzą "nasza oferta jest do d...", ale mogliby powiedzieć, że "zaoferujemy treści premium, których nie ma Cyfrowy Polsat, ani żaden inny operator w kraju. Cena może być wyższa, ale nasi klienci otrzymają wysoką jakość..." ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu nc+ łże jak pies.

 

http://www.broadbandtvnews.com/2013/03/ ... nts-on-nc/

 

"It has also introduced special Easter offers for both former n and Cyfra+ subscribers."

 

Wprowadzono także specjalne oferty Wielkanocne dla abonentów C+ i N.

 

Gdzie te Wielkanocne oferty?? :lol2::lol2::lol2::lol2: łżą jak psy :)

 

 

Przecież dostałeś na Wielkanoc nSport na 3 miesiące . Zła oferta na święta? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Again34 dzięki za tego linka. To już o poczynaniach "eNCepenceplus" i wkurzonych polskich klientach zaczyna być głośno w świecie zagramanicznego biznesu i finansjery. Czkawką się to wszystko zarządowi "eNCepenceplus" zapewne odbija. Święta mają na własne życzenie niezbyt udane. Udziałowcy są też zapewne wściekli, gdyż grudniowe plany Zarządu "eNCepenceplus" zakładające do końca 2015 roku osiągnięcie ponad 550 mln złotych EBITDA i 3 mln klientów trza będzie teraz bankowcom udzielającym kredytów na fuzję zweryfikować. A spłacać kredyty trzeba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając treść ostatniego linka, potwierdza się to , co piszą oburzeni klienci starych platform. Arogancja, buta, kompletna nieznajomość realiów rynku... z kim oni do [beep]y konsultowali te "badania rynku", o których plotła nieprzytomnie kilka dni temu cytowana wcześniej przeze mnie pani Mońka? Dla mnie cały Zarząd "eNCepenceplus" jest do wy[beep]a, za działalność na szkodę firmy. Mnie już z czystej przekory nie chce się nawet pozostać w tym interesie jako abonent Cyfry+ z Prestige HD za 122 zł plus bezprawnie doliczone 10 zł za dekoder Pacanka 500 PVR. Ręce opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mońka dziewczyna Mańka ... ;) Niestety , zaliczyli spektakularnie katastrofalny start i teraz muszą kombinować jak to wszystko odkręcić . A wystarczyło zrobić sondę u szeregowych abonentów a nie brać Cześków spod monopolowego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

... Może w końcu coś pozytywnego się ruszy w tym zakresie ... Dokładnie NC+ potrzebował tylko jeden tydzień na rynku by tak sknocić swój start ... Panie Prezesie to czekamy teraz na nowe propozycje, propozycje dla wszystkich ludzi ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...