Frazes Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 A ja chciałbym spytać w jaki sposób mogę teraz przejść na tę nową ofertę, tzn., żeby móc mieć ten nowy pakiet "Familijny HD" itp.??? Mam umowę (obecnie na czas niekreślony) od 2007 roku z modułem "CI" i raczej nie chciałbym jej przedłużać znowu na czas określony (niech zostanie tak jak jest). Mam nadzieję, że wystarczy, że do nich napiszę, że chcę przejść na tę nową ofertę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Tylko lojalka na 29 miesięcy z wymianą dekodera i bez wymiany dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Tylko Familijny HD i Pakiet HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDPOL Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Jeżeli jest to umowa pierwotna to nie odstąpi od umowy i CP też nie odstąpi od umowy z tego względu, ponieważ to nie wina CP, że nie można zainstalować anteny. Tylko zerwanie umowy i kara. Trzeba wcześniej o tym pomyśleć przed zakupem i podpisanie cyrografu. Czy podpisanie umowy w APS-ie traktowne jest jako podpisanie umowy w siedzibie firmy, czy poza nią. W regulaminie jest zapis, że można wymówić umowę w terminie 10 dni podpisaną poza siedzibą firmy. Znowu mam taki przypadek, że klientka podpisała umowę i teraz nie ma gdzie założyć talerza. Może Ktoś związany z Polsatem się wypowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 nie ma opcji rezygnacji w ciągu 10 dni! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDPOL Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 To co w takiej sytuacji ma zrobić klient? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek135 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Moja umowa podstawowa kończyła się w 2010 roku a w grudniu 2009 otrzymałem z CP pakiet dokumentów regulamin+cennik+wzorzec umowy Ponieważ uważałem,że ze względu na zmianę regulaminu mogę wypowiedzieć umowę, wysłałem do CP pismo o rozwiązanie umowy w trybie natychmiastowym (oczywiście zmieściłem się w okresie wypowiedzenia). Zapłaciłem za ostatni obowiązujący mnie okres rozliczeniowy. Potwierdziłem telefonicznie w BOK CP otrzymanie mojego pisma. Konsultant potwierdził, że mam prawo do zerwania umowy. Zawarłem nową umowę z CP na nowy dekoder i uważałem sprawę za zamkniętą. Otóż nie . W lipcu dostałem z CP wezwanie do zapłaty opiewające na kwotę należną za okres od mojej ostatniej opłaty do końca umowy podstawowej. Oczywiście znowu zadzwoniłem do BOK. Konsultant zapewnił mnie, że jest to oczywista pomyłka ze strony CP i wezwanie mam uważać za niebyłe. Założono sprawę, której numer mi podano. Wszystko miało być OK. CP miał przesłać mi informację o rozwiązaniu umowy. Teraz otrzymałem wezwanie do zapłaty już z firmy windykacyjnej z propozycją polubownego załatwienia sprawy poprzez zapłacenie należności w terminie bardzo krótkim. Wykonałem następny telefon do BOK CP. Ponieważ sprawa trafiła już do windykacji, konsultant stoi teraz już na stanowisku, że mnie zmiana regulaminu nie dotyczyła i oczywiście mam zapłacić należność. Pytam więc czy to ja się mylę, czy w CP obowiązują inne standardy obsługi klienta. Proszę o radę jak wybrnąć z zaistniałej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Napiszę Ci w krokach co powinieneś zrobić 1) Zadzwoń na infolinie i dowiedz się kiedy był do Ciebie wysłany regulamin. 2) Kiedy wpłynęło Twoje wypowiedzenie do CP (oczywiście w tym wypowiedzeniu napisałeś, że wypowiadasz umowę z powodu wejścia w życie nowego regulaminu). 3) Jeżeli między tymi dwoma datami jest różnica mniejsza niż 28 dni to ok, a jeżeli większa to możesz być w czarnej d**pie 4) Dowiedz się od kiedy dokładnie nowy regulamin wszedł na Twój kontrakt. To co w takiej sytuacji ma zrobić klient? Nie ma możliwości odstąpienia od umowy pierwotnej. Wszelakie podmiany, lojalki - odstąpić można, poza tym masz to zapisane w warunkach umowy w części B powinno być Czekam na odpowiedź i dopiero potem się rozpiszę co trzeba zrobić. