Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Są trzy opcje:

 

1. podpisujesz tą nową umowę na 12 miesięcy okresu podstawowego i wtedy przez te 12 miesięcy płacisz tyle, ile dotychczas (9,90 zł) + 12 miesięcy okresu dodatkowego w którym płacisz nową stawkę 11,90 zł (chyba, że się mylę z tym okresem dodatkowym, to niech ktoś mnie poprawi :roll:);

 

2. nie podpisujesz tej nowej umowy i nie odsyłasz jej do CP, ale i nie wysyłasz im wypowiedzenia, a więc kontynuujesz obecną umowę na czas nieokreślony i płacisz 11,90 zł;

 

3. no i ostatnia opcja: nie zgadzasz się na nowe warunki i wysyłasz tylko wypowiedzenie całej umowy i po 3 miesiącach płacisz im całe 0 zł :]

 

dokładnie, mylisz się co do punktu pierwszego i po części trzeciego. Po okresie podstawowym, umowa zastaje przedłużona na okres dodatkowy (12 lub 24 m-ce) i wtedy opłata wynosi tyle samo jak opłata w podstawowym, różnica w cenie jest tylko i wyłącznie w przypadku umowy na czas nieokreślony.

 

co do punktu 3ciego, każdy abonent ma prawo nie zgodzić się na warunki nowej umowy a w myśl tego rozwiązać umowę z okresem NIE PÓŹNIEJ niż 30 dni.

 

oraz tak jak napisał:

Jest jeszcze czwarta opcja -nic się nie podpisuje i nie wysyła,umowy nie wypowiada,a płaci się niższą cenę (9.90),bo jest się dalej na umowie na czas określony.

Na przykład @patryk691 -okres podstawowy do 30-04-2011r.Dlaczego miałbyś płacić 11.90 ?

U mojego sąsiada -okres podst.do 29-10-2011r.,też stara cena do końca umowy terminowej.

 

więc sąsiad w przypadku "olania" listu będzie płacił po 29.10.2011 za pakiet MINI 11.90 zł.

 

Pozdrawiam

Marcin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chwila chwila chyba nie rozumiecie

 

- zmiana regulaminu to jedno, ona nic nie zmienia w cenach, zmienia warunki korzystania z usług CP

- zmiana cennika to drugie, ona zmienia ceny pakietów na okres nieoznaczony, czyli jeśli ktoś jest w takiej sytuacji i nie rozwiąże umowy lub nie podpisze umowy na czas określony (nie korzystać z tego co dają w kopercie!) to będzie płacił więcej ale to wynika jeszcze ze starego regulaminu który pozwala na zmianę cen w okresie nieoznaczonym w dowolnym momencie, po uprzednim powiadomieniu

- ceny w pakietach w umowach zawartych na czas określony są niezmienne do końca trwania umowy

 

sąsiad do końca umowy płacić będzie 9,90 ale jak zerwie umowę i podpisze od nowa to będzie miał kilka miesięcy familijnego gratis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CSA, upgrade z FTA na Mini w tej chwili wygląda tak jak napisał dvbx. Oprócz umowy 18 miesięcznej gdzie są 4 pierwsze miesiące Familijnego w cenie Mini, są jeszcze umowy na 15 i 12 miesięcy gdzie jest odpowiednio 3 i 2 miesiące Familijnego w cenie Mini.

 

To o czym Ty mówisz to opcja na 29 miesiące, 3 miesiące zupełnie za darmo (w tym pierwszy Familijny, a dwa pozostałe Mini) ale jest to opcja dla nowego klienta, który nie ma sprzętu i wiąże się z zakupem dekodera Mini, Familijnego bądź Familijnego F300 za cenę 149zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Polsat będzie wysyłał zmiany regulaminu do wszystkich abonentów ?

Ja dostałem nowy regulamin w grudniu, lecz go nie podpisałem (obecnie mam na czas nieokreślony i obowiązuje mnie umowa zawarta w 2005, chyba ?).

Chętnie bym zrezygnował przy tej okazji, bo już chyba czas przejść z ilości na jakoś kanałów i wybiore N.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dostał nowy regulamin, nie wypowiedział w związku z tym umowy to obowiązuje go teraz nowy regulamin i nic mu to nie daje. Nie może wypowiedzieć umowy w związki ze zniknięciem E! czy TV100, ale ma umowę na czas nieokreślony, więc niech wypowie umowę, poczeka trzy miesiące i będzie wolny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kiedyś jak dekoder był na własność to karta zostawała, aby dekoder mógł służyć do oglądania kanałów FTA czy opłacania pre-paid'a. Odeślesz im kartę to dekoder nadaje się do niczego. Ale jak jest, to nie wiem, a sam z chęcią bym się dowiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jak we wrześniu to już kawałek czasu temu, ale pamiętam jak przy tej okazji smęciłeś na forum. ;-P Ktoś mógłby się wypowiedzieć czy CP zabiera teraz kartę, jak się ma dekoder na własność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opisze moje "perypetie" z wiazane z przedluzeniem umowy CP. moze komus sie to przyda w egzekwowaniu szacunku od CP

