Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie.wydaje mi się że CP chce mnie oskubać z kasy.zepsuł mi się dekoder samsang sd który był moją własnością.umowa podstawowa obowiązuje mnie do lutego 2011.proponują mi tylko kupić od nich na WŁASNOŚĆ dekoder familijny za 350zł inaczej nie da rady.pytanie.czy mogę zerwać z CP natychmiastową umowę i czym mi to grozi (chodzi o koszty)chciałem kupić używany tuner do czasu końca umowy ale twierdzą że nie można tak zrobić.proszę o podpowiedż co z tym fantem zrobić.pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

familijny to badziew, twój dekoder jest dużo lepszy, po pierwsze dlaczego oni Ci go nie naprawią, jak nie naprawią to możesz rozwiązać umowę, ponieważ dekoder powiązany z umową uległ uszkodzeniu a CP odmawia naprawy

 

możesz też kupić dekoder 305 na aukcji i poprosić w jakimś dobrym serwisie o przeniesienie układów z BOXKeyem identyfikującego dekoder do zakupionego tunera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś kupił od nich dekoder to by go sparowali z Twoją kartą,a jak przestałbyś płacić to CP mógłby wystąpić przeciwko Tobie do sądu i spraw,a mógłby zająć się komornik. Jeśli masz gwarancje na dekoder to powinni Ci wymienić go bez problemu. W sumie Twoja umowa jest jeszcze w okresie podstawowym to i tak powinni go moim zdaniem wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To faktycznie,jeśli jest po okresie gwarancyjbym to pozostaje Ci naprawa na sw oj koszt tego tunera,ale raczej będzie to nieopłacalne.

Przeczytaj dokładnie swoją umowę czy możesz z oferty CP z powodu braku sprzętu do odbioru,osobiście uważam że nie ale zapytać zawsze można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednego nie rozumie. jeżeli karta jest sparowana z danym dekoderem to dlaczego proponowali mi zastępczy dekoder ze sklepu z mojej miejscowości na czas kiedy zakupie od nich nowy tuner.o karcie nie było mowy

Zastepczy to inny dekoder z inna karta, tylko z nadaniem na to co oplacasz na swoim, na to na co masz zawarta umowe.

Gdybyś kupił od nich dekoder to by go sparowali z Twoją kartą

Dostałbyś nowy dekoder z nową kartą, CP nie wysyła samych dekoderów, co najwyżej samą kartę jeśli ją zgubisz/zepsujesz. Zawsze nowy dekoder=nowa karta.

Przeczytaj dokładnie swoją umowę czy możesz z oferty CP z powodu braku sprzętu do odbioru,osobiście uważam że nie ale zapytać zawsze można.

Według umowy cp zobowiązuje sie WYŁĄCZNIE do nadawania sygnału. Czy go odbierasz, czy nie i z jakich przyczyn, to ich wali. To tak jakbyś dzwonił do np. ery czy plusa i żądał od nich nowej komórki, bo się stara zepsuła. Tak więc argument, nie mam na czym ogladać, więc nie zaplacę, odpada. Zwlaszcza, że oferują nowy dekoder, na słabych warunkach, ale jednak oferują.

weź zastępczy ze sklepu

Aps wydają zastępcze tylko jeśli dekoder jest na gwarancji a klient jest w okresie podstawowym. Ale zawsze warto iść, bo tam takie osły siedzą, że teoretycznie mogą wydać, chociaż nie powinni:P

A to niby dlaczego? Przecież umowa zawarta telefonicznie jest taka sama jak każda inna. Poza tym prawo jest jedno! Tak samo jak przy umowach zawartych "normalnie" (podpisanej osobiście na papierze), na rozwiązanie umowy klient ma 10 dni! Pamiętać o tym!

http://www.rp.pl/artykul/55662,266390_G ... lefon.html

Konsultant zapyta, czy godzisz się na NATYCHMIASTOWE świadczenie usług. A wtedy paragraf 12 punkt 7 regulaminu:

"7. Abonentowi NIE przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków Umowy

Abonenckiej, jeżeli Cyfrowy Polsat, za zgodą Abonenta, rozpocznie świadczenie usług zgodnie ze

zmienionymi warunkami Umowy Abonenckiej." A rozpocznie natychmiast.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według umowy cp zobowiązuje sie WYŁĄCZNIE do nadawania sygnału. Czy go odbierasz, czy nie i z jakich przyczyn, to ich wali. To tak jakbyś dzwonił do np. ery czy plusa i żądał od nich nowej komórki, bo się stara zepsuła.

Różnica jest jednak taka, że kartę SIM Ery mogę włożyć do DOWOLNEGO telefonu (nawet takiego sprzed pięciu lat za 10zł) i będę mógł korzystać z usług. Karta Cyfrowego Polsatu przypisana jest do JEDNEGO konkretnego egzemplarza i jak on się zepsuje to korzystanie z usług jest po prostu niemożliwe. Ciekawe, czy ktoś pytał już UOKiK o podobną sprawę, bo - moim zdaniem - sytuacja taka jest co najmniej dyskusyjna. W takim modelu świadczenia usług CP w ogóle nie powinien sprzedawać dekoderów na własność, tylko je wypożyczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@polsateRr co do punktu 7 ten punkt nie dotyczy przedłużania umowy, gdyż w świetle prawa jest to zawiązanie nowej umowy na starych lub zmienionych warunkach, w przypadku zmiany w aktualnej umowe okres abonamentu może wydłużyć się maksymalnie do 6 miesiący