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek135 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Ponieważ moje kontakty z BOK uległy znacznemu ochłodzeniu i nie mam zaufania do informacji podawanych przez ten dział firmy CP sprawdzenie informacji kiedy został odebrany mój wniosek o rozwiązanie umowy przedłuży się (dziękuję za sugestię aczkolwiek przy okazji wcześniejszej rozmowy z BOK po przesłaniu wniosku pytałem już czy wpłynął on we właściwym terminie i odpowiedź była pozytywna). Pomiędzy otrzymaniem regulaminu i wysłaniem odpowiedzi nie minęło więcej niż półtora tygodnia. Wypowiedzenie posiadało oczywiście stosowne odniesienie do zmiany regulaminu i cennika opłat (z powodu zmiany regulaminu i cennika opłat). Żeby nie przedłużać proszę więc o Twoją radę w hipotetycznej sytuacji że nie siedzę jeszcze w tej "czarnej dziurze" z punktu 3. Może twoja rada przyda się komuś innemu kto będzie w podobnych tarapatach. Z mojej strony techniczna rada żeby załatwiać wszystkie sprawy związane z kontraktem z firmą CP w formie pisemnej najlepiej za potwierdzeniem odbioru (żeby szybciej może przez kuriera). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 tak ogólnie to wydaje mi się, że nie miałeś możliwości wypowiedzenia umowy. czy w piśmie, które dostałeś z CP z nowym regulaminem itd. była informacja do jakiej daty możesz wypowiedzieć umowę? jeśli dostałeś tylko wzorzec umowy i regulamin bez pisma z informacją o możliwości wypowiedzenia umowy w danym terminie to wygląda mi na to, że konsultant popełnił błąd i stąd to zamieszanie i cały problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 @Ziutek jeśli wysłałeś poleconym to na poczcie która list odebrała możesz sprawdzić kiedy list dotarł po numerze listu poleconego. Listonosz zbiera po coś te podpisy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Ponieważ moje kontakty z BOK uległy znacznemu ochłodzeniu i nie mam zaufania do informacji podawanych przez ten dział firmy CP sprawdzenie informacji kiedy został odebrany mój wniosek o rozwiązanie umowy przedłuży się (dziękuję za sugestię aczkolwiek przy okazji wcześniejszej rozmowy z BOK po przesłaniu wniosku pytałem już czy wpłynął on we właściwym terminie i odpowiedź była pozytywna).Pomiędzy otrzymaniem regulaminu i wysłaniem odpowiedzi nie minęło więcej niż półtora tygodnia. Wypowiedzenie posiadało oczywiście stosowne odniesienie do zmiany regulaminu i cennika opłat (z powodu zmiany regulaminu i cennika opłat). Żeby nie przedłużać proszę więc o Twoją radę w hipotetycznej sytuacji że nie siedzę jeszcze w tej "czarnej dziurze" z punktu 3. Może twoja rada przyda się komuś innemu kto będzie w podobnych tarapatach. Z mojej strony techniczna rada żeby załatwiać wszystkie sprawy związane z kontraktem z firmą CP w formie pisemnej najlepiej za potwierdzeniem odbioru (żeby szybciej może przez kuriera). Pozdrawiam. Konsultanci na infolinii są rozgarnięciu jak K**a g**ju po polu Wielu na forum chwali kontakt przez e-mail Więc tak, jeżeli od daty wysyłki przez CP nowego regulaminu (nie od otrzymania przez Ciebie) a otrzymaniem przez CP Twojego wypowiedzenia jest mniej niż 28 dni to umowa powinna być rozwiązana zgodnie z informacji jakie były zawarte w piśmie od CP. A takie informacje powinieneś mieć tam napisane. Więc najlepiej złożyć reklamację, radzę pisemnie, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. I wyraźnie wskazać w piśmie, że to jest reklamacja bo potem CP Ci powie, że to normalne pismo i nie obowiązuje odpowiedź w ciągu 30 dni Tak bywa. Poza tym to co Ci poradził CSA w innym temacie też jest dobre. Chodzi mi o wymuszenie rozbójnicze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filmowiec BRH- Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Witajcie Mam dekoder pozostały po umowie z Cyfrowym Polsatem Echostar DSB 717A SD sprzęt jest mój kartę odesłałem po umowie tak jak kazał Polsat interesuje mię teraz umowa na MINI SD i jakie będą koszty jak to załatwić PS: Czy karta musi być ta co odesłałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Karty nie musiałeś odsyłać. Dekoder bez karty nie działa. I musi być ta karta, którą odesłałeś. Chyba, że CP wyślę Ci nową kartę i sparuje z nią Twój dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Wyśle ale nie za darmo Stara karta została wysłana na odpowiedzialność klienta i zostanie potraktowana jako zagubiona. Wtedy masz możliwość uzyskania kopii za kwotę wpisaną w aktulanym cenniku, nie wiem ile to jest ale jakoś kojarzę coś w granicach 50-100zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abrakadabra Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Czy przejście z familijnego na familijny HD wiąże się z przedłużeniem umowy? Czy umowa będzie się kończyć w terminie zapisanym w pierwszej umowie? (w moim wypadku maj 2011). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinyl_ Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Oczywiscie zmiana pakietu wiaze sie z przedluzeniem umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
