Dziambel Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Witam kolegów, 23 stycznia kończy mi się umowa z CP, wiadomo trzeba odesłać dekoder, czy znacie jakiś sposób, żeby zabezpieczyć się, żeby CP nie wmówiło mi, że dekoder przyszedł uszkodzony itp? Oczywiście dekoder jest sprawny w 100% wszystkie akcesoria są, ale wiem, że kilka osób miało taki przypadek, że wysłali kompletny i sprawny dekoder a potem CP kazało płacić kare bo niby był uszkodzony Jest jakiś sposób żeby im w razie takiej sytuacji udowodnić, że dekoder był sprawny? Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Nie ma takiego sposobu, bo w transporcie wszystko może się zdarzyć. Zniszczenie sprzętu też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziambel Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Transport swoją drogą, ale chodzi mi o czystą złośliwość CP, np za to, że zerwałeś z nimi umowę. W sumie klient jest na straconej pozycji, bo mogą każdemu wmówić, że dekoder przyszedł zepsuty. Wcale nie twierdzę, że tak zrobią ale przezorny zawsze ubezpieczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik147 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zawsze można wysłać kurierem i dodatkowo ubezpieczyć,wtedy odpowiada firma kurierska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Transport swoją drogą, ale chodzi mi o czystą złośliwość CP, np za to, że zerwałeś z nimi umowę. W sumie klient jest na straconej pozycji, bo mogą każdemu wmówić, że dekoder przyszedł zepsuty. Wcale nie twierdzę, że tak zrobią ale przezorny zawsze ubezpieczony Myślę że CP aż taki nie jest złośliwy żeby coś takiego robić po złości. Zawsze jak coś wysyłam wartościowego to jest opcja że to szkło i poczta będzie się obchodzić z tym jak z jajkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziambel Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zawsze jak coś wysyłam wartościowego to jest opcja że to szkło i poczta będzie się obchodzić z tym jak z jajkiem I będą nią rzucać nie z 10m tylko z 5m ? Kurier z ubezpieczeniem to nie taki zły pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 jak zawiniesz w bąbelki i w to co było zapakowane przy zakupie to nawet rzut z 10m nie zagrozi paczce. Ja tam nigdy nie ubezpieczam i zawsze wszystko ok, nikt się nie skarżył na uszkodzoną przesyłkę. Po co dopłacać do interesu, takie moje zdanie. nawet amplituner wart 2500zł wysyłałem pocztą polską bez żadnego ubezpieczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P_Floyd Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Odnośnie kuriera.Ostatnio w pracy odkryliśmy takie coś: http://www.superpaczka.pl/. Nawet wysłaliśmy 2 paczki i doszły. A cena nie jest dużo wyższa. Oczywiście nie namawiam, ale może skorzystasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Ja dla świętego spokoju robię film- od momentu gdy dekoder pracuje aż do momentu zaklejenia paczki tak że mam w razie czego dowód że jest cały, działający i że wszystkie elementy są zapakowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 zabezpieczyć zawsze się można, jednak raczej nie słyszy się aby CP był wobec osób które dziękują im za usługi jakoś specjalnie złośliwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipster_Zippa Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Karton od dekodera i drugi o wymiarze x+y+h kartonu dekodera folia bąbelkowa lub zrób popcorn tez zabezpiecza przyklej drugi karton ok 3 razy zabezpieczywszy gąbką wysyłasz do CP lub 2 karton i nadać jako uwaga szkło tak dostałem TV Kurierem 2 kartony i UWAGA SZKŁO naklejone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz1945 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Mnie ta operacja czeka w marcu. Ani ja, ani nikt z mojej rodziny nie weźmie już do ręki CP, przynajmniej z tego powodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Boże ludzie, nie przesadzacie troche? Nie ma takich sytuacji jak tu opisujecie? Jedyną karą, którą może CP nałożyć to brak akcesoriów które z dekoderem były i to są groszowe sprawy i tyle. Nie popadajmy w paranoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz1945 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Bober1. A dlaczego ja mam się trudzić z wysyłką a nie mogę oddać tam, skąd wziąłem? Dlaczego w Cyfrze nie ma problemu ze zwrotem? Ja mam pakiet Familijny HD w CP i prawie 2 razy droższy pakiet Optimum HD w Cyfrze. Mimo tego, uważam Familijny za lepszy. Jednak z uwagi na takie utrudnianie i lekceważenie klientów NIGDY WIĘCEJ CP! Przez niedopatrzenie z wyłączeniem promocyjnych kanałów, zalegałem z dodatkową zapłatą przez 3 dni. Przez cały ten czas początkowo wyświetlano mi planszę o nie zapłaceniu abonamentu a później planszę włączono na stałe. Dopiero po wielu telefonach zorientowałem się, że nie chodzi o abonament, który płaciłem na bieżąco, tylko o tę dodatkową opłatę. Ciekawe, czy moderator znowu wrzuci mnie do kosza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 a to dlatego, że skoro jesteś tak obeznany z tematem to czytasz umowy, regulaminy, a tam jasno jest napisane, że zwrot dekodera jest tylko na Łubinową. Ja jeśli czegoś nie lubię, bądź nieakceptuję to tego nie biorę. Ty, najwidoczniej przyjąłeś to do wiadomości. Plansze które się Tobie ukazują łatwo można zniwelować wciskając klawisz OK a nie czekając aż same znikną, po drugie jeśli to były 3 dni zaległości to plansze pojawiały się raz