travis_barker Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 sebo47 a potrafisz powiedzieć jakie miałeś promocje w tej ofercie jeśli chodzi o kanały? czy coś więcej niż pakiet familijny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo47 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Na 3 miesiące miałem odblokowane wszystkie kanały (nie wiem czy na pewno 3 ale chyba tak) zaraz po zawarciu umowy i tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
travis_barker Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 to w tej opcji nie możesz zejść na mini hd, na umowie masz napisane jaki jest minimalny obowiązek. Kara umowna to z kolei kwota ulgi Tobie przyznana która również jest podana na umowie,proporcjonalnie pomniejszona o czas w ktrorym umowa się zakończy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo47 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 a ta kwota ulgi to ile może wynosić ? Mam umowę na 24 mies Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
travis_barker Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 zależy co wziąłeś,jakie masz promocje, ulga przyznana abonamentowi to jest wszystko co zyskujesz zawierając umowe, przykładowo masz 3 miesiące wszystkie kanały to już są niecałe 300złotych, jak dekoder dostałeś za złotówke to tu sie o wiele większa sumka zbierze przykładowo jak masz umowe 24 miechy a ulga wynosi 800złotych to jak zerwiesz po 12 miesiącach to zapłacisz 400 złotych czyli proporcjonalna kwote pomniejszoną o czas w którym umowa się kończy, w tym przypadku jest to równa połowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo47 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Miałem dekoder za złotówkę, na 3 miesiące dodatkowe kanały, i jeszcze co wtedy wszystkim dawali niektóre kanały to by się gdzie z 1000 zł nazbierało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 A mam pytanie: Czy mogę przejść na niższy pakiet z familijnego HD na mini HD ? Umowa była zawierana w maju i nie wiem czy się da . Czy trzeba coś za to płacić ?? Napisałbyś być na ile miesięcy zawarta była umowa ? Nikt tutaj wróżką nie jest i nie bawi się we wróżenie z postów Ulgę masz napisaną w części A umowy. Jeżeli chcesz wiedzieć jaka jest w tej chwili to zadzwoń na PartyLine albo wylicz ją sobie. Pakietu zmienić nie możesz przez okres podstawowy umowy na jaki została zawarta. Tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo47 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 24 miesiące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konsultatnttt Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Nie wiadomo czy cp powróci do starych ofert, według mnie powinni, chociaż na ten miesiąc czasu, kiedy jest to całe zamieszanie z bbc. nie powrócą do starych ofert. tym bardziej że zmiana pakietyzacji i ich cen wynikała równiez ze zmiany stawki VAT, dlatego ceny zostały zmienione nieznacznie a dodatkowo klienci otrzymali kanały hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo47 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 A tak wracając to da się jakoś umowę zerwać umowę w związku z usunięciem kanałów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chochoł Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Tak można ponieważ w umowie masz napisane jakie kanały ci gwarantują w trakcie umowy. BBBC usunęli a w umowie je pewnie masz. Poczytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pop2 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Sebo47 Możesz bez żadnych kar-spiesz się masz czas do końca lutego!Podaj tylko,że wypowiadasz umowę ze względu na usunięcie kanałów BBC! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lieo Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Hejka. Martwię się, bo wysłałem do nich list drugiego lutego, a oni jeszcze nie maja tego w systemie. Posłać jeszcze raz??? Co robić? Potwierdzenie odbioru tez nie wróciło. Poradzie coś, bardzo zależy mi na zerwaniu umowy. Lieo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chochoł Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Trzeba było wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Taka żółta zwrotka która wraca do ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
west Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Nie wiadomo czy cp powróci do starych ofert, według mnie powinni, chociaż na ten miesiąc czasu, kiedy jest to całe zamieszanie z bbc. nie powrócą do starych ofert. tym bardziej że zmiana pakietyzacji i ich cen wynikała równiez ze zmiany stawki VAT, dlatego ceny zostały zmienione nieznacznie a dodatkowo klienci otrzymali kanały hd kanały relax mix - 57,80 zł a w nowym 2 pakiety dodatkowe 79,90 zl. różnica to kanały hd na których w większości jest to samo co na sd. Super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Hejka. Martwię się, bo wysłałem do nich list drugiego lutego, a oni jeszcze nie maja tego w systemie. Posłać jeszcze raz??? Co robić? Potwierdzenie odbioru tez nie wróciło. Poradzie coś, bardzo zależy mi na zerwaniu umowy. Lieo U mnie potwierdzenie odbioru też nie jeszcze wróciło, a wysłałem 1 lutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lieo Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Kobitka na infolinii powiedziała, że mogę wysłać powtórnie jak chcę. Ciekawe tylko jak oni to później potraktują ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Ja wysłałem priorytetem za potwierdzeniem odbioru 4 lutego i do dziś nic... Powolutku zaczynam się wkurzać. Wysłałem na: Cyfrowy Polsat SA Łubinowa 4a Warszawa kod pocztowy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norweski Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Zadzwoniłem na info w sprawie mojego wypowiedzenia. Panienka potwierdziła, że dotarło 7 lutego (wysłane 2 lutego po godz. 17). Okres rozliczeniowy mam 9. każdego miesiąca więc jak rozumiem 9 lutego moja umowa wygasła. Oczywiście nie wpłacałem już za kolejny miesiąc jednak dostaje co jakiś czas smsy, że nie opłaciłem abonamentu. Dziś znowu dzwonie na info i dowiaduje się, że wypowiedzenie wpłynęło 8 lutego (a nie 7). Ale nadal jest to przed 9. Pan na info stwierdził, że umowa wygaśnie 9 marca i za ten miesiąc muszę jeszcze zapłacić abonament. Jak to w końcu jest? Umowa została rozwiązana 9 lutego czy będzie rozwiązana 9 marca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 jest rozwiązana 9 lutego, nic nie płać, nic Ci nie zrobią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Zacytuje siebie. Jak modowi się nie spodoba to do usunięcia. @PioVar uśmiałem się z tego to każdy może twierdzić, że nie został o tym poinformowany @tonyli widzę, że jesteś nowy na forum i wychodzi Twoje lenistwo . O wypowiedzeniu napisano już wszystko w tym temacie. Wszystko jest w dokumentach. Wykaz kanałów jest w PWU w NCP albo w części A umowy. PWU z kanałami BBC obowiązywało do bodajże 20/21 stycznia. Jeżeli nie masz PWU, Twój ból. Podpisując umowę oświadczasz, że zapoznałeś się z umową, PWU, regulaminem, cennikiem, itp., itd. A jeżeli podpisałeś umowę bez zapoznania się to... ehh. @maestro się popisał Raczej prawo nie jest po Twojej stronie ani po stronie @Dawid2690. Umowa rozwiązuje się z końcem okresu rozliczeniowego, w którym do CP dotarło wypowiedzenie. Było to pisane 1000 razy a jeżeli ktoś tego dalej nie rozumie, to bez obrazy, ale powinien jeszcze raz napisać maturę z polskiego - szczególnie część czytanie ze zrozumieniem. Czyli wszyscy którzy podpisali umowę przed wejściem nowego PWU mogą wypowiedzieć umowę !! Jaśniej to jeszcze wytłumaczyć ? Jeżeli chodzi o iCOK to może się zdarzyć tak, że kolejna opłata zostanie pobrana (oczywiście bezprawnie i odradzam co niektórym najazd na CP z jazdą konną, husarią lub podobnymi). To jest tylko system informatyczny. Tych pieniędzy nie pobiera Pani w okienku tylko wszystko dzieje się z automatu (program komputerowy, algorytm, itp.). Dzieje się tak, bo wypowiedzenie nie zostało wprowadzone na kontrakcie, nie zostało wprowadzone, bo na początku CP się kontaktuje w celu przedstawienia oferty, żeby taka oferta się pojawiła nie może być to wypowiedzenie wprowadzone. Jeżeli się nie zdecyduje to ok, umowa jest rozwiązywana z datą wstecz a pobrane w sposób rozbójniczy pieniądze wracają na przedpłatę. A