Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja w regulaminie świadczenia usług od CP (umowę podpisywałem z CP w listopadzie 2007) znalazłem coś takiego:

 

W przypadku zainstnienia zdarzeń niezależnych od Cyfrowego Polsatu, uznawanych za siłę wyższą, w szczegółności o charakterze prawnym, technicznym lub ekonomicznym, Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w zakresie liczby lub rodzajów programów telewizyjnych lub radiowych dostępnych w ramach Pakietu Podstawowego (Familijnego) lub Pakietów Dodatkowych. Taka zmiana, a w szczególności również zastąpienie danego programu programem o porównywalnej tematyce, rezygnacja z danego programu w wyniku jego niskiej oglądalności, zaprzestania nadawania programu w wyniku zdarzeń obciążających jego nadawcę lub z przyczyn wywołanych decyzją organu administracji państwowej, orzeczeniem sądu nie stanowi zmiany Umowy, jak również zmiany niniejszego Regulaminu.

 

Czyli krótko pisząc raczej nie będzie można odstąpić od umowy jakby zniknęły TVNy z CP bo CP ma zamienniki tych kanałów w postaci Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat News.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dobrze że jest taka klauzula. Bardzo wielu tu piszących wyraża chęć zerwania umowy z CP gdy zabraknie TVN.

Jestem przekonany , że piszą to tylko z przekory i fakt zabrania TVN ( uważam tą opcję za niemożliwą ) z CP wcale nie spowoduje masowych ucieczek z CP.

Po głębszej analizie sami dojdą do wniosku , że w sumie na tych TVN nie ma nic czego by nie było na innych kanałach.

Nie mamy pakietu Canal+ , MGM ,FILMBOX , ALE KINO itd.itd. i bez nich da się żyć. O co ten krzyk , przemyślcie to.

Zastanawiam się kiedy wszyscy znajdują czas na oglądanie tych kanałów które już posiadają.

Gdyby przeznaczyć tylko 5 minut na rzucenie okiem na jeden kanał , to zajmie mam około 4 godz. a gdzie czas na pełne wiadomości, cały film , czy inny wartościowy program.

Mieć wszystko , a oglądać tylko jedno ?. Ludzka natura jest zachłanna , jak można dużo mieć , to najlepiej wszystko , a że z tego nie korzystamy to już druga strona medalu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanko, umowę z CP mam do 27.01.09, więc wysłałem do nich wypowiedzenie umowy z tym dniem,w ubiegłym miesiącu, mam nawet kartkę z potwierdzeniem odbioru ale dziś dostałem kopertę z nowym magazynem abonenta, i druczkami za abonament od lutego i listem że mam płacić 57,80 za familijny i relaxmix :shock: jak mam to rozumieć, czy mam dzwonić do BOA czy iść z tym do APS czy olać temat. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, że wypowiedzenie musiało do nich dojść przed dniem 27-10-2008 (ostatecznie w dniu 26-10-2008). Może spóźniłeś się :?: Zawsze możesz zadzwonić i zapytać się. W ICOK raczej nic nie zobaczysz, bo dane aktualizują z opóźnieniem, tak samo jak z opóźnieniem dostaniesz jakąkolwiek informację o tym, czy umowa przeszła na czas nieokreślony, czy została rozwiązana. Więc, zostaje telefon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...chyba jednak zadzwonie do nich.

 

Lepiej zadzwonić. Z gazetką też dostałem stare druki a miałem wysłaną rezygnacje na aktywne pakiety w kwietniu (wysłane przed końcem 14 miesiąca umowy). Zadzwoniłem do CP w październiku - miły Pan powiedział ,że "mają duży ruch i nie zdążyli zaksięgować mojego pisma" - poszperał i znalazł, doszło na czas. Poinformował mnie o fakcie , że mogę dostawać sms o braku wpłat ;) Tydzień później przyszło pismo o fakcie dotarcia mojego pisma z kwietnia i wzroście ceny we wrześniu za pakiet familijny .. czyli maja dużo czasu jak widać ;D

 

Mam jeszcze małe pytanie.

- czy kupując dekoder HD w sklepie AGD/RTV lub w internecie za 170 zł ( z

miesięcznym pakietem familijnym + relax mix) po okresie miesięcznego oglądnią można

dokupić ten pakiet za 57.80 bez "okresu lojalnościowego" np. z umowa na zachowanie

aktywnego tego pakietu z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mnie poinformowano w APS można podpisać umowę na czas nieokreślony z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia.

 

Dziękuje za odpowiedz

 

Czyli bardziej sie opłaca w moim przypadku (brak aktywnych pakietów) kupić samemu dekoder HD z familijnym i relax mix za 170 zł , podpisać po miesiącu umowę na ten pakiet na czas nieoznaczony z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia niż za 199zł to samo w promocji CP "podmiana dekoderów SD na HD po okresie podstawowym" z umową na 24 miesiące ?

 

Wychodzi 20 złoty taniej i bez umowy na 24 miesiące to by sie opłacało.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś zna odpowiedź na nietypowe pytanie: Na allegro znalazłem duża ilość ofert na sprzedaż dekoderów Samsung HD-pre paid w bardzo rozsądnej cenie, czy polsat poszedłby na taki układ: sparowanie tego dekodera z kartą aktywną i opłacanym już abonamencie na pakiet familijny(dekoder echostar717)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Musiał byś opisać sytuację i listem poleconym wysłać do polsatu razem z numerem karty. Tylko napisz że dekoder dostałeś od wujka czy co. Bo jak napiszesz że kupiłeś taniej to nie będą zadowoleni

 

Ale nie da sie przełożyć karty z jednego dekodera do drugiego. Polsat by musiał nadać prawa karcie z dekodera HD. I takie sprawy rozwiązuje się 30dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem podobnie tylko po między dekderami SD echostar a samsung.........odpowiedź jaką uzyskałem od CP "nie ma takiej możliwości".