na 2-3h i były maksymalnie na ekranie 30 sekund, więc proszę tu nie lamentować. Wiem co mówię. Każdemu coś nie pasuje, a jednak bierze ten Polsat. Dziwna przypadłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz1945 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Bober. Szkoda, że nie ma tu możliwości wklejenia tego Twojego regulaminu. Po pierwsze: kto podpisując umowę w punkcie CP, może przewidzieć taką głupotę z odsyłaniem dekodera?Po drugie: Kto jest w stanie, bez lupy, przeczytać regulamin, w którym litery duże mają 1,5 mm wysokości a małe 1 mm, a np. wyraz Umowa ma 5 mm długości? A na kartce papieru formatu A4 jest 149 linijek druku NA 2 STRONACH!? Poczytaj sobie na tym portalu i zobaczysz, ilu ludziom się to nie podoba. Zamiast jakiejś rzeczowej dyskusji, to wyłącznie mądre poczenia: dlaczego nie czytałeś regulaminu? NIGDY WIĘCEJ CP! Ja mam teraz martwić się o opakowanie, o chodzenie na pocztę, o ponoszenie opłat z ubezpieczeniem, o to czy przesyłka w ogóle dotrze, o to czy w stanie nienaruszonym, o to czy nie zostanę oszukany, bo czytałem o takich przypadkach. Przecież za darmo nie korzystałem z dekodera, więc dlaczego mam ponosić dalsze koszty? Mam nadzieję, ze ktoś to przeczyta i się zastanowi. NIGDY WIĘCEJ CP! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Skoro nie chcesz się martwić, wsiadaj w samochód i jedź na Łubinową, mogę Ci nawet budynek opisac, po drugie nie przesadzaj o wielkości liter, bo regulaminy wszystkie u wszystkich operatorów, bankach itp są takie same. Nikt nie mówi, że musisz to podpisać. Inteligentny klient bierze umowę do ręki i czyta. Nikt nie stoi z toporem i nie karze Ci jej w 3 minuty podpisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Dokładnie, poza tym regulamin można sobie wziąć do domu i z lupą, prawnikiem itd. się zapoznać Bawią mnie tacy jak Janusz1945, nie doczytałeś, nie wiedziałeś to tylko i wyłącznie Twoja wina. Poza tym w N i C+ regulaminy wyglądają podobnie, nie wspominając o operatorach komórkowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Mało tego. Regulamin można pobrać ze strony Cyfrowego Polsatu i wydrukować nawet na formacie A3. A poniżej przykład możliwości. Przepraszam za tak duży obrazek, ale chciałem pokazać, że jeśli się chce to można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz1945 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Dziękuję za miłe zainteresowanie. Niestety, to mój błąd, że nie miałem przy sobie lupy lub laptopa i skanera, mógłbym sobie regulamin zeskanować, powiększyć i przeczytać. Ciekawe, czy wszyscy abonenci CP są tak, jak Wy zachwyceni koniecznością odsyłania dekodera. Chyba skorzystam z propozycji odwiezienie go osobiście do Warszawy z Częstochowy. Będzie okazja odwiedzić stolicę po kilkunastu latach. Może wiecie, jaka jeszcze telewizja sat. wymaga odesłanie dekodera do centrali? Pytam, bo po rezygnacji z CP i Cyfry być może skuszę się jeszcze na inną telewizję. > > Przed chwilą zauważyłem w Media2:W ramach nowego prawa telekomunikacyjnego nie będziemy zmuszani do podpisywania bardzo długich umów. Pierwsza umowa nie może być podpisana na dłużej niż dwa lata, a można też podpisać umowę na czas krótszy niż rok - to powinno zwiększyć konkurencję na rynku, bo przedsiębiorcy będą walczyć o klienta. Dodatkowo umowy mają być przejrzyste, czytelne i zrozumiałe, klient musi być świadomy, co przedsiębiorca mu gwarantuje i jakie są ograniczenia w świadczeniu usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Wielu pewnie nie wie, ale ten kto chce się dowiedzieć to zapyta sprzedawcy, drugi zadzwoni na infolinie i zaciśnie zęby, bo nie jest to ukryta informacja, której nigdzie nie znajdziesz, a jeden z głównych punktów. I w ogóle dziwi mnie ten temat. CP nie robi żadnych problemów ze zwrotem sprzętu i nie wmawia "niebyłych" usterek. Radzę lepiej poczytać o analogicznej sytuacji ale u abonentów Enki, u których dekoder jest oddawany do punktu, bo tam potrafią po 3 miesiącach przysłać fakturę za niby niesprawny dekoder mimo, ze oddawany w punkcie był sprawny i sprawdzany przez pracownika tegoż punktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 W ramach nowego prawa telekomunikacyjnego Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Regulamin możesz przeczytać w domu na spokojnie, jest to dokument, który w każdym punkcie jest dostępny bez problemu. Co do treści umów, wątpie by ktoś czytał je aż tak szczegółowo. i Taka ciekawostka, w CP od jakiegoś czasu na pierwszej stronie już jest info np. o okresie wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 W ramach nowego prawa telekomunikacyjnego ...które dotyczy umów na telefon lub internet, nie TV (inaczej DTH) dlatego dzisiaj i jutro nadal macie umowy na 29 miesięcy dostępne w CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz1945 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Do 20 kwietnia mam odesłać dekoder HD 5000. Wyślę pocztą. Jak się zabezpieczyć przed uszkodzeniem lub pomówieniem? Podać wartość paczki (jaką?), czy ubezpieczyć? Spać nie mogę. Już mnie nikt nie namówi na Cyfrowy Polsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Oddać osobiście na Łubinowej 4a w Warszawie, a mówiąc poważnie można ubezpieczyć, a na jaką kwotę odpowiedź da cennik dla Abonentów http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/i ... 122012.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.