jeżeli komuś minął już dzień kiedy umowa powinna być rozwiązana a na pewno chce rozwiązać umową, ma zaległość to nie trzeba jej płacić. I zacytuje sam siebie jeszcze: To ja wtrącę swoje 5 groszy data otrzymania pisma przez CP i data wprowadzenia pisma przez CP do swojego systemu to dwie różne rzeczy. Pismo może wpłynąć np. 1 lutego a w systemie będzie np. wprowadzone dopiero 10 lutego. Liczy się oczywiście data wpływu czyli dla tego przykładu 1 luty. Do CP dziennie wpływa kilkaset, kilka tysięcy listów dziennie i ktoś to musi wprowadzić (a człowiek jest tylko człowiekiem i tutaj bym nie patrzył na samą firmę moloch, tam też pracują ludzie). Druga rzecz, jeżeli np. okres rozliczeniowy to 2 dzień miesiąc (2 dnia miesiąca została podpisana umowa) i wypowiedzenie wpłynęło 2 lutego to nie fart - jest to pierwszy dzień nowego okresu rozliczeniowego i umowa zostanie rozwiązana 2 marca. I trzecia rzecz. Wielu osobom na tym forum radziłbym opanowanie, bo wiele sprawia wrażenie poparzonych wrzątkiem (bez obrazy) Musicie wziąć pod uwagę, że w tej chwili może do CP wpływać dużo wypowiedzeń i jak dzwonicie jednego dnia to dostajecie informacje, że wypowiedzenia jeszcze nie ma a na drugi dzień dzwonicie i dostajecie info, że pismo wpłynęło trzy dni temu. To jest normalne (patrz pkt 1) a nie wynik niedorozwoju pierwszego konsultanta Czwarta. Jeżeli w umowie macie kanały BBC wymienione i w wypowiedzeniu są zawarte wszystkie potrzebne rzeczy do identyfikacji klienta, czytelny podpis i wyraźny zapis, że umowa jest wypowiadana z powodu usunięcia kanałów BBC z oferty to umowa zostanie na pewno rozwiązana. Piąta i ostatnia rzecz. Taka uwaga. CP wysyła z reguły potwierdzenia rozwiązania umowy do klientów z dekoderami udostępnionymi. Do osób z dekoderami własnościowymi takie potwierdzenia nie są wysyłane, chyba że na prośbę właściciela. I tutaj edit, bo z tego co widzę CP wysyła w tym przypadku potwierdzenia rozwiązania umowy. P.S. Jestem przekonany, że pojawi się jeszcze mnóstwo pytań na które można znaleźć odpowiedź w tym poście Reasumując jeżeli wypowiedzenie wpłynęło przed 9 to została ona 9 lutego rozwiązana. Napisałem wcześniej, że zanim to zostanie wprowadzone do systemu CP to tworzy się zaległość, zanim zostanie to wprowadzone do systemu to na początku CP się kontaktuje z Tobą i przedstawia ofertę. Żeby taka oferta była dla Ciebie dostępna to nie możesz mieć rozwiązanej umowy. Wypowiedzenie jest ? Jest. Przed 9 lutym ? Tak. Więc nie musisz płacić. Może konsul był świeży i niedouczony. Kto go wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortax123 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Witam! Bardzo proszę Was o udzielenie mi kilku informacji dot. umowy z CP. 1.Chciałbym wziąć pakiet Mini HD. Jakie dekodery dostępne są z tym pakietem? 2.Czy CP oferuje krótsze umowy niż 29 miesięcy? 3.Czy jeśli posiadam nieaktywny dekoder CP to mogę wziąć na niego abonament(na ile miesięcy)? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
travis_barker Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 hej ortax123, z tego co wiem jeśli oferta jeszcze nie uległa zmianie, to masz 15 miesieczna umowe tylko na udostepniony HD, jest za niego wysoka oplata jednorazowa okolo 150zlotych, albo druga opcja oplata 49 zlotych i poczniej czynsz 5 zlotych (wychodzi mniej wiecej na to samo) dodając do Twojego pierwszego pytania, masz do wyboru również zwykły dekoder, jest za 1 zł i umowa 29 miesięcy (innej opcji tu niema). Dekoder z nagrywarką przy tym pakiecie niedostępny. co do dekodera fta niewiem, jak dzwonie do nich pytając o oferty raz są, raz niema, lepiej opłacać prepaid i mieć spokój w razie gdy dekoder padnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Przy pakiecie Mini HD umowa jest tylko i wyłącznie na 29 miesięcy. Reszta się zgadza. Poza tym prawdopodbnie od poniedziałku będą już nowe oferty. Zapewne gorsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortax123 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 A jakie dekodery Hd są dostępne z pakietem Mini HD? Który najlepiej wziąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.