Robertosn Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Mała refleksja ... Wysłałem list do CP w sprawie przeniesienia cesji i zawarcia nowej umowy. Od wysłania listu minęło minęło 11 dni. Postanowiłem zadzwonić na infolinie i zapytać jak sprawa wygląda. Dowiedziałem się, że list wpłynął "d o p i e r o" wczoraj i jest 30 dni na rozpatrzenie sprawy. Sposób podejścia do klienta który sam "przychodzi" do CP i chce zawrzeć nową umowę i takie podejście od tematu. Nie chce być złośliwy pod adresem CP - jestem zniesmaczony. Mam jeszcze inną platformę i na ich tle CP wypadł bardzo blado. A tak chciałem obejrzeć LŚ w pełnej wersji na Polsat Sport ...ech Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Co będą się przejmować jednym nowym abonentem, jak i tak ilość nowych abonentów zapewne przekracza ich założenia. Mają ich "nadmiar" więc klientów mają w tyłku, bo i tak ciągle spływają nowi. Zaczną szanować swoich klientów jak ich liczba zacznie im spadać, a taka sytuacja pewnie się nie zdarzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertosn Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 @eMTI niejednej firmie się wydawało że nic im nie grozi. Pamiętam sytuację jak TVN miały zniknąć z CP ... wielu abonamentów chciało wtedy rezygnować z usług platformy. W punktach sprzedaży widniały kartki z dużymi literami TVN-y dalej w Polsacie. Brak klientów Zapewne taki klient jak to żaden biznes dla CP ale kiedyś może im takiego zabraknąć. Na pocieszenie, uczyniłem już pierwsze kroki w stronę TNK ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trofik Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 A powiedzcie czy oni mogą mi wyświetlać te komunikaty SMS na ekranie? No strasznie mnie to wpienia. A jak kiedyś mi to wyskoczy podczas nagrywania programu to co? Półtorej godziny np. podczas nagranego meczu będę patrzył na komunikat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 U mnie kiedys wyswietlaly ale teraz juz nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 pytanko-jak to jest w cp ,jesli kasa na ich konto nie wpłynie na czas,tzn od razu blokuja kanały,czy czekaja jeszcze jakis czas na wpłynięcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Prawdopodobnie odpowiedzialny jest za to automat, więc blokadę masz co do minuty. Na szczęście komputer jest tak mądry, jak obsługujący go człowiek, więc różnie to bywa Z tego co wiem, to nikt na nic nie czeka. Nie zapłaciłeś, to nie oglądasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 dzieki za odp.kase wplacilem na poczcie,a tam pieniadze idą jakieś 2-3,nieraz nawet 4 dni(mam wplacic do jutra),wiec zanosi sie na jakies 2-3 dni bez tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Widzę, że masz Internet (logiczne, bo tu piszesz ). Więc wygodniej i szybciej jest płacić za pomocą ICOK, lub z konta internetowego. Poza tym jest różnica w prowizji (będzie na jakieś tam piwo) między Pocztą a kontem internetowym. Ale najważniejsze, to zapłacić kilka dni wcześniej i problem "czarnego ekranu" z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 @pawo24 Jeżeli wyłączą ci sygnał, to zadzwoń do nich, przeproś za opóźnienie i poproś o ponowienie sygnału. Ja tak kiedyś zrobiłem i po kilku godzinach sygnał powrócił. Prawdopodobnie konsultant poinformuje cię, że jeżeli w ciągu 72 godzin nie zapłacisz za abonament, to ponownie ci wyłączą sygnał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertosn Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Mam takie pytanie - za prepaid płaci się z "góry", konsultant z CP obiecał mi wysłać dowody wpłat - które jeszcze nie doszły (Poczta) - (obecnie mam tylko kanały FTA). A myślę, że najpierw się płaci a potem dopiero włączają sygnał z CP. Nie mam podpisanej żadnej umowy z CP. Wolę więc najpierw zapłacić a potem oglądać a nie na odwrót bo w takim przypadku to zapłata się nie należy bo nie zgłaszałem żądania włączenia kanałów. Dobrze kombinuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Wydaje mi się, że jest to chyba logiczne, że nie będziesz oglądał, dopóki CP nie stwierdzi pieniędzy na swoim koncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Witam mam pytanko chce od 1 sierpnia wziąść CP orientuje sie ktoś ile kosztuje dekoder sd samsunga na wypożyczenie ? i czy jest mozliwa umowa na rok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Chyba cos okolo 99 zl a umowe masz na 24 miesiace. no chyba ze sie myle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Witam serdecznie, to mój pierwszy post Mam takie pytanie, otóż posiadam "w spadku" po ojczymie cały zestaw cyfrowego polsatu, który miałem zamiar używać. Antena + dekoder echostar dsb606, zestaw ten był brany ładnych