Skocz do zawartości

Odesłanie dekodera ( zabezpieczenie się )


Dziambel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów, 23 stycznia kończy mi się umowa z CP, wiadomo trzeba odesłać dekoder, czy znacie jakiś sposób, żeby zabezpieczyć się, żeby CP nie wmówiło mi, że dekoder przyszedł uszkodzony itp? Oczywiście dekoder jest sprawny w 100% wszystkie akcesoria są, ale wiem, że kilka osób miało taki przypadek, że wysłali kompletny i sprawny dekoder a potem CP kazało płacić kare bo niby był uszkodzony :/ Jest jakiś sposób żeby im w razie takiej sytuacji udowodnić, że dekoder był sprawny? Dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Transport swoją drogą, ale chodzi mi o czystą złośliwość CP, np za to, że zerwałeś z nimi umowę. W sumie klient jest na straconej pozycji, bo mogą każdemu wmówić, że dekoder przyszedł zepsuty. Wcale nie twierdzę, że tak zrobią ale przezorny zawsze ubezpieczony ;)

 

Myślę że CP aż taki nie jest złośliwy żeby coś takiego robić po złości. :)

 

Zawsze jak coś wysyłam wartościowego to jest opcja że to szkło i poczta będzie się obchodzić z tym jak z jajkiem :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zawiniesz w bąbelki i w to co było zapakowane przy zakupie to nawet rzut z 10m nie zagrozi paczce. Ja tam nigdy nie ubezpieczam i zawsze wszystko ok, nikt się nie skarżył na uszkodzoną przesyłkę.

 

Po co dopłacać do interesu, takie moje zdanie.

 

nawet amplituner wart 2500zł wysyłałem pocztą polską bez żadnego ubezpieczenia :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karton od dekodera i drugi o wymiarze x+y+h kartonu dekodera

folia bąbelkowa lub zrób popcorn tez zabezpiecza

przyklej drugi karton ok 3 razy

zabezpieczywszy gąbką

wysyłasz do CP

lub

2 karton i nadać jako uwaga szkło

tak dostałem TV Kurierem 2 kartony i UWAGA SZKŁO naklejone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bober1. A dlaczego ja mam się trudzić z wysyłką a nie mogę oddać tam, skąd wziąłem? Dlaczego w Cyfrze nie ma problemu ze zwrotem? Ja mam pakiet Familijny HD w CP i prawie 2 razy droższy pakiet Optimum HD w Cyfrze. Mimo tego, uważam Familijny za lepszy. Jednak z uwagi na takie utrudnianie i lekceważenie klientów NIGDY WIĘCEJ CP! Przez niedopatrzenie z wyłączeniem promocyjnych kanałów, zalegałem z dodatkową zapłatą przez 3 dni. Przez cały ten czas początkowo wyświetlano mi planszę o nie zapłaceniu abonamentu a później planszę włączono na stałe. Dopiero po wielu telefonach zorientowałem się, że nie chodzi o abonament, który płaciłem na bieżąco, tylko o tę dodatkową opłatę. Ciekawe, czy moderator znowu wrzuci mnie do kosza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to dlatego, że skoro jesteś tak obeznany z tematem to czytasz umowy, regulaminy, a tam jasno jest napisane, że zwrot dekodera jest tylko na Łubinową. Ja jeśli czegoś nie lubię, bądź nieakceptuję to tego nie biorę. Ty, najwidoczniej przyjąłeś to do wiadomości. Plansze które się Tobie ukazują łatwo można zniwelować wciskając klawisz OK a nie czekając aż same znikną, po drugie jeśli to były 3 dni zaległości to plansze pojawiały się raz na 2-3h i były maksymalnie na ekranie 30 sekund, więc proszę tu nie lamentować. Wiem co mówię. Każdemu coś nie pasuje, a jednak bierze ten Polsat. Dziwna przypadłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bober. Szkoda, że nie ma tu możliwości wklejenia tego Twojego regulaminu. Po pierwsze: kto podpisując umowę w punkcie CP, może przewidzieć taką głupotę z odsyłaniem dekodera?Po drugie: Kto jest w stanie, bez lupy, przeczytać regulamin, w którym litery duże mają 1,5 mm wysokości a małe 1 mm, a np. wyraz Umowa ma 5 mm długości? A na kartce papieru formatu A4 jest 149 linijek druku NA 2 STRONACH!? Poczytaj sobie na tym portalu i zobaczysz, ilu ludziom się to nie podoba. Zamiast jakiejś rzeczowej dyskusji, to wyłącznie mądre poczenia: dlaczego nie czytałeś regulaminu? NIGDY WIĘCEJ CP! Ja mam teraz martwić się o opakowanie, o chodzenie na pocztę, o ponoszenie opłat z ubezpieczeniem, o to czy przesyłka w ogóle dotrze, o to czy w stanie nienaruszonym, o to czy nie zostanę oszukany, bo czytałem o takich przypadkach. Przecież za darmo nie korzystałem z dekodera, więc dlaczego mam ponosić dalsze koszty? Mam nadzieję, ze ktoś to przeczyta i się zastanowi. NIGDY WIĘCEJ CP!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie chcesz się martwić, wsiadaj w samochód i jedź na Łubinową, mogę Ci nawet budynek opisac, po drugie nie przesadzaj o wielkości liter, bo regulaminy wszystkie u wszystkich operatorów, bankach itp są takie same. Nikt nie mówi, że musisz to podpisać. Inteligentny klient bierze umowę do ręki i czyta. Nikt nie stoi z toporem i nie karze Ci jej w 3 minuty podpisać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, poza tym regulamin można sobie wziąć do domu i z lupą, prawnikiem itd. się zapoznać :) Bawią mnie tacy jak Janusz1945, nie doczytałeś, nie wiedziałeś to tylko i wyłącznie Twoja wina. Poza tym w N i C+ regulaminy wyglądają podobnie, nie wspominając o operatorach komórkowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało tego. Regulamin można pobrać ze strony Cyfrowego Polsatu i wydrukować nawet na formacie A3. :)

