marcinpal Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Są trzy opcje: 1. podpisujesz tą nową umowę na 12 miesięcy okresu podstawowego i wtedy przez te 12 miesięcy płacisz tyle, ile dotychczas (9,90 zł) + 12 miesięcy okresu dodatkowego w którym płacisz nową stawkę 11,90 zł (chyba, że się mylę z tym okresem dodatkowym, to niech ktoś mnie poprawi ); 2. nie podpisujesz tej nowej umowy i nie odsyłasz jej do CP, ale i nie wysyłasz im wypowiedzenia, a więc kontynuujesz obecną umowę na czas nieokreślony i płacisz 11,90 zł; 3. no i ostatnia opcja: nie zgadzasz się na nowe warunki i wysyłasz tylko wypowiedzenie całej umowy i po 3 miesiącach płacisz im całe 0 zł dokładnie, mylisz się co do punktu pierwszego i po części trzeciego. Po okresie podstawowym, umowa zastaje przedłużona na okres dodatkowy (12 lub 24 m-ce) i wtedy opłata wynosi tyle samo jak opłata w podstawowym, różnica w cenie jest tylko i wyłącznie w przypadku umowy na czas nieokreślony. co do punktu 3ciego, każdy abonent ma prawo nie zgodzić się na warunki nowej umowy a w myśl tego rozwiązać umowę z okresem NIE PÓŹNIEJ niż 30 dni. oraz tak jak napisał: Jest jeszcze czwarta opcja -nic się nie podpisuje i nie wysyła,umowy nie wypowiada,a płaci się niższą cenę (9.90),bo jest się dalej na umowie na czas określony.Na przykład @patryk691 -okres podstawowy do 30-04-2011r.Dlaczego miałbyś płacić 11.90 ? U mojego sąsiada -okres podst.do 29-10-2011r.,też stara cena do końca umowy terminowej. więc sąsiad w przypadku "olania" listu będzie płacił po 29.10.2011 za pakiet MINI 11.90 zł. Pozdrawiam Marcin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 chwila chwila chyba nie rozumiecie - zmiana regulaminu to jedno, ona nic nie zmienia w cenach, zmienia warunki korzystania z usług CP - zmiana cennika to drugie, ona zmienia ceny pakietów na okres nieoznaczony, czyli jeśli ktoś jest w takiej sytuacji i nie rozwiąże umowy lub nie podpisze umowy na czas określony (nie korzystać z tego co dają w kopercie!) to będzie płacił więcej ale to wynika jeszcze ze starego regulaminu który pozwala na zmianę cen w okresie nieoznaczonym w dowolnym momencie, po uprzednim powiadomieniu - ceny w pakietach w umowach zawartych na czas określony są niezmienne do końca trwania umowy sąsiad do końca umowy płacić będzie 9,90 ale jak zerwie umowę i podpisze od nowa to będzie miał kilka miesięcy familijnego gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Czyli jak bym teraz zerwal umowe na pakiet mini i pozniej bym podpisal nowa umowe to dostane kilka miesiecy za free pakiet familijny. :> Mozesz przyblizyc ile miesiecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Jeden miesiąc , jeżeli podpiszesz umowę na okres 12 miesięcy . Ja tak dostałem na Echostara . Umowę podpisałem 1 kwietnia tego roku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 a 4 miesiące w cenie mini, jak podpiszesz umowę na 18 miesiecy. (jest to oferta dla osób, które mają dekoder na własność, który odbiera FTA) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 4 miesiące familijnego w cenie mini przy 24 albo 29 nie pamiętam dokładnie, chyba to są te oferty ze strony CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktro Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 CSA, upgrade z FTA na Mini w tej chwili wygląda tak jak napisał dvbx. Oprócz umowy 18 miesięcznej gdzie są 4 pierwsze miesiące Familijnego w cenie Mini, są jeszcze umowy na 15 i 12 miesięcy gdzie jest odpowiednio 3 i 2 miesiące Familijnego w cenie Mini. To o czym Ty mówisz to opcja na 29 miesiące, 3 miesiące zupełnie za darmo (w tym pierwszy Familijny, a dwa pozostałe Mini) ale jest to opcja dla nowego klienta, który nie ma sprzętu i wiąże się z zakupem dekodera Mini, Familijnego bądź Familijnego F300 za cenę 149zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 wybacz pomyślałem i napisałem o upgradzie z nieoznaczonego przez telefon, oferta na 24 msc 4 msc familijnego ale trzeba mieć swój dekoder, wychodzi lepiej w porównaniu z tym co przysyłają w porozumieniu