 

Co do wypożyczania sprzętu to byłby to dobry pomysł gdyby Polsat wypożyczał dekodery oferujące naprawdę duże możliwości (np. PVR i WLAN) niestety wypożyczenie dekodera familijnego za 1zł plus 148 aktywacja to jest zły pomysł, w tej cenie, lub niewiele drożej można kupić porządny tuner ze slotem CI i nagrywaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o odpowiedź pracowników APS w następującej sprawie. Umowa była na czas nieokreślony na Pakiet Familijny. Po otrzymaniu nowego regulaminu, umowa jest już drugi miesiąc na czas określony, na ileś tam miesięcy (chyba na rok), żeby nie płacić drożej. Czy istnieje teraz możliwość w APS zamienić stary dekoder (jest po gwarancji, na własność) na nowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

twój dekoder Samsung DSB-S305G jest najlepszym dekoderem SD jaki był dostępny w CP ostatnio, jeśli nie planujesz zmieniać do na HD to nie zmieniaj, dekoder HD niestety nie można wziąc na własność

 

oczywiście możesz zmienić ten dekoder ale wtedy dekodera nie weźmiesz w promocji a poza promocją dekoder familijny (SD) kosztuje trzy stówki, czyli tyle ile niektórzy biorą za dekodery DM500s lub jakiego klona, albo więcej niż kosztuje najtańszy HD w sklepie (Ariva 100E) tu mimo wszystko lepiej zadzwonić do CP i popytać o planowane podmiany dekoderów, ale moim zdaniem nie warto się tym zajmować,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że nie mam zamiaru zamieniać swojego Samsunga na inny tuner. Chodziło mi o podmianę starego Sagema na coś nowszego, ale już temat nieaktualny. Podmiana dokonana, za 79 zł można było wybrać Echostara 717 lub Samsunga S305G i zostać na starej umowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podpisałem umowę z CP w grudniu 2008 na 29 miesięcy, w grudniu 2009 napisałem do nich pismo z wypowiedzeniem ze względu na zmianę regulaminu (wiem że sporo osób takowe wysyłało), pismo do nich doszło 5.01.2010, wysłałem w styczniu maila do icok z pytaniem z jakim dniem rozwiązuje mi się umowa, odpowiedz dostałem 20 kwietnia, czyli czekałem "tylko" 3 miesiące. Ich odpowiedz była taka

 

"Szanowny Panie

W odpowiedzi na pismo dotyczące rozwiązania Umowy uprzejmie informujemy,

iż nowy Regulamin świadczenia usług, na który Pan się powołuje,

obowiązuje Abonentów, którzy zawarli Umowę z Cyfrowym Polsatem po 31

października 2009 r, pozostałych Abonentów będzie natomiast obowiązywał po ich

uprzednim poinformowaniu na piśmie przez Cyfrowy Polsat o jego treści.

Działając w myśl przepisów prawa Cyfrowy Polsat zawiadamia Abonentów o zmianie

warunków Regulaminu świadczenia usług, kierując odpowiednią

korespondencję ze wskazaniem zindywidualizowanego terminu wejścia w życie owych zmian.

W związku z powyższym, w Pana przypadku, nowy Regulamin świadczenia

usług będzie obowiązywał po jego doręczeniu drogą listowną; wejdzie on w

życie na zasadach wskazanych w korespondencji, którą skierujemy do Pana na

co najmniej jeden okres rozliczeniowy przed datą rozpoczęcia jego

obowiązywania. Tym samym obecnie nie ma podstaw do złożenia przez Pana oświadczenia

woli w przedmiocie rozwiązania Umowy z uwagi na zmianę Regulaminu, gdyż w

odniesieniu do Pana zmiana taka nie została dokonana.

W związku z powyższym, umowa została rozwiązana zgodnie z jej warunkami

z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia, skutecznego na koniec

okresu wypowiedzenia, tj. z dniem 11 maja 2011 r."

 

Moje pytanie jest takie, czy osoby które wypowiedziały umowę ze względu na zmianę regulaminu również w okresie podstawowym mają też takie problemy, wiem że sporo osób postąpiło podobnie jak ja, proszę o podpowiedz czy mam ich dalej olewać czy dać się na spokój.

Dodam że konsultanci BOK informowali mnie o możliwości takiej rezygnacji nawet w okresie podstawowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podpisałem umowę z CP w grudniu 2008 na 29 miesięcy, w grudniu 2009 napisałem do nich pismo z wypowiedzeniem ze względu na zmianę regulaminu (wiem że sporo osób takowe wysyłało), pismo do nich doszło 5.01.2010, wysłałem w styczniu maila do icok z pytaniem z jakim dniem rozwiązuje mi się umowa, odpowiedz dostałem 20 kwietnia, czyli czekałem "tylko" 3 miesiące. Ich odpowiedz była taka

 

Jesteś nowy,mogli mieć wyrozumiałość.Jeśli nie otrzymałeś tego n.regulaminu,pisma i tych innych "dyrdymałów",to nie możesz oczekiwać rozwiązania umowy przed zakończeniem umowy podstawowej.Ja okres podstawowy mam do 08-10-2011r.otrzymałem n.regulamin i mogę wypow.umowę do 27-04-2010.

Zamiast pisać email-owe wypracowanie,mogli ująć sens sprawy w jednym zdaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...