Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja chciałbym spytać w jaki sposób mogę teraz przejść na tę nową ofertę, tzn., żeby móc mieć ten nowy pakiet "Familijny HD" itp.??? Mam umowę (obecnie na czas niekreślony) od 2007 roku z modułem "CI" i raczej nie chciałbym jej przedłużać znowu na czas określony (niech zostanie tak jak jest).

 

Mam nadzieję, że wystarczy, że do nich napiszę, że chcę przejść na tę nową ofertę :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest to umowa pierwotna to nie odstąpi od umowy i CP też nie odstąpi od umowy z tego względu, ponieważ to nie wina CP, że nie można zainstalować anteny. Tylko zerwanie umowy i kara. Trzeba wcześniej o tym pomyśleć przed zakupem i podpisanie cyrografu.

Czy podpisanie umowy w APS-ie traktowne jest jako podpisanie umowy w siedzibie firmy, czy poza nią. W regulaminie jest zapis, że można wymówić umowę w terminie 10 dni podpisaną poza siedzibą firmy. Znowu mam taki przypadek, że klientka podpisała umowę i teraz nie ma gdzie założyć talerza. Może Ktoś związany z Polsatem się wypowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja umowa podstawowa kończyła się w 2010 roku a w grudniu 2009 otrzymałem z CP pakiet dokumentów

regulamin+cennik+wzorzec umowy

Ponieważ uważałem,że ze względu na zmianę regulaminu mogę wypowiedzieć umowę, wysłałem do CP pismo o rozwiązanie umowy w trybie natychmiastowym (oczywiście zmieściłem się w okresie wypowiedzenia). Zapłaciłem za ostatni obowiązujący mnie okres rozliczeniowy. Potwierdziłem telefonicznie w BOK CP otrzymanie mojego pisma. Konsultant potwierdził, że mam prawo do zerwania umowy. Zawarłem nową umowę z CP na nowy dekoder i uważałem sprawę za zamkniętą. :jupi:

Otóż nie :shock: . W lipcu dostałem z CP wezwanie do zapłaty opiewające na kwotę należną za okres od mojej ostatniej opłaty do końca umowy podstawowej. Oczywiście znowu zadzwoniłem do BOK. Konsultant zapewnił mnie, że jest to oczywista pomyłka ze strony CP i wezwanie mam uważać za niebyłe. Założono sprawę, której numer mi podano. Wszystko miało być OK. CP miał przesłać mi informację o rozwiązaniu umowy.

Teraz otrzymałem wezwanie do zapłaty już z firmy windykacyjnej z propozycją polubownego załatwienia sprawy poprzez zapłacenie należności w terminie bardzo krótkim.

Wykonałem następny telefon do BOK CP. :read:

Ponieważ sprawa trafiła już do windykacji, konsultant stoi teraz już na stanowisku, że mnie zmiana regulaminu nie dotyczyła i oczywiście mam zapłacić należność.

Pytam więc czy to ja się mylę, czy w CP obowiązują inne standardy obsługi klienta. Proszę o radę jak wybrnąć z zaistniałej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę Ci w krokach co powinieneś zrobić ;)

 

1) Zadzwoń na infolinie i dowiedz się kiedy był do Ciebie wysłany regulamin.

2) Kiedy wpłynęło Twoje wypowiedzenie do CP (oczywiście w tym wypowiedzeniu napisałeś, że wypowiadasz umowę z powodu wejścia w życie nowego regulaminu).

3) Jeżeli między tymi dwoma datami jest różnica mniejsza niż 28 dni to ok, a jeżeli większa to możesz być w czarnej d**pie ;)

4) Dowiedz się od kiedy dokładnie nowy regulamin wszedł na Twój kontrakt.

To co w takiej sytuacji ma zrobić klient?

Nie ma możliwości odstąpienia od umowy pierwotnej.

 

Wszelakie podmiany, lojalki - odstąpić można, poza tym masz to zapisane w warunkach umowy w części B powinno być ;)

 

Czekam na odpowiedź i dopiero potem się rozpiszę co trzeba zrobić. Pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ moje kontakty z BOK uległy znacznemu ochłodzeniu i nie mam zaufania do informacji podawanych przez ten dział firmy CP sprawdzenie informacji kiedy został odebrany mój wniosek o rozwiązanie umowy przedłuży się (dziękuję za sugestię aczkolwiek przy okazji wcześniejszej rozmowy z BOK po przesłaniu wniosku pytałem już czy wpłynął on we właściwym terminie i odpowiedź była pozytywna).

Pomiędzy otrzymaniem regulaminu i wysłaniem odpowiedzi nie minęło więcej niż półtora tygodnia.

Wypowiedzenie posiadało oczywiście stosowne odniesienie do zmiany regulaminu i cennika opłat (z powodu zmiany regulaminu i cennika opłat).

Żeby nie przedłużać proszę więc o Twoją radę w hipotetycznej sytuacji że nie siedzę jeszcze w tej "czarnej dziurze" z punktu 3.

Może twoja rada przyda się komuś innemu kto będzie w podobnych tarapatach.