osobom mający umowę na czas nieoznaczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 chwila chwila chyba nie rozumiecie sąsiad do końca umowy płacić będzie 9,90 ale jak zerwie umowę i podpisze od nowa to będzie miał kilka miesięcy familijnego gratis Ale jak jej nie zerwie,to będzie na czas nieokreślony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaCios Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Czy Polsat będzie wysyłał zmiany regulaminu do wszystkich abonentów ? Ja dostałem nowy regulamin w grudniu, lecz go nie podpisałem (obecnie mam na czas nieokreślony i obowiązuje mnie umowa zawarta w 2005, chyba ?). Chętnie bym zrezygnował przy tej okazji, bo już chyba czas przejść z ilości na jakoś kanałów i wybiore N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Ty dostałeś w grudniu,inni dostają teraz.To jest ten sam regulamin,drugi raz go nie dostaniesz.A pod który podlegasz -oto jest pytanie. Zniknął kan.E! i TV 1000,mogłeś zrezygnować,jeśli miałeś ich w ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Dostał nowy regulamin, nie wypowiedział w związku z tym umowy to obowiązuje go teraz nowy regulamin i nic mu to nie daje. Nie może wypowiedzieć umowy w związki ze zniknięciem E! czy TV100, ale ma umowę na czas nieokreślony, więc niech wypowie umowę, poczeka trzy miesiące i będzie wolny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 z nieokreślonego możesz zrezygnować w każdej chwili z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaCios Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Wyczytałem jeszcze w umowie, że trzeba zwrócić decoder i kartę. Dedoder mam na własność, a karta - czy trzeba ją odesłać ? Może ktoś się ostatnio pożegnał z Polsatem i mógłby się wypowiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Kiedyś jak dekoder był na własność to karta zostawała, aby dekoder mógł służyć do oglądania kanałów FTA czy opłacania pre-paid'a. Odeślesz im kartę to dekoder nadaje się do niczego. Ale jak jest, to nie wiem, a sam z chęcią bym się dowiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Ja z CP pożegnałem się we wrześniu dekoder miałem na własność,po wypowiedzeniu umowy dekoder oraz karta zostaly u mnie.Stary poczciwy Thomson służy obecnie do oglądania kanałów FTA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Jak we wrześniu to już kawałek czasu temu, ale pamiętam jak przy tej okazji smęciłeś na forum. ;-P Ktoś mógłby się wypowiedzieć czy CP zabiera teraz kartę, jak się ma dekoder na własność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Od września to chyba nic w tej kwestii raczej się nie zmieniło,chociaż nigdy nic nie wiadomo. Wiem że smęciłem ale było minęło,nawet mi tego nie przypominaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktro Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Ktoś mógłby się wypowiedzieć czy CP zabiera teraz kartę, jak się ma dekoder na własność. Uwaga wypowiadam się: Dekoder (wraz z kartą!) będący własnością Klienta, po rozwiązaniu umowy, nie podlega zwrotowi. Dziękuję za wypowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slider2002 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 opisze moje "perypetie" z wiazane z przedluzeniem umowy CP. moze komus sie to przyda w egzekwowaniu szacunku od CP W grudniu kończyła się moja poprzednia umowa. 6 grudnia zaproponowano mi jej przedłużenie na korzystnych warunkach. Zgodziłem się na dalszą współpracę z CP tylko pod warunkiem, że nowa umowa wejdzie w życie 24.12.2009. Niestety nowa umowa nadal do mnie nie dotarła a ja jestem przez Państwa zmuszany do opłacania abonamentu. Ok. 22.12.2009 wysłałem maila i zapytaniem dlaczego nie ma mojej umowy. Praktycznie natychmiast zadzwonił Dział Utrzymania Klienta i poproszono mnie, żebym poczekał do nowego roku z powodu przeciążenia i opóźnień w wysyłaniu umów. Nowa umowa miała dotrzeć do 10.01.2010. Niestety nie dotarła. Moje liczne interwencje na infolinii nie przynosiły, żadnych skutków. Niekompetentni konsultanci nie byli w stanie mi pomóc ani wyjaśnić zaistniałej sytuacji. Twierdzili, że za nowe umowy odpowiada Dział Utrzymania Klienta, prosiłem i połączenie z Działem ale mi odmówiono bo podobno tylko Dział może dzwonić do klientów a klienci do Działu nie, co nawiasem jest niepoważne.14.01.2010 złożyłem oficjalną reklamację i żądanie rozwiązania problemu za pośrednictwem infolinii – do dzisiaj bez odezwu. 