kilka lat temu przez mojego ojczyma który mieszka w innym mieście. Brany był gdzieś w 2005r. używany przez 13 miesięcy, po czym nieużywany (ojczym był w punkcie gdzie zgłaszał rezygnację, bo brał kablówkę). Brat był dzisiaj z tą kartą w punkcie (od dekodera), ponoć po karcie mięli to jakoś przerejestrować, ale dowiedział się że to jest stary typ karty i trzeba kupić nowy dekoder. Postanowiłem że jeszcze zadzwonię na infolinię polsatu i to co się dowiedziałem to masakra. Okazało się że ponoć umowa cały czas jest nierozwiązana, i na koncie jest ponad 1600zł zaległości Jak to możliwe? Rozmawiałem z ojczymem to ponoć on zgłaszał w punkcie gdzie brał polsat rezygnację i gość w tym punkcie miał faxem ją przesłać. Ojczym miał ostatni 13 miesiąc opłacony, po czym po miesiącu sygnał został wyłączony, także uznał on że polsat zakończył umowe. A tu nagle taka zaległość I najlepsze że z tego co ojczym mówi polsat nic mu nieprzysyła żadnych informacji o jakiejkolwiek zaległości, jest cisza. O co tu może chodzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAT_ANTHD Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Telefon na infolinię polsatu lub email, bo sprawa rzeczywiście wygląda nieciekawie. Umowa automatycznie się przedłuża na czas nieokreślony jeżeli nie było pisemnego wypowiedzenia! Nie da się wypowiedzieć umowy telefonicznie. Sprawdź na jaki adres "szła" korespondencja z polsatu bo może inny niż mieszkasz. tak czy inaczej lepiej zadzwonić i sprawdzić, bo 1600 drogą nie chodzi. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Właśnie ojczym z tego co mówi to zgłaszał rezygnację ustnie w punkcie polsatu, i niewiedział że trzeba inaczej, a gość w tym punkcie przyjął tą rezygnację. A jak ja mam to wyjaśnić? Raz już właśnie dzwoniłem i dowiedziałem się że jest zaległość, niewiem czy mieszać się w to dalej, bo z ojczymem niemieszkam, a rozmawiałem z nim i on jutro idzie porozmawiać do tego punktu gdzie zgłaszał rezygnację. Czy lepiej to załatwić przez infolinię? Da radę wogóle umorzyć ten dług, skoro dekoder od 3 lat jest nieurzywany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertosn Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Nie znam procedur CP w sprawie umarzania zaległości z tytułu nieopłaconego abonamentu. jestem po raz kolejny natomiast zdziwiony ich "obsługą" abonenta. Zaległość nie wyegzekwowana - jak piszesz - od trzech lat i platforma nic nie robi aby tego ściągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Weź ten dekoder i „rzuć” do najbliższego "kosza" Jak ci Polsat miły zwiąż się z nową umową na siebie. Sprawa niewyegzekwowanego długu, to sprawa ojczyma. Zostaw to. Moja taka rada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Dobra panowie dzięki za odpowiedzi, a co do nowej platformy to chyba wezmę cyfre (za dekoder na wynajem się niepłaci nic z góry) tylko jednego polsatu mi będzie szkoda. Chociaż gdzieś słyszałem że ma się pojawić także na platformach konkurencji... A co do dekodera jeszcze to nieda się w nim włożyć tylko nowej karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Ojczym sciemnia, w punktach nie zglasza sie rozwiazania umowy ani nie wysyla faksem, trzeba to zrobic osobiscie listem poleconym do CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturrro Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Mam umowe na Familijny oraz Polsat sport HD , dzisiaj otrzymalem pismo z ktorego wynika ze mam zaznaczyc Polsat Sport HD oraz odeslac do Warszawy , jezeli tego nie zrobie zostanie wylaczony kanal HD .Czy to nie jakis myk ? mam umowe na familijny oraz kanal HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAT_ANTHD Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Amigo007 - W twoim przypadku (zaległości) najlepszy będzie kontakt z numerem telefonu (022) 222127111 jest to numer do windykacji polsatu. Tam mogą sprawdzić kwestie rozwiązania umów, zaległości lub nieopłaconego sprzętu i blokad, wyjaśnienia sytuacji. Wymianą karty również się zajmą w razie czego. Aha - musisz mieć oczywiście dane twojego ojczyma i karty. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Dzieki SAT_ANTHD za ten numer narazie ojczym wysłał listem poleconym pismo o rozwiązanie tej umowy i anulowanie zaległości, zobaczymy co z tego wyniknie. Najlepsze że polsat cały czas był cicho i nic nieinformował o żadnych zaległościach. Pozatym w centrali chyba wiedzą że dekoder mojego ojczyma od ponad 3 lat nielogował się w sieci polsatu, to znaczy że naliczanie opłat było chyba bezpodstawne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 dekodery sie ni eloguja do zadnej sieci. Polsat nie wie co sie z nimi dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.