A poniżej przykład możliwości. Przepraszam za tak duży obrazek, ale chciałem pokazać, że jeśli się chce to można. :D

 

regefy.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za miłe zainteresowanie. Niestety, to mój błąd, że nie miałem przy sobie lupy lub laptopa i skanera, mógłbym sobie regulamin zeskanować, powiększyć i przeczytać. Ciekawe, czy wszyscy abonenci CP są tak, jak Wy zachwyceni koniecznością odsyłania dekodera. Chyba skorzystam z propozycji odwiezienie go osobiście do Warszawy z Częstochowy. Będzie okazja odwiedzić stolicę po kilkunastu latach. Może wiecie, jaka jeszcze telewizja sat. wymaga odesłanie dekodera do centrali? Pytam, bo po rezygnacji z CP i Cyfry być może skuszę się jeszcze na inną telewizję.

>

>

Przed chwilą zauważyłem w Media2:W ramach nowego prawa telekomunikacyjnego nie będziemy zmuszani do podpisywania bardzo długich umów. Pierwsza umowa nie może być podpisana na dłużej niż dwa lata, a można też podpisać umowę na czas krótszy niż rok - to powinno zwiększyć konkurencję na rynku, bo przedsiębiorcy będą walczyć o klienta. Dodatkowo umowy mają być przejrzyste, czytelne i zrozumiałe, klient musi być świadomy, co przedsiębiorca mu gwarantuje i jakie są ograniczenia w świadczeniu usługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielu pewnie nie wie, ale ten kto chce się dowiedzieć to zapyta sprzedawcy, drugi zadzwoni na infolinie i zaciśnie zęby, bo nie jest to ukryta informacja, której nigdzie nie znajdziesz, a jeden z głównych punktów. I w ogóle dziwi mnie ten temat. CP nie robi żadnych problemów ze zwrotem sprzętu i nie wmawia "niebyłych" usterek. Radzę lepiej poczytać o analogicznej sytuacji ale u abonentów Enki, u których dekoder jest oddawany do punktu, bo tam potrafią po 3 miesiącach przysłać fakturę za niby niesprawny dekoder mimo, ze oddawany w punkcie był sprawny i sprawdzany przez pracownika tegoż punktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ramach nowego prawa telekomunikacyjnego

 

Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Regulamin możesz przeczytać w domu na spokojnie, jest to dokument, który w każdym punkcie jest dostępny bez problemu.

 

Co do treści umów, wątpie by ktoś czytał je aż tak szczegółowo. i Taka ciekawostka, w CP od jakiegoś czasu na pierwszej stronie już jest info np. o okresie wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...