28.01.2010 złożyłem reklamację mailową – również bez odezwu z Państwa strony. Co więcej na infolinii poinformowano mnie, że jeśli teraz zechcę zrezygnować to znów obowiązuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Powtarzam, ze zgodziłem się na wycofanie poprzedniej rezygnacji tylko pod warunkiem, że nowa umowa natychmiast wejdzie w życie a to do dnia dzisiejszego nie nastąpiło. wysłałem kolejna rezygnacjętym razem konczacą moja umowe 23.05.2010 zgodni z terminem wypowiedzeniea. ale disiaj zadzwoniłem na infolinie zapytac co z tą reklamacja z 14.01. powiedziano mi ze odpowiedz dostane na pismie w ciagu kilku dni a po za tym pan na infolinii mi wmawia ze 15.02. do mnie dzwoniono i podobno zrezygnowalem z przedluzania umowy i w ogole a takiego telefonu oczywiscie nie bylo. podobno moja druga rezygnacje przyjeli i rozwiaza umowe maju, ale jakbymja rozwiazal z grudniu i wzial na nowo cp to byly ciekawsze promocje. normalnie rece opadaja. a teraz fnal sprawy otoz przekazalem cala sprawe do UOKiK. rzecznik przekazal ja do Urzedu komunikacji Elektronicznej. Wczoraj zadzwonil facet z CP i tak mnie przepraszal przez telefon ze jakby mogl to by mi przez sluchawke d..pe wylizal. oczywiscie CP wzial cala wine za zaistniala sytuacje na siebie i zaproponowal mi 3 misiace darmowego dostepy do pelnej oferty CP. jak zazyczylem sobie pieciu miesiecy na co on bez najmniejszych spreciwow sie zgodzil i od dzisiaj do konca wakacji ma darmowy sygnal z pelna oferta. moral z tego taki sie z CP trzeba walczyc i szukac pomocy w stworzonych do tego instytucjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 @jaktro Dziękuję ślicznie za wypowiedź. Pytanie nie jest wcale takie głupie. A dlaczego? A to dlatego, że przy wysyłkach z nowym regulaminem informują, że jeśli ktoś wypowie umowę to powinien zwrócić kartę. Taką informację przedstawiają tym, co mają dekoder na własność, więc wprowadzają ludzi w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 CP jak zwykle ma [beep], tak samo mi wmowiono ze wykupilem na wlasnosc Sagema po przez kaucje a w APSie podpisywalem umowe jako ze dekoder bedzie moja wlasnoscia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 że jeśli ktoś wypowie umowę to powinien zwrócić kartę. Taką informację przedstawiają tym, co mają dekoder na własność, więc wprowadzają ludzi w błąd. Muszę to zobaczyć jeśli tak jest to UOKiK od razu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bizon20 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 CP jak zwykle ma [beep], tak samo mi wmowiono ze wykupilem na wlasnosc Sagema po przez kaucje a w APSie podpisywalem umowe jako ze dekoder bedzie moja wlasnoscia. Na kwicie z APS-u w żadnym punkcie nie miałeś napisane, że kupujesz sprzęt na własność. Miałeś za to wyraźnie napisane: "Kaucja zwrotna: 100 zł" Gościu z APS-u najnormalniej w świecie wprowadził Cię w błąd! Zapewne nie pierwszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Pytanie nie jest wcale takie głupie. A dlaczego? A to dlatego, że przy wysyłkach z nowym regulaminem informują, że jeśli ktoś wypowie umowę to powinien zwrócić kartę. Taką informację przedstawiają tym, co mają dekoder na własność, więc wprowadzają ludzi w błąd. No właśnie jak to rozumieć, bo w umowie jest napisane tak: ,,Po rozwiązaniu umowy dekoder stanowiący własność abonenta wraz z udostępnioną kartą zapewnia bez konieczności ponoszenia opłat dostęp do ogólnodostępnych programów, chyba, że abonent postanowi inaczej. W takim wypadku abonent będzie zobowiązany do zwrotu karty na własny koszt i ryzyko" Co to znaczy ,,...chyba, że abonent postanowi inaczej"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.