CP nie bardzo chce nadawać uprawnienia innym kartą........2 razy kombinowałem jak ich podejść i zawsze była ta sama odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! W kwietniu 2009r. kończy mi się umowa z CP i chcę wypowiedzieć (rozwiązać) z nimi umowę (umowa na 24 m-ce). Posiadam Pakiet Mini (cam+kartę). W umowie przeczytałem takie zdanie "Klient jest ponadto uprawniony do złożenia przed upływem 21 okresu rozliczeniowego oświadczenia, iż nie zamierza kontynuować umowy w zakresie obowiązku zachowania aktywnego pakietu mini po zakończeniu Okresu Podstawowego" i właśnie zbliżył się ten okres. Za cam płaciłem 199zł. Czy ktoś już przez to przechodził? Jak mam napisać podanie o rozwiązanie umowy? HELP :!::!::!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza wiadomością zwrotną będzie zakodowanie kanałów :wink:

A tak poważnie, to może i napiszą, że bardzo żałują itd. I być może dodatkowo prześlą foldery CP.

Karta zostaje u ciebie, abyś mógł sobie oglądać kanały FTA! I wtedy, kiedy znów zatęsknisz za Cyfrowym Polsatem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No może za mocno powiedziałem (napisałem) "zrzucił". Ale firma kładąca nową papę na dach zdemontowała mi satkę i wręczyła mi talerz+LNB do ręki :( . Słowa kierowniczki "Zakaz montażu anten na dachu. Są balkony, a poza tym jest tv kablowa" (o jakość obrazu tv kablowej nie pytaj). Tylko, że nie na wszystkich odbiera HB :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam na wstepie admina i reszte za załozenie nowego tematu.

Mam taki problemik.

 

Jestem abonentem od początku Polsatu.Od czasu jak to Zygmunt S. głosił ze skończyła się era płatnych telewizji.A to był dopiero ich początek.Nigdy nie miałem lojalki z Polsatem.A teraz ze względu na długi wyjazd chciał bym z nim skończyć.Ale chciał bym skończyć tak skutecznie by oddali mi moje 100zł kaucji.

Wie ktoś jak to zrobić ?

Udało się komuś odzyskać kaucje za samsunga DSR-7000 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, co prawda to mój pierwszy post ale mam dość nieprzyjemną historię. Otóż w styczniu mama podpisała umowę z CP i kupiliśmy dekoder Samsung z HD. Przez około miesiąc wszystko było ok, sygnał działał. Mniej więcej w marcu kupiłem tv LCD i postanowiłem podłączyć w końcu wejście HDMI i co się okazało, nie działało ono na żadnych rozdzielczościach. Na początku myślałem, że to mój tv, ale sprawdzałem jeszcze u dwóch znajomych i było to samo. W między czasie dekoder zaczął się również resetować. Czasami raz dziennie, czasami 3 razy w ciągu 10 minut. Pojawiały się też całkowite zawieszki albo utrata głosu (wtedy nawet pilot, ani guziki na tunerze nie działały).

Zadzwoniłem do BOK i powiedzieli mi, że jak się resetuje to żebym wyłączał go z prądu, co jest moim zdaniem komiczne, biegać co kilka minut do gniazdka. Po opisaniu sytuacji z HDMI polecono mi oddać dekoder do serwisu. Mama poszła więc tam gdzie kupiła dekoder (początek lipca 2008), wszystko przyjęli ok, a w zamian dostałem dekoder zastępczy, który w żaden sposób nie był w stanie spełnić moich oczekiwań (był to jakiś stary zgrzyt). Po około 3 tygodniach, mama zaczęła nachodzić punkt gdzie oddała dekoder, żeby dowiedzieć się ile jeszcze będziemy czekać. Niestety nie potrafili dać odpowiedzi, BOK Polsatu odsyłał mnie do Samsung Polska, jako, że oni nie są odpowiedzialni za sprzęt pomimo, że umieszczają swoje logo na tunerze.

Samsung powiedział mi, że mieli problem z częściami itd itd, ale już za około 3 tygodnie wszystko powinienem dostać z powrotem. Powiedziano mi również, że jeżeli dekoder w serwisie spędzi więcej jak 30 dni należy mi się całkowicie nowy. Minął znów jakiś czas, a konkretnie był już koniec września, kiedy po kolejnych telefonach itd dostałem odpowiedź z punktu sprzedaży, że mogę go odebrać. Po odebraniu na początku października okazało się, że dostałem dokładnie ten sam tuner (numery seryjne były te same), a po włączeniu w domu wyszło to, że nic kompletnie nie zostało zrobione. HDMI nie działa, jak nie działało, resety są jak były, zawiesza się nadal. Błędem chyba było, że mama nie pamiętała o tym, że powinniśmy dostać całkiem nowy i odebrała ten stary.

W chwili obecnej do Polsatu zostało wysłane pismo pytające o możliwość rozwiązania umowy, oddania dekodera gdyż przez prawie 4 miesiące zakupiony za gotówkę dekoder leżał gdzieś w serwisie, bezczynnie. Dekoder zastępczy nie był tym co ja oczekiwałem, usług Polsatu też z tego powodu nie mogłem wykorzystać (np tv HD), oraz nie przestrzegają zasad w regulaminie (po 30 dniach nowy dekoder).

Mam pytanie, czy ktoś zna jakiś sposób, a może prawna drogę żeby rozwiązać umowę, oddać dekoder i zakończyć tą komedię. Nie jestem już zainteresowany jakąkolwiek współpracą z CP.

Pozdrawiam i dziękuję za rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...