Skocz do zawartości

Cyfrowy Polsat i DiSEqC


Eagle
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W poniedziałek planuję zakup Cyfrowego Polsatu wraz z pakietem Mini. nie chcę płacić ~50 zł za kanały, których i tak nie będę ogladał. Mam jednak problem - jest kanał, który muszę mieć, a którego w w/w pakiecie nie ma! Chodzi mi o kanał Travel [uwielbiam go], czy to polski czy angielski - nie ma znaczenia, angielski znam. Teraz moje pytanie.

 

Rodzinka ma już Cyfrowy polsat z talerzem. Czy wystarczy dokupić konwerter np. taki:

 

http://allegro.pl/item145461188_konwert ... 0_2db.html

 

Bym u siebie mógł jednocześnie odbierać Astrę i Hot Bird'a? Nie mam pojęcia, nie znam się na DiSEqC i chciałbym wiedzieć, co będzie mi jeszcze potrzebne do odbioru Travela z Astry przy jednoczesnym korzystaniu z Hot Bird'a [Pakiet Mini polsatu]. Czy talerz ustawiony na Hot Bird'a przy pomocy w/w konwertera może jednocześnie odbierać kanały z Astry? Bardzo proszę o pomoc. Dekoder bez możliwości wyboru czyli: Echostar DSB 616.

 

P.S. Jako, że w pakiecie Mini nie ma żadnego kanału sportowego - jak wygląda sprawa z TVP Sport? Jest na Astrze - ale czy jest kodowany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście. Ten monoblock który podałeś jest dobry i będziesz mógł odbierać

bez problemów Astrę. Jest to monoblock typu Twin co oznacza że będziesz mógł podłączyć dwa kable od konwertera do dwóch dekoderów i odbierać programy na dwóch telewizorach.

Trzeba będzie wprowadzić jeszcze odpowiednie ustawienia Diseqc w menu Echostara.

Mamy wiele ciekawych tematów na forum, także jak ustawić monoblocka. Właśnie jeden wygrzebałem:

https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=746&start=0

 

Jest jeszcze mały problem z anteną (60 cm), obawiam się że może być za mała. W przypadku takich sztuczek potrzebne są większe anteny, np 80 cm. Jest taka zasada, czym więcej tym lepiej.