 

W grudniu kończyła się moja poprzednia umowa. 6 grudnia zaproponowano mi

jej przedłużenie na korzystnych warunkach. Zgodziłem się na dalszą współpracę z CP tylko pod warunkiem, że nowa umowa wejdzie w życie 24.12.2009. Niestety nowa umowa nadal do mnie nie dotarła a ja jestem przez Państwa zmuszany do opłacania abonamentu. Ok. 22.12.2009 wysłałem maila i zapytaniem dlaczego nie ma mojej umowy. Praktycznie natychmiast zadzwonił Dział Utrzymania Klienta i poproszono mnie, żebym poczekał do nowego roku z powodu przeciążenia i opóźnień w wysyłaniu umów. Nowa umowa miała dotrzeć do 10.01.2010. Niestety nie dotarła. Moje liczne interwencje na infolinii nie przynosiły, żadnych skutków. Niekompetentni konsultanci nie byli w stanie mi pomóc ani wyjaśnić zaistniałej sytuacji. Twierdzili, że za nowe umowy odpowiada Dział Utrzymania Klienta, prosiłem i połączenie z Działem ale mi odmówiono bo podobno tylko Dział może dzwonić do klientów a klienci do Działu nie, co nawiasem jest niepoważne.14.01.2010 złożyłem oficjalną reklamację i żądanie rozwiązania problemu za pośrednictwem infolinii – do dzisiaj bez odezwu. 28.01.2010 złożyłem reklamację mailową – również bez odezwu z Państwa strony. Co więcej na infolinii poinformowano mnie, że jeśli teraz zechcę zrezygnować to znów obowiązuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Powtarzam, ze zgodziłem się na wycofanie poprzedniej rezygnacji tylko pod warunkiem, że nowa umowa natychmiast wejdzie w życie a to do dnia dzisiejszego nie nastąpiło. wysłałem kolejna rezygnacjętym razem konczacą moja umowe 23.05.2010 zgodni z terminem wypowiedzeniea. ale disiaj zadzwoniłem na infolinie zapytac co z tą reklamacja z 14.01. powiedziano mi ze odpowiedz dostane na pismie w ciagu kilku dni a po za tym pan na infolinii mi wmawia ze 15.02. do mnie dzwoniono i podobno zrezygnowalem z przedluzania umowy i w ogole a takiego telefonu oczywiscie nie bylo. podobno moja druga rezygnacje przyjeli i rozwiaza umowe maju, ale jakbymja rozwiazal z grudniu i wzial na nowo cp to byly ciekawsze promocje. normalnie rece opadaja.

 

a teraz fnal sprawy

otoz przekazalem cala sprawe do UOKiK. rzecznik przekazal ja do Urzedu komunikacji Elektronicznej. Wczoraj zadzwonil facet z CP i tak mnie przepraszal przez telefon ze jakby mogl to by mi przez sluchawke d..pe wylizal. oczywiscie CP wzial cala wine za zaistniala sytuacje na siebie i zaproponowal mi 3 misiace darmowego dostepy do pelnej oferty CP. jak zazyczylem sobie pieciu miesiecy na co on bez najmniejszych spreciwow sie zgodzil i od dzisiaj do konca wakacji ma darmowy sygnal z pelna oferta. moral z tego taki sie z CP trzeba walczyc i szukac pomocy w stworzonych do tego instytucjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@jaktro

Dziękuję ślicznie za wypowiedź.

Pytanie nie jest wcale takie głupie. A dlaczego? A to dlatego, że przy wysyłkach z nowym regulaminem informują, że jeśli ktoś wypowie umowę to powinien zwrócić kartę. Taką informację przedstawiają tym, co mają dekoder na własność, więc wprowadzają ludzi w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP jak zwykle ma [beep], tak samo mi wmowiono ze wykupilem na wlasnosc Sagema po przez kaucje a w APSie podpisywalem umowe jako ze dekoder bedzie moja wlasnoscia. :read:

Na kwicie z APS-u w żadnym punkcie nie miałeś napisane, że kupujesz sprzęt na własność. Miałeś za to wyraźnie napisane: "Kaucja zwrotna: 100 zł" Gościu z APS-u najnormalniej w świecie wprowadził Cię w błąd! Zapewne nie pierwszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Pytanie nie jest wcale takie głupie. A dlaczego? A to dlatego, że przy wysyłkach z nowym regulaminem informują, że jeśli ktoś wypowie umowę to powinien zwrócić kartę. Taką informację przedstawiają tym, co mają dekoder na własność, więc wprowadzają ludzi w błąd.

No właśnie jak to rozumieć, bo w umowie jest napisane tak:

,,Po rozwiązaniu umowy dekoder stanowiący własność abonenta wraz z udostępnioną kartą zapewnia bez konieczności ponoszenia opłat dostęp do ogólnodostępnych programów, chyba, że abonent postanowi inaczej. W takim wypadku abonent będzie zobowiązany do zwrotu karty na własny koszt i ryzyko"

 

Co to znaczy ,,...chyba, że abonent postanowi inaczej"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...