Z mojej strony techniczna rada żeby załatwiać wszystkie sprawy związane z kontraktem z firmą CP w formie pisemnej najlepiej za potwierdzeniem odbioru (żeby szybciej może przez kuriera). Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ogólnie to wydaje mi się, że nie miałeś możliwości wypowiedzenia umowy. czy w piśmie, które dostałeś z CP z nowym regulaminem itd. była informacja do jakiej daty możesz wypowiedzieć umowę? jeśli dostałeś tylko wzorzec umowy i regulamin bez pisma z informacją o możliwości wypowiedzenia umowy w danym terminie to wygląda mi na to, że konsultant popełnił błąd i stąd to zamieszanie i cały problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ moje kontakty z BOK uległy znacznemu ochłodzeniu i nie mam zaufania do informacji podawanych przez ten dział firmy CP sprawdzenie informacji kiedy został odebrany mój wniosek o rozwiązanie umowy przedłuży się (dziękuję za sugestię aczkolwiek przy okazji wcześniejszej rozmowy z BOK po przesłaniu wniosku pytałem już czy wpłynął on we właściwym terminie i odpowiedź była pozytywna).

Pomiędzy otrzymaniem regulaminu i wysłaniem odpowiedzi nie minęło więcej niż półtora tygodnia.

Wypowiedzenie posiadało oczywiście stosowne odniesienie do zmiany regulaminu i cennika opłat (z powodu zmiany regulaminu i cennika opłat).

Żeby nie przedłużać proszę więc o Twoją radę w hipotetycznej sytuacji że nie siedzę jeszcze w tej "czarnej dziurze" z punktu 3.

Może twoja rada przyda się komuś innemu kto będzie w podobnych tarapatach.

Z mojej strony techniczna rada żeby załatwiać wszystkie sprawy związane z kontraktem z firmą CP w formie pisemnej najlepiej za potwierdzeniem odbioru (żeby szybciej może przez kuriera). Pozdrawiam.

 

 

Konsultanci na infolinii są rozgarnięciu jak K**a g**ju po polu :P Wielu na forum chwali kontakt przez e-mail ;)

 

Więc tak, jeżeli od daty wysyłki przez CP nowego regulaminu (nie od otrzymania przez Ciebie) a otrzymaniem przez CP Twojego wypowiedzenia jest mniej niż 28 dni to umowa powinna być rozwiązana zgodnie z informacji jakie były zawarte w piśmie od CP. A takie informacje powinieneś mieć tam napisane. Więc najlepiej złożyć reklamację, radzę pisemnie, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. I wyraźnie wskazać w piśmie, że to jest reklamacja bo potem CP Ci powie, że to normalne pismo i nie obowiązuje odpowiedź w ciągu 30 dni ;) Tak bywa.

 

Poza tym to co Ci poradził CSA w innym temacie też jest dobre. Chodzi mi o wymuszenie rozbójnicze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jako, że próba uzyskania odpowiedzi na moje pytanie za pośrednictwem infolinii przypominała "bliskie spotkania trzeciego stopnia" pozostało mi zalogować się i liczyć na pomoc forumowiczów.

 

Pod koniec września podpisałem umowę z CP na pakiet familijny wraz z pakietem "relax mix". Dodatkowo w promocji zaoferowano 3-miesięczny bezpłatny pakiet HD, z którego postanowiłem po okresie bezpłatnym zrezygnować i poinformowałem o tym szanowną infolinię.

Tak się złożyło, ze w krótkim czasie po podpisaniu umowy PC zmienił swoją ofertę i proponowane pakiety.

Moje pytanie jest następujące.

Czy muszę to końca okresu podpisanej umowy pozostać przy odbiorze usługi pakietu familijnego wraz z pakietem "relax mix", czy też mogę (a jeżeli tak to kiedy i na jakich warunkach) zamienić pakiety wynikające z podpisanej umowy na pakiet "familijny HD wraz z pakietem Sport HD" (bo takimi akurat byłbym zainteresowany i na dodatek są one zbliżone cenowo).

 

Odpowiedzi z infolinii były następujące:

1. "Ktoś oddzwoni w terminie 14 dni po zadaniu pytania, ale generalnie tak, gdyż jest to oferta skierowana również do dotychczasowych abonentów"

2. (15-go dnia po pierwszym telefonie). "...Tak, ale dopiero w momencie kiedy przestanie Pan odbierać bezpłatny pakiet HD, bo Pan przecież z niego zrezygnował po okresie promocyjnym..."

...Tylko, że zrezygnowałem z pakietu HD według poprzednich układów pakietów z jestem zainteresowany pakietem HD Sport wg układów nowych a to chyba zupełnie inny produkt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie dotyczące płatności. CP mam od początku 2008 roku (a właściwie nie ja ponieważ umowa jest podpisana na jednego z członków mojej rodziny), płatności za abonament (pakiet familijny) są dokonywane poprzez przelew internetowy. Czy po zapłaceniu oddzielnie na poczcie kwoty, za sam pakiet Sport, kanały te zostaną mi odblokowane ? Wiem że powinno się dokonywać łącznej wpłaty (w tym przypadku 51,80) ale chcę to zrobić na własną rękę nie informując o tym nikogo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam Familijny+HBO z modułem CAM na udostępnienie - okres podstawowy kończy mi się 9 grudnia. Stanowczo chcę zrezygnować z HBO.

Moje pytania:

1 Do kiedy i jak mam zgłosić do CP że chcę zrezygnować z HBO i zostać tylko przy familijnym

2 Czy jak przedłużę umowę tylko na familijny, to za kilka miesięcy będę mógł w jakiś sposób zmienić to na familijny HD, czy trzeba będzie czekać do końca okresu podstawowego ?

3 Czy jak zostanę przy module CAM to w czasie okresu podstawowego będzie szansa na wymienię go na jakiś dekoder ? Teraz mam zwykły telewizor CRT więc niema sensu płacić za HD

4 Czy jest szansa na zmianę modułu CAM na dekoder SD bez płacenia znowu za aktywacje ?

5 Czy przy pozostaniu przy samym Familijnym z tym modułem CAM jest szansa na jakiś bonus za przedłużenie umowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...