no name Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Witam. Jako, że próba uzyskania odpowiedzi na moje pytanie za pośrednictwem infolinii przypominała "bliskie spotkania trzeciego stopnia" pozostało mi zalogować się i liczyć na pomoc forumowiczów. Pod koniec września podpisałem umowę z CP na pakiet familijny wraz z pakietem "relax mix". Dodatkowo w promocji zaoferowano 3-miesięczny bezpłatny pakiet HD, z którego postanowiłem po okresie bezpłatnym zrezygnować i poinformowałem o tym szanowną infolinię. Tak się złożyło, ze w krótkim czasie po podpisaniu umowy PC zmienił swoją ofertę i proponowane pakiety. Moje pytanie jest następujące. Czy muszę to końca okresu podpisanej umowy pozostać przy odbiorze usługi pakietu familijnego wraz z pakietem "relax mix", czy też mogę (a jeżeli tak to kiedy i na jakich warunkach) zamienić pakiety wynikające z podpisanej umowy na pakiet "familijny HD wraz z pakietem Sport HD" (bo takimi akurat byłbym zainteresowany i na dodatek są one zbliżone cenowo). Odpowiedzi z infolinii były następujące: 1. "Ktoś oddzwoni w terminie 14 dni po zadaniu pytania, ale generalnie tak, gdyż jest to oferta skierowana również do dotychczasowych abonentów" 2. (15-go dnia po pierwszym telefonie). "...Tak, ale dopiero w momencie kiedy przestanie Pan odbierać bezpłatny pakiet HD, bo Pan przecież z niego zrezygnował po okresie promocyjnym..." ...Tylko, że zrezygnowałem z pakietu HD według poprzednich układów pakietów z jestem zainteresowany pakietem HD Sport wg układów nowych a to chyba zupełnie inny produkt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 a na jaki okres podpisałeś umowę? nie miałeś żadnego miesięca za darmo pakietu familijny i relax mix? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
no name Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Umowa na 29 miesięcy. Co do okresu darmowego, to sprzedawca w APO stwierdził, że go nie ma, a pan na infolinii, ze owszem jest i to na 3 miesiące. Ale dlaczego to mogłoby mieć znaczenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 to nie wiesz czy miałeś darmowy czy nie? 29 miesięcy bez darmowego to beznadziejna oferta, szczerze to odpowiedź właściwa to że jest to możliwe po zakończeniu okresu promocyjnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Witam, mam pytanie dotyczące płatności. CP mam od początku 2008 roku (a właściwie nie ja ponieważ umowa jest podpisana na jednego z członków mojej rodziny), płatności za abonament (pakiet familijny) są dokonywane poprzez przelew internetowy. Czy po zapłaceniu oddzielnie na poczcie kwoty, za sam pakiet Sport, kanały te zostaną mi odblokowane ? Wiem że powinno się dokonywać łącznej wpłaty (w tym przypadku 51,80) ale chcę to zrobić na własną rękę nie informując o tym nikogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MESZEK Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Wątpię,bo ich system informatyczny nie "odczyta",albo będzie miał bardzo duże problemy z odczytaniem Twojej dodatkowej wpłaty.Brat miał podobną sytuację,a po zsumowaniu kwoty na jednym przelewie ich system "odczytał" prawidłowo jego wpłatę i problem został rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Może spróbuję w tym miesiącu zapłacić oddzielnie i się okaże jak to na prawdę jest. W razie problemów zadzwonię do nich i wszystko wyjaśnię, mam nadzieję że uznają i odkodują pakiet sport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demonik77 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Witam, mam Familijny+HBO z modułem CAM na udostępnienie - okres podstawowy kończy mi się 9 grudnia. Stanowczo chcę zrezygnować z HBO. Moje pytania: 1 Do kiedy i jak mam zgłosić do CP że chcę zrezygnować z HBO i zostać tylko przy familijnym 2 Czy jak przedłużę umowę tylko na familijny, to za kilka miesięcy będę mógł w jakiś sposób zmienić to na familijny HD, czy trzeba będzie czekać do końca okresu podstawowego ? 3 Czy jak zostanę przy module CAM to w czasie okresu podstawowego będzie szansa na wymienię go na jakiś dekoder ? Teraz mam zwykły telewizor CRT więc niema sensu płacić za HD 4 Czy jest szansa na zmianę modułu CAM na dekoder SD bez płacenia znowu za aktywacje ? 5 Czy przy pozostaniu przy samym Familijnym z tym modułem CAM jest szansa na jakiś bonus za przedłużenie umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.