Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mała refleksja ...

 

Wysłałem list do CP w sprawie przeniesienia cesji i zawarcia nowej umowy. Od wysłania listu minęło minęło 11 dni. Postanowiłem zadzwonić na infolinie i zapytać jak sprawa wygląda. Dowiedziałem się, że list wpłynął "d o p i e r o" wczoraj i jest 30 dni na rozpatrzenie sprawy. Sposób podejścia do klienta który sam "przychodzi" do CP i chce zawrzeć nową umowę i takie podejście od tematu. Nie chce być złośliwy pod adresem CP - jestem zniesmaczony. Mam jeszcze inną platformę i na ich tle CP wypadł bardzo blado.

 

A tak chciałem obejrzeć LŚ w pełnej wersji na Polsat Sport ...ech

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Co będą się przejmować jednym nowym abonentem, jak i tak ilość nowych abonentów zapewne przekracza ich założenia. Mają ich "nadmiar" więc klientów mają w tyłku, bo i tak ciągle spływają nowi. Zaczną szanować swoich klientów jak ich liczba zacznie im spadać, a taka sytuacja pewnie się nie zdarzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@eMTI niejednej firmie się wydawało że nic im nie grozi. Pamiętam sytuację jak TVN miały zniknąć z CP ... wielu abonamentów chciało wtedy rezygnować z usług platformy. W punktach sprzedaży widniały kartki z dużymi literami TVN-y dalej w Polsacie. Brak klientów :shock:

 

Zapewne taki klient jak to żaden biznes dla CP ale kiedyś może im takiego zabraknąć.

Na pocieszenie, uczyniłem już pierwsze kroki w stronę TNK ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że masz Internet (logiczne, bo tu piszesz :smile: ). Więc wygodniej i szybciej jest płacić za pomocą ICOK, lub z konta internetowego. Poza tym jest różnica w prowizji (będzie na jakieś tam piwo) między Pocztą a kontem internetowym. Ale najważniejsze, to zapłacić kilka dni wcześniej i problem "czarnego ekranu" z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pawo24

Jeżeli wyłączą ci sygnał, to zadzwoń do nich, przeproś za opóźnienie i poproś o ponowienie sygnału. Ja tak kiedyś zrobiłem i po kilku godzinach sygnał powrócił. Prawdopodobnie konsultant poinformuje cię, że jeżeli w ciągu 72 godzin nie zapłacisz za abonament, to ponownie ci wyłączą sygnał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie - za prepaid płaci się z "góry", konsultant z CP obiecał mi wysłać dowody wpłat - które jeszcze nie doszły (Poczta) - (obecnie mam tylko kanały FTA). A myślę, że najpierw się płaci a potem dopiero włączają sygnał z CP. Nie mam podpisanej żadnej umowy z CP. Wolę więc najpierw zapłacić a potem oglądać a nie na odwrót bo w takim przypadku to zapłata się nie należy bo nie zgłaszałem żądania włączenia kanałów. Dobrze kombinuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, to mój pierwszy post :D Mam takie pytanie, otóż posiadam "w spadku" po ojczymie cały zestaw cyfrowego polsatu, który miałem zamiar używać. Antena + dekoder echostar dsb606, zestaw ten był brany ładnych kilka lat temu przez mojego ojczyma który mieszka w innym mieście. Brany był gdzieś w 2005r. używany przez 13 miesięcy, po czym nieużywany (ojczym był w punkcie gdzie zgłaszał rezygnację, bo brał kablówkę). Brat był dzisiaj z tą kartą w punkcie (od dekodera), ponoć po karcie mięli to jakoś przerejestrować, ale dowiedział się że to jest stary typ karty i trzeba kupić nowy dekoder. Postanowiłem że jeszcze zadzwonię na infolinię polsatu i to co się dowiedziałem to masakra. Okazało się że ponoć umowa cały czas jest nierozwiązana, i na koncie jest ponad 1600zł zaległości :shock: Jak to możliwe? Rozmawiałem z ojczymem to ponoć on zgłaszał w punkcie gdzie brał polsat rezygnację i gość w tym punkcie miał faxem ją przesłać. Ojczym miał ostatni 13 miesiąc opłacony, po czym po miesiącu sygnał został wyłączony, także uznał on że polsat zakończył umowe. A tu nagle taka zaległość :shock: I najlepsze że z tego co ojczym mówi polsat nic mu nieprzysyła żadnych informacji o jakiejkolwiek zaległości, jest cisza. O co tu może chodzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon na infolinię polsatu lub email, bo sprawa rzeczywiście wygląda nieciekawie. Umowa automatycznie się przedłuża na czas nieokreślony jeżeli nie było pisemnego wypowiedzenia! Nie da się wypowiedzieć umowy telefonicznie. Sprawdź na jaki adres "szła" korespondencja z polsatu bo może inny niż mieszkasz. tak czy inaczej lepiej zadzwonić i sprawdzić, bo 1600 drogą nie chodzi. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ojczym z tego co mówi to zgłaszał rezygnację ustnie w punkcie polsatu, i niewiedział że trzeba inaczej, a gość w tym punkcie przyjął tą rezygnację. A jak ja mam to wyjaśnić? Raz już właśnie dzwoniłem i dowiedziałem się że jest zaległość, niewiem czy mieszać się w to dalej, bo z ojczymem niemieszkam, a rozmawiałem z nim i on jutro idzie porozmawiać do tego punktu gdzie zgłaszał rezygnację. Czy lepiej to załatwić przez infolinię? Da radę wogóle umorzyć ten dług, skoro dekoder od 3 lat jest nieurzywany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie dzięki za odpowiedzi, a co do nowej platformy to chyba wezmę cyfre (za dekoder na wynajem się niepłaci nic z góry) tylko jednego polsatu mi będzie szkoda. Chociaż gdzieś słyszałem że ma się pojawić także na platformach konkurencji... A co do dekodera jeszcze to nieda się w nim włożyć tylko nowej karty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amigo007 - W twoim przypadku (zaległości) najlepszy będzie kontakt z numerem telefonu (022) 222127111 jest to numer do windykacji polsatu. Tam mogą sprawdzić kwestie rozwiązania umów, zaległości lub nieopłaconego sprzętu i blokad, wyjaśnienia sytuacji. Wymianą karty również się zajmą w razie czego. Aha - musisz mieć oczywiście dane twojego ojczyma i karty. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki SAT_ANTHD za ten numer narazie ojczym wysłał listem poleconym pismo o rozwiązanie tej umowy i anulowanie zaległości, zobaczymy co z tego wyniknie. Najlepsze że polsat cały czas był cicho i nic nieinformował o żadnych zaległościach. Pozatym w centrali chyba wiedzą że dekoder mojego ojczyma od ponad 3 lat nielogował się w sieci polsatu, to znaczy że naliczanie opłat było chyba